SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op woensdag 9 december 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Be
[..]
Bewaar je al die tijd in de koelkast?
Maak een youtube-kanaal met Fles Travelsnacksquote:Op woensdag 9 december 2020 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heul niet. Levert geen stuiver op. Bovendien is er maar 1 filmpje over tuinbonen en dat staat op het liesjekanaal.
Tot het mal ruikt/er mal uitziet.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed hoe lang je dingen kan bewaren
Of rondjes rent door de koelkast.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot het mal ruikt/er mal uitziet.
men zegt dat dit bij pasta wel eens fout gaat en dat je beter de saus kan bewaren, amar wel verse pasta maken, maar ik ben er nooit ziet van geweest.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed hoe lang je dingen kan bewaren
ja maar dan twijfel ik weer of ik het over het hoofd zie dat het er mal uit ziet ofzoquote:Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot het mal ruikt/er mal uitziet.
Oh ik zou wel nieuwe spaghetti koken ja de 2e keerquote:Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt dat dit bij pasta wel eens fout gaat en dat je beter de saus kan bewaren, amar wel verse pasta maken, maar ik ben er nooit ziet van geweest.
Dat ziet er op zich ook mal uit.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of rondjes rent door de koelkast.
Valide puntquote:Op woensdag 9 december 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ziet er op zich ook mal uit.
Same.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt dat dit bij pasta wel eens fout gaat en dat je beter de saus kan bewaren, amar wel verse pasta maken, maar ik ben er nooit ziet van geweest.
Neuh, in een schaal, kaas er overheen en in de oven schuivenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ik zou wel nieuwe spaghetti koken ja de 2e keer
lekkerquote:Op woensdag 9 december 2020 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, in een schaal, kaas er overheen en in de oven schuiven
Mja, het ziet er wel altijd wat mottiger uit als het in de koelkast gestaan heeft, da's waar.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan twijfel ik weer of ik het over het hoofd zie dat het er mal uit ziet ofzo![]()
k zou vandaag dan spgahetti eten. dan morgen die ovengroente en de dag er na de 2e portie spaghetti. Zou ook niet langer wachtendenk ik
en hoe moet dat geld opleveren dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak een youtube-kanaal met Fles Travelsnacks
Met genoeg kijkers gaat dat automagisch. Ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe moet dat geld opleveren dan?
Jij trekt kijkers, Youtube schotelt die mensen advertenties voor, jij krijgt een deel van de opbrengst.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe moet dat geld opleveren dan?
Da's wel waar.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm ja ik doe inderdaad ook gewoon saus apart. Vind het anders nogal kurkdroog als 't uit de ping komt.
vachtjescheckquote:Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het ziet er wel altijd wat mottiger uit als het in de koelkast gestaan heeft, da's waar.Maar eerste is de vachtjescheck, daarna de neus-check en mocht ik nog twijfelen, dan weet ik bij de eerste hap genoeg.
Ik zie dit dus andersom voor me, proeven, meh smaakt raar, ruiken, meh ruikt raar, ooooooh vachtje.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het ziet er wel altijd wat mottiger uit als het in de koelkast gestaan heeft, da's waar.Maar eerste is de vachtjescheck, daarna de neus-check en mocht ik nog twijfelen, dan weet ik bij de eerste hap genoeg.
Ik maak 1 pan saus en heb 1 lepel waarbij de saus hoeveelheid opgeschept met die lepel precies goed is voor 1 portie pastaquote:Op woensdag 9 december 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel waar.
Maar soms blijft er meer over dan verwacht.
"Je moet de tuinbonen van Fles hebben"quote:Op woensdag 9 december 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En je kunt je eigen Fles-merchandise gaan verkopen
Ja, wij doen over het algemeen gewoon voor één dag koken.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik maak 1 pan saus en heb 1 lepel waarbij de saus hoeveelheid precies goed is voor 1 portie pasta
En dat gaat dan ook precies zo per sausportie vacuüm verpakt in de diepvries
Jezus, kom je ook altijd op de even stoot klaar of watquote:Op woensdag 9 december 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik maak 1 pan saus en heb 1 lepel waarbij de saus hoeveelheid opgeschept met die lepel precies goed is voor 1 portie pasta
Zoietsquote:Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je moet de tuinbonen van Fles hebben"
mja ik weet vaak niet van te voren of we samen eten, of er nog meer eters komen of wanneer ik alleen eet. En dan ook nog dieet eisen erbij enzo. Preppen allesquote:Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wij doen over het algemeen gewoon voor één dag koken.
mijn vader was daar ook goed in. Per zakje precies genoeg saus invriezen voor een maaltijd.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik maak 1 pan saus en heb 1 lepel waarbij de saus hoeveelheid opgeschept met die lepel precies goed is voor 1 portie pasta
Uhuh, logisch dan.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik weet vaak niet van te voren of we samen eten, of er nog meer eters komen of wanneer ik alleen eet. En dan ook nog dieet eisen erbij enzo. Preppen alles
daarom zegt Rob ook altijd dat je moet labelen en coderenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet altijd hoe lang dingen in de koelkast staan.
Ik zal m'n rubbers eens schoonmaken.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom zegt Rob ook altijd dat je moet labelen en coderen
Uhu, plus als je laat thuis bent heb je binnen 10 minuten toch een warme maaltijd op tafelquote:Op woensdag 9 december 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader was daar ook goed in. Per zakje precies genoeg saus invriezen voor een maaltijd.
Is idd erg handig
Hier word ik vrolijk vanquote:Op woensdag 9 december 2020 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zal m'n rubbers eens schoonmaken.
Slecht verzorgt gebit kan ik sowieso enorm op afknappen.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat een te smal gebit wel het lelijkste is wat een mens m/v kan overkomen![]()
Zo lelijk en afstotelijk dat het bijna fascinerend is, ex-schoonvader had dat (zijn dochter was wel erg knap) ik zat altijd naar zijn wanstaltige mond te staren en dat had hij door
Ik kan vooral niet zo goed omgaan met meer tandvlees dan tand-gebitten.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat een te smal gebit wel het lelijkste is wat een mens m/v kan overkomen![]()
Zo lelijk en afstotelijk dat het bijna fascinerend is, ex-schoonvader had dat (zijn dochter was wel erg knap) ik zat altijd naar zijn wanstaltige mond te staren en dat had hij door
Dat vind ik ook niet zo heel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan vooral niet zo goed omgaan met meer tandvlees dan tand-gebitten.
Even los van hoe het verzorgd is dan he, daar heb je invloed op.
Grote tanden vind ik dan wel weer wat hebben bij een vrouw.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan vooral niet zo goed omgaan met meer tandvlees dan tand-gebitten.
Even los van hoe het verzorgd is dan he, daar heb je invloed op.
Dat is met Martine ook niet goed afgelopenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je moet de tuinbonen van Fles hebben"
Komt door die tuinbonen denk ikquote:Op woensdag 9 december 2020 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is met Martine ook niet goed afgelopen![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is met Martine ook niet goed afgelopen![]()
Drie, twee, een...quote:Op woensdag 9 december 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb na een jaar de vaatwasser aangezet.
Op hoop van zegen dat het goed gaat
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie, twee, een...
[ afbeelding ]
begon ie te stinken?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb na een jaar de vaatwasser aangezet.
Op hoop van zegen dat het goed gaat
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:21 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond kerstborrel met m'n teamBuiten in de kou bij een kerststalletje met Glühwein
Mag niet he, gewoon lekker via teams of zoomquote:Op woensdag 9 december 2020 13:21 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond kerstborrel met m'n teamBuiten in de kou bij een kerststalletje met Glühwein
Mag hier wel nogquote:Op woensdag 9 december 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag niet he, gewoon lekker via teams of zoom
Met je mondkapje op nippen van de glühwein.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:21 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met je mondkapje op nippen van de glühwein.
Bal.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Wie heeft er nou een vaatwasser zonder die te gebruiken?
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben je al aan het dweilen @:bitterbal?
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is net echt werk als ik loop te klagen.
Krijg er geld voor dus het is werk maar heb geen contract dus het is niet officieel.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Er voor betaald worden of niet neemt niet weg dat het werken is.
Nog steeds werk.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg er geld voor dus het is werk maar heb geen contract dus het is niet officieel.
What? Why?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Dweilendat doe ik bijna dagelijks.
Hakken ze niet een hand eraf dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
vreemdgaan is helemaal niet zo erg met je dikke kikkerhoofd
![]()
https://twitter.com/DenkNL/status/1262099128026304515
Wat maak jij?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We nemen zelf allemaal wat mee in tupperwareBeetje improviseren.
nee op vreemdgaan staat stenigingquote:Op woensdag 9 december 2020 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hakken ze niet een hand eraf dan?
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee ik ben nu aan het wachten of de benedenburen zich melden met een lekkage![]()
Heb een kort spoelprogramma gedaan die klaar is
Kunnen ze beter zijn piemeltje eraf hakkenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hakken ze niet een hand eraf dan?
Ik was even bang thuis.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werk? Ben soort-van schoonmaakster he.
Thuis dweil ik echt amper hahaha. Maar loop hier ook nooit op schoenen dus heb er ook niet veel haast mee.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even bang thuis.
Ik ben een soort-van iemand die iets met computers doet.
En welke straf staat er op chronisch vreemdgaan?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee op vreemdgaan staat steniging
Ah, die heb ik ook weleens gezien, geloof ik. Vreselijke ventquote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef kwiwi het volgende:
Zit op Netflix 'Room 2806: The accusation' the kijken. Interessante docu over Dominique Strauss Kahn en de sexual assualt van een schoonmaakster in een hotel in NYC. Die Fransen dat gedrag lekker verdedigen
Ik neem wat toastjes mee en bakjes salade. Dat kennen ze hier niet zo als borrelhapje als in NL.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat maak jij?Iets Nederlands?
Ik zit half een F1 soap te volgen. Een of andere Rus (met volgend jaar een stoeltje in F1) had een filmpje geüpload waarbij 'ie naar tieten greep.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef kwiwi het volgende:
Zit op Netflix 'Room 2806: The accusation' the kijken. Interessante docu over Dominique Strauss Kahn en de sexual assualt van een schoonmaakster in een hotel in NYC. Die Fransen dat gedrag lekker verdedigen
Lekker!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem wat toastjes mee en bakjes salade. Dat kennen ze hier niet zo als borrelhapje als in NL.
Die wil ik ook nog kijken, beetje de gevallen koning van Frankrijk voordat hij koning werd.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef kwiwi het volgende:
Neem aan et zelfdequote:Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En welke straf staat er op chronisch vreemdgaan?
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Iemand heeft z'n deur tegen mijn auto open geramd en nu zit er een blauw deukje in m'n autoEn nog allemaal krassen. Wtf. Als ik er nou zelf schade aan rij, prima, want ik zeg altijd dat ik niet kan parkeren en ben dus extra voorzichtig, maar dan ramt een andere klapjosti z'n deur keihard open. Krijg de tyfus.
Die viel toen even van zijn voetstuk inderdaad. Ook alweer een jaar of 10 geleden toch.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Iemand heeft z'n deur tegen mijn auto open geramd en nu zit er een blauw deukje in m'n autoEn nog allemaal krassen. Wtf. Als ik er nou zelf schade aan rij, prima, want ik zeg altijd dat ik niet kan parkeren en ben dus extra voorzichtig, maar dan ramt een andere klapjosti z'n deur keihard open. Krijg de tyfus.
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die viel toen even van zijn voetstuk inderdaad. Ook alweer een jaar of 10 geleden toch.
Waren het goede tieten?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit half een F1 soap te volgen. Een of andere Rus (met volgend jaar een stoeltje in F1) had een filmpje geüpload waarbij 'ie naar tieten greep.
Yaaaay, Russisch geld.
Ik weet ook niet wanneer het is gebeurd. Hij heeft vandaag even ergens gestaan en afgelopen week bij m'n ouders, maar dat is langs de weg. M'n buren hebben geen blauwe auto's, of het is een soort onderlaag onder de lak? Geen idee.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat is zķ irritant. Dat iemand niks om z'n auto geeft wil niet zeggen dat anderen dat ook niet doen
daarom rammelbak hebben als autoquote:Op woensdag 9 december 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Nee, is de lak van de dader. Mijn buuf heeft hetzelfde bij mijn auto gedaan. Maar ik kan niet bewijzen dat zij het was.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wanneer het is gebeurd. Hij heeft vandaag even ergens gestaan en afgelopen week bij m'n ouders, maar dat is langs de weg. M'n buren hebben geen blauwe auto's, of het is een soort onderlaag onder de lak? Geen idee.
Knalblauw is het. Mijn buren hebben allebei zwarte auto's dus die vallen al af. Dus dan is het net gebeurd denk ik. Het is maar een klein plekje met nog wat krasjes eromheen, maar ik ben zelf altijd zo onwijs voorzichtig, voorzichtiger met de auto's van een ander dan met die van mezelf. Voortaan flikker ik de deur ook maar gewoon open want yolo.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, is de lak van de dader. Mijn buuf heeft hetzelfde bij mijn auto gedaan. Maar ik kan niet bewijzen dat zij het was.
Dit.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, is de lak van de dader. Mijn buuf heeft hetzelfde bij mijn auto gedaan. Maar ik kan niet bewijzen dat zij het was.
Wij hadden 2 weken terug hetzelfde, buurvrouw met de fiets kras en deuk in de spiegel van de bmw gemaakt (waarom haar fiets uberhaupt in de parkeergarage tussen de auto's staat is me een raadsel), maar is niet te bewijzenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin heeft dat wel gevolgd. Die heeft sowieso wat ogen geopend bij mij over hoe vrouwen behandeld worden (in het bedrijfsleven).quote:Op woensdag 9 december 2020 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb dat toen verder niet echt gevolgd.
Geen camera's? Wij hebben twee camera's, maar dit valt net buiten beeld omdat mijn eigen auto er voor staatquote:Op woensdag 9 december 2020 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hadden 2 weken terug hetzelfde, buurvrouw met de fiets kras en deuk in de spiegel van de bmw gemaakt (waarom haar fiets uberhaupt in de parkeergarage tussen de auto's staat is me een raadsel), maar is niet te bewijzen
Maar kon ze wel een beetje goed koken?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin heeft dat wel gevolgd. Die heeft sowieso wat ogen geopend bij mij over hoe vrouwen behandeld worden (in het bedrijfsleven).
Mijn stiefvader doet dat overigens ook altijd. Laatst deed ie het bij een gloednieuwe Audi, hop, deur ertegenaan, en ik dacht nog gvd hou daar nou eens mee op. Komt net de eigenaar van die auto aanlopen en heeft 'm er verbaal even flink van langs gegevenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knalblauw is het. Mijn buren hebben allebei zwarte auto's dus die vallen al af. Dus dan is het net gebeurd denk ik. Het is maar een klein plekje met nog wat krasjes eromheen, maar ik ben zelf altijd zo onwijs voorzichtig, voorzichtiger met de auto's van een ander dan met die van mezelf. Voortaan flikker ik de deur ook maar gewoon open want yolo.
Ja is bizar hoor. Ik had tot vorig jaar ook een mannelijke collega die vrouwelijke collega's lastig viel. Ik heb mezelf op een zakenreis zelfs een keer opgesloten op een hotelkamer omdat ie me smste en belde dat ik 'm binnen moest laten. Maar mannelijk management, en hij was de favoriet van m'n baas.. dus wat deed ik en alle andere collega's? Niks. Bang dat wij het zouden ontgelden. Sommige collega's zijn vertrokken, en ineens was hij ook weg. Heb wel al die tijd die smsjes bewaard.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin heeft dat wel gevolgd. Die heeft sowieso wat ogen geopend bij mij over hoe vrouwen behandeld worden (in het bedrijfsleven).
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Fantastisch dat er een SWOT in die presentatie zit, maar dat is natuurlijk totaal zinloos als je niet uitwerkt wat je wil gaan doen aan die W's en T's
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is bizar hoor. Ik had tot vorig jaar ook een mannelijke collega die vrouwelijke collega's lastig viel. Ik heb mezelf op een zakenreis zelfs een keer opgesloten op een hotelkamer omdat ie me smste en belde dat ik 'm binnen moest laten. Maar mannelijk management, en hij was de favoriet van m'n baas.. dus wat deed ik en alle andere collega's? Niks. Bang dat wij het zouden ontgelden. Sommige collega's zijn vertrokken, en ineens was hij ook weg. Heb wel al die tijd die smsjes bewaard.
[..]
Ja is bizar hoor. Ik had tot vorig jaar ook een mannelijke collega die vrouwelijke collega's lastig viel. Ik heb mezelf op een zakenreis zelfs een keer opgesloten op een hotelkamer omdat ie me smste en belde dat ik 'm binnen moest laten. Maar mannelijk management, en hij was de favoriet van m'n baas.. dus wat deed ik en alle andere collega's? Niks. Bang dat wij het zouden ontgelden. Sommige collega's zijn vertrokken, en ineens was hij ook weg. Heb wel al die tijd die smsjes bewaard.
Jezusquote:Op woensdag 9 december 2020 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
:/quote:Op woensdag 9 december 2020 13:50 schreef kwiwi het volgende:
Mi
[..]
Mijn stiefvader doet dat overigens ook altijd. Laatst deed ie het bij een gloednieuwe Audi, hop, deur ertegenaan, en ik dacht nog gvd hou daar nou eens mee op. Komt net de eigenaar van die auto aanlopen en heeft 'm er verbaal even flink van langs gegevenDenk dat ie nu wel beter oplet.
Precies om dat soort klapjosti's hebben wij het beleid, niet alleen in de lift met een vrouw, geen afgesloten (vergader)ruimte alleen met een vrouw en al helemaal geen zakenreisje alleen met een vrouw.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat is toch bizar dat dat nodig is. Dat zou gewoon moeten kunnen, als mensen begrijpen wat wel en niet normaal is. Wij hebben daar nu een hele campagne en training over op het werk. Denk dat het een en ander aan het licht is gekomen op het hoofdkantoor in New York.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies om dat soort klapjosti's hebben wij het beleid, niet alleen in de lift met een vrouw, geen afgesloten (vergader)ruimte alleen met een vrouw en al helemaal geen zakenreisje alleen met een vrouw.
Zelfs dat zegt niets. Srs.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel blij dat ik te afzichtelijk ben om te worden lastiggevallen.
Jahoor; hoewel ik meestal in de keuken stond.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar kon ze wel een beetje goed koken?
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Echt te idioot dat het nodig is.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies om dat soort klapjosti's hebben wij het beleid, niet alleen in de lift met een vrouw, geen afgesloten (vergader)ruimte alleen met een vrouw en al helemaal geen zakenreisje alleen met een vrouw.
Ja dit komt bij ons ook uit de VS overwaaien, claim- en rechtzakencultuur, wij als Nederlanders staan er nog steeds vol verbazing en ongeloof in.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch bizar dat dat nodig is. Dat zou gewoon moeten kunnen, als mensen begrijpen wat wel en niet normaal is. Wij hebben daar nu een hele campagne en training over op het werk. Denk dat het een en ander aan het licht is gekomen op het hoofdkantoor in New York.
Bij Vodafone waren er beruchte feestjes op call-centers waarbij teamleiders en management met amper 18-jarige meisjes naar huis toe ging. Daar is in middels ook een streep doorheen gegaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch bizar dat dat nodig is. Dat zou gewoon moeten kunnen, als mensen begrijpen wat wel en niet normaal is. Wij hebben daar nu een hele campagne en training over op het werk. Denk dat het een en ander aan het licht is gekomen op het hoofdkantoor in New York.
Huehuequote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelt vooral dat ik echt helemaal nergens kom
Ja precies hiervoor is het ook maar goed denk dat de meeste mensen wel geestelijk in orde zijn en niet zomaar een vrouw seksueel aanvallen/lastig vallen, vind het altijd iets oneffens en zuurs hebben om iets aan te passen omdat een minderheid niet helemaal in orde is, maar goed.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat het voor een man met een beetje een functie ook zelf belangrijk is om niet in de positie te komen om valselijk beschuldigt te kunnen worden
Ik werk ook voor een zeer Amerikaans bedrijf. Maar deze regels hebben we gelukkig niet. Er is wel heel veel aandacht voor gelijkwaardigheid en goede omgangsvormen op de werkvloer.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit komt bij ons ook uit de VS overwaaien, claim- en rechtzakencultuur, wij als Nederlanders staan er nog steeds vol verbazing en ongeloof in.
Da's wel een groot voordeel in dit geval ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelt vooral dat ik echt helemaal nergens kom
Nou ja als er geen camera is bewijs jij maar eens dat je die vrouw niet onjuist hebt behandeld in de lift. Kan je niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies hiervoor is het ook maar goed denk dat de meeste mensen wel geestelijk in orde zijn en niet zomaar een vrouw seksueel aanvallen/lastig vallen, vind het altijd iets oneffens en zuurs hebben om iets aan te passen omdat een minderheid niet helemaal in orde is, maar goed.
Pfff.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Vodafone waren er beruchte feestjes op call-centers waarbij teamleiders en management met amper 18-jarige meisjes naar huis toe ging. Daar is in middels ook een streep doorheen gegaan.
Ama en ik waren dat gisteren aan het kijkenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/show/b(...)elf-stalkt~aed6198b/
wat.
ja kijk die uitzending nu half terugquote:Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
wat.
Johnny Depp-praktijken.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als er geen camera is bewijs jij maar eens dat je die vrouw niet onjuist hebt behandeld in de lift. Kan je niet.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
wat.
Ooohja dat is hier ook wel, regenboogvlaggen overal hoor, en als je als tintje, gehandicapte of lesbische vrouw solliciteert dan wordt dat echt wel als een hele dikke pré gezien, al jaren eigenlijk, kreeg daar gisteren nog een soortgelijke mail van "Ja US, graag meer mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt opnemen"quote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk ook voor een zeer Amerikaans bedrijf. Maar deze regels hebben we gelukkig niet. Er is wel heel veel aandacht voor gelijkwaardigheid en goede omgangsvormen op de werkvloer.
ah!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ama en ik waren dat gisteren aan het kijken
Ik heb één keer gehad dat een vrouw zei 'Oh, kan dit nog wel.' toen we samen in de lift stapten. Snapte toen niet eens wat ze bedoeldequote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als er geen camera is bewijs jij maar eens dat je die vrouw niet onjuist hebt behandeld in de lift. Kan je niet.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ama en ik waren dat gisteren aan het kijken
ja nou ja je moet op je hoede zijnquote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb één keer gehad dat een vrouw zei 'Oh, kan dit nog wel.' toen we samen in de lift stapten. Snapte toen niet eens wat ze bedoelde
Wat een rare omgedraaide wereld is het toch, gelukkig kom ik zo betrouwbaar over als een deugdelijke komkommer dus die vrouw zal altijd 4-0 achterstaan maar toch.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje wat naiefquote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een rare omgedraaide wereld is het toch, gelukkig kom ik zo betrouwbaar over als een deugdelijke komkommer dus die vrouw zal altijd 4-0 achterstaan maar toch.
Uit jouw verhalen hier over al je 'overwinningen' zou ik eerder verwachten dat die regels er voor types als jou zijnquote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een rare omgedraaide wereld is het toch, gelukkig kom ik zo betrouwbaar over als een deugdelijke komkommer dus die vrouw zal altijd 4-0 achterstaan maar toch.
En als je als man onzedelijk wordt betast door die vrouw in de lift dan stelt die zich aanquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uit jouw verhalen hier over al je 'overwinningen' zou ik eerder verwachten dat die regels er voor types als jou zijn
Als je zelf de baas bent maak je je eigen regels.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uit jouw verhalen hier over al je 'overwinningen' zou ik eerder verwachten dat die regels er voor types als jou zijn
Ja dat ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je als man onzedelijk wordt betast door die vrouw in de lift dan stelt die zich aan
klinkt wel wat voor RTL ja om dat zo op te zettenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
wat.
Live-tracking met continue videosurveillance.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen enkelband maar een eikelbandquote:Op woensdag 9 december 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Live-tracking met continue videosurveillance.
Toen ik nog regelmatig in Denver was stapte ik altijd zonder na te denken de lift in en ik had het pas door als de vrouw tuutttuttutttuuttuut geluidjes begon te maken en er weer uit rende met een rood hoofdquote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb één keer gehad dat een vrouw zei 'Oh, kan dit nog wel.' toen we samen in de lift stapten. Snapte toen niet eens wat ze bedoelde
Vind ik dan eerder wat voor SBSquote:Op woensdag 9 december 2020 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt wel wat voor RTL ja om dat zo op te zetten
Ja, ik kende haar helemaal niet. Maar het is allemaal goedgekomen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja je moet op je hoede zijnZowel wel de vrouw als de man :p
Wat?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Er was jaren geleden ook zon programma over een dochter die werd gestalkt. Bleek het de vader o dochter zelf te zijn. Liep ook nog zon topic hier op fok en dacht die vader zelfs een account had aangemaakt om mee te posten
Een ge-hackte eikelband lijkt me wel een risico.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen enkelband maar een eikelband
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kende haar helemaal niet. Maar het is allemaal goedgekomen.
En nu volgt een verhaal dat zo van US zou kunnen komen:
Wel een keer gehad dat een vrouw waarmee ik samen in de lift stond heel opzichtig haar borsten ging herschikken in haar BH.
Toen ben ik maar naar het plafond gaan staren
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een ge-hackte eikelband lijkt me wel een risico.
Liften hebben inderdaad vaak een spiegelplafond. Kon je ook van bovenaf goed kijken.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een keer gehad dat een vrouw waarmee ik samen in de lift stond heel opzichtig haar borsten ging herschikken in haar BH.
of nog net wat beterquote:Op woensdag 9 december 2020 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liften hebben inderdaad vaak een spiegelplafond. Kon je ook van bovenaf goed kijken.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liften hebben inderdaad vaak een spiegelplafond. Kon je ook van bovenaf goed kijken.
Ik keur dit verhaal goedquote:Op woensdag 9 december 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou aanbieden haar handtasje vast te houden.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg hier film-associaties bij. Iets te ver doorlopen en POEF. Kop ontploft.quote:
Ik vond het maar raar.quote:
iets te ver penetreren en poef...quote:Op woensdag 9 december 2020 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg hier film-associaties bij. Iets te ver doorlopen en POEF. Kop ontploft.
Ja je hebt er viezerikken bij, gore wijven.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het maar raar.Echt met haar hand onder haar truitje om de appels in de mand te verleggen
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik stond een keer met een bedrijfsleider in de kassa telruimte. Voelde ik ineens wat kriebelen in mijn blouseDus keek zag ik een beestje
Dus ik als een gek die knoopjes openmaken. Die man kreeg een rotberoerte. Hij riep hou je blouse aan hou je blouse aan
![]()
![]()
En ik riep beestjeHij is die ruimte uitgerend
huehuequote:Op woensdag 9 december 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
*koopt doosje vol met torren
Ik stond een keer met een bedrijfsleider in de kassa telruimte. Voelde ik ineens wat kriebelen in mijn blouseDus keek zag ik een beestje
Dus ik als een gek die knoopjes openmaken. Die man kreeg een rotberoerte. Hij riep hou je blouse aan hou je blouse aan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, ze mocht er best zijn hoor.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je hebt er viezerikken bij, gore wijven.
Tegenwoordig ben ik wel zo gevat om in dat geval "lukt het?" of iets dergelijks te zeggen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ze mocht er best zijn hoor.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik wel zo gevat om in dat geval "lukt het?" of iets dergelijks te zeggen.
Was het niet om je te verleiden dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ze mocht er best zijn hoor.
In de anti-corruptie training die ik had stond ook dat je niet op advances van vrouwen in moet gaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Denk wat stelt die man zich nou aanMaar nu begrijp ik het wel :p
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de anti-corruptie training die ik had stond ook dat je niet op advances van vrouwen in moet gaan.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Denk wat stelt die man zich nou aanMaar nu begrijp ik het wel :p
Nee, ik denk dat haar BH gewoon niet lekker zatquote:Op woensdag 9 december 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was het niet om je te verleiden dan?
Dan was het of een boerin of je werd niet voor vol aangezien.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat haar BH gewoon niet lekker zat
Op naar de 10.000quote:Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
6589 nieuwe besmettingen, 421 meer dan gisteren
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 6589 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 421 meer dan gisteren werden gemeld.
Er zijn 194 nieuwe coronapatiënten opgenomen op verpleegafdelingen in het ziekenhuis, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding. Dat zijn 12 nieuwe opnames minder dan gisteren.
Op de intensive care werden 36 nieuwe patiënten opgenomen, bijna allemaal doorgestroomd vanaf de verpleegafdelingen. Dat zijn 14 nieuwe opnames meer dan gisteren. In totaal liggen er nu 1684 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 1700), van wie 473 op de IC (gisteren: 464). Er zijn dus meer patiënten uit het ziekenhuis ontslagen dan dat er zijn opgenomen.
66 overleden covid-patiënten
Bij het RIVM zijn 66 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren werden nog 71 doden gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 48 doden per dag, tegen 57 doden per dag een week eerder. Dat zijn doden van wie bekend is dat ze met het coronavirus besmet waren; volgens het CBS ligt het werkelijke aantal doden hoger.
Hoe snel het aantal doden verder stijgt, hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu 576 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 575. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
Dat laatste waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan was het of een boerin of je werd niet voor vol aangezien.
Hoezo een boerin?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaah, zo. Fair enough.quote:
Niks mis met een leuke boerin.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Just the way i like'emquote:
Dat hebben wij ook wel eens in andere regionenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Soms moet de boel gewoon even opnieuw geschikt worden, alleen dan wel uit het zicht.
wiebel wiebel wiebelquote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Soms moet de boel gewoon even opnieuw geschikt worden, alleen dan wel uit het zicht.
Gaat lekkerquote:Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 6589 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 421 meer dan gisteren werden gemeld.
Er zijn 194 nieuwe coronapatiënten opgenomen op verpleegafdelingen in het ziekenhuis, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding. Dat zijn 12 nieuwe opnames minder dan gisteren.
Op de intensive care werden 36 nieuwe patiënten opgenomen, bijna allemaal doorgestroomd vanaf de verpleegafdelingen. Dat zijn 14 nieuwe opnames meer dan gisteren. In totaal liggen er nu 1684 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 1700), van wie 473 op de IC (gisteren: 464). Er zijn dus meer patiënten uit het ziekenhuis ontslagen dan dat er zijn opgenomen.
Bij het RIVM zijn 66 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren werden nog 71 doden gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 48 doden per dag, tegen 57 doden per dag een week eerder. Dat zijn doden van wie bekend is dat ze met het coronavirus besmet waren; volgens het CBS ligt het werkelijke aantal doden hoger.
Hoe snel het aantal doden verder stijgt, hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu 576 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 575. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Dat moet bij mannen ook wel eens, maar dan is het ook ongepast om met je handen in je broek te gaan lopen grabbelen als je met iemand in de lift staatquote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Vraag me af of ze ontslagen zijn of een enkeltje naar de eeuwige jachtvelden hebben geboekt.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn dus meer patiënten uit het ziekenhuis ontslagen dan dat er zijn opgenomen.
Daarom de toevoeging "uit het zicht"quote:Op woensdag 9 december 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet bij mannen ook wel eens, maar dan is het ook ongepast om met je handen in je broek te gaan lopen grabbelen als je met iemand in de lift staat
Of maar snel naar huis gestuurd worden omdat ze een golf nieuwe mensen verwachten. Dat gebeurde in de eerste golf ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me af of ze ontslagen zijn of een enkeltje naar de eeuwige jachtvelden hebben geboekt.
Blijft krom natuurlijk, de meeste mannen zullen er weinig problemen mee hebben als een vrouw het doet maar andersom zijn er denk ik weinig vrouwen die het kunnen waarderenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom de toevoeging "uit het zicht"
Jupquote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie ook altijd het idee dat als IT iets probeert te fixen op afstand, ze maar gewoon vanalles aanklikken en dan uiteindelijk zeggen ‘hmm geen idee, ik stuur het door naar je lokale IT department’?
"ruik ik nu azijn of chipolatapudding ?"quote:Op woensdag 9 december 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet bij mannen ook wel eens, maar dan is het ook ongepast om met je handen in je broek te gaan lopen grabbelen als je met iemand in de lift staat
Buda is weggerend met een rood hoofd en tuututttuttttuttttuut roepende.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft krom natuurlijk, de meeste mannen zullen er weinig problemen mee hebben als een vrouw het doet maar andersom zijn er denk ik weinig vrouwen die het kunnen waarderen
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda is weggerend met een rood hoofd en tuututttuttttuttttuut roepende.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Halfuurtje zitten snukken in een doekje daarna.
Meh, het interesseert mij niet zoveel of een ander er moeite mee zou hebben, ik vind het zelf gewoon niet zo om dat aan random lui te showen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft krom natuurlijk, de meeste mannen zullen er weinig problemen mee hebben als een vrouw het doet maar andersom zijn er denk ik weinig vrouwen die het kunnen waarderen
Ik ken genoeg vrouwen die het zelf voor 200 procent uitbuitenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, het interesseert mij niet zoveel of een ander er moeite mee zou hebben, ik vind het zelf gewoon niet zo om dat aan random lui te showen.
Ik had het ook over mezelf.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die het zelf voor 200 procent uitbuiten
Collega trekt voor haar beoordelingsgesprek steevast een truitje aan die haar waren goed tot hun recht laten komenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die het zelf voor 200 procent uitbuiten
Nou, preuts wijfquote:
Yup regelmatig, gelukkig ben ik daar totaal niet vatbaar voorquote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega trekt voor haar beoordelingsgesprek steevast een truitje aan die haar waren goed tot hun recht laten komen
Ik draag dan vooral dingen waarin ik me zelfverzekerd voel.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega trekt voor haar beoordelingsgesprek steevast een truitje aan die haar waren goed tot hun recht laten komen
Op het bureau gaan staan en twerken tijdens het beoordelingsgesprekquote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik draag dan vooral dingen waarin ik me zelfverzekerd voel.![]()
Maar de nadruk ligt bij mij meer op m'n kont, dat geef ik toe.
De volgende keer moet je dan maar een wielrenbroekje aantrekken die net een maatje te klein isquote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat achterstevoren en met je billen omhoog zitten?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik draag dan vooral dingen waarin ik me zelfverzekerd voel.![]()
Maar de nadruk ligt bij mij meer op m'n kont, dat geef ik toe.
Denken dat ik kan twerken.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het bureau gaan staan en twerken tijdens het beoordelingsgesprek
Denk niet dat mijn manager interesse in broekpaling heeft.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De volgende keer moet je dan maar een wielrenbroekje aantrekken die net een maatje te klein is
Alsof ze dat wat boeit, gewoon een beetje met je kont schudden is genoeg.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De volgende keer moet je dan maar een wielrenbroekje aantrekken die net een maatje te klein is
Nee, een broek aantrekken waarvan ik blij word als ik in de spiegel kijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat achterstevoren en met je billen omhoog zitten?
Dat weet je maar nooitquote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn manager interesse in broekpaling heeft.
Oooow, begreep ik dat toch even verkeerdquote:Op woensdag 9 december 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, een broek aantrekken waarvan ik blij word als ik in de spiegel kijk.
Zelfverzekerdheid was de boodschap, niet dat ik m'n kont show.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooitEn anders voelt die zich misschien zo ongemakkelijk dat die van zijn apropos wordt gebracht en geen negatieve beoordeling durft te geven
Waarom lees jij over waylon? what is wrong with you?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Waylon is lekker creatief geweest lees ik?
In de de krant en dit topic, even opletten hé?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom lees jij over waylon? what is wrong with you?
nee nee, niet ksc de schuld geven dat jij de achterklap sectie van de krant leest!quote:Op woensdag 9 december 2020 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de de krant en dit topic, even opletten hé?
Geen idee waar dit over gaat en of Waylon ook maar enige nieuwswaarde heeft.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Waylon is lekker creatief geweest lees ik?
Ik las slappie en weet niet echt hoe ik daar nu precies op moet reagerenquote:
quote:
Zoquote:Op woensdag 9 december 2020 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo lekker op de massage-tafel liggen. Anderhalf uur relaxen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Zou ze van de trap afgetrapt zijn door haar craycray vriendje?
https://www.gelderlander.(...)utm_campaign=stdc_dg
Heeft Waylon dit gedaan??quote:Op woensdag 9 december 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou waylon dat hebben gedaan?
Matige muziek gemaaktquote:
Maar dat is toch geen nieuwsquote:
Vast wel, het zijn net mensen.quote:
Ja, en piemelsquote:
Ik heb gekkere dingen gehoord.quote:
Er is ook geen nieuws.quote:
met de knopjes die er op zitten.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zon afstandslaser meter dingetje maar begrijp niet hoe k het nou moet instellen
Nee, in guacamolequote:
Oke.quote:
ja maar begrijp de gebruiksaanwijzing al nietquote:Op woensdag 9 december 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met de knopjes die er op zitten.
Dat lijkt me geen succes nee. Brandblaren ditdat.quote:
Een Duitser die niet met lasers om kan gaanquote:Op woensdag 9 december 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zon afstandslaser meter dingetje maar begrijp niet hoe k het nou moet instellen
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een Duitser die niet met lasers om kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |