En hoe werkt dat internationaal stemmen ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef Em31 het volgende:
Wie is eigenlijk de favoriet op ESF-twitter? Aangezien die gaan stemmen
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef Em31 het volgende:
Wie is eigenlijk de favoriet op ESF-twitter? Aangezien die gaan stemmen
quote:
Tja. Wie heeft de wijsheid in pacht.quote:
Ik ook, na WIDM haak ik aanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef koffieleuk het volgende:
Denk dat ik vandaag alleen Frankrijk ga volgen
Ja precies dit. Ik snap volkomen dat het niet ieders ding is. Maar dat hele idee dat rustige muziek niet scoort is enorm achterhaald en ook gewoon nooit waar geweest.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
ESCunited poll van Matt is Babs favoriet.
Maar de twitteraars die van bops houden vinden er geen reet aan, uiteraard. Wat ik ook wel weer snap, alleen jammer dat ze dan meteen doen alsof er alleen hysterische fun op het ESF hoort en de rest onderaan eindigt. De laatste jaren zou ze moeten hebben geleerd dat dat juist niet het geval is, maar toch.
Amenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies dit. Ik snap volkomen dat het niet ieders ding is. Maar dat hele idee dat rustige muziek niet scoort is enorm achterhaald en ook gewoon nooit waar geweest.
AlS Ik heT NieT mOoi vinD KaN niEt ScorEN.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies dit. Ik snap volkomen dat het niet ieders ding is. Maar dat hele idee dat rustige muziek niet scoort is enorm achterhaald en ook gewoon nooit waar geweest.
Mooi, maar niet geschikt voor het Songfestivalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
AlS Ik heT NieT mOoi vinD KaN niEt ScorEN.
Dat kan zeker, maar bottom five kán gewoon bijna niet. (Er waren er ook best veel die dat van Salvador dachten trouwens, had later spijt dat ik die niet ff had gebookmarked op Twitter.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tja. Wie heeft de wijsheid in pacht.
Kan best zijn dat voila overtroffen wordt door andere inzendingen.
Als je ziet wat er elk jaar in de bottom five zit, dan zijn dat vaak wat forgettable liedjes met slechte zang, slechte staging of allebei. Van die nummers die dan met de hakken over de sloot uit de semi zijn gekomen, of inwisselbare liedjes van de Big 5.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar bottom five kán gewoon bijna niet. (Er waren er ook best veel die dat van Salvador dachten trouwens, had later spijt dat ik die niet ff had gebookmarked op Twitter.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |