Ja en de strip heeft een dag-aanduiding. Vind dit warhoofd ook wel prettigquote:Op zondag 31 januari 2021 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Topgaat toch vooral om het foliumzuur
Ik slik die van de etos, maar dan uit een potje met alleen foliumzuur en vitamine D.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Welke vitaminen gebruiken jullie? Ik heb nou iets van het etos huismerk maar die ruiken/smaken toch een partij goor als ik ze (met water) inneem.. sta er vaak op te kokhalzen.
[ afbeelding ]
Jullie een tip voor iets met een neutrale smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Niet leuk maar toch fijn dat het herkenbaar is. Vind het zo stom want ik heb dan weer weinig moeite met zwangerschapsaankondigingen of verse baby's maar wel met zoiets simpels als een potje foliumzuur.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:53 schreef _Lily_ het volgende:
Ah ja, dat heb ik ook. Ik werd er ook triest van toen ik een nieuw potje moest kopen.
Herkenbaar Elleska, ik heb ook al meerdere keren een nieuw potje foliumzuur opengetrokken. Nummer 4 inmiddels al weer.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:28 schreef Elleska het volgende:
[..]
Niet leuk maar toch fijn dat het herkenbaar is. Vind het zo stom want ik heb dan weer weinig moeite met zwangerschapsaankondigingen of verse baby's maar wel met zoiets simpels als een potje foliumzuur.
Ik zit ook op het wachtbankje. Ik heb de meeste rondes geen voorgevoel en ook deze ronde niet. Voor de komende ronde ligt er een hele stapel ovulatietesten klaar om alles nog eens goed te monitoren voordat we naar de huisarts stappen dus ik hoop toch stiekem dat ik die niet nodig ga hebben.
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:56 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd met de streepjes! Die zijn mooi duidelijk.
Jammer vaiana en D-E.
Ik slik Davitamon mama compleet. Sla ze altijd flink in tijdens een aanbieding.
Deze maand de ultra fancy CB ovulatietesten gebruikt (gekregen, echt niet gekocht) en die werken dus niet echt handig. Gewoon een week een knipperende smiley. Ja erg handig zo![]()
Nu weer op het wachtbankje voor volgende week ergens.
Ik kreeg er alleen maar stress van. Knipperend is vruchtbaar. Gewone smiley is piek. Uiteindelijk had ik met de laatste test van het pakje de piek te pakken. Ik vind het idd weinig toegevoegde waarde hebben. Maar ik had ze gekregen van iemand die ze over had (in totaal 100 euro aan testen, ik heb in de 4 jaar voor nummer 1 in totaal nog niet zoveel uitgegeven aan pisstokjesquote:Op maandag 1 februari 2021 11:59 schreef Vaiana het volgende:
[..]Dan is dat niet bepaald duidelijker dan een licht of donker gekleurd streepje idd. Hopen dat het toch gewoon raak is!
Woah, dat is wel veel ja. Ik vond mijn 30 bij Sensitest al veel, maar heb die bewust hoog ingezet omdat ik toen nog geeen idee had hoe lang mijn cyclus is en verzendkosten enzo. Blijkt nu ook ietwat overkill te zijn geweest.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:05 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik kreeg er alleen maar stress van. Knipperend is vruchtbaar. Gewone smiley is piek. Uiteindelijk had ik met de laatste test van het pakje de piek te pakken. Ik vind het idd weinig toegevoegde waarde hebben. Maar ik had ze gekregen van iemand die ze over had (in totaal 100 euro aan testen, ik heb in de 4 jaar voor nummer 1 in totaal nog niet zoveel uitgegeven aan pisstokjes)
Ik zit op de wachtbank, mijn NOD is 12-2quote:Op maandag 1 februari 2021 14:25 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Woah, dat is wel veel ja. Ik vond mijn 30 bij Sensitest al veel, maar heb die bewust hoog ingezet omdat ik toen nog geeen idee had hoe lang mijn cyclus is en verzendkosten enzo. Blijkt nu ook ietwat overkill te zijn geweest.Maar lijkt me idd dat die streepjes meer info over opbouw van het hormoon geven dan een knipperende/gewone smiley.
Moet de OP hier trouwens niet gevuld (of aangepast) worden een keer? Ik vind hem er nu altijd zo treurig uitzien.
HCG verdubbeld ongeveer elke 2 dagen. Morgen is het 2 dagen later dus dat lijkt me prima moment om te testen en als het negatief is en het ook niet doorbreekt is het woensdag weer 2 dagen later.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:11 schreef altootje86 het volgende:
Ik zit op mijn handen inmiddels
Gisteren was mijn NOD en ongeduldige ikke gelijk testen, helaas negatief.
Maarrrr tot nu toe ook nog steeds niet ongesteld... Ik twijfel nu of ik nog iets langer wacht of dat ik morgenochtend al mijn laatste test ertegenaan gooi. Ik kan namelijk pas woensdag om nieuwemaar geduldig zijn is nu best moeilijk
Vandaag zit ik op 15 dpo dus was niet heel vroeg met testen.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:40 schreef _Lily_ het volgende:
Oei lastig
Hoeveel dpo ben je? Ik zou dan pas op of na 14 dpo testen
Jahoi het is morgen en ik ben heel benieuwd.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:34 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Vandaag zit ik op 15 dpo dus was niet heel vroeg met testen.
Heb op 11 dpo een 'bruinrode afveeg' gehad dus mogelijk een wat late innesteling nog... ik dacht eerst dat het een extra vroege start van een nieuwe ronde was, maar dat was het dus niet![]()
Sinds mijn spiraal eruit is, heb ik alleen maar cycli van rond de 27 dagen, (app zegt met een variatie van 0,8 dag, dus behoorlijk regelmatig en in mijn beleving is het dan eerder korter dan langer).
Maarja nu dus nog heel even geduldig zijn. Wat @:Elleska zegt klinkt ook wel logisch. Maar dat is het ongeduld in mij, ik had er ook liever meer op voorraad liggen voor het geval dat dit zou gebeurenen ik voel nou natuurlijk van alles rommelen en borrelen dus dat helpt ook niet mee
Oh en _Lily_ dat is ook wel vroeg ja... het is inderdaad zo verschillend voor iedereen vanaf wanneer ze positief testen, dat maakt het er niet makkelijker op!
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ennnnn we hebben een cyclusgo lijf go
lets get this thing started
(Na dit hele gebeuren, obviously)
Nou die fokwet hequote:Op maandag 8 februari 2021 17:24 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Jahoi het is morgen en ik ben heel benieuwd.
Wel spannend zo, ook als je juist dacht dat je een vroege start van de nieuwe ronde had!
Ik had de intentie om vandaag weer te starten met ovulatietesten, maar dat ben ik vergeten.App verwacht hem pas in het weekend en had het vorige keer ook redelijk goed ingeschat, dus morgen alsnog starten zou geen probleem moeten zijn.
Ahh balen! Op naar de volgende ronde dan maar idd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:55 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Nou die fokwet heheb uiteindelijk niet meer hoeven testen, "gewoon" 2 dagen later dan normaal ongesteld. Ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Oeh dat lijkt me ook best ingewikkeld, als je cyclus (nog) niet helemaal duidelijk is. Lang leve de ovulatietesten dan maar! En een dagje later starten kan vast geen kwaad als ik het zo lees.
Mehh, dat is naar! Ik snap het wel heel goed, heb het hier juist een beetje andersom met een verbouwing die ik liever niet hoogzwanger mee zou maken, dus het mag nog wel een maandje of 2 duren van mij.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:00 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Ik ga weer een nieuwe maand in, zondag ongesteld geworden.
Begin een beetje tijdsdruk te voelen. En dat wil ik eigenlijk niet, want het is niet te plannen en het maakt het niet leuker als ik er op die manier mee bezig ben.Maarja, die gedachte zit nou eenmaal in m'n hoofd. Niet qua leeftijd overigens hoor, nog niet tenminste met m'n 28 jaar. Maar we hebben een bruiloft op de planning staan. Ik wil beide liever niet uit hoeven stellen.
Die hebben wij ook. We hadden deze zomer de badkamer willen verbouwen als ik niet zwanger was maar die is uitgesteld ivm corona en toen was de vraag gaan we het 1 of 2 of nog meer jaar uitstellen. We gaan gewoon plannen maken voor deze zomer, uitstellen kan altijd nog.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Vaiana het volgende:
heb het hier juist een beetje andersom met een verbouwing die ik liever niet hoogzwanger mee zou maken,
Ahja, verbouwing lijkt me inderdaad ook niet ideaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Vaiana het volgende:
Mehh, dat is naar! Ik snap het wel heel goed, heb het hier juist een beetje andersom met een verbouwing die ik liever niet hoogzwanger mee zou maken, dus het mag nog wel een maandje of 2 duren van mij.Maar aan de andere kant wil ik heel graag eindelijk die baby, dus ga er ook niks voor pauzeren.
Wat is de planning qua bruiloft, en waarom zou je wellicht iets uit moeten stellen?
Wij willen uitbouwen + vloer en keuken vervangen beneden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:29 schreef Elleska het volgende:
[..]
Die hebben wij ook. We hadden deze zomer de badkamer willen verbouwen als ik niet zwanger was maar die is uitgesteld ivm corona en toen was de vraag gaan we het 1 of 2 of nog meer jaar uitstellen. We gaan gewoon plannen maken voor deze zomer, uitstellen kan altijd nog.
Met de eerste zwangerschap waren we bezig met de verbouwing van de benedenverdieping inclusief keuken. Die verbouwing wilde ik ook niet hoogzwanger doen. Toen tijdens de verbouwing zwanger geraakt dus we grapten al dat het troll lichaam de zwangerschap een jaar uitstelt omdat we de badkamerverbouwing hebben uitgesteld.
Oh fijn om het zo af te kaderen ja! Dan ben je ook op tijd genoeg om het relatief probleemloos uit te kunnen stellen denk ik?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:42 schreef Puddingbroodje. het volgende:
[..]
Ahja, verbouwing lijkt me inderdaad ook niet ideaal.![]()
De bruiloft staat volgend jaar op de planning, dus we hebben nog even. Maarja, eerste bruiloft en eerste baby, dus ik vind het wat lastig in te schatten waar ik nu precies goed aan doe. Omdat we in het buitenland trouwen, lijkt het mij in ieder geval niet ideaal als ik hoogzwanger ben of juist met een echt paspaspas geboren baby zit.
We hebben nu een tijdsframe van een aantal maanden, dat wanneer ik in die periode zwanger zou worden, we toch de bruiloft uitstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |