SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Vereeuwiging van CherryLips. Oeuvreprijs.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat nu weer voor een strontmannetje in de OP?
#luiereninbedwantvrijquote:Op woensdag 9 december 2020 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is iedereen aan het werk ofzo?
Ja sorry.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is iedereen aan het werk ofzo?
Wat een zeikwijf zeg.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Zucht![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ouwen-in-de-top-2000
we hebben een eigen smileyquote:Op woensdag 9 december 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat nu weer voor een strontmannetje in de OP?
Ik ben serieus fan.quote:
Van de blankemannenhaatclub, inclusief dedain jegens haar homofiele zoon en onhandige echtgenoot, mooier maken we ze niet sinds de uitvinding van gesneden brood.quote:
nee ik zag hem gisteren ineens op die site. Hij is ook nieuw toegevoegd.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kan dit, heb jij geregeld zeker?
We have a stalkerquote:Op woensdag 9 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik zag hem gisteren ineens op die site. Hij is ook nieuw toegevoegd.
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We have a stalker [ afbeelding ]
Ik heb niet de behoefte om er meer van te lezen in ieder geval.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de blankemannenhaatclub, inclusief dedain jegens haar homofiele zoon en onhandige echtgenoot, mooier maken we ze niet sinds de uitvinding van gesneden brood.
naja het is natuurlijk wel een bepaald soort advocaat..quote:Op woensdag 9 december 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
beetje huilen om een waarschuwing
Doe die link eens naar die site.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik zag hem gisteren ineens op die site. Hij is ook nieuw toegevoegd.
Ik kwam ijzig van de fiets.quote:
Een strafrecht advocaat?quote:Op woensdag 9 december 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja het is natuurlijk wel een bepaald soort advocaat..
https://rozevla.nl/smilies/quote:Op woensdag 9 december 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe die link eens naar die site.
mwa hij past wel in het rijtje van advocaten als die ene van oa Tanja D.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een strafrecht advocaat?![]()
Ja ik heb niks tegen de man maar zo reageren op deze boete is wel wat kinderachtig
Ja het verschil is groot nu in ons landjequote:Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was hier vannacht blijkbaar. weinig van mee gekregen
hmm dat zegt mij nu niks?quote:Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa hij past wel in het rijtje van advocaten als die ene van oa Tanja D.
Ik denk dat frantic bedoelde dat hij lag te slapenquote:Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja het verschil is groot nu in ons landje
En dat ondertussen de mist weggedreven is, denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat frantic bedoelde dat hij lag te slapen
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat ondertussen de mist weggedreven is, denk ik.
https://www.hartvannederl(...)-d-wraakt-rechtbank/ moet je zelf maar ff transcripten van e zittingen terug zoeken op twitter..quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik sta er ook bij, dit kan echt geen toeval meer zijn mensen!! [ afbeelding ]
Moet je wel de goeie linken.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
* IJsdraakje zet stroom op UitStraling z'n hekquote:Op woensdag 9 december 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je wel de goeie linken.
[ afbeelding ]
Ah das de huidige zaak.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)-d-wraakt-rechtbank/ moet je zelf maar ff transcripten van e zittingen terug zoeken op twitter..
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje zet stroom op UitStraling z'n hek
Die heb je wel nodig ja.quote:
wat had je willen kopen danquote:Op woensdag 9 december 2020 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb genoeg dingen gekocht dit jaar heb ik zojuist besloten. Eerst even wachten tot dat ik weer wat geld erbij ga krijgen.
Mijn planten zijn niet eng.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Denk toch weer balletje met haar boompjes![]()
Of IJsdraakje met haar enge planten
Of Gerrie met haar 814.937 platen of Bossie de bomenverzamelaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Oh boompjes in rotterdamquote:Op woensdag 9 december 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
ijs is er al
[ afbeelding ]
Maar misschien moeten we het nu en een paar dagen alleen over inktvis hebben en kijken of er op een opduikt
Ik heb jou ook gevondenquote:Op woensdag 9 december 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of Gerrie met haar 814.937 platen of Bossie de bomenverzamelaar.
Ik heb geen wandelmachinequote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gevonden [ afbeelding ]
Inktvipquote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
ijs is er al
[ afbeelding ]
Maar misschien moeten we het nu en een paar dagen alleen over inktvis hebben en kijken of er op een opduikt
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij zit nu in een heropvoedingskamp?
Heropgevoed dus, misschien een gat in de markt "heeft u een lastige vlieg? ga naar www.dikkeoeiegoeren.com en hij doet geen vlieg meer kwaad"quote:
Zorgelijk budaquote:Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben 'm aan het postmortem waterboarden.
Krijgt die straks ook nog de Poolse supermarkt behandeling?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
blub zei de vlieg?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
je doet nu toch andersquote:Op woensdag 9 december 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is vertrokken naar de eeuwige vliegvelden.
Dat was de volgende optie.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgt die straks ook nog de Poolse supermarkt behandeling?
50 meter is ook wel weinig als je gewoon naar buiten wil starenquote:
Of Goer deed de hele tijd gewaagde dingen waarop de rest constant zei oei Goer!quote:Op woensdag 9 december 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kom dat ooit een goed idee lijken trouwens, ja jongens wij lijken op elkaar en we lusten allemaal graag rijst en gebraden aapje, we zijn een volk lijkt het warempel, hoe gaan we ons noemen?
Oei Goer
Ja maar er kwam geen gemartelquote:Op woensdag 9 december 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb de hele zomer vliegen gemept en daar verslag van gedaan.
hmm ja rijden kan nu?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zou even iets ophalen in Wageningen en bij m'n ouders.
Glijdende schaal van dictators, het begint allemaal nog rustig met 'orde scheppen' maar zakt steeds verder af naar pure marteling en genocidequote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of Goer deed de hele tijd gewaagde dingen waarop de rest constant zei oei Goer!Andere mensen buiten hun volk hebben dat gehoord en dachten dat ze zichzelf voorstelde als oeigoer
https://www.elektron.se/products/modelsamples/quote:Op woensdag 9 december 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat had je willen kopen dan?
ik word doodgegooid met kortingscodes voor Bax-music.
Dat is het stukje op de coronakaart dat Mark nog niet laat zienquote:Op woensdag 9 december 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Glijdende schaal van dictators, het begint allemaal nog rustig met 'orde scheppen' maar zakt steeds verder af naar pure marteling en genocide
Ja zou best kunnen, of foei Goer maar ja zijn toch halve Chinezen dus die f was een beetje lastig.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of Goer deed de hele tijd gewaagde dingen waarop de rest constant zei oei Goer!Andere mensen buiten hun volk hebben dat gehoord en dachten dat ze zichzelf voorstelde als oeigoer
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, of foei Goer maar ja zijn toch halve Chinezen dus die f was een beetje lastig.
Goed ideequote:Op woensdag 9 december 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Of Ping Ping met een gore gerrie, oei wat goer.
Ok tijd voor koffie [ afbeelding ]
Ofja, had willen kopen. Dit is mijn laatste grotere aankoop van het jaar geweest.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.elektron.se/products/modelsamples/
Vind je het ook leuk om DJ te spelen toevallig?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ofja, had willen kopen. Dit is mijn laatste grotere aankoop van het jaar geweest.
ah! mooi spul hoorquote:Op woensdag 9 december 2020 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ofja, had willen kopen. Dit is mijn laatste grotere aankoop van het jaar geweest.
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah! mooi spul hoor
heb je een pic van je studiootje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ze zijn wendbaar, zeer licht en klein en kunnen zelfs lussen en scherpe bochten vliegen: de BionicSwifts van Festo. De vijf kunstmatige zwaluwen kunnen op een gecoördineerde en autonome manier in een bepaald luchtruim bewegen door te communiceren met een op radio gebaseerde indoor-gps.
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nah. Vind het leuker om zelf iets in elkaar te knutselen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je het ook leuk om DJ te spelen toevallig?
Zal er een maken als deze ook binnen isquote:Op woensdag 9 december 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah! mooi spul hoor
heb je een pic van je studiootje?
Jammer, anders had ik wel wat leuks voor je.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nah. Vind het leuker om zelf iets in elkaar te knutselen.
Ik wil me wel beschikbaar maken voor de nieuwjaarsborrel van je familie.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik wel wat leuks voor je.
Ja gezellig maar dan kun je beter die van volgend jaar pakken denk ikquote:Op woensdag 9 december 2020 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil me wel beschikbaar maken voor de nieuwjaarsborrel van je familie.
Ja die van dit jaar is al geweest he.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gezellig maar dan kun je beter die van volgend jaar pakken denk ik
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die van dit jaar is al geweest he.
Ja dat is toch zo.quote:
Valide punt.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
hmm als jij dat zegt dan sla ik ritje met scooter overquote:Op woensdag 9 december 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens mijn thermosondergoed gaan zoeken om te gaan lopen, het is echt koud buiten
Rondje industrieterrein?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens mijn thermosondergoed gaan zoeken om te gaan lopen, het is echt koud buiten
Waar zou je heengaan?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm als jij dat zegt dan sla ik ritje met scooter over
Jaquote:
Ik schrijf het met potlood op in mijn agenda.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gezellig maar dan kun je beter die van volgend jaar pakken denk ik
Kun je niet gaan bezorgen voor Deliveroo; of een eigen dienst opstarten Deliver-ingoquote:Op woensdag 9 december 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm als jij dat zegt dan sla ik ritje met scooter over
kan maar met dit weer lijkt mij dat echt gruwelijk kut.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet gaan bezorgen voor Deliveroo; of een eigen dienst opstarten Deliver-ingo
Ja nog steeds geen sneeuwquote:Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Morgen is het weerbeeld minder grauw en maakt de zon het hier en daar vriendelijk. Toch is het met maximaal 4 graden vrij koud.
Nou ja morgen dan maar.
Kutwinter [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan je die niet beter aan een lader hangen?quote:
Ja als ik er zo bij kon welquote:Op woensdag 9 december 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je die niet beter aan een lader hangen?
De Bezorgbalquote:Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet gaan bezorgen voor Deliveroo; of een eigen dienst opstarten Deliver-ingo
Met bitterbalmuts?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En als ze geen fooi krijgt, neemt ze je hoofd mee.
Zit dat zo ver weggestopt ja?quote:
Letterlijk één keer zo'n bezorgbeer zien rondrijden, maar ik vergeet het nooit meer.quote:
Volgens mij hebben ze tegenwoordig wel gewoon normale helmen.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Letterlijk één keer zo'n bezorgbeer zien rondrijden, maar ik vergeet het nooit meer.
Tevens sushi voor vanavond aan het uitzoeken.
Nee haha. De klachten die ik omschreef passen bij irritatie van het maagslijmvlies. Hij gaat een recept voorschrijven.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze tegenwoordig wel gewoon normale helmen.
Klopt ja, dat leerde ik laatst.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze tegenwoordig wel gewoon normale helmen.
Gewoon tegen mevrouw Haags zeggen dat je iedere dag macaroni moet eten van de dokter.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee haha. De klachten die ik omschreef passen bij irritatie van het maagslijmvlies. Hij gaat een recept voorschrijven.
Pas vorig jaar zie ikquote:Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt ja, dat leerde ik laatst.Is ook alweer een tijdje geleden, zo vaak kom ik niet in Berengebied.
Al schijnt er één in de buurt te zitten nu, maar zonder oren flikkeren ze maar op.
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon tegen mevrouw Haags zeggen dat je iedere dag macaroni moet eten van de dokter.
Tijdje geleden dat ik er één zag, bedoelde ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas vorig jaar zie ikhttps://www.omroepwest.nl(...)en-oortjes-in-de-ban
Misschien komt het wel door een overdaad aan kipfilet op brood.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon tegen mevrouw Haags zeggen dat je iedere dag macaroni moet eten van de dokter.
Dat zou best weleens kunnen jaquote:Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien komt het wel door een overdaad aan kipfilet op brood.
Je moet ook rustig aan doen.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee haha. De klachten die ik omschreef passen bij irritatie van het maagslijmvlies. Hij gaat een recept voorschrijven.
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg ik zowaar een Rituals pakket van de baas als kerst'pakket'/covidbedankje.
Voor het eerst in 10+ jaarHet is gewoon een stille hint dat er meer gedoucht moet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Alles.quote:
Volgend jaar ruikt het schip naar Rituals.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is gewoon een stille hint dat er meer gedoucht moet worden.
Voor het eerst in 10+ jaarIk zou er wel blij mee zijn hoor, metroman dat ik er bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was ook mijn 1e gedachtequote:Op woensdag 9 december 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is gewoon een stille hint dat er meer gedoucht moet worden.
Voor het eerst in 10+ jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een opmerkelijke keuze.
ik zeg ook niet dat ik er niet blij mee benquote:Op woensdag 9 december 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou er wel blij mee zijn hoor, metroman dat ik er bent.
Beter dan drie weken oud Filipijnenzweet.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar ruikt het schip naar Rituals.
Ik krijg altijd jeuk van Rituals-productenquote:Op woensdag 9 december 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou er wel blij mee zijn hoor, metroman dat ik er bent.
Volgend jaar Frantic op de Joehoe boot door Amsterdam heenquote:Op woensdag 9 december 2020 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar ruikt het schip naar Rituals.
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgend jaar Frantic op de Joehoe boot door Amsterdam heen
Aww.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van Rituals-producten
Zondequote:Op woensdag 9 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En vast niet de positieve manier van jeuk krijgenquote:Op woensdag 9 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
filipijnen zal je niet zien ruiken.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan drie weken oud Filipijnenzweet.
Nee, die nietquote:Op woensdag 9 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vast niet de positieve manier van jeuk krijgen
Ook horror.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
filipijnen zal je niet zien ruiken.
Die hebben allemaal van die zware parfumluchtjes op.
Bwegh.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
filipijnen zal je niet zien ruiken.
Die hebben allemaal van die zware parfumluchtjes op.
Ook rooie vlekken?quote:
Is er ook positieve jeuk?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vast niet de positieve manier van jeuk krijgen
quote:
Die welquote:
Ik nies ze vanzelf wel uit m'n buurt denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
's nachts ruik je je uitkijk al voordat ie op de brug komtvanwege die parfum bende.
Mogen ze altijd eerst even een kwartiertje buiten uit waaien
Lijkt me heerlijk, zo op de brug van een schip 's nachtsquote:Op woensdag 9 december 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
's nachts ruik je je uitkijk al voordat ie op de brug komtvanwege die parfum bende.
Mogen ze altijd eerst even een kwartiertje buiten uit waaien
lijkt mij wel wat ditquote:Op woensdag 9 december 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's warmer dan op de scooter.
oh ik heb er geen moeite mee om ze buiten te zetten als uitkijkquote:Op woensdag 9 december 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik nies ze vanzelf wel uit m'n buurt denk ik.
Was het wel bodylotion?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die wel
Ooit een body lotion gekregen van mijn werk. Gebruik na het douchen. Werd ik 's nachts echt onder de jeukende bulten en rode vlekken wakker.
Nice.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die wel
Ooit een body lotion gekregen van mijn werk. Gebruik na het douchen. Werd ik 's nachts echt onder de jeukende bulten en rode vlekken wakker.
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Letterlijk één keer zo'n bezorgbeer zien rondrijden, maar ik vergeet het nooit meer.
Tevens sushi voor vanavond aan het uitzoeken.
Ja, dat stond op de flesquote:Op woensdag 9 december 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was het wel bodylotion? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik heb er geen moeite mee om ze buiten te zetten als uitkijkDat klinkt tenenkrommend irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles.
Het druk hebben is prima, je druk maken niet.
Is het ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt tenenkrommend irritant.
Eh, lekker ruikend spul is lekker ruikend spul.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is het ook.
Zie wel dat het pakket uit de vrouwenserie van rituals komt
Leuk voor zwederhelft.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is het ook.
Zie wel dat het pakket uit de vrouwenserie van rituals komt
hebben?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, lekker ruikend spul is lekker ruikend spul.
Te bloemig voor mij vrees ik. Moet ik van niezen vaak.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.rituals.com/n(...)cklink=false#start=1
nee, maar ik twijfel wel aan z'n ruigheid.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:23 schreef mschol het volgende:
zit er niet gewoon een vrouw aan het roer (huehue) bij jouw werk die alle mannen even wil trollen @:FranticDJ?
ja deze gaat ook met een strik er omheen naar een ander hoorquote:Op woensdag 9 december 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar klinkt als een vrij neutraal ding verder, genoeg zwaardere noten om 'm niet opvallend te laten zijn als een man het gebruikt.
Prima doorschuifding inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja deze gaat ook met een strik er omheen naar een ander hoor
Heb ik meestal wel met zulke dingen.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te bloemig voor mij vrees ik. Moet ik van niezen vaak.
Volgens mij is dat er precies een waarvan ik in een niesstuip schiet.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik meestal wel met zulke dingen.
M'n ma heeft een buddha geurstokjes ding in de wc staan van Rituals. Dat vind ik dan nog wel lekker ruiken.
ja heb zelf deze altijd:quote:Op woensdag 9 december 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er precies een waarvan ik in een niesstuip schiet.![]()
Zelf had ik altijd Sakura en Dao, maar die laatste hebben ze niet meer.
Helpt met die pakketten vaak ook niet dat de doos er zelf ook compleet naar ruikt. Eenmaal op de huid vervliegt de geur toch wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja heb zelf deze altijd:
https://www.douglas.nl/productbrand_293506.html
fris en niet te zwaar
Lijkt ook wel een beetje op dat rituals pakket eigenlijk.. maar die laatste is veel zwaarder.
Oh deze doos ruikt niet hue hue huequote:Op woensdag 9 december 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helpt met die pakketten vaak ook niet dat de doos er zelf ook compleet naar ruikt. Eenmaal op de huid vervliegt de geur toch wel.
En de laatste keer dat ik iets van parfum op had, weet ik niet eens meer.Was altijd wel fan van Diesel Loverdose (met een vleugje anijs.
), maar ik weet niet eens of die nog bestaat.
https://www.superwinkel.n(...)de-parfum-75-ml.html bestaat nog volgens googlequote:Op woensdag 9 december 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de laatste keer dat ik iets van parfum op had, weet ik niet eens meer.Was altijd wel fan van Diesel Loverdose (met een vleugje anijs.
), maar ik weet niet eens of die nog bestaat.
Nais.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.superwinkel.n(...)de-parfum-75-ml.html bestaat nog volgens google
Wie?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Zou ze van de trap afgetrapt zijn door haar craycray vriendje?
https://www.gelderlander.(...)utm_campaign=stdc_dg
Sop je dat broodje in de melk? of heb je er eerst kaas van gemaakt?quote:
Van dat Oh Oh Cherso (ofzo) debacle.quote:
was er een debacle?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van dat Oh Oh Cherso (ofzo) debacle.
Die hele show toch?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sop je dat broodje in de melk? of heb je er eerst kaas van gemaakt?
Hap van het broodje en dan een slok melk erachter aanquote:Op woensdag 9 december 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sop je dat broodje in de melk? of heb je er eerst kaas van gemaakt?
Nee hoor, ik ga er alleen maar van aan de dunne gerrie.quote:
Raar!quote:Op woensdag 9 december 2020 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hap van het broodje en dan een slok melk erachter aan
En dan de witte zompige klont doorslikkenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hap van het broodje en dan een slok melk erachter aan
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan de witte zompige klont doorslikken
Ik mis hier niets aan, ik hoor het al.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan de witte zompige klont doorslikken
I knowquote:Op woensdag 9 december 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Grote paniek net, want de telefoon lag plat.
Zo'n zogenaamde influencer of wat?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van dat Oh Oh Cherso (ofzo) debacle.
Ik nietquote:Op woensdag 9 december 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je op een verkeerd knopje gedrukt?
Ik neem het mee naar achterenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was net bezig met een melding op de website, maar het is alweer voorbij.
Nu wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n zogenaamde influencer of wat?
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achteren
En die wankelbank.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk is Fles ook gewoon een influencer hoor, met z'n eigen YouTube kanaal over snacks en tuinbonen.
Daar gooit die het even over de schutting nadat die heeft gekeken of alle neuzen dezelfde kant op staanquote:
En zijn Travelsnacksquote:Op woensdag 9 december 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk is Fles ook gewoon een influencer hoor, met z'n eigen YouTube kanaal over snacks en tuinbonen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar gooit die het even over de schutting nadat die heeft gekeken of alle neuzen dezelfde kant op staan
Jep. Beetje spijt van de fiets.quote:
@Dr_Flashquote:Op woensdag 9 december 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zijn Travelsnacks
Maar Fles zou serieus wel scoren met een travelvlog op youtube
Soort Flesje Dessingquote:Op woensdag 9 december 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zijn Travelsnacks
Maar Fles zou serieus wel scoren met een travelvlog op youtube
Ik maak vanavond ook voor 2 dagen spaghettiquote:Op woensdag 9 december 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb wel voor 3 dagen eten gehaald. 2 keer spaghetti en 1 keer ovengroente met worstjes. Lunch is ook geregeld [ afbeelding ]
Merk als ik elke dag ga ik toch meer koop
Daarom doe ik ook maar twee keer per week boodschappen.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb wel voor 3 dagen eten gehaald. 2 keer spaghetti en 1 keer ovengroente met worstjes. Lunch is ook geregeld [ afbeelding ]
en bij voorkeur na het etenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook maar twee keer per week boodschappen.
heul niet. Levert geen stuiver op. Bovendien is er maar 1 filmpje over tuinbonen en dat staat op het liesjekanaal.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
wanneer eet je de 2e portie?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik maak vanavond ook voor 2 dagen spaghetti
Ik heb dan altijd zo'n "is dit alles"-gevoel en dan pleur ik meer zooi in m'n mandje.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
als je elke dag gaat?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zo'n "is dit alles"-gevoel en dan pleur ik meer zooi in m'n mandje.
Nu is 't nog erger, want standaard een kar mee.
mot je je ook laten sponserenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heul niet. Levert geen stuiver op. Bovendien is er maar 1 filmpje over tuinbonen en dat staat op het liesjekanaal.
zaterdag meestalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |