quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn broer heeft nog meegedaan aan het ESF voor Italië.
Ik zie geen lelijk huis in de achtergrond.quote:
Ik heb het ook nooit begrepen neequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou is Lil' Kleine al erg, maar dan is Drank en Drugs ook nog eens extra slecht. Snap echt niet dat daar mensen fan van zijn
Die is blij dat het via videobellen gaat, dan hoeft die niet te kloppen omdat de bel het niet doet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Links is Albertoooooo van Samson en Gert.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is blij dat het via videobellen gaat, dan hoeft die niet te kloppen omdat de bel het niet doet.
ik las meligheid maar dat zei je vanmiddagquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit begrepen neeEcht gewoon pure matigheid
Een gevoel van meligheid krijg ik als ik naar persconferenties van Hugo de Jonge kijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las meligheid maar dat zei je vanmiddag
Niks is melig aan Lil Kleine. Die haalt dat niveau nóóitquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las meligheid maar dat zei je vanmiddag
krijgen van Hugo ook geheid zat een gevoel van geiligheidquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een gevoel van meligheid krijg ik als ik naar persconferenties van Hugo de Jonge kijk.
Nu niet meer neequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou het nog geen minuut volhouden.
Ik weet zeker dat ik het niks zou vinden.quote:
Omdat het awesome is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom weet ik dat dat lied Tuintje in Mijn Hart heet
Oh ja het dieptepunt van de aflevering. Vier vragen over Jan Smit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |