Mee eens.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef kol7680 het volgende:
Mensen die nu nog denken dat we volgend jaar van de maatregelen af zijn.
Na deze persconferentie is wel duidelijk dat we hier nog jaren aan vastzitten aan dit soort maatregelen.....
Dit was gewoon een beleefde manier van zeggen dat het weer eens nergens op sloeg van Wiebes.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef JohnBercow het volgende:
"Ik ken de notitie niet"
Flikker toch op.
Ja de raadsadviseur heeft Mark mondeling ingelicht over die notitie. Dan kan hij zeggen dat hij het niet gezien heeft of niet kent. Als hij het gemailed had of schriftelijk had gehad was het WOB-baar
Zijn mensen zich dan 'slechter' gaan gedragen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou meer vragen over waarom Rutte en de Jonge denken dat mensen zich weer slechter zijn gaan gedragen. Ook zou ik vragen hoe het nou zit met het effect van de herfstvakantie, dat er eerst wel was en toen weer niet.
Niet mee eens. Denk echt dat ze lager willen, maar ze durven op dit moment niet harder in te grijpen, want kerst.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Als de zorg weer over gaat lopen, komen er weer meer maatregelen. Met 5.000/6.000 cases per dag, sukkelen we gewoon zo door.
Dat is het beleid.
Sowieso knap dat je die vertrouwen uberhaupt nog hadquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, mijn vertrouwen in een goed geoliede vaccinatiestrategie en -uitvoering is er na vanavond ook niet beter op geworden...
Serieus, de kans dat we voor de kerst op 10 IC opnames zitten per dag lijkt me eigenlijk nihil.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Als de zorg weer over gaat lopen, komen er weer meer maatregelen. Met 5.000/6.000 cases per dag, sukkelen we gewoon zo door.
Dat is het beleid.
Ook dat nog...quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me het grote nieuws van vandaag
Je hebt het nieuws over vaccins niet meegekregen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef kol7680 het volgende:
Mensen die nu nog denken dat we volgend jaar van de maatregelen af zijn.
Na deze persconferentie is wel duidelijk dat we hier nog jaren aan vastzitten aan dit soort maatregelen.....
Racist.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
IC zit wel vol met asielzoekers. Dat zegt genoeg.
Regionale lockdown.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Haha, ja, kom op, dat wil ik wel zien. Sluit heel Twente maar af of op met oud & nieuw bijvoorbeeld.
Ik vrees dan nog het meest voor die arme handhavers en hulpverleners. Die gaan echt een zware tijd hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor Oud en Nieuw (en dan met name in de mate van illegale feestjes met alle gevolgen van dien)..
Na december komt vanzelf januari weer. Met als bonus extra veel besmettingen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet mee eens. Denk echt dat ze lager willen, maar ze durven op dit moment niet harder in te grijpen, want kerst.
Liegen was volgens mij niet toegestaan in dit topic.quote:
Tja ik gok dat er meer mensen vrij zijn in die periode dan ervoor, dus dan zoeken mensen afleiding en uitjes op.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die dan nog sluiten? Kerstcadeaus worden van te voren gekocht...
En over twee weken is kerst al. De periode waarin men (volgens mij) elke keer over sprak wanneer het ging over 'dit hebben de maatregelen nodig qua tijd om effect te hebben'. Vandaag was het laatste window wel voor extra maatregelen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Serieus, de kans dat we voor de kerst op 10 IC opnames zitten per dag lijkt me eigenlijk nihil.
Hoor jij enig perspectief??quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt het nieuws over vaccins niet meegekregen?
Dit wordt gewoon aansukkelen tot augustus/september.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sowieso knap dat je die vertrouwen uberhaupt nog had
Dat was toch al vorige week al bekend?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me het grote nieuws van vandaag
Hoe is het eigenlijk in Bulgarije?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Liegen was volgens mij niet toegestaan in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |