Een beetje oppositie had het helemaal van tafel geveegd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Zonder problemen?
Dacht het niet.
Die hebben best veel veranderd (ten goede) aan die wet.
Dat had meer te maken met het feit dat de kamer buitenspel werd gezet. Nu, na aanpassing, mogen ze slaafs de hand opsteken voor nieuwe maatregelen, jippie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Zonder problemen?
Dacht het niet.
Die hebben best veel veranderd (ten goede) aan die wet.
Nee, het is een belachelijke wetquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nu ben je aan het zeiken om het zeiken
mooie feesboek plaatjequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:18 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo'n lange neus als Pinokkio
Nou nee, er is heel veel uitgehaald voordat ze akkoord gingen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:13 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die gingen zonder probleem akkoord met een discutabele coronawet
Jij was het liever via de noodverordeningen blijven afhandelen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:16 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een beetje oppositie had het helemaal van tafel geveegd.
Hoe bedoel je, slecht?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is zoveel slechter dan ik dacht.
Het virus laat zich niet in die cyclus gieten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het virus lekker aan het rond springen
Ja, een pareltje.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:21 schreef Salina het volgende:
Topnotitie.
Vooral dit:
Bovenstaande argumentatie laat zelfs zien dat het goed denkbaar is dat het aantal R-waarde zal dalen.
Dit. Over 1,5/2 wk staan ze er weer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat dreigen met extra maatregelen voor kerst zal ook niks doen met het gedrag. Mensen zijn te druk of hebben hun plannen al gemaakt..
We krijgen 20mio vaccins in Q3. Tot die tijd binnen blijven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:24 schreef Tijn het volgende:
Ok, praat me even bij, want ik heb zitten eten en heb Seinfeld gekeken ipv de persconferentie.
Wat is er veranderd t.o.v. vanmiddag?
Liever een rechter die er over oordeelt dan een stelletje incompetente politiciquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij was het liever via de noodverordeningen blijven afhandelen?
Over democratie gesproken.
Er word gekeken naar sporten tot 27 ipv 18quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:24 schreef Tijn het volgende:
Ok, praat me even bij, want ik heb zitten eten en heb Seinfeld gekeken ipv de persconferentie.
Wat is er veranderd t.o.v. vanmiddag?
Een rechter heeft een wet nodigquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:26 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Liever een rechter die er over oordeelt dan een stelletje incompetente politici
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:26 schreef zalkc het volgende:
[..]
Er word gekeken naar sporten tot 27 ipv 18
Zoveelste voorbeeld van een kabinet dat bewust een loopje neemt met de werkelijkheid. En dan maar hopen dat er voldoende Nederlanders nog steeds denken dat het allemaal klopt wat ze beweren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is zoveel slechter dan ik dacht.
Waarom gebruiken ze hiervoor eigenlijk de tafel van 9?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:26 schreef zalkc het volgende:
[..]
Er word gekeken naar sporten tot 27 ipv 18
Eens ja. Dit gaat nog wel even duren. De laatste blunders zijn nog niet gemaakt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het is om moedeloos van te worden. Heel 2021 kun je ook wel gaan afschrijven, het klinkt allemaal weinig bemoedigend. Hugo heeft ook al bevestigd dat de maatregelen niet van tafel gaan alvorens heel Nederland gevaccineerd is, dat gaan wij nooit halen in 2021. We worden net als met deze lockdown die tot midden november zou duren aan het lijntje gehouden. Het wordt steeds naar voren verschoven. Inmiddels al 3x verlengd. Dikke doei.
Alles behandelen als poging tot doodslag?quote:
Hugo is na maart geen minister meer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het is om moedeloos van te worden. Heel 2021 kun je ook wel gaan afschrijven, het klinkt allemaal weinig bemoedigend. Hugo heeft ook al bevestigd dat de maatregelen niet van tafel gaan alvorens heel Nederland gevaccineerd is, dat gaan wij nooit halen in 2021. We worden net als met deze lockdown die tot midden november zou duren aan het lijntje gehouden. Het wordt steeds naar voren verschoven. Inmiddels al 3x verlengd. Dikke doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |