SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sluit hem dan ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik had echt geen inspiratie
en dat is dit jaar ook nog een zondag.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
3e kerstdag was sowieso een van de drukste dagen om te bezorgen.
Hassan had een nieuwe jas an, pas gejat bij zeemanquote:
Nee das te zien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik had echt geen inspiratie
China nieuwe wereldmacht, alle frituren in Nederland al veroverd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
Huawei heeft in 2018 software getest waarmee Chinese autoriteiten middels een 'Oeigoeren-alarm' op de hoogte gesteld konden worden als iemand uit de onderdrukte etnische groep op camera werd herkend, meldt The Washington Post dinsdag op basis van een intern document. Een woordvoerder van het Chinese bedrijf bevestigde de authenticiteit, maar zegt tegen de krant dat de software niet in de praktijk werd toegepast.
https://www.nu.nl/tech/60(...)W91VZ62R8aq749UCr_P8
Dus....
plausibel, soort zoekt soortquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze de shoarmaboer zelf bedoelde.
Nee, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kende je nog niet? bestaat echt al jaaaaaren
Dan ging er bij de overheid een alarm loeigoeren?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
Huawei heeft in 2018 software getest waarmee Chinese autoriteiten middels een 'Oeigoeren-alarm' op de hoogte gesteld konden worden als iemand uit de onderdrukte etnische groep op camera werd herkend, meldt The Washington Post dinsdag op basis van een intern document. Een woordvoerder van het Chinese bedrijf bevestigde de authenticiteit, maar zegt tegen de krant dat de software niet in de praktijk werd toegepast.
Dus....
Valt ook weleens tegen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je op de pot gaat zitten in afwachting van..
gniffelquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ging er bij de overheid een alarm loeigoeren?
Maar in China wordt elke etnische groep toch onderdrukt?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
Dus....
Benieuwd naar die software, hoe herken je een Oeigoer, domme blik, groot hoofd, tattoo van Erdogan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ging er bij de overheid een alarm loeigoeren?
wel engquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
Dus....
Welke nog meer?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar in China wordt elke etnische groep toch onderdrukt?
Iemand die niet aan pangolines likt?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benieuwd naar die software, hoe herken je een Oeigoer, domme blik, groot hoofd, tattoo van Erdogan?
Mooie database van mensen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benieuwd naar die software, hoe herken je een Oeigoer, domme blik, groot hoofd, tattoo van Erdogan?
Waar likken Turken aan dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die niet aan pangolines likt?
Een beetje? Ik denk dat ze al wat verder en succesvoller zijn in het elimineren van een hele bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke nog meer?
De oeigoeren is trouwens geen kwestie meer van onderdrukking geloof ik.
gaat een beetje richting wat de nazi's met de joden deden
Gevalletje 'het probleem oplossen'.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke nog meer?
Nou ja vermoorden ze die oeigoeren al zo systematisch dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een beetje? Ik denk dat ze al wat verder en succesvoller zijn in het elimineren van een hele bevolkingsgroep.
Misschien krijgen ze gewoon extra korting op de zorgpolis?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*stelt de 10 lelijkste blije fanten beschikbaar voor de slacht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda wil voor kerst trouwens een fantensteak
Ze gaan erin en komen er nooit meer uit..quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja vermoorden ze die oeigoeren al zo systematisch dan?
aww arme fantjes.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*stelt de 10 lelijkste blije fanten beschikbaar voor de slacht.
kannie op zijn buik schrijven, i wish you a vegan christmasquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda wil voor kerst trouwens een fantensteak
Ze komen er wel uit toch? niet allemaal maar dacht gelezen te hebben dat de meeste uit het kamp komenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan erin en komen er nooit meer uit..
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
kannie op zijn buik schrijven, i wish you a vegan christmas
Heel de bevolking van china wordt door de overheid onderdrukt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke nog meer?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
kannie op zijn buik schrijven, i wish you a vegan christmas
Wat?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
Er blijkt dus ook in pruiken die hier te koop zijn oeigoer haar te zitten
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:24 schreef Karzai het volgende:
Vind ook dat Nederland niet naar Qatar moet gaan
Er zijn geen homos die voetballen dus dat is inderdaad ver van hun bed show. En onderdrukking/slavernij hebben ze ook niet mee te maken gehad natuurlijk.quote:De Boer vindt het niet vreemd dat de spelers zich nog niet over Qatar hebben uitgelaten. "We zijn tegen alle misstanden in de maatschappij. Alleen racisme is voor veel spelers dichterbij dan Qatar. Wat zich daar afspeelt, is voor veel spelers misschien nog een beetje een ver-van-mijn-bedshow. Ze hebben er niet dagelijks mee te maken."
Er is nog ee groep trouwens. Zij staan vaak in de stad in den haag aandacht te vragen voor hun zaak. Ben ff de naam kwijt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel de bevolking van china wordt door de overheid onderdrukt.
Oeigoeren zijn inderdaad wel extreem.
Ik het heeft trouwens wel even geduurd voordat ik wist wat een oeigoer was
Wir haben es nicht gewusst. Hoe zeg je dat in het Chinees?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
overigens bleek ook dat de meeste chinezen niet wisten van die kampen
We kunnen echt niets doen tenzij we een Wereldoorlog gaan inzetten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze komen er wel uit toch? niet allemaal maar dacht gelezen te hebben dat de meeste uit het kamp komen
alsnog is het een voorbode natuurlijk. compleet gestoord en we kijken er naar en doen niks
Taaie fantquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aww arme fantjes.
kan je niet gewoon wachten totdat 1 van ouderdom sterft
nou ja als je het echt niet weet?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wir haben es nicht gewusst. Hoe zeg je dat in het Chinees?
ik ga niet koken dan, bij mijn vader en moeder langsquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al een kersmenu voor de geflambeerde gerbil?
Nou ja het is een lastige zaak maar vind het wel erg sneu en begrijp gewoon oprecht niet dat je dit kan doen op basis van de afkoms van mensen of hun religie. Begrijp het gewoon echt nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We kunnen echt niets doen tenzij we een Wereldoorlog gaan inzetten.
Dat zei de domme Samzz laatst nog, Rutte moet wat doen maar die durft niet want dat kost geld.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga niet koken dan, bij mijn vader en moeder langs
Ik ken een Brits meisje van adel en die spreekt perfect Mandarijn, trekt ze van die spleetoogjes bij, supergeil is datquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wir haben es nicht gewusst. Hoe zeg je dat in het Chinees?
Ik bouw wel even een Hassan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar gaat het KSC Kerstdiner.
Kutzooiquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar gaat het KSC Kerstdiner.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We kunnen echt niets doen tenzij we een Wereldoorlog gaan inzetten.
Dat zei de domme Samzz laatst nog, Rutte moet wat doen maar die durft niet want dat kost geld.![]()
Ik zie dit helemaal voor me.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Brits meisje van adel en die spreekt perfect Mandarijn, trekt ze van die spleetoogjes bij, supergeil is dat
Geruchten en ook satellietbeelden verwijzen naar misschien meer dan 1,3 miljoen vermoorde Oeigoeren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja het is een lastige zaak maar vind het wel erg sneu en begrijp gewoon oprecht niet dat je dit kan doen op basis van de afkoms van mensen of hun religie. Begrijp het gewoon echt niet
Heb wel eens zo'n Chinees pakje met hoed voor haar gekocht bij zo'n carnavalswinkel en gezegd, ok en Chinees praten nu maarquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie dit helemaal voor me.
oh wowquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geruchten en ook satellietbeelden verwijzen naar misschien meer dan 1,3 miljoen vermoorde Oeigoeren.
https://bylinetimes.com/2(...)ore-uyghurs-missing/
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geruchten en ook satellietbeelden verwijzen naar misschien meer dan 1,3 miljoen vermoorde Oeigoeren.
https://bylinetimes.com/2(...)ore-uyghurs-missing/
Nu ben je me weer kwijt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens zo'n Chinees pakje met hoed voor haar gekocht bij zo'n carnavalswinkel en gezegd, ok en Chinees praten nu maar
Ik ken een Chinees meisje en die spreekt perfect Engels, trekt ze een ordinair jurkje aan en loopt ze straalbezopen over straat ‘s avonds. Niet erg geil.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Brits meisje van adel en die spreekt perfect Mandarijn, trekt ze van die spleetoogjes bij, supergeil is dat
De Boer is de beste pion om daarvoor te zorgenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:24 schreef Karzai het volgende:
Vind ook dat Nederland niet naar Qatar moet gaan
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken een Chinees meisje en die spreekt perfect Engels, trekt ze een ordinair jurkje aan en loopt ze straalbezopen over straat ‘s avonds. Niet erg geil.
raclette?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of we smelten de Zwitserse kazen.
O ja, ik rol er wel een paar het dorp in. Big ass kaasfondue pot op het dorpspleinquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of we smelten de Zwitserse kazen.
Nederland staat ook niet vooraan om onderzoek te doen in die “binnenlandse aangelegenheid”.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Wel "grappig" ook dat Erdogan zijn broedervolk in de steek laat want de economische belangen van Turkije met China zijn te groot.
Nieuwjaarsduik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, ik rol er wel een paar het dorp in. Big ass kaasfondue pot op het dorpsplein
*trekt zijn zwembroek alvast aan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, ik rol er wel een paar het dorp in. Big ass kaasfondue pot op het dorpsplein
ordinaiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken een Chinees meisje en die spreekt perfect Engels, trekt ze een ordinair jurkje aan en loopt ze straalbezopen over straat ‘s avonds. Niet erg geil.
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*trekt zijn zwembroek alvast aan.
Nee in dit geval niet echt maar goed Erdogan wil toch zo graag een groot Islamitisch Ottomaans rijk...quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland staat ook niet vooraan om onderzoek te doen in die “binnenlandse aangelegenheid”.
O gezelligquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ordinaiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een keer een vreemde dag gehad met een bussiness coach vanuit mijn werk.
Het ging erom dit was een pilot en beoordeling of je ervaar aan had.
Ik dus naar Amsterdam, en daar was helemaal zo’n happening met je achterover laten vallen en die onzin.
Op een gegeven moment moest je innig dansen met degene naast je. Dat was een knappe Chinese meid.
Zij dus mij helemaal vastpakken, en ze liet maar niet los. Ze rook ontzettend uit haar mond.
God, wat haat ik dat soort ‘spelvormen’ en teambuildinggedoequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een keer een vreemde dag gehad met een bussiness coach vanuit mijn werk.
Het ging erom dit was een pilot en beoordeling of je ervaar aan had.
Ik dus naar Amsterdam, en daar was helemaal zo’n happening met je achterover laten vallen en die onzin.
Op een gegeven moment moest je innig dansen met degene naast je. Dat was een knappe Chinese meid.
Zij dus mij helemaal vastpakken, en ze liet maar niet los. Ze rook ontzettend uit haar mond.
Ik vind dat wel grappig, zorg wel altijd dat je op de goede plek staat.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
God, wat haat ik dat soort ‘spelvormen’ en teambuildinggedoe
Ik heb een keer een schilderij van een dier moeten maken om het project te verbeelden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
God, wat haat ik dat soort ‘spelvormen’ en teambuildinggedoe
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een keer een schilderij van een dier moeten maken om het project te verbeelden.
"Wei Ling luister, ik ben best benieuwd naar je sluike papegaaienkutje maar mijn God is dat een dode vleermuis in je mond of wat?"quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig, zorg wel altijd dat je op de goede plek staat.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een keer een schilderij van een dier moeten maken om het project te verbeelden.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Wel een aantal andere pareltjes.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Heb je het balletjesspel al wel eens gehad?
Praktisch allemaal externe bedrijven waarbij dat was. Helaas zijn we nu ook door een Frans bedrijf overgenomen en zag dat ik volgende maand een anti-corruptie training krijg.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Al die gekkigheid is aan mij echt niet besteed
De coach/trainer lacht in zijn vuistje voor ¤5000 per dag a ¤1200 per uur.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die een olifant tekenen omdat het een log project is. Echt briljant.
We deden gekleurde ballen naar elkaar gooien in een volle kamer en dan gaat er een fluitje en wie er dan eindigen met dezelfde kleur in de handen moeten drie dingen opnoemen die je niet aanstaan van de ander en drie positieve dingen, superleuk en nuttigquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Wel een aantal andere pareltjes.
Project management cursus waarbij je een domme piramide moest bouwen met teams. Dat hebben we toen vakkundig gesaboteerd.
Soort van security awareness cursus waarbij we dom rollenspel deden waarbij mensen social hacking moesten doen.
an Fransen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praktisch allemaal externe bedrijven waarbij dat was. Helaas zijn we nu ook door een Frans bedrijf overgenomen en zag dat ik volgende maand een anti-corruptie training krijg.
Goed verhaalquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
En een keer tijdens een massale meeting werd er opeens geroepen "wie er het snelst een zelfgeschreven liedje kan bedenken en opvoeren op het podium die krijgt een fikse salarisverhoging"
Plaatsvervangende schaamte, mensen scheten nog net niet in hun broek bij het rennen naar dat podium
Oh dit zie je toevallig ook vaak in de psychiatrische hulpverlening. In die woongroepen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We deden gekleurde ballen naar elkaar gooien in een volle kamer en dan gaat er een fluitje en wie er dan eindigen met dezelfde kleur in de handen moeten drie dingen opnoemen die je niet aanstaan van de ander en drie positieve dingen, superleuk en nuttig
Ken je de film Wolf of Wallstreet?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
En een keer tijdens een massale meeting werd er opeens geroepen "wie er het snelst een zelfgeschreven liedje kan bedenken en opvoeren op het podium die krijgt een fikse salarisverhoging"
Plaatsvervangende schaamte, mensen scheten nog net niet in hun broek bij het rennen naar dat podium
Yepquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken je de film Wolf of Wallstreet?
Leuke film.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken je de film Wolf of Wallstreet?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me daar beetje aan denken.
Misschien ben je wel de Koning van de Korte Putstraat.
Gelukkig is er nu coronaquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Al die gekkigheid is aan mij echt niet besteed
Hap, slik, weg?quote:
En nu zeker weer overvol omdat het toch teveel wasquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu zeker weer overvol omdat het toch teveel was
Je leert het ook niet he ...quote:
En dan afvragen waar die buikkrampen vandaan komen.quote:
smek smek smekquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan afvragen waar die buikkrampen vandaan komen.
Sowieso is het wel bijzonder dat in een waterland als Nederland vis eigenlijk niet zo populair is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook een beetje dommigheid hier hč, in Japan gaat een viskok 123 jaar naar school om een beetje vis goed schoon te leren maken en hier laten ze de vips schoonmaken door Zeeuwse gekke Henkie van de hoek
Wat is er met oma?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Oma blijft nog een nachtje in het ziekenhuis.
Ligt het ook niet aan de prijs?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is het wel bijzonder dat in een waterland als Nederland vis eigenlijk niet zo populair is.
Zes keer?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is gisteren zes keer gevallen en toen met gillende sirenes afgevoerd naar het ziekenhuis.
Misschien, maar misschien is die prijs juist zo hoog omdat het relatief weinig wordt gegeten.quote:
Als ik het geld had zou ik elke dag zalm enz eten maar ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien, maar misschien is die prijs juist zo hoog omdat het relatief weinig wordt gegeten.
Bont en blauw, maar verder wel goed. Alleen het lopen wil niet erg lukken dus ze moet waarschijnlijk naar een revalidatiecentrum.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zes keer?Jeetje zeg. Hoe is het nu?
Niks gebroken ofzo?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bont en blauw, maar verder wel goed. Alleen het lopen wil niet erg lukken dus ze moet waarschijnlijk naar een revalidatiecentrum.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is het wel bijzonder dat in een waterland als Nederland vis eigenlijk niet zo populair is.
Die oma die 101 is?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bont en blauw, maar verder wel goed. Alleen het lopen wil niet erg lukken dus ze moet waarschijnlijk naar een revalidatiecentrum.
Jeetje netjes hoor. Mijn oma viel 1x en meteen been gebroken, andere been bont en blauw en 2 maanden later dood.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeZe stuitert gewoon weer omhoog. We noemen oma al rubberen robbie.
Mijn andere oma ook. Zelfde verhaalquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje netjes hoor. Mijn oma viel 1x en meteen been gebroken, andere been bont en blauw en 2 maanden later dood.
Altijd eng als hele oude mensjes vallen want dan kan het hard gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn andere oma ook. Zelfde verhaal
Dit vind ik nou echt gemeenquote:
Nou kijk maar eens in een supermarkt, meestal meerdere vleesschappen gesorteerd op dier en soort terwijl vis ergens een half schapje moet delen met de vega dingen.quote:
Zal ze wel van balen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf in Frankrijk heb je hele koelvitrines vol vis, meters en meters, een hele eigen afdeling.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou kijk maar eens in een supermarkt, meestal meerdere vleesschappen gesorteerd op dier en soort terwijl vis ergens een half schapje moet delen met de vega dingen.
Ja ok ik snap je punt, maar vis uit de supermarkt heeft wel een erg slechte naam en de kwaliteit is ook bedroevend, maar goed Nederland is een tijdje een echt supermarktland geweest, dat is nu een beetje aan het bijdraaien naar speciaalzaken weer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou kijk maar eens in een supermarkt, meestal meerdere vleesschappen gesorteerd op dier en soort terwijl vis ergens een half schapje moet delen met de vega dingen.
Ja in de hypermarché, dat is wat groter dan de gemiddelde AHquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelf in Frankrijk heb je hele koelvitrines vol vis, meters en meters, een hele eigen afdeling.
Daar heeft corona ook wel bij geholpen, mensen gaan dan liever naar een speciaalzaak waar het veel rustiger is met mensen en waar je niet een heel protocol moet afleggen voordat je naar binnen gaat. Merk ik bij mezelf ook wel, als ik bijvoorbeeld alleen maar even brood nodig heb dan ga ik gewoon naar de bakker waar ik vroeger naar de supermarkt zou gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok ik snap je punt, maar vis uit de supermarkt heeft wel een erg slechte naam en de kwaliteit is ook bedroevend, maar goed Nederland is een tijdje een echt supermarktland geweest, dat is nu een beetje aan het bijdraaien naar speciaalzaken weer.
quote:
Het is zo makkelijk om supermarktbende te kopen hč.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heeft corona ook wel bij geholpen, mensen gaan dan liever naar een speciaalzaak waar het veel rustiger is met mensen en waar je niet een heel protocol moet afleggen voordat je naar binnen gaat. Merk ik bij mezelf ook wel, als ik bijvoorbeeld alleen maar even brood nodig heb dan ga ik gewoon naar de bakker waar ik vroeger naar de supermarkt zou gaan.
Vooral omdat je dan ook gelijk andere zooi mee kan nemenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om supermarktbende te kopen hč.
oh godquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal zei harde [ afbeelding ]
ik heb alleen het ontslag van @buda gezien, geen vacature toch?quote:
Burgermeesterhuis staat leegquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen het ontslag van @:buda gezien, geen vacature toch?
Je kunt mailen als je belangstelling hebtquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen het ontslag van @:buda gezien, geen vacature toch?
Ja dat heb ik al vaker gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je zou niettemin een goede mod zijn
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
we starten een campagne "LTVDK for GC MOD"
Niet alleen door jouquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb dit eerder gezegd
Als LT dat zou vragen, doe ik dat zeker. Maar hij wil nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
als jij Danny ff een aanbevelingsbrief stuurt Buda
Weet ikquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen door jouVoor NWS ben ik al tig keer gevraagd en voor COR ook.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
COR, damn, dat zou ik maar matig trekken
Daar moet ik ook niet aan denken. Heb wel een poosje bijgesprongen daar, maar wat een gekkenhuis.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Weer eens wat anders dan de kogelbrieven die hij normaal krijgt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
als jij Danny ff een aanbevelingsbrief stuurt Buda
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de kogelbrieven die hij normaal krijgt.
Allemaal die gekkies naar BNW schoppenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Ben daar ook lang niet meer zo actief als in het begin, het nieuwige is er wel vanafquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet ik ook niet aan denken. Heb wel een poosje bijgesprongen daar, maar wat een gekkenhuis.
ik heb er wel eens gelurkt, maar hield me in mee te postenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben daar ook lang niet meer zo actief als in het begin, het nieuwige is er wel vanaf
Heb jij Los daar laten bannen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben daar ook lang niet meer zo actief als in het begin, het nieuwige is er wel vanaf
Ik was er al bij voordat het hip werd en het alleen nog maar bij de loempiavouwers wasquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er wel eens gelurkt, maar hield me in mee te posten
Mag hij daar niet meer komen dan? Censuur!quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij Los daar laten bannen?
Niet bewust in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post allemaal cherrypick links van zogenaamde wetenschappers denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag hij daar niet meer komen dan? Censuur!
In de beginperiode heb ik echt veel over COVID gelezen. Nu ben ik het een beetje moe.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post allemaal cherrypick links van zogenaamde wetenschappers denk ik
same. had ook altijd alle liveblogs open nu eigenlijk alleen die van de nosquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de beginperiode heb ik echt veel over COVID gelezen. Nu ben ik het een beetje moe.
Hoog tijd voor de volgende wereldramp, deze begint saai te wordenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de beginperiode heb ik echt veel over COVID gelezen. Nu ben ik het een beetje moe.
da's het probleem ook, de hele wereld is Covid moe en er klaar mee, mensen vegen hun reet af met maatregelen want zijn niet bang meer zoals in het voorjaarquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor de volgende wereldramp, deze begint saai te worden
We moeten ons hier nog 6 maanden mee vermaken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor de volgende wereldramp, deze begint saai te worden
Zo kort?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We moeten ons hier nog 6 maanden mee vermaken.
Gelukkig heb ik de Sims. Die mogen wel naar buiten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja of er slaat een groot rotsblok medio december in ergens op de Atlantische Oceaan, dan maakt niemand zich nog heel erg druk over corona.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil nu een enorme monoliet hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of er slaat een groot rotsblok medio december in ergens op de Atlantische Oceaan, dan maakt niemand zich nog heel erg druk over corona.
Daarna ben ik er wel écht klaar mee.quote:
Tegen die tijd zal ik mijn drumcomputer en synthesizer vast ook onder de knie hebben. Kan ik dan meteen het podium op.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de Sims. Die mogen wel naar buiten.
Is dit iets cryptisch?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nu een enorme monoliet hoor.
meeste scenario's heeft Nederland geloof ik nauwelijks last vanquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of er slaat een groot rotsblok medio december in ergens op de Atlantische Oceaan, dan maakt niemand zich nog heel erg druk over corona.
Sowieso waar wij wonen nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste scenario's heeft Nederland geloof ik nauwelijks last van
Momentje.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nu een enorme monoliet hoor.
NL heeft de UK als aardige bufferquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso waar wij wonen niet
2001: a space odysseyquote:
Nee hoor, geen melding.quote:
Echt idioot bange mensen daar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
wasda?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer genoten van 4 handen op 1 buik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard.quote:
mokkagebak doet me voornamelijk aan m'n grootvader denkenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, waarom zou dat niet meer bestaan?
TV programma waarin ze tiener (of net twintig) moeders volgen mbv een bekende Nederlandse (moeder)quote:
Gevreesd niet, Gefreesd welquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
klopt het dat als je van ouderwerste stoptcontacten naar platte wilt dit in de muur moet worden gevreesd?
[ afbeelding ] naar [ afbeelding ]
wie is er gevreesd?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
klopt het dat als je van ouderwerste stoptcontacten naar platte wilt dit in de muur moet worden gevreesd?
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
*komt er aanquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan wel warme choco met marshmallows maken.
Dat bedoelde ik :pquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gevreesd niet, Gefreesd wel
Dan laat ik het zoquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
maar inderdaad moet er dan zo'n holle houder ingebouwd worden en daarin monteer je zo'n schakelaar
Bitti Balkous??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
woningen voor de 70's hebben die optie vrijwel nooitm dus dan zou je moeten frezenquote:
Ja mijn tante zei dat ook. Dacht ff dubbelcheck.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woningen voor de 70's hebben die optie vrijwel nooitm dus dan zou je moeten frezen
Altijd slim, dubbelcheck.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mijn tante zei dat ook. Dacht ff dubbelcheck.
Dat gaat niet, dan schudt laptop heen en weer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
shaaaaaaake your boooootie baby...
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat niet, dan schudt laptop heen en weer.
ik zag gisteren scheuren in de gevel. Blijkt dat buren aan de andere kant al onderzoek hebben laten doen en dat hun deel ( aan de andere kant van ons portiek) al schuin hangt maar het schijnt zo traag te gaan dat je er niets aan hoeft te laten doen nu. Over 6 jaar is het ook allemaal 100 jaar oudquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woningen voor de 70's hebben die optie vrijwel nooitm dus dan zou je moeten frezen
Ja, daar ben ik nu ook wel ‘bang’ voor.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd eng als hele oude mensjes vallen want dan kan het hard gaan.
Ja ik denk dat ze vallen omdat het al klaar isquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook wel ‘bang’ voor.
Laptopdienblad op schoot.quote:
wat een hippe schoenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zie elke keer nieuwe
[ afbeelding ]
Tja, ze heeft gewoon geen spiermassa meer omdat ze niet beweegt. Dan kom je in een neerwaartse spiraal terecht. Ik hoop ook wel dat het einde nu nabij is voor haar eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze vallen omdat het al klaar is
Indrukwekkend is 'ie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de kerstdagen staat die ook op mijn lijst.
ordinaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
wtf hebben jullie dit al gezien
[ afbeelding ]
Oh wauw.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja als ze niet wil zal ze ook nog wel ff blijven denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, ze heeft gewoon geen spiermassa meer omdat ze niet beweegt. Dan kom je in een neerwaartse spiraal terecht. Ik hoop ook wel dat het einde nu nabij is voor haar eigenlijk.
WTFquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat de rek er nu zo onderhand wel uit is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als ze niet wil zal ze ook nog wel ff blijven denk ik
Hij lijkt voor KSC gemaakt.quote:
Nee denk ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
is rozevla iemand die hier mee leest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |