Kan me vaag herinneren dat hier een paar dagen geleden iets gezegd werd in de trant van "pieken alleen in de kerstboom, niet in de besmettingscijfers". Dit kwam wel in de buurtquote:
VVDGodenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Oppositie kan door dit gezeik wel perfect stemmen verzamelen hoor. Echt bizar dat dat nog zo lang goed is gegaan voor de VVD bijvoorbeeld.
Ze lijken geen community spread meer te hebben (al weken niet meer, btw), dus in principe zitten ze volgens mij veilig zolang ze reizigers vanuit het buitenland blijven verplichten 2 weken in quarantaine te gaan en dat ook blijven handhaven. Sowieso doen ze wat minder aan vrijblijvende adviezen, is mijn indruk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:11 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het seizoen is zeer waarschijnlijk een grote factor dus ze kunnen daar beter nog niet te vroeg juichen.
Bij een negatieve test is die volgende week vrijdag hier tot in elk geval begin februariquote:
Zeker weten. De middelbare scholen dicht is eigenlijk een vereiste.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Oppositie kan door dit gezeik wel perfect stemmen verzamelen hoor. Echt bizar dat dat nog zo lang goed is gegaan voor de VVD bijvoorbeeld.
Nou dan zien we jou ook niet meer op Fok de komende 2 maandenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij een negatieve test is die volgende week vrijdag hier tot in elk geval begin februari
Ah fijn voor je man, enjoyquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij een negatieve test is die volgende week vrijdag hier tot in elk geval begin februari
Klopt. Zoals verwacht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Je kunt nu overigens wel concluderen dat mondkapjes GEEN toegevoegde waarde zijn aangezien de cijfers stijgen.
Ja ik heb het niet bedacht hè?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De hond de jas voorhouden, hoorde het Hugo net zeggen.
Nee hoor, ik gun mijzelf alleen wel voor het eerst een Kerst zonder allerlei verplichtingenquote:
Gewoon stoppen met laten testen en thuis dood gaanquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze blijven dus inzetten op 10 IC en 3200 besmettingen..
Totaal nutteloos iddquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Je kunt nu overigens wel concluderen dat mondkapjes GEEN toegevoegde waarde zijn aangezien de cijfers stijgen.
Marieke van de Zilverquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie is deze doos
Zusje van Albert Bos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |