quote:welke?
Op woensdag 22 januari 2003 22:21 schreef _GdR_ het volgende:
dyson.
quote:Nee hoor het staat hier prima.
Op woensdag 22 januari 2003 22:21 schreef Catootje het volgende:
oef, had dit eik in vrije tijd gemoeten?
Ik weet even niet zo gauw welk merk stofzuiger wij hebben maar ik heb wel 1 tip:
Neem er 1 met zoveel mogelijk vermogen. Dat hebben wij ook en die kattenharen, koekieskruimels en kattegritkorrels verdwijnen als sneeuw voor de zon.
quote:DC05? weet niet meer precies.
Op woensdag 22 januari 2003 22:22 schreef Catootje het volgende:[..]
welke?
ik heb hun internet site gemaakt.
maar das al 1 1/2 jaar geleden...
Dit is de Bosch Pro Parquet 1800 W.
Die hebben wij dus, voornamelijk omdat we overal houten vloeren hebben.
Na allerlei 2ehands stofzuigertjes te hebben gehad is dit echt een verademing.
quote:Een die werkt lijkt me
Op woensdag 22 januari 2003 22:20 schreef Catootje het volgende:
Wat is een goede stofzuiger?
Neem er een van Philips, die heeft een speciale lijn met anti-allergiefilters in de lucht, die uit de stofzuiger wordt geblazen, filteren, daar waar juist de allergieën kunnen opspelen.
quote:da's de BSA2822, een van de meest verkochte stofzuigers van Nederland. Heeft alleen geen HEPA filter uit mijn hoofd gezegt
Op woensdag 22 januari 2003 22:32 schreef Lois het volgende:
Even gezocht en gevonden:Dit is de Bosch Pro Parquet 1800 W.
Die hebben wij dus, voornamelijk omdat we overal houten vloeren hebben.
Na allerlei 2ehands stofzuigertjes te hebben gehad is dit echt een verademing.
Zie mijn reactie
Hij bevalt hier prima, maar we hebben nog steeds geen kat of hond.... (Aanstaande vrijdag uitslag van de allergietest (hopen dat het dossier inmiddels boven water is, en dan kunnen we zien of het van katten, honden of van soja (McDonalds?!) is geweest....).
NAusicaatje, zou het van de mayo zijn
quote:Die bevalt hier ook uitstekend. De meegeleverde roterende borstelkop is niet alleen handig bij het opzuigen van dierenharen, ook de lange haren van mijn vriendin worden moeiteloos uit het tapijt gehaald.
Op woensdag 22 januari 2003 22:28 schreef Alfisti het volgende:
Of een Miele Cat & Dog (da's het type, heeft een HEPA filter en turbo borstel)...
Overigens heeft voor zover ik weet de Cat & Dog (Type S511) een actief koolstoffilter en is een HEPA-filter als optie leverbaar (voor ik dacht 45 euro!).
quote:LOL
Op donderdag 23 januari 2003 14:34 schreef Catootje het volgende:
we hebben een miele hepa gekocht vanmiddag, zuigt grote tijd!!!
quote:[zwaar off topic] We verdenken inderdaad de licht-in-het-donker-gevende mayonaise van de Mac! Of de soja die daar in bijna alles verwerkt lijkt te zitten, daar kun je ook allergisch voor zijn. Morgen zullen we 't horen. Als het dossier inmiddels weer boven water is...
Op donderdag 23 januari 2003 09:13 schreef Catootje het volgende:NAusicaatje, zou het van de mayo zijn
quote:je hebt gelijk
Op donderdag 23 januari 2003 09:20 schreef BOMSŪ het volgende:[..]
Die bevalt hier ook uitstekend. De meegeleverde roterende borstelkop is niet alleen handig bij het opzuigen van dierenharen, ook de lange haren van mijn vriendin worden moeiteloos uit het tapijt gehaald.
Overigens heeft voor zover ik weet de Cat & Dog (Type S511) een actief koolstoffilter en is een HEPA-filter als optie leverbaar (voor ik dacht 45 euro!).
quote:Hebben wij al jaren en bevalt prima. Leuk kleurtje ook.
Op woensdag 22 januari 2003 22:28 schreef Alfisti het volgende:
Of een Miele Cat & Dog (da's het type, heeft een HEPA filter en turbo borstel)
quote:Naah, dat ding maakt een herrie man!!
Op zaterdag 25 januari 2003 15:31 schreef Loedertje het volgende:
O jah, de aller aller beste stofzuiger is de Kirby.
http://www.kirby.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |