SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja Schiphol taxi gecombineerd was al 375e elke keer + hoop gezeik omdat zo pauper vroeg opgehaald of pauper laat thuisgebracht wordt. Kilometers vergoeden net aan geen 200. Dusja. win/winquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit was wel een uitzondering waarbij ik ergens in de avond ad-hoc ergens naartoe moest vliegen en mijn vriendin met de auto weg was. Mijn baas vond het allemaal best op dat moment, had ook met de taxi naar Noorwegen mogen gaan.
Inderdaad, meer kansen voor een mooie TT ga je niet krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klik al op nieuw topic zonder een TT in te vullen. Zoveel gemiste kansen hier
ALs je z'n verhalen moet geloven wel ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was geestelijk blijven hangen bij US die in elke kamer een gat heeft om hem in te steken.
Ik heb wel eens gezeik gehad over parkeerkosten toen ik last-minute naar Schiphol toe moest en ik maar voor valet-parking had gekozen omdat ik me anders enorm moest haasten om mijn vlucht te halen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja Schiphol taxi gecombineerd was al 375e elke keer + hoop gezeik omdat zo pauper vroeg opgehaald of pauper laat thuisgebracht wordt. Kilometers vergoeden net aan geen 200. Dusja. win/win
Ik was mijn kamers al aan het tellenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was geestelijk blijven hangen bij US die in elke kamer een gat heeft om hem in te steken.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was mijn kamers al aan het tellen
ik heb dit jaar nog gezeik gehad omdat ik tol betaald had met een tolkastje en geen bonnetje had.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezeik gehad over parkeerkosten toen ik last-minute naar Schiphol toe moest en ik maar voor valet-parking had gekozen omdat ik me anders enorm moest haasten om mijn vlucht te halen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nooit echt te klagen gehad gelukkigquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb dit jaar nog gezeik gehad omdat ik tol betaald had met een tolkastje en geen bonnetje had.
Maar had wel nog een bonnetje van 70 cent voor een kopje koffie, dus die declareerde ik als reactie op dat gemuit van die tol.
Krijg ik als antwoord: 'meen je dit serieus?' dus ik stuur zijn oorspronkelijke mail terug met het citaat uit z'n laatste mail van meen je dit serieus.
Alles zonder mokken vergoed gekregen
Heb je ook kamers waarbij het gat weer uitkomt in een andere kamer en niet het algemene afzuigsysteem?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was mijn kamers al aan het tellen
o6 122334475quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Shit, mijn "winter BBQ pyjama date" voor vanavond belt af, zelf aan de gang dan maar
Deze filmpjes ken ikquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook kamers waarbij het gat weer uitkomt in een andere kamer en niet het algemene afzuigsysteem?
mja dat gaat in mijn soort werk nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt te klagen gehad gelukkig
Maar sinds begin van het jaar thuis
Hier blijft het nog altijd vrij lastig in bepaalde gevallen. Maar het is best redelijk gegaan dit jaar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dat gaat in mijn soort werk niet
Dat is precies wat ik nu aan het doen benquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan een pot gurken en een blok kaas zo hapje om en om opvreten, gouden combi
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Kregen jullie ook die reclame van een pyjama met achterlaadklep?
Dadelijk als toetje banaan met slagroom?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik nu aan het doen ben
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk als toetje banaan met slagroom?
jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Kregen jullie ook die reclame van een pyjama met achterlaadklep?
ja ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
Ken 'm alleen van 't is hier fantasties
Gaat niets veranderen voorlopig, de Black Friday mensen en de bioscoopgangers hebben kerst 2020 kapot gemaakt.quote:
Ja maar ook een onderzoek dat de horeca totaal onbelangrijk is voor de economie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Er is iets uitgelekt over dat het juist minder besmettngen oplevert als de horeca weer opengaat
Echt?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ook een onderzoek dat de horeca totaal onbelangrijk is voor de economie.
nou ja misschien die een artikel ergensquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je ziet toch wie dit post??![]()
ja ik ook. Net een man in nieuwsuur van gisteren. Die zei dat hij nu 10 a 15 jaar langer moet werken omdat hij al zijn spaargeld voor zijn pensioen en kinderen er in heeft moeten stekenquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het wel echt te doen met horeca ondernemers.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook. Net een man in nieuwsuur van gisteren. Die zei dat hij nu 10 a 15 jaar langer moet werken omdat hij al zijn spaargeld voor zijn pensioen en kinderen er in heeft moeten steken
Ja sneuquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook. Net een man in nieuwsuur van gisteren. Die zei dat hij nu 10 a 15 jaar langer moet werken omdat hij al zijn spaargeld voor zijn pensioen en kinderen er in heeft moeten steken
Ja las het vanmorgen, 2 procent van het BNP slechts, wel redelijk wat werkgelegenheid vooral onder jongeren als bijbaantje maar desalniettemin verwaarloosbaar als economische kracht.quote:
Ja dat zijn er idd ook meerderequote:Op dinsdag 8 december 2020 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sneuen hoorde gisteren ook iets over ondernemers die een nieuwe zaak hebben maar nog geen omzet hadden gedraaid voor 1 maart waardoor ze geen recht hebben op een regeling terwijl bij hun de huur enz ook gewoon doorgaat.
totdat die hele keten omvalt?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja las het vanmorgen, 2 procent van het BNP slechts, wel redelijk wat werkgelegenheid vooral onder jongeren als bijbaantje maar desalniettemin verwaarloosbaar als economische kracht.
Vrees dat die het niet gaan redden. Hebben al niks kunnen opbouwen verder.quote:
Dat 'lijstje' is inmiddels een meerdelige boekencollectiequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou
Een aardwolf
[ afbeelding ]
*schrijft op lijstje*
Ja het is wat veel welquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat 'lijstje' is inmiddels een meerdelige boekencollectie
Oh? Maar verder lijkt die nog wel vrolijk?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik begin echt bang te worden dat dit de laatste feestdagen met Dn Sjef gaat worden. Hij begint steeds slechter te lopen en vandaag stopte hij zelfs tijdens het wandelen met lopen en bleef stil staan...![]()
nahquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dan nog niet, het is gewoon geen economische factor van belang.
Omdat horeca een 'extraatje' is en niet een vitaal onderdeel van de samenleving.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dan nog niet, het is gewoon geen economische factor van belang.
ja dat geloof ik niet. is een hele bedrijfstakquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat horeca een 'extraatje' is en niet een vitaal onderdeel van de samenleving.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
het is niet alleen het restaurant of de bar maar het is het vastgoed wat wordt gehuurd, de spullen die worden geleverd, alle onderhoudscontracten voor de spullen en dan nog het personeel
Nou ja het is niet mijn mening, ik kan me zo ook wel wat anders bedenken en ik ben een echte horeca grootverbruiker normaal gesproken maar dat is wat het CPB doorrekende.quote:
Bloemenzaken zijn ook een hele bedrijfstak.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat geloof ik niet. is een hele bedrijfstak
wat is je punt?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bloemenzaken zijn ook een hele bedrijfstak.
ja het waren er teveelquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Deze is ook wel bijzonder achteraf 16-03-2019
https://www.ad.nl/economi(...)akt-steden~afa334b2/
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik begin echt bang te worden dat dit de laatste feestdagen met Dn Sjef gaat worden. Hij begint steeds slechter te lopen en vandaag stopte hij zelfs tijdens het wandelen met lopen en bleef stil staan...![]()
Nee, Hij reageert minder enthousiast enzoquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh? Maar verder lijkt die nog wel vrolijk?
Weet ik nog niet. Ik moet toch achteraan sluiten, zodra ik aan de beurt ben is wel bekend of en hoe het werkt enzo..quote:
Ik heb na 12000 stappen in het centrumpje ook wel weer eens zin om met een kloeke tripel op een terrasje te zitten hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:52 schreef Amarantha het volgende:
En snap ook wel dat ze op het punt staan om de zaak gewoon weer open te gooien.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hij is natuurlijk al 13. Beestjes kunnen wel ouder worden, maar als het zo is, is het zo en moet ik hem maar laten inslapen, maar dat laatste is op dit moment niet aan de orde...quote:
Ik had dat vorig jaar. Denk nog elke dag aan dat lieve dier. Wel bijna 17 geworden. Maak er het beste van. Liefde, lekker voedsel pasen, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee maar zonder gekheid, stel alle bloemenzaken gaan dicht, maar export kan doorgaan. Dat is een hele bedrijfstak die er op nationaal niveau niet toe doet.quote:
Vast wel een keer maar heb er geen haast mee om vooraan in de rij te staan.quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik had dat vorig jaar. Denk nog elke dag aan dat lieve dier. Wel bijna 17 geworden. Maak er het beste van. Liefde, lekker voedsel pasen, dat soort dingen.
Hopelijk kan hij nog even mee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hij is natuurlijk al 13. Beestjes kunnen wel ouder worden, maar als het zo is, is het zo en moet ik hem maar laten inslapen, maar dat laatste is op dit moment niet aan de orde...
quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lijkt hij wel op Sjefke
Ben je al geboekt?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen want ben toch niet meteen aan de beurt
Huehuequote:
quote:De oudste hamburgerzaak van Emmen sluit de deuren.
Ohquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Kutcorona.
[..]Ging ik vaak op zaterdagmiddag met mijn moeder eten.
Ohja joh.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Kutcorona.
Notorious P.A.M.A.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Kutcorona.
awwwwwwquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Luna (4) krijgt bezorgpak van PostNL: 'Nu weten ze dat ik een échte postbode ben'
omg wat schattig dit.
Hehehequote:Op dinsdag 8 december 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht ik lees het verkeerd he
15 MINUTEN GELEDEN
TUI: duizenden Nederlanders zouden naar Curaçao afreizen
Reisorganisatie TUI Nederland zegt dat in de periode van nu tot aan het einde van het jaar nog duizenden mensen zouden afreizen naar Curaçao. Vanmiddag ging het reisadvies voor dat eiland van code geel naar code oranje. TUI zegt dat er contact wordt gezocht met al die mensen om te vragen of ze willen omboeken, naar een andere besmetting willen of dat ze de reis willen annuleren.
achterlijk volk. blijf thuisquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
15 MINUTEN GELEDEN
Reisorganisatie TUI Nederland zegt dat in de periode van nu tot aan het einde van het jaar nog duizenden mensen zouden afreizen naar Curaçao. Vanmiddag ging het reisadvies voor dat eiland van code geel naar code oranje. TUI zegt dat er contact wordt gezocht met al die mensen om te vragen of ze willen omboeken, naar een andere besmetting willen of dat ze de reis willen annuleren.
feiten, ama...quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Kwam er van de week achter hoe vies cola light eigenlijk is. Cola zero
Ik heb echt jarenlang light gedronken, vond het altijd lekker.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
15 MINUTEN GELEDEN
neh, gore nasmaak... zero is puurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt jarenlang light gedronken, vond het altijd lekker.
Prik lijkt ook zo snel weg te zijn bij light.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neh, gore nasmaak... zero is puurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Weinig alleen duidelijkheid over de feestdagen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Wat denken jullie dat Rutte gaat zeggen/veranderen straks?
Light kunnen ze net zo goed van de markt halen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prik lijkt ook zo snel weg te zijn bij light.
Horeca blijft dicht en hou je aan de regels.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik koop het niet meer iig, heb nog 2 volle flessen staan nu.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Light kunnen ze net zo goed van de markt halen.
"Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant."quote:
*met gerrieklep bedoel jequote:Op dinsdag 8 december 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant."
niks veranderenquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
met mentos er in uit het raam gooien. als vuurwerk toch niet meer mag.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop het niet meer iig, heb nog 2 volle flessen staan nu.Kijken wie ik daar blij mee kan maken.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant."
Dat is wel geinig maar ook wel zonde want het is gewoon goed.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met mentos er in uit het raam gooien. als vuurwerk toch niet meer mag.
Als die gerrieklep zegt dat zit die hier stiekem in de SCquote:
Ben ik stom als ik dit hun verdiende loon vind?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
15 MINUTEN GELEDEN
mark h. rutte.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die gerrieklep zegt dat zit die hier stiekem in de SC
quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die gerrieklep zegt dat zit die hier stiekem in de SC
Is ook hun verdiende loon.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik stom als ik dit hun verdiende loon vind?
Iedereen verdient een lekkere vakantie, maar wacht even af of blijf enigszins dicht bij huis hoor in deze instabiele tijden.
Rutte heeft wel net ietsjes meer diepgang dan dat hoor ...quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mark h. rutte.
h voor haags natuurlijk
Maar geen insider info geven aan ons.. Beetje jammer @Haagsquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mark h. rutte.
h voor haags natuurlijk
je hebt haags z'n koekoekscock nog niet gezien?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rutte heeft wel net ietsjes meer diepgang dan dat hoor ...
Huh.. de regels gelden niet voor KLM?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
What the fuck. Ik appte dat nieuwsbericht naar mensen die zouden gaan. Hun reactie: "oh haha maakt niet uit, wij gaan met KLM".
ze kunnen toch ook gaan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
What the fuck. Ik appte dat nieuwsbericht naar mensen die zouden gaan. Hun reactie: "oh haha maakt niet uit, wij gaan met KLM".
Het is oranje. Niet roodquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. de regels gelden niet voor KLM?
jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oranje betekent dat je wel mag gaan maar bij terugkomst in quarantaine moet?
Jawel, daarom is die reactie zo cringequote:Op dinsdag 8 december 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. de regels gelden niet voor KLM?
Klopt. Neemt niet weg dat zo'n reactie nogal onverantwoordelijk en 'schijt aan alles en iedereen' overkomt.quote:
Dat ding houd die maar gewoon lekker in zijn broek, de smeerlapquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt haags z'n koekoekscock nog niet gezien?
Oh en dat is niet verplicht in Nederland begreep ik, alleen een advies. Dus eigenlijk is er niks aan de hand..quote:
Ja Lekker laten gaan johquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, daarom is die reactie zo cringe.
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat zo'n reactie nogal onverantwoordelijk en 'schijt aan alles en iedereen' overkomt.
Noodzakelijke reizen worden er geadviseerdquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh en dat is niet verplicht in Nederland begreep ik, alleen een advies. Dus eigenlijk is er niks aan de hand..
Hahaquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Dat Rutte dadelijk zegt "lieve mensen corona is verzonnen door een dronken Russisch meisje van veetien in Moskou en dat verhaal van die 5G duiven is gewoon waar, hartelijk dank voor de medewerking en ik ben naar Curaçao, ok doeiiii"
Nja de enige reden dat ik er wat om geef is dat zij straks bij ons aan het kerstdiner zitten, aangezien ze ook niet aan quarantaine doenquote:
Als het bij 3 gasten blijft hou je je zelf dan ook aan de regels?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja de enige reden dat ik er wat om geef is dat zij straks bij ons aan het kerstdiner zitten, aangezien ze ook niet aan quarantaine doen.
Ik moet ook echt nodig op vakantie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noodzakelijke reizen worden er geadviseerd
be my guestquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik moet ook echt nodig op vakantie.
NL heeft iets meer in de mars dan apenlanden als Spanje.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het overigens wel apart dat zoveel landen direct quarantaine konden verplichten op straffe van boete, maar Nederland niet.
Ik heb denk ik geen idee wat je bedoelt met deze vraagquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het bij 3 gasten blijft hou je je zelf dan ook aan de regels?
Hoe ga je het uberhaubt handhaven zon verbod?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het overigens wel apart dat zoveel landen direct quarantaine konden verplichten op straffe van boete, maar Nederland niet.
Bij ons is het ook gewoon verplicht, 9500 euro boete als je je er niet aan houdt. En de politie komt steekproefsgewijs (of als je buren je verlinken) aan de deur om te controleren of je thuis bent.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NL heeft iets meer in de mars dan apenlanden als Spanje.
je mag met kerst maar 3 mensen waarschijnlijk max uitnodigen buiten je eigen gezin. Je zegt dat je met hun aan de kersttafel zit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik geen idee wat je bedoelt met deze vraag.
Nou 2 keer per dag een BOA door de wijk sturen, dat zal iedereen binnen houdenquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe ga je het uberhaubt handhaven zon verbod?
Zwaar bewapende BOA'squote:Op dinsdag 8 december 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hou me aan de regels, snap nog steeds niet echt wat je probeert te insinueren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag met kerst maar 3 mensen waarschijnlijk max uitnodigen buiten je eigen gezin. Je zegt dat je met hun aan de kersttafel zit.
En vind hun aso omdat ze schijt hebben aan de regels
maar als jij met jouw vriend met hun aan de kersttafel zit hou je jezelf dan ook aan de regels?
Met hoeveel mensen jij aan de kersttafel zit?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik hou me aan de regels, snap nog steeds niet echt wat je probeert te insinueren.
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons is het ook gewoon verplicht, 9500 euro boete als je je er niet aan houdt. En de politie komt steekproefsgewijs (of als je buren je verlinken) aan de deur om te controleren of je thuis bent.
Nou, zoals ze hier doen - controle i.c.m. bizarre boetesquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Gr, gr,
Heinrich Himmler.
Daar wordt je ook in een strafkamp voor onbepaalde tijd gegooid ipv een boete van ¤95,-quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
in taiwan en zo is het makkelijk. Houden ze gewoon je telefoon in de gaten
ja het is allemaaal al gestoord genoeg tochquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef kwiwi het volgende:
N
[..]
Nou, zoals ze hier doen - controle i.c.m. bizarre boetes
Chinezen pakte het nog beter aan. die sloten gewoon je flat afquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wordt je ook in een strafkamp voor onbepaalde tijd gegooid ipv een boete van ¤95,-
Ordnung muss seinquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Gr, gr,
Heinrich Himmler.
Alle deuren dichtlassen en als je er toch uit ontsnapte ook naar een strafkamp of gewoon directe executie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chinezen pakte het nog beter aan. die sloten gewoon je flat af
Ja Zwitserland was niet voor niets neutraal tijdens de oorlog.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons is het ook gewoon verplicht, 9500 euro boete als je je er niet aan houdt. En de politie komt steekproefsgewijs (of als je buren je verlinken) aan de deur om te controleren of je thuis bent.
Zijn jullie met teveel dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Pluizig fruitje.
Niet naar mijn ouders met kerst denk ik.
Wat waren de highlights?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Goh, geen versoepeling, je verwacht het niet he
Ik ga straks ook ff tennissen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jammer. Verdelen over 2 dagen dan voor je ouders?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ouders plus schoonzusje met 2 oudere nichtjes en ik. Dus ja teveel.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga straks ook ff tennissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik nog 3,5 uur met OV enkele reis en dat is ook alleen noodzakelijk reizen,quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jammer. Verdelen over 2 dagen dan voor je ouders?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet ik nog 3,5 uur met OV enkele reis en dat is ook alleen noodzakelijk reizen,
Nou ja neutraal, als een Amerikaans vliegtuig een noodlanding in Zwitserland moest maken dan mochten ze een torenhoog bedrag betalen anders zouden ze wel eens voetje gaan vrijen met hun noorderburenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja Zwitserland was niet voor niets neutraal tijdens de oorlog.
Dr is niet eens griep momenteel.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef Koen66 het volgende:
Die cijfers gaan echt in de winter niet substantieel afnemen. Er wordt gewoon vergeten dat het griepseizoen is, dus ook corona seizoen
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja neutraal, als een Amerikaans vliegtuig een noodlanding in Zwitserland moest maken dan mochten ze een torenhoog bedrag betalen anders zouden ze wel eens voetje gaan vrijen met hun noorderburen![]()
Niks meer of minder dan de anus der mensheid dat land.
Eens wat anders dan Flappie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zei dat ze paling ging halen voor kerst
bezorgt ze ook?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zei dat ze paling ging halen voor kerst
via zoomquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker hier met elkaar slowchatten met een kerstdinertje erbij
Ze waren ook heel neutraal qua levering van wapens. Ze leverden aan iedereenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja neutraal, als een Amerikaans vliegtuig een noodlanding in Zwitserland moest maken dan mochten ze een torenhoog bedrag betalen anders zouden ze wel eens voetje gaan vrijen met hun noorderburen![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Griep 2.0 dan alleenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr is niet eens griep momenteel.
Bedoelde ook neutraal als in:quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
moeten we dan ook boodschappen en recepten op elkaar afstemmen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht aan een KSC Pubquiz
Wel zo gezellig.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeten we dan ook boodschappen en recepten op elkaar afstemmen?
Nee Mark zei dat we bij ons favoriete 'Restaurau' moeten bestellenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeten we dan ook boodschappen en recepten op elkaar afstemmen?
En tuinbonen, voor @Dr_Flashquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel zo gezellig.
ik Stel voor ovengroente met worstjes
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kruip je dan lekker tegen hem aan?
Ik weet niet of Bram Ladage open is met kerst hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee Mark zei dat we bij ons favoriete 'Restaurau' moeten bestellen
De gelukkige gerbil tochquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bram Ladage open is met kerst hoor
Yep en zelf rondjes om de bergen vliegen in Messerschmitt BF 109'squote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze waren ook heel neutraal qua levering van wapens. Ze leverden aan iedereen![]()
oh ja, als ik meteen voor 4 personen bestel heb ik wel voor het hele kerstweekend genoegquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee Mark zei dat we bij ons favoriete 'Restaurau' moeten bestellen
8/10quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond ‘m eerlijk gezegd wel leuk
Karzai is al begonnen met de voorbereidingenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, doe mij maar een fantsteak.
Moslims hebben toch geen kerst, dus mijn shoarmaboer kan best wel wat brengenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bram Ladage open is met kerst hoor
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai is al begonnen met de voorbereidingen
[ afbeelding ]
O ja shoarmaboeren hebben we hier ook genoeg. Ik woon vlakbij een Has.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moslims hebben toch geen kerst, dus mijn shoarmaboer kan best wel wat brengen
Omdat je een goed gevoel voor humor hebt, Kwiwiquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik hier zo hard om moest lachen
Wat is een has?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja shoarmaboeren hebben we hier ook genoeg. Ik woon vlakbij een Has.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |