SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dat is echt onnodig problemen zoekenquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als je financieel zorgen maken omdat je geld hebt
Nee hoor, dit onderschat je.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is echt onnodig problemen zoeken
Die stond er nog in en ik vind 'm wel trippy.quote:
Ik lag trillend en kwijlend op de grond net.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die stond er nog in en ik vind 'm wel trippy.
Blijft een kwestie van met geld om kunnen gaan. Tuurlijk heb je andere zorgen als je aan het investeren slaat (bijvoorbeeld), maar verder?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lag trillend en kwijlend op de grond net.
Nee geld zal op zich het probleem niet zijn, mensen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijft een kwestie van met geld om kunnen gaan. Tuurlijk heb je andere zorgen als je aan het investeren slaat (bijvoorbeeld), maar verder?
misschien meer zorgen omdat je meer dure spullen hebt om te stelen en zo..quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijft een kwestie van met geld om kunnen gaan. Tuurlijk heb je andere zorgen als je aan het investeren slaat (bijvoorbeeld), maar verder?
Wat dan? De aasgieren?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee geld zal op zich het probleem niet zijn, mensen.
Mensen zijn altijd het probleem.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat voor problemen dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou niet echt anders gaan leven, in materieel opzicht. Zou geen dikke Porsche gaan rijden of zo. Dikke villa komt er ook niet. Geen rolex om mijn pols.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien meer zorgen omdat je meer dure spullen hebt om te stelen en zo..
Zou kunnen, maar daar valt ook zwaarder op te beveiligen en beter tegen te verzekeren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien meer zorgen omdat je meer dure spullen hebt om te stelen en zo..
Qua idiote aankopen zie ik vooral een ding in m'n toekomst waar ik zelf niet eens mee kán rijden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet echt anders gaan leven, in materieel opzicht. Zou geen dikke Porsche gaan rijden of zo. Dikke villa komt er ook niet. Geen rolex om mijn pols.
oh die porsche zou er wel komen, en nog een paar andere auto'squote:Op dinsdag 8 december 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet echt anders gaan leven, in materieel opzicht. Zou geen dikke Porsche gaan rijden of zo. Dikke villa komt er ook niet. Geen rolex om mijn pols.
Unimog met camper opbouw?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua idiote aankopen zie ik vooral een ding in m'n toekomst waar ik zelf niet eens mee kán rijden.(Unimog)
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua idiote aankopen zie ik vooral een ding in m'n toekomst waar ik zelf niet eens mee kán rijden.(Unimog)
Uiteindelijk wel.quote:
Ook, heb ik toch wel eens een voorbeeldje van verteld?quote:
Ook meegemaakt. Winnaar van de Postcodeloterij. Die kerel was binnen een paar jaar totaal uitgekleed door zogenaamde 'vrienden' en een hele stoet aan Thaise hoeren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die porsche zou er wel komen, en nog een paar andere auto's
ik ken wel 1 man die de oudejaarsloterij gewonnen heeft.
Die werd daarna natuurlijk wel door jan en allemaal gevraagd voor sponsoring en en dergelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |