SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dat is echt onnodig problemen zoekenquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als je financieel zorgen maken omdat je geld hebt
Nee hoor, dit onderschat je.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is echt onnodig problemen zoeken
Die stond er nog in en ik vind 'm wel trippy.quote:
Ik lag trillend en kwijlend op de grond net.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die stond er nog in en ik vind 'm wel trippy.
Blijft een kwestie van met geld om kunnen gaan. Tuurlijk heb je andere zorgen als je aan het investeren slaat (bijvoorbeeld), maar verder?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lag trillend en kwijlend op de grond net.
Nee geld zal op zich het probleem niet zijn, mensen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijft een kwestie van met geld om kunnen gaan. Tuurlijk heb je andere zorgen als je aan het investeren slaat (bijvoorbeeld), maar verder?
misschien meer zorgen omdat je meer dure spullen hebt om te stelen en zo..quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijft een kwestie van met geld om kunnen gaan. Tuurlijk heb je andere zorgen als je aan het investeren slaat (bijvoorbeeld), maar verder?
Wat dan? De aasgieren?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee geld zal op zich het probleem niet zijn, mensen.
Mensen zijn altijd het probleem.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat voor problemen dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou niet echt anders gaan leven, in materieel opzicht. Zou geen dikke Porsche gaan rijden of zo. Dikke villa komt er ook niet. Geen rolex om mijn pols.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien meer zorgen omdat je meer dure spullen hebt om te stelen en zo..
Zou kunnen, maar daar valt ook zwaarder op te beveiligen en beter tegen te verzekeren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien meer zorgen omdat je meer dure spullen hebt om te stelen en zo..
Qua idiote aankopen zie ik vooral een ding in m'n toekomst waar ik zelf niet eens mee kán rijden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet echt anders gaan leven, in materieel opzicht. Zou geen dikke Porsche gaan rijden of zo. Dikke villa komt er ook niet. Geen rolex om mijn pols.
oh die porsche zou er wel komen, en nog een paar andere auto'squote:Op dinsdag 8 december 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet echt anders gaan leven, in materieel opzicht. Zou geen dikke Porsche gaan rijden of zo. Dikke villa komt er ook niet. Geen rolex om mijn pols.
Unimog met camper opbouw?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua idiote aankopen zie ik vooral een ding in m'n toekomst waar ik zelf niet eens mee kán rijden.(Unimog)
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua idiote aankopen zie ik vooral een ding in m'n toekomst waar ik zelf niet eens mee kán rijden.(Unimog)
Uiteindelijk wel.quote:
Ook, heb ik toch wel eens een voorbeeldje van verteld?quote:
Ook meegemaakt. Winnaar van de Postcodeloterij. Die kerel was binnen een paar jaar totaal uitgekleed door zogenaamde 'vrienden' en een hele stoet aan Thaise hoeren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die porsche zou er wel komen, en nog een paar andere auto's
ik ken wel 1 man die de oudejaarsloterij gewonnen heeft.
Die werd daarna natuurlijk wel door jan en allemaal gevraagd voor sponsoring en en dergelijke
Je krijgt wel een hoop "vrienden" er bij.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die porsche zou er wel komen, en nog een paar andere auto's
ik ken wel 1 man die de oudejaarsloterij gewonnen heeft.
Die werd daarna natuurlijk wel door jan en allemaal gevraagd voor sponsoring en en dergelijke
In het geval van ineens een bak geld erbij, haal ik m'n C wel.quote:
12.000 nieuwe vrienden in een maand tijdquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook meegemaakt. Winnaar van de Postcodeloterij. Die kerel was binnen een paar jaar totaal uitgekleed door zogenaamde 'vrienden' en een hele stoet aan Thaise hoeren.
Maar goed, die kerel was niet zo heel snugger verder.
jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zowel je tante als je gerrie zijn weg?
C1 is voldoendequote:Op dinsdag 8 december 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het geval van ineens een bak geld erbij, haal ik m'n C wel.
Ik zou niet veel mensen voorzien van rijkdom. Mijn broer zou ik helpen met de uitbouw van zijn bedrijf. Mijn vader krijgt wat. Maar verder niet. En ik geloof inderdaad dat dat weer nieuwe en andere vraagstukken oplevert in je leven. Geld doet rare dingen met mensen, dat zie je maar bij erfenissen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook, heb ik toch wel eens een voorbeeldje van verteld?
Maar vooral de keuzes die je maakt, in hoeverre ga ik mijn geliefden en mijn naasten voorzien van rijkdom?
En is dat voor iedereen slim en wil ik die taak wel op me nemen?
help ik iemand niet de vernieling is als ik hem 7 miljoen geef zodat hij niet meer hoeft te werken, of een huis of alles prikkels die een mens nodig heeft om het wekkertje op 07:00 uur te zetten.
En werkt dat voor ieder karakter zo? broer Henk kan erdoor geholpen zijn maar zus Anne zal de afgrond in duiken en aan de drugs raken want die leeft nu met een stok achter de deur zodat ze haar verslaving niet te gelden kan en mag maken.
Als ik Henk help wil Anne me dan ooit nog zien?
Zoveel duizenden nieuwe dingen komen er op je af
Ja letterlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
12.000 nieuwe vrienden in een maand tijd
het mooie bij hem is wel dat je het ook totaal niet aan hem ziet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook meegemaakt. Winnaar van de Postcodeloterij. Die kerel was binnen een paar jaar totaal uitgekleed door zogenaamde 'vrienden' en een hele stoet aan Thaise hoeren.
Maar goed, die kerel was niet zo heel snugger verder.
Mensen kunnen onherkenbaar veranderen als het echt om veel geld gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet veel mensen voorzien van rijkdom. Mijn broer zou ik helpen met de uitbouw van zijn bedrijf. Mijn vader krijgt wat. Maar verder niet. En ik geloof inderdaad dat dat weer nieuwe en andere vraagstukken oplevert in je leven. Geld doet rare dingen met mensen, dat zie je maar bij erfenissen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen kunnen onherkenbaar veranderen als het echt om veel geld gaat.
wat is de bedoeling ervan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
Bij een ex-vriendin wel eens in een rechtszaal gestaan vanwege een erfenis, dat ook weer eens meegemaaktquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet veel mensen voorzien van rijkdom. Mijn broer zou ik helpen met de uitbouw van zijn bedrijf. Mijn vader krijgt wat. Maar verder niet. En ik geloof inderdaad dat dat weer nieuwe en andere vraagstukken oplevert in je leven. Geld doet rare dingen met mensen, dat zie je maar bij erfenissen.
Mijn oom probeerde het erfenisdeel van m'n oma vrij te krijgen en m'n opa uit z'n huis te zetten zodat hij kan cashen. Terwijl mn opa dus nog leefde en in dat huis woondequote:Op dinsdag 8 december 2020 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een ex-vriendin wel eens in een rechtszaal gestaan vanwege een erfenis, dat ook weer eens meegemaakt
Mja, dat heb ik gezien met de familie van mijn moeder. Maar ik meen mijn broer goed genoeg te kennen om daar niet bang voor te zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen kunnen onherkenbaar veranderen als het echt om veel geld gaat.
lijkt op koffiequote:Op dinsdag 8 december 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
ja de vraag was duidelijk maar wat is de bedoeling van de afbeelding? op een t shirt? aan de muur?quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
ja de vraag was duidelijk maar wat is de bedoeling van de afbeelding? op een t shirt? aan de muur?
Dat is ook mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn oom probeerde het erfenisdeel van m'n oma vrij te krijgen en m'n opa uit z'n huis te zetten zodat hij kan cashen. Terwijl mn opa dus nog leefde en in dat huis woonde
Dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zien we? Is het een poster geweest van een evenement of zo?
De text alleen al is voor mij reden om het niet op te hangenquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zoJa op de muur
vind het een erg mooie print maar ja dat turin.... Wat raar ook als je daar nooit bent geweest
Ah, die best man heet D. T.?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook mooi inderdaad.
In dit geval meende de broer van mijn ex-vriendin dat er veel meer geld zou moeten zijn dan er op papier stond. Kansloze missie om te bewijzen.
Ja begrijp ik wel. Nu is die Turin een verwijzing naar iets denk ik maar geen idee wat ...quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De text alleen al is voor mij reden om het niet op te hangenVerder tja, niet mijn stijl, maar goed
jullie houden ook niet van Dulk
Vind dat dulk trouwens wel leukquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De text alleen al is voor mij reden om het niet op te hangenVerder tja, niet mijn stijl, maar goed
jullie houden ook niet van Dulk
I knowquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ikMoet alleen nog een lijst hebben.
Spannendquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:22 schreef FranticDJ het volgende:
Natuurlijk weer veel te vroeg voor die bezichtiging
gooit broodje hagelslag.quote:
nou, als dat broodje open klapt en de boter/hagelslag balans niet klopt dat heb je wel een behoorlijke ravage.quote:
Vanavond Bal!quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
14 MINUTEN GELEDEN
RIVM: afgelopen week 27 procent meer besmettingen
In een week tijd zijn er 43.103 nieuwe positieve tests bij het RIVM gemeld. Een week eerder waren dat er 33.949. Dat komt neer op een stijging van 27 procent, die het RIVM "zorgwekkend" noemt.
Opnieuw hebben meer mensen in Nederland zich laten testen: 320.205. Dat zijn er ruim 60.000 meer dan vorige week. Van de mensen die zich lieten testen was een iets hoger percentage positief: 11,6, vorige week was dat 11,1.
Hmm. Dus op zich zijn er niet bizar veel meer positieve tests, er is gewoon meer getest?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
14 MINUTEN GELEDEN
In een week tijd zijn er 43.103 nieuwe positieve tests bij het RIVM gemeld. Een week eerder waren dat er 33.949. Dat komt neer op een stijging van 27 procent, die het RIVM "zorgwekkend" noemt.
Opnieuw hebben meer mensen in Nederland zich laten testen: 320.205. Dat zijn er ruim 60.000 meer dan vorige week. Van de mensen die zich lieten testen was een iets hoger percentage positief: 11,6, vorige week was dat 11,1.
Hoppa 10.000 erbijquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
14 MINUTEN GELEDEN
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:39 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen over in Nederland die zich niet hebben laten testen?
Zijn er uberhaupt nog mensen over in Nederland die zich niet hebben laten testen?
geloof het wel jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm. Dus op zich zijn er niet bizar veel meer positieve tests, er is gewoon meer getest?
Ik kijk puur naar de percentages positief in dit geval.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof het wel ja
Het RIVM meldt tevens dat er flink meer coronatesten zijn afgenomen in vergelijking met één week geleden. Toen ging het om 272.274 coronatesten, ditmaal schrijft het RIVM over bijna 340.000 coronatests. Op 20.000 testuitslagen wordt nog gewacht.
https://www.nu.nl/coronav(...)w6zqBmbaDgLpKff0ZtdI
In het begin heb ik me bijna wekelijks moeten laten testen vanuit mijn werk, daarna nog maar een keertje.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:39 schreef kwiwi het volgende:
Goede vraag. Eigenlijk moeten ze dat ontdubbelen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk puur naar de percentages positief in dit geval.
Nog een vraag die in me opkomt: zitten hier ook lui tussen die vaker testen binnen één besmetting om te zien of ze (omdat milde klachten en bijv. werk in de zorg) weer aan het werk kunnen?
Misschien doen ze dat al?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede vraag. Eigenlijk moeten ze dat ontdubbelen.
Da's mijn vraag dus.quote:
quote:
Zou dat wel dom vinden maar goed.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen idee, dat is de vraag die IJs stelde
Maar daar zit ook vast weer iets rottigs in qua gegevensbescherming, dubbelen eruit halen betekent dat je moet kunnen zien dat om te beginnen dubbelen waren. De combinatie met medische gegevens...quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zou dat wel dom vinden maar goed.
Die smileyquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Of het is een fake news bericht om het niet versoepen van de horeca te rechtvaardigen [ afbeelding ]
Ja daarvoor doen we het ook toch uiteindelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Kortom: aantal opnames en bezette IC-bedden blijft de enige benchmark die iets zegt.
hEt IS eeN CoMPloT!quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Of het is een fake news bericht om het niet versoepen van de horeca te rechtvaardigen [ afbeelding ]
Yesss.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarvoor doen we het ook toch uiteindelijk.
Niet het Chinese virus maar het Rutte virus.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Las ergens onder een artikel de comment: "Zal je zien, als de verkiezingen voorbij zijn, hoor je niks meer over corona."
Yeah right, en Rutte heeft de hele wereld meegekregen in zijn complotje.
Hij heeft persoonlijk de eerste pangoline gelikt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet het Chinese virus maar het Rutte virus.
Zijn er ook al gekkies die beweren dat UK als eerst kan vaccineren dankzij brexit? #Nexitquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Las ergens onder een artikel de comment: "Zal je zien, als de verkiezingen voorbij zijn, hoor je niks meer over corona."
Wilders heeft vast al zoiets geroepenquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn er ook al gekkies die beweren dat UK als eerst kan vaccineren dankzij brexit? #Nexit
Gewoon een hek om heel dat eiland en niemand er meer op of af laten, kijken wat er gebeurt, 28 Days Later stijlquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn er ook al gekkies die beweren dat UK als eerst kan vaccineren dankzij brexit? #Nexit
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een hek om heel dat eiland en niemand er meer op of af laten, kijken wat er gebeurt, 28 Days Later stijl
Nee dat komt niet van rutte maar van de Kabal of cabal of Kabaal? Die staan nog hoger dan Bill Gatesquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
af en toe mag er nog wel een boot met bier en whisky deze kant op komen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een hek om heel dat eiland en niemand er meer op of af laten, kijken wat er gebeurt, 28 Days Later stijl
Dinsdag ook he, zit het weekend ook bij in wss.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
6187 nieuwe besmettingen, 71 doden
Naast de weekcijfers heeft het RIVM vandaag ook weer de dagelijkse besmettingscijfers bekendgemaakt. Er zijn vanmorgen tot 10.00 uur vanmorgen 6187 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld, 932 minder dan gisteren.
Verder zijn bij het RIVM 71 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren ging het nog om19 sterfgevallen. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 48 doden per dag, tegen 58 doden per dag een week eerder. Dat zijn doden van wie bekend is dat ze het coronavirus droegen; volgens het CBS ligt het werkelijke aantal doden hoger.
Hoe snel het aantal doden verder stijgt hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu 561 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 580. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
71 doden wel
Ik wil er in juli in kunnen hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet vandaag die vakantie aangevraagd hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:11 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar 7 dagen en een beetje werken, dan vakantieM'n baas was er niet zo blij mee dat ik 2 weken vakantie neem, want dan moet hij ineens vanalles zelf opknappen
En m'n werktelefoon gaat mooi 2 weken uit.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:11 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar 7 dagen en een beetje werken, dan vakantieM'n baas was er niet zo blij mee dat ik 2 weken vakantie neem, want dan moet hij ineens vanalles zelf opknappen
En m'n werktelefoon gaat mooi 2 weken uit.
Gisterenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet vandaag die vakantie aangevraagd hebt.
Je kunt je voorstellen wat voor chaos het bij ons is dat dit gewoon kan. En nu is het wachten op de jaarlijkse "oh het blijkt dat het hele team tegelijk vakantie heeft genomen. Wie wil er toch komen werken en op een later moment vakantie opnemen?"quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat hier niet zo last-minute helaas.
Kan je je gerrie doen zonder alles uit te trekkenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dit nou weer![]()
https://www.ivrose.com/pr(...)dde3f3f4.html?gf=~~1
Laadklep voor je gerrie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dit nou weer![]()
Er is hier een aantal geleden een zomervakantie waar dat gebeurde. Zat ik even mooi te kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt je voorstellen wat voor chaos het bij ons is dat dit gewoon kan. En nu is het wachten op de jaarlijkse "oh het blijkt dat het hele team tegelijk vakantie heeft genomen. Wie wil er toch komen werken en op een later moment vakantie opnemen?"
Hoe kom je toch altijd weer op dit sites uit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dit nou weer![]()
Ja kon je weten toch. We praten hier de hele dag over gerriequote:Op dinsdag 8 december 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Is dat serieus het eerste waar jullie aan denken?
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Jij ook, anders had je 'm niet gepost.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Niet iedereen houdt van anale seks.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Klinkt leuk in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:20 schreef Karzai het volgende:
Nog een flesje port gehaald voor moeke en kaasjes en een kaasstolp, is toch wel een leuk kado?
Nou ik kreeg hem als reclame in mijn zakelijke mailquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij ook, anders had je 'm niet gepost.
Goeie samenvatting wel.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van anale seks.
Maar ik dacht wel aan anale seks.
en Gerrie.
Geen combinatie van die 2 overigens. Scat porn is niet mijn ding.
Maar gelijk voor het hele bedrijf besteld?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik kreeg hem als reclame in mijn zakelijke mail
ja dat vindt ze lekkerquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt leuk in ieder geval.
(Ik ga er voor het gemak even van uit dat je moeder wel van een glaasje port en kaasje houdt.)
Nou ja als je dat flapje loshaalt kun je ook wel bij de rest van de kermis hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van anale seks.
Maar ik dacht wel aan anale seks.
en Gerrie.
Geen combinatie van die 2 overigens. Scat porn is niet mijn ding.
Die moet je ook niet voor privédingen gebruiken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik kreeg hem als reclame in mijn zakelijke mail
Goed idee welquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar gelijk voor het hele bedrijf besteld?
Verpest het nou niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als je dat flapje loshaalt kun je ook wel bij de rest van de kermis hoor
waar hebben ze die extra dimensies gevonden?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
"Geluid in 9D"
Alsof ik spullen heb die daar mee om kunnen gaan.
Toch best vet hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
"Geluid in 9D"
Alsof ik spullen heb die daar mee om kunnen gaan.
Geen idee, ik krijg een of ander luisterboek in m'n mail gedumpt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar hebben ze die extra dimensies gevonden?
Ik geloof best dat het tof kan zijn, maar da's niet wat ik zei.quote:
Zet je koptelefoon op en het werkt gewoon hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het tof kan zijn, maar da's niet wat ik zei.
Heb ik hier niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet je koptelefoon op en het werkt gewoon hoor [ link | afbeelding ]
ja op Fok gaan rondbazuinen KIJK MIJ IK HEB HONDERD MILJOEN GEWONNEN schaar ik onder "onnodig zoeken van problemen" dus daar zijn we het wel eens jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaawquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Als ik 10 miljoen zou winnen, zou ik iedereen met een huisje in Foqueville ook wat geven
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Als ik 10 miljoen zou winnen, zou ik iedereen met een huisje in Foqueville ook wat geven
Heb je ooit wat gewonnen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net de postcode loterij opgezegdeindelijk kon het online
een fwruitschaal?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Je gokt op kwiwiquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net de postcode loterij opgezegdeindelijk kon het online
Nee. Dacht dat ze hebben berekend dat je meer kans had om neertestorten met een vliegtuig dan dat je een grote prijs zou winnen :pquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag een kasteel in plaats van een pod
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
O ik heb een nieuwe werkplaats trouwens
Vetquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ik wil zeggen ‘leuk’.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil zeggen ‘leuk’.
Maar dan zeg jij weer dat het geen huis is
Proficiat in elk geval
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil zeggen ‘leuk’.
Maar dan zeg jij weer dat het geen huis is
Proficiat in elk geval
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog paar dingen regelen. En dan kan het antwoordapparaat die kant op
de 10e kan het gebeurenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als jij een frwuitschaal wil, krijg je dan een frwuitschaal
Even quoten voor het nageslacht nu ik ook een huisje heb.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Een kasteel hoort stoffig te zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn ultieme droom is een leuke cottage in Schotland. Op een leuk plekje aan een loch. Met een kasteel ben ik de hele dag aan het stofzuigen
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht nu ik ook een huisje heb.
Ik stel mezelf wel in een soort Bommelstein voor. Dat ik lekker zit te lezen in de torenkamer als de zwel in het weer zit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kasteel hoort stoffig te zijn.
Ja en dan zo ver weg dat niemand dat ook daadwerkelijk doetquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:44 schreef Karzai het volgende:
Zou in elk geval een leuk huisje kopen in een warm land waar iedereen op bezoek mag komen
Dus jij blijft in Deventer?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan zo ver weg dat niemand dat ook daadwerkelijk doet
Met tig miljoen verkas ik naar Bergen.quote:
zo mensenschuw ben ik niet, lijkt me best leukquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan zo ver weg dat niemand dat ook daadwerkelijk doet
Dat links van Alkmaar?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met tig miljoen verkas ik naar Bergen.
Dat van mij in de buurt van Invernessquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met tig miljoen verkas ik naar Bergen.
Heb je trouwens Outlander ooit eens gezien?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat van mij in de buurt van Inverness
Van origine wel ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein maar fijn, kunstenaarsdorpje toch?
Vroeger best vaak geweest, mooi daar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van origine wel ja.
Mooi in de buurt van de families, lekker veel privacy en ruimte, dichtbij de duinen.
Dit is echt heel verwarrend als je niet weet dat er in Holland ook een Bergen ligt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van origine wel ja.
Mooi in de buurt van de families, lekker veel privacy en ruimte, dichtbij de duinen.
En dan is er ook nog een in Limburg.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is echt heel verwarrend als je niet weet dat er in Holland ook een Bergen ligt.
Ik was automatisch van Noorwegen uitgegaan
Niet gezienquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je trouwens Outlander ooit eens gezien?
Groot gedeelte speelt zich af in Inverness
Ja, maar ook als Limburger zou ik nog eerder naar Noorwegen vertrekkenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan is er ook nog een in Limburg.
Staat ook op Netflix iircquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet gezien![]()
HBO?![]()
Inverness is een fijn stadje
Netflixquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet gezien![]()
HBO?![]()
Inverness is een fijn stadje
@bitterbalquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik 10 M win ga ik niet naar NL verhuizen. Als ik dan ga verhuizen dan echt naar de Malediven of zo.
Mja, ben en blijf een Hollander.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar ook als Limburger zou ik nog eerder naar Noorwegen vertrekken
Als ik toch veel geld zou hebben zou ik een 2de huisje ergens in Scandinavië best overwegen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ben en blijf een Hollander.
Ja kijken, prachtige beelden van Schotland plus Caitriona Balfe gaat je zinnen prikkelenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik zocht net een nieuwe serie
Nee?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie mensen die via HelpIíng werken? Das schoonmaak werk bij mensen thuis
Ik ga kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kijken, prachtige beelden van Schotland plus Caitriona Balfe gaat je zinnen prikkelen
Ja krijg alleen maar afwijzingenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ga je schoonmaakwerk doen?
Het is hier best een bende de laatste tijdquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja krijg alleen maar afwijzingen
Jasmijn Bal voor een schone halquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja krijg alleen maar afwijzingen
quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jasmijn Bal voor een schone hal
"Stof in de hal, bel Poetsbal"quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jasmijn Bal voor een schone hal
Het is het proberen waard.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet dat stiefmonster regelmatig in berlijn mensen via dit platform had. Ze was natuurlijk nooit tevreden
Dat wel.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik toch veel geld zou hebben zou ik een 2de huisje ergens in Scandinavië best overwegen.
wel gaaf zo'n oerwoudquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel.
Ah, gevonden. Met geld in overvloed gewoon hier een huis op laten bouwen en klaar.
https://www.funda.nl/koop(...)90252-herenweg-57-a/
Voordeel van deze is dat je nog een redelijk stuk bij een provinciale weg vandaan zit.quote:
Veel te stelen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is het proberen waard.Zoekgebied afstellen op Wassenaar
Poah, 3 miljoen en dan moet je de keet nog bouwen. Dan moet ik toch wel 2 jaar op rij de oudejaarsloterij winnenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel.
Ah, gevonden. Met geld in overvloed gewoon hier een huis op laten bouwen en klaar.
https://www.funda.nl/koop(...)90252-herenweg-57-a/
Mja. Is normaal daar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poah, 3 miljoen en dan moet je de keet nog bouwen. Dan moet ik toch wel 2 jaar op rij de oudejaarsloterij winnen
Oh, ik zie dat er toch al een schuurtje staat, dat scheelt al een heel stuk.quote:
Ahquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje flirten met wat CEO’s
stofzuigen als alles lekker vochtig is natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Als er een specifieke volgorde zou zijn waarin je een woonkamer zou moeten schoonmaken, wanneer zou je dan dweilen en stofzuigen?
Hmmm lastig
https://www.ivrose.com/pr(...)9fc63c26.html?gf=~~6quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje flirten met wat CEO’s
Werkkleding gevondenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ivrose.com/pr(...)9fc63c26.html?gf=~~6
Volgens mij is Helpling best OK qua platform, weet alleen niet wat je er aan over gaat houden uiteindelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie mensen die via HelpIíng werken? Das schoonmaak werk bij mensen thuis
Lekker alle stof met de dweil vangen en daarna alles droog zuigenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Als er een specifieke volgorde zou zijn waarin je een woonkamer zou moeten schoonmaken, wanneer zou je dan dweilen en stofzuigen?
Hmmm lastig
uurloon staat nu op 11,40quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is Helpling best OK qua platform, weet alleen niet wat je er aan over gaat houden uiteindelijk.
'Meneer, wat doet u nu?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien slaat ze 2 vliegen in een klap.
Krijg er wel een beetje een "O, buurman wat doet u nu" idee bij.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is Helpling best OK qua platform, weet alleen niet wat je er aan over gaat houden uiteindelijk.
quote:
Great minds...quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg er wel een beetje een "O, buurman wat doet u nu" idee bij.
quote:
Geen Lexa nodig hierquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg er wel een beetje een "O, buurman wat doet u nu" idee bij.
Surprisequote:Op dinsdag 8 december 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WTF, ben jij mijn derde zusje?
Zwusje.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WTF, ben jij mijn derde zusje?
nou die is pending maar daar verdien ik niks meequote:Op dinsdag 8 december 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
ja had toch een html cursus gedaan @:bitterbal?
Kinky houding met de plumeau.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even poseren met je stofzuiger.
Kom je ook naar Ede?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
moet nu dus blijkbaar wachtentotdat ik 1 keer geboekt wordt
Waar kan ik je bestellen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
nobrainer. Eerst zuigen dan dweilen. Hoe is dit een vraag?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Hmmm lastig
Wachten met wat?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
hue hue huequote:Op dinsdag 8 december 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nobrainer. Eerst zuigen dan dweilen. Hoe is dit een vraag?
Ah ok. Nou, US ff laten boeken danquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totdat ik hulpvragen mag zien geloof ik
quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe niet aan reiskostenvergoeding.
Jawel, dat maakt het juist leukquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Je moet hier echt niet halverwege het gesprek binnen komen vallen
lolwhutquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:39 schreef kwiwi het volgende:
Over reiskostenvergoeding gesproken.. de schoonmaakster van m'n tante wilde een 2x zo hoge reiskostenvergoeding omdat haar man haar ineens steeds moest brengen en ophalen, omdat ze zelf meer niet durfde te rijden. Dus ze maakten 2x zoveel kilometers nu![]()
ja dat is voor helping iddquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint bij 16,76 per uur.
En ik maar 150 euro per uur betalen om eens goed te laten zuigen
Voor 150 p/u word je maar beter door een Dyson gezogen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint bij 16,76 per uur.
En ik maar 150 euro per uur betalen om eens goed te laten zuigen
Ik ben wel eens met de taxi gegaan vanuit Eindhoven naar Dusseldorf.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:40 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn werkgever vergoedde wel reiskosten van m'n ouders op en neer naar Schiphol als ze me kwamen halen of brengen. ZIjn er ook zat die 't alleen one way doen.
Oh ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met de taxi gegaan vanuit Eindhoven naar Dusseldorf.
Best veel aanbod; en best veel "nieuwe" mensen ook. Eigenlijk moet je je door een vriend laten boeken om wat goede reviews te krijgen dan.quote:
Ik declareerde ook km's als m'n ex me op het vliegveld kwam ophalen na een zakelijke reis ipv een taxi te nemen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:40 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn werkgever vergoedde wel reiskosten van m'n ouders op en neer naar Schiphol als ze me kwamen halen of brengen. ZIjn er ook zat die 't alleen one way doen.
Of Miele. Er is geen betere.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor 150 p/u word je maar beter door een Dyson gezogen.
ja van vliegveld naar huis of voor je ex van huis naar vliegveld naar huis. Ik bedoel het laatstequote:Op dinsdag 8 december 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik declareerde ook km's als m'n ex me op het vliegveld kwam ophalen na een zakelijke reis ipv een taxi te nemen.
daar dacht ik aan maar die moet dan dat dat bedrag aan helping betalen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best veel aanbod; en best veel "nieuwe" mensen ook. Eigenlijk moet je je door een vriend laten boeken om wat goede reviews te krijgen dan.
Tweede account aanmaken en bij je thuis gaan poetsen en jezelf een goede review geven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
daar dacht ik aan maar die moet dan dat dat bedrag aan helping betalen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor 150 p/u word je maar beter door een Dyson gezogen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tweede account aanmaken en bij je thuis gaan poetsen en jezelf een goede review geven.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tweede account aanmaken en bij je thuis gaan poetsen en jezelf een goede review geven.
Dit was wel een uitzondering waarbij ik ergens in de avond ad-hoc ergens naartoe moest vliegen en mijn vriendin met de auto weg was. Mijn baas vond het allemaal best op dat moment, had ook met de taxi naar Noorwegen mogen gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ik ook1x gedaan nadat ze erover gingen muiten.
Kwamen ze er toch achter dat gewoon m'n ouders vergoeden zo'n 200e goedkoper was
Allemaal foto's erbij plaatsten van enorme brandschone huizen "kek es wak allemaal kan"quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |