Ik zeg zelfs meer, laten we ons hier druk om maken.quote:
Dit. Backwerk betekent letterlijk bakwerk, afgeleid van het werkwoord bakken. Als in brood bakken. Dit bedrijf is in Duitsland een beetje wat Bakker Bart in Nederland is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het is een Duitse naam van een Duits bedrijf.
Mix van Engels en Nederlandsquote:Op dinsdag 8 december 2020 00:34 schreef AyrtonSenna het volgende:
Op trein- en metrostations heb je broodjeszaken die Backwerk heten.
Waarom heeft een of andere idioot zo'n naam verzonnen die een combinatie is tussen Engels en Nederlands?
Noem het dan of Bakwerk of Bakework, maar niet Backwerk.![]()
Die naam doet ook nog eens ruigridderachtig aan. Prima hoor maar je denkt dan niet aan broodjes, eerder aan iets wat zich in darkrooms afspeelt.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:34 schreef AyrtonSenna het volgende:
Waarom heeft een of andere idioot zo'n naam verzonnen die een combinatie is tussen Engels en Nederlands?
Waar het hart vol van is.............quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:34 schreef AyrtonSenna het volgende:
eerder aan iets wat zich in darkrooms afspeelt.
Dit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:52 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is.............
Lol ik ja niet de 7/24 Fokkersquote:Op dinsdag 8 december 2020 07:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ach ja. Jij maakt je liever druk om je geloof
hebben ze daar ook saeckkammen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:52 schreef Solotovski het volgende:
Lekker hip
Hier in de stad zit een lekker hippe kapperszaak die Hooftsaeck heet![]()
Ik ken ook een hoerentent die Slettannuecken heet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:52 schreef Solotovski het volgende:
Lekker hip
Hier in de stad zit een lekker hippe kapperszaak die Hooftsaeck heet![]()
Ik ken ook een verzorgingstehuis die St. Schede Mongeaulenhuis heetquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ken ook een hoerentent die Slettannuecken heet.
Is dat waar vd zit opgesloten?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ken ook een verzorgingstehuis die St. Schede Mongeaulenhuis heet
@Emimich zit daar in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:57 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is dat waar vd zit opgesloten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |