Volgens haarzelf: "Daar gaan we: ik ben een reisagent, een content creator, model dat van eten houdt, maar ik ben tegelijkertijd ook een fit girl, levensgenieter, ik doe mijn financiën, marketing, communicatie, sales, ben een strategisch consultant, fotograaf, redacteur, stylist, make up-artiest, creatief ondernemer, en ga zo maar door."quote:Op maandag 7 december 2020 22:15 schreef Scuidward het volgende:
Waar moeten we haar van kennen? Zie alleen maar sites zoals fashionchick.nl voorbijkomen.
Ze zal wel niet Boreaal zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:34 schreef speknek het volgende:
Ach als ze nou een keer een boek of een column schrijft dan maken ze haar vast ook wel hoogleraar in Leiden, dat doen ze vrij snel daar.
Roze clit ja.quote:
Wat een alleskunnerquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:31 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Volgens haarzelf: "Daar gaan we: ik ben een reisagent, een content creator, model dat van eten houdt, maar ik ben tegelijkertijd ook een fit girl, levensgenieter, ik doe mijn financiën, marketing, communicatie, sales, ben een strategisch consultant, fotograaf, redacteur, stylist, make up-artiest, creatief ondernemer, en ga zo maar door."
Wat is een "content creator" eigenlijk? De enige mensen die zichzelf zo omschrijven zijn thots die elke dag een paar foto's op instagram posten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:31 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Volgens haarzelf: "Daar gaan we: ik ben een reisagent, een content creator, model dat van eten houdt, maar ik ben tegelijkertijd ook een fit girl, levensgenieter, ik doe mijn financiën, marketing, communicatie, sales, ben een strategisch consultant, fotograaf, redacteur, stylist, make up-artiest, creatief ondernemer, en ga zo maar door."
INquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:31 schreef herverwijderd het volgende:
Wispelturig.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:31 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |