Ze was wel echt geil, ze heeft mij gedumpt helaas.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach lijkt allemaal op elkaar. Goed dat je toch voor zuiver bloed bent gegaan.
Hoort bij FOK! Zie bijvoorbeeld Danny die even deze grap deelt: Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #24quote:Op woensdag 16 december 2020 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Wel leuk dat je met Jimmy gewoon zulke grapjes kunt maken.
Was ook altijd dolle boel in de jfvd app.
@Dannyquote:Op woensdag 16 december 2020 17:05 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Hoort bij FOK! Zie bijvoorbeeld Danny die even deze grap deelt: Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #24
haha wat ludiek, dat is wel een donatie waardquote:Op woensdag 16 december 2020 17:05 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Hoort bij FOK! Zie bijvoorbeeld Danny die even deze grap deelt: Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #24
Je bent nog steeds een smerig mannetje zie ik al.quote:
Ah, jij rolt hier ook nog steeds rond dus.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
haha wat ludiek, dat is wel een donatie waard
https://fok.nl/shop/doneren/
toch wel minstens 10 minuten per maandquote:Op woensdag 16 december 2020 17:08 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Ah, jij rolt hier ook nog steeds rond dus.
Nieuw bloed is er ook niet bijgekomen zeker?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:09 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt wel tijd dat @:zeer weer terug komt
Nee is echt een aflopende zaak hierquote:Op woensdag 16 december 2020 17:10 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Nieuw bloed is er ook niet bijgekomen zeker?
fijne afgeslagen triootjesquote:Op woensdag 16 december 2020 17:14 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
Nou ik ga er maar weer eens vandoor, fijne avond vrienden.
@:stimo je weet me te vinden
Die heb ik nooit gehad dus bedankt voor het mooie complimentquote:Op woensdag 16 december 2020 16:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee toen had je nog een persoonlijkheid
toen was je nog het mindere deel van eend en aberquote:Op woensdag 16 december 2020 17:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad dus bedankt voor het mooie compliment
Zal ik een verzoek indienen voor je?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:09 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt wel tijd dat @:zeer weer terug komt
Ze heet nu @Rupibmaquote:Op woensdag 16 december 2020 17:14 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
Nou ik ga er maar weer eens vandoor, fijne avond vrienden.
@:stimo je weet me te vinden
De eindbaas der Karensquote:Op donderdag 17 december 2020 11:18 schreef Dimachaerus het volgende:
zo stel ik mij oberkullie voor
[ afbeelding ]
Klopt welquote:Op donderdag 17 december 2020 11:18 schreef Dimachaerus het volgende:
zo stel ik mij oberkullie voor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |