Oké gelukkig maar dat was heel naar van je geweest andersquote:Op woensdag 16 december 2020 16:44 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Nee zoiets zou ik nooit zeggen.
Soort van groeiende embryo meer.
Langzaam bloeit er iets moois op met dat account, dat is eigenlijk wat ik wilde insinueren.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oké gelukkig maar dat was heel naar van je geweest anders
Dan ben je niet zo goed in dat inseminerenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:47 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Langzaam bloeit er iets moois op met dat account, dat is eigenlijk wat ik wilde insinueren.
misschien eens een seminar volgen danquote:Op woensdag 16 december 2020 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo goed in dat insemineren
Insemineer jij tegenwoordig nog een beetje of ben je full MGTOW gegaan?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo goed in dat insemineren
Sorry ik praat niet met onbekendenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:49 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Insemineer jij tegenwoordig nog een beetje of ben je full MGTOW gegaan?
Je kent me goed genoeg om hier op te antwoorden.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry ik praat niet met onbekenden
Sorry heb trust issues want ik heb trust issuesquote:Op woensdag 16 december 2020 16:50 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg om hier op te antwoorden.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:50 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg om hier op te antwoorden.
thrust issues zeker? hihahoquote:Op woensdag 16 december 2020 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry heb trust issues want ik heb trust issues
Jimmy, maar vertel het niet door.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:52 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Oh sorry ik herkende je niet zonder de SS-band.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:52 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Jimmy, maar vertel het niet door.
Woon je nog in Limburg trouwens?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:52 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Mwahquote:Op woensdag 16 december 2020 16:53 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Uiteraard. Mooiste regio van Nederland.
Beetje jammer was net bezig je te ontmaskerenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:52 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Jimmy, maar vertel het niet door.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:25 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Terroristen steunen en dan gaan janken om iemand met een Nazi in z'n UI.
Hypocriete sukkel.
Jep... dit is een alt van een ban toen rond die gekke tijd.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje jammer was net bezig je te ontmaskeren
[..]
Cowboytijden, mooi manquote:Op woensdag 16 december 2020 17:00 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Jep... dit is een alt van een ban toen rond die gekke tijd.
Hahaquote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cowboytijden, mooi man
Hoe is het met je Perzische vrouwtje
True! maar niet Iraans.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat je had er toch eentje uit zo'n terroristenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |