Ze kan er ook gewoon alles mee, blijft ik mij iedere keer over verbazen. Zo getalenteerd en nog steeds zo ondergewaardeerd in mijn ogen.quote:Op maandag 7 december 2020 19:54 schreef Poppejans het volgende:
Meer vrouwen dan meer Floor Jansen. Mán...uh vrouw, wat heeft dat mens een stem!
Meer Carly Rae Jepsenquote:Op maandag 7 december 2020 19:52 schreef Zorro het volgende:
Als er dan zo nodig meer vrouwen in de lijst moeten, dan moet er gewoon meer op Heart worden gestemd. Dat is tenminste zingen
Snap het nog steeds niet dat Sinnerman er niet in staat. Dat is voor de ultieme Nina Simone-classic (en veruit haar beste nummer van wat ik ken)quote:
Zazquote:
die hoorde ik vanavond nog op Spotifyquote:Op maandag 7 december 2020 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Bedenk me nu dat ik deze ook wel had kunnen stemmen
Jason "De zoon van" Bonham op drumsquote:Op maandag 7 december 2020 19:57 schreef Zorro het volgende:
Maar goed, nog even waarom ik Heart als favoriete vrouwelijke artiesten heb:
quote:Opvallend dat de uitslag (tot nummer 2001 aan toe) zo snel na sluiting van de stembussen bekend is. Dit lijkt te betekenen dat vrije keuzes ook geautomatiseerd worden verwerkt, anders zou er veel meer tijd nodig zijn om deze te controleren en dezelfde nummers met verschillende spelling samen te voegen.
Het zou me verbazen als ze iets slims zouden gebruiken om (licht) verschillende schrijfwijzen geautomatiseerd samen te voegen. Kortom: "Rebellion" en "Rebellion (Lies)" zijn in de telling waarschijnlijk twee verschillende nummers. Of weet iemand hier toevallig of/hoe ze dit oplossen?
Ze zingt het geweldig, maar wat mij betreft blijft Ann Wilson een niveau apart.quote:Op maandag 7 december 2020 19:58 schreef Kyran het volgende:
Als wij het dan over Heart en Floor Jansen heb moet ik wel even deze hier dumpen natuurlijk.
Eigenlijk nog steeds wel ja. Zo zonde.quote:Op maandag 7 december 2020 19:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze kan er ook gewoon alles mee, blijft ik mij iedere keer over verbazen. Zo getalenteerd en nog steeds zo ondergewaardeerd in mijn ogen.
En de rest van Led Zeppelin helemaal ondersteboven in het publiek. Zo geweldig dit.quote:Op maandag 7 december 2020 20:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jason "De zoon van" Bonham op drums
Eerste keer dat ik deze uitvoering zag had ik zelfs kippenvel op plaatsen waar ik niet eens wist dat t konquote:Op maandag 7 december 2020 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de rest van Led Zeppelin helemaal ondersteboven in het publiek. Zo geweldig dit.
Zoiets jaquote:Op maandag 7 december 2020 20:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik deze uitvoering zag had ik zelfs kippenvel op plaatsen waar ik niet eens wist dat t kon
Dat negeren ze gewoon joh, niemand neemt de vrije keus serieus.quote:
Wow, kende deze gewoon nog niet.quote:Op maandag 7 december 2020 19:57 schreef Zorro het volgende:
Echt hè, bizar goedquote:Op maandag 7 december 2020 20:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wow, kende deze gewoon nog niet.
Tering wat goed, tranen in de ogen staan.
Als covers nou eens vaker van deze kwaliteit zouden kunnen zijnquote:Op maandag 7 december 2020 19:57 schreef Zorro het volgende:
Vrijdag dacht ikquote:Op maandag 7 december 2020 20:19 schreef Kyran het volgende:
Wanneer gaat "staat die in de top 2000" weer live?
10 december alquote:Op maandag 7 december 2020 20:19 schreef Kyran het volgende:
hoop dat ze die engine eindelijk eens iets aangepakt hebbenquote:Op maandag 7 december 2020 20:19 schreef Kyran het volgende:
Thanks!quote:
stond die er al vaker in?quote:Op maandag 7 december 2020 20:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vergeef Nederland dat Child in Time niet in de top 10 staat en zelfs dat Rollercoaster op één staat als The Greatest Show on Earth in de lijst staat
Nope, helaas niet, maar waren wel wat groepjes die het gingen proberen het er in te krijgen.quote:
Hahaquote:Op maandag 7 december 2020 20:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vergeef Nederland dat Child in Time niet in de top 10 staat en zelfs dat Rollercoaster op één staat als The Greatest Show on Earth in de lijst staat
Zou wel een verdiende plek zijnquote:Op maandag 7 december 2020 20:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |