Ze zingt het geweldig, maar wat mij betreft blijft Ann Wilson een niveau apart.quote:Op maandag 7 december 2020 19:58 schreef Kyran het volgende:
Als wij het dan over Heart en Floor Jansen heb moet ik wel even deze hier dumpen natuurlijk.
Eigenlijk nog steeds wel ja. Zo zonde.quote:Op maandag 7 december 2020 19:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze kan er ook gewoon alles mee, blijft ik mij iedere keer over verbazen. Zo getalenteerd en nog steeds zo ondergewaardeerd in mijn ogen.
En de rest van Led Zeppelin helemaal ondersteboven in het publiek. Zo geweldig dit.quote:Op maandag 7 december 2020 20:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jason "De zoon van" Bonham op drums
Eerste keer dat ik deze uitvoering zag had ik zelfs kippenvel op plaatsen waar ik niet eens wist dat t konquote:Op maandag 7 december 2020 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de rest van Led Zeppelin helemaal ondersteboven in het publiek. Zo geweldig dit.
Zoiets jaquote:Op maandag 7 december 2020 20:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik deze uitvoering zag had ik zelfs kippenvel op plaatsen waar ik niet eens wist dat t kon
Dat negeren ze gewoon joh, niemand neemt de vrije keus serieus.quote:
Wow, kende deze gewoon nog niet.quote:Op maandag 7 december 2020 19:57 schreef Zorro het volgende:
Maar goed, nog even waarom ik Heart als favoriete vrouwelijke artiesten heb:
Echt hè, bizar goedquote:Op maandag 7 december 2020 20:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wow, kende deze gewoon nog niet.
Tering wat goed, tranen in de ogen staan.
Als covers nou eens vaker van deze kwaliteit zouden kunnen zijnquote:Op maandag 7 december 2020 19:57 schreef Zorro het volgende:
Maar goed, nog even waarom ik Heart als favoriete vrouwelijke artiesten heb:
Vrijdag dacht ikquote:Op maandag 7 december 2020 20:19 schreef Kyran het volgende:
Wanneer gaat "staat die in de top 2000" weer live?
10 december alquote:Op maandag 7 december 2020 20:19 schreef Kyran het volgende:
hoop dat ze die engine eindelijk eens iets aangepakt hebbenquote:Op maandag 7 december 2020 20:19 schreef Kyran het volgende:
Thanks!quote:
stond die er al vaker in?quote:Op maandag 7 december 2020 20:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vergeef Nederland dat Child in Time niet in de top 10 staat en zelfs dat Rollercoaster op één staat als The Greatest Show on Earth in de lijst staat
Nope, helaas niet, maar waren wel wat groepjes die het gingen proberen het er in te krijgen.quote:
Hahaquote:Op maandag 7 december 2020 20:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vergeef Nederland dat Child in Time niet in de top 10 staat en zelfs dat Rollercoaster op één staat als The Greatest Show on Earth in de lijst staat
Zou wel een verdiende plek zijnquote:Op maandag 7 december 2020 20:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks!
Oh op de internationale facebookgroep waar ik zit werd juist hard gestemd vorig jaar op Ghost love score,live versie. Met succes dus.quote:Op maandag 7 december 2020 20:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nope, helaas niet, maar waren wel wat groepjes die het gingen proberen het er in te krijgen.
Ja, dit jaar weer en ook op Elan, How's The Heart en The Greatest Show on Earth. Heb zelf alleen de laatste gedaan. Ik ben groot fan van Nightwish, maar hoef niet vier nummers van ze in de lijstquote:Op maandag 7 december 2020 20:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh op de internationale facebookgroep waar ik zit werd juist hard gestemd vorig jaar op Ghost love score,live versie. Met succes dus.
De nummers die in aanmerking komen voor zo’n hoge notering staan natuurlijk over het algemeen al in het systeem en kunnen dus idd geautomatiseerd worden geteld. Complete lijst zal langer duren om die reden.quote:
Soooowwwwquote:Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef peaceman het volgende:
4911 stemmen zijn uitgebracht in dit topic
Mijn oude studievereniging organiseerde 8 jaar geleden een eigen Top 2000-spinoff, waar de favoriete nummers van de leden dan uit moesten rollen. Was een internetverkiezing waar je 3 nummers moest opgeven. Ik geloof dat ik toen samen met een paar vrienden enkele nummers heb gepushtquote:Op maandag 7 december 2020 20:29 schreef Nober het volgende:
Hopelijk volgend jaar deze twee ook in de top 3.
zeker.quote:
Ben benieuwd!quote:Op maandag 7 december 2020 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker.
Nu alle jaartallen en ander commentaar verwijderen...
daarna titels controleren
en dan nog de telling.
Ik hoop morgen of woensdag klaar te zijn.
Dus, welke beta-studie was dit?quote:Op maandag 7 december 2020 20:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn oude studievereniging organiseerde 8 jaar geleden een eigen Top 2000-spinoff, waar de favoriete nummers van de leden dan uit moesten rollen. Was een internetverkiezing waar je 3 nummers moest opgeven. Ik geloof dat ik toen samen met een paar vrienden enkele nummers heb gepusht![]()
Het leverde de volgende top 15 op. Geef Me Hoop Jomanda ex aequo met Run en November Rain![]()
En een meer dan schitterende nummer 1![]()
[ afbeelding ]
Ik niet. Lijstloos luisteren-genotquote:Op maandag 7 december 2020 20:56 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil eigenlijk die andere 1990 ook wel weten nu...
Ik ben een beetje een lijstjespsychopaat, vandaar ook 7 dagen wildvreemden stalken om hun lijstjes.quote:Op maandag 7 december 2020 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Lijstloos luisteren-genot
Het nummer pi is ook een erg mooi nummer, moet ik toegeven.quote:Op maandag 7 december 2020 20:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn oude studievereniging organiseerde 8 jaar geleden een eigen Top 2000-spinoff, waar de favoriete nummers van de leden dan uit moesten rollen. Was een internetverkiezing waar je 3 nummers moest opgeven. Ik geloof dat ik toen samen met een paar vrienden enkele nummers heb gepusht![]()
Het leverde de volgende top 15 op. Geef Me Hoop Jomanda ex aequo met Run en November Rain![]()
En een meer dan schitterende nummer 1![]()
[ afbeelding ]
Mooi nummer, maar iets te irrationeel voor een muzieklijstquote:Op maandag 7 december 2020 21:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het nummer pi is ook een erg mooi nummer, moet ik toegeven.
Lekker man, niks mis mee. Of niet Jan?quote:Op maandag 7 december 2020 20:29 schreef Nober het volgende:
Hopelijk volgend jaar deze twee ook in de top 3.
Terechte klachtquote:Op maandag 7 december 2020 21:03 schreef MTheBassman het volgende:
Waar ik me eerder aan stoor is dat dat verschrikkelijk Fix You gewoon nog in de top 10 staat
BWA te Wageningen (toen nog Nederlandstalig)quote:Op maandag 7 december 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus, welke beta-studie was dit?
Mijn lijstloze-compaan. Nu al zin om ons te verbazen over wat er nog moet komen en hoe hoog dat dit jaar staat.quote:Op maandag 7 december 2020 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Lijstloos luisteren-genot
Betekent dit dat jullie het nieuws over de bekendmaking van de lijst proberen te vermijden en de luisterweek ingaan met alleen informatie over de top 10?quote:Op maandag 7 december 2020 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn lijstloze-compaan. Nu al zin om ons te verbazen over wat er nog moet komen en hoe hoog dat dit jaar staat.
Zo'n 150-160 lijstjes in totaal dan, aannemende dat niet iedereen een volledige top 35 heeft opgegevenquote:Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef peaceman het volgende:
Ja. Al probeer ik wel de uitvallers vooraf te identificeren, dat maakt het allemaal wat makkelijker volgen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 7 december 2020 21:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Betekent dit dat jullie het nieuws over de bekendmaking van de lijst proberen te vermijden en de luisterweek ingaan met alleen informatie over de top 10?
Klink wel leuk om ook eens uit te proberen. Al ben ik normaal veel te nieuwsgierig ingesteld voor zoiets
dit lijkt me ook wel geinig om uit te proberen, ben wel echt een veel te nieuwsgierig aagje om me daaraan te houden denk ikquote:Op maandag 7 december 2020 21:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Betekent dit dat jullie het nieuws over de bekendmaking van de lijst proberen te vermijden en de luisterweek ingaan met alleen informatie over de top 10?
Klink wel leuk om ook eens uit te proberen. Al ben ik normaal veel te nieuwsgierig ingesteld voor zoiets
Zeker, ik zal even checken of Mia in de lijst is gekomen donderdag (en dan krijg ik vast onbdoeld nog wat nieuwkomers mee, maar verder geloof ik het wel, uitzending 17e negeer ik, en dit topic dan ook even, tegen de 20e ofzo meld ik me wel weerquote:Op maandag 7 december 2020 21:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ga je daar een FOK!2000 van maken?quote:Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |