Nee, deze danquote:
Op 3 staat wel Led Zeppelin, maar met Kashmir natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja? En Stairway to heaven dan? O dat dacht ik.
Zo beter @Mani89 ?quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay hoort sowieso niet in de top 2000
Ik ben het eens eens met Mani.quote:Op maandag 7 december 2020 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoutloze boomerprostaatrock, ieeeuuwwww.
Of Talk, of Speed Of Sound, of Viva la Vida, of The Scientist, of desnoods Clocks.quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Trouble van Coldplay, die hoort in de Top 10.
Die zijn allemaal niet emo genoeg.quote:Op maandag 7 december 2020 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of Talk, of Speed Of Sound, of Viva la Vida, of The Scientist, of desnoods Clocks.
Talk, je bedoelt Computer Love van Kraftwerk?quote:Op maandag 7 december 2020 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of Talk, of Speed Of Sound, of Viva la Vida, of The Scientist, of desnoods Clocks.
Ik denk dat die TWalk bedoelt van Foo Fighters.quote:Op maandag 7 december 2020 18:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Talk, je bedoelt Computer Love van Kraftwerk?
Is meer dat Coldplay nogal wat van Computer Love heeft geleend voor Talkquote:Op maandag 7 december 2020 18:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat die TWalk bedoelt van Foo Fighters.
Ik zou het best een mooie regel vinden voor filtering, maar het is ook bij de oude top 100 allertijden van Veronica niet gedaan. Maar je verliest er wel een hoop eendagsvliegen mee zoals Despacito of Cheerleader van OMI.quote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef AgnesGru het volgende:
Geweldig om de zure reacties van Boomers te lezen op Facebook. Nummers moeten minimaal 5 jaar oud zijn blababla![]()
Nou Gerda, dan zet je toch na de nr 2 de radio uit
Ik zie bij de hele hoge leeftijden een aantal mensen die voor hun opa/oma stemmen volgens mijquote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden
Vooral Generatie X kennelijk, daar stond Danny Vera vorig jaar al op één.
Als René de Wit er in zou komen zou ik dat nog erger vinden dan Pokemonquote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij Danny Vera stemmen mensen tenminste nog op de muziek. In tegenstelling tot sommige andere noteringen.
Coldplay heeft ook gejat van Joe Satriania, dus tsja ...quote:Op maandag 7 december 2020 18:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is meer dat Coldplay nogal wat van Computer Love heeft geleend voor Talk
Van wie niet eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2020 19:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay heeft ook gejat van Joe Satriania, dus tsja ...
Ik doelde vooral op Normaal, maar die ook ja.quote:Op maandag 7 december 2020 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als René de Wit er in zou komen zou ik dat nog erger vinden dan Pokemon
Nee. Dont Panic, Green Eyes, Amsterdam, A Rush Of Blood To The Head, Warning Sign.quote:Op maandag 7 december 2020 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar dan was Danny Vera dit jaar van niets op 1 gekomen.quote:Op maandag 7 december 2020 19:02 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedjes langer dan een jaar oud moeten zijn ben ik nog wel heel erg mee eens trouwens.
Waarom ziet die man eruit als de AliExpress-versie van Marco Borsato?quote:Op maandag 7 december 2020 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als René de Wit er in zou komen zou ik dat nog erger vinden dan Pokemon
Eens, maar tenminste 5 jaar oud vind ik zwaar overdrevenquote:Op maandag 7 december 2020 19:02 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedjes langer dan een jaar oud moeten zijn ben ik nog wel heel erg mee eens trouwens.
"Mensen vullen jaarlijks hun 35 favoriete liedjes in en daar rolt een lijst uit. Is dit wel verantwoord?''quote:Op maandag 7 december 2020 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het best een mooie regel vinden voor filtering, maar het is ook bij de oude top 100 allertijden van Veronica niet gedaan. Maar je verliest er wel een hoop eendagsvliegen mee zoals Despacito of Cheerleader van OMI.
Overigens verdient Vera deze plek gewoon. Maar ik snap wel dat de oma van mijn vriendin het elk jaar iets minder leuk vindt, de Top 2000. En laten we wel zijn, de Top 2000 is een totaal andere lijst als tien jaar geleden. Niet alleen qua individuele noteringen, maar ook qua doelgroep, qua typen muziek, etc. En of dat mooi of niet mooi is ligt echt wel ergens in het midden.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 7 december 2020 19:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar dan was Danny Vera dit jaar van niets op 1 gekomen.
Sowieso! Want: Efteling <3quote:Op maandag 7 december 2020 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete rollercoaster? Ik ga denk ik sentimenteel voor de Python.
Van de rollercoasters waar ik ingezeten heb denk ik de Rock 'n Roll Rollercoaster avec Aerosmith in het Walt Disney Studio Park bij Disneyland Parijsquote:Op maandag 7 december 2020 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete rollercoaster? Ik ga denk ik sentimenteel voor de Python.
Vliegende Hollanderquote:Op maandag 7 december 2020 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat de oma van mijn vriendin liever had dat alleen 55+ ers mochten stemmen. Gelukkig zet ze voor ons nog steeds de lijst met plezier op omdat wij hem zo leuk vinden.quote:Op maandag 7 december 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
"Mensen vullen jaarlijks hun 35 favoriete liedjes in en daar rolt een lijst uit. Is dit wel verantwoord?''
quote:Op maandag 7 december 2020 19:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vliegende Hollander
Niet qua hoe gaaf het ritje zelf is, maar gewoon zo'n heerlijk sfeertje daar binnen
quote:Op maandag 7 december 2020 19:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Van de rollercoasters waar ik ingezeten heb denk ik de Rock 'n Roll Rollercoaster avec Aerosmith in het Walt Disney Studio Park bij Disneyland Parijs
NOG ZOIETS!quote:Op maandag 7 december 2020 19:09 schreef TLC het volgende:
Dat Rollercoaster op 1 staat is net zo belachelijk als dat breakdancen ineens een Olympische 'sport' geworden is
Zo prachtig daarbinnen gemaakt! Zaterdag ga ik er weer heen. Beste pretpark ooitquote:
De Vogel Rok muziek is anders ook heel fijnquote:Op maandag 7 december 2020 19:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat ritje stelt ook weinig voor, beetje een soort van Vogelrok, maar dan met lekkere muziekWel erg gaaf, maar volgens mij is die nu weg toch? Heb die nog net in laatste jaar mee kunnen pakken.
Love in a Rollercoasterquote:Op maandag 7 december 2020 19:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat ritje stelt ook weinig voor, beetje een soort van Vogelrok, maar dan met lekkere muziek
Allebei niks mis mee.quote:Op maandag 7 december 2020 19:09 schreef TLC het volgende:
Dat Rollercoaster op 1 staat is net zo belachelijk als dat breakdancen ineens een Olympische 'sport' geworden is
En Monsieur Cannibale?quote:Op maandag 7 december 2020 19:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De Vogel Rok muziek is anders ook heel fijn
Speaking of de Efteling: waarom staat Afrikaan Beat niet meer in de T2K?
Omdat dat ook afgezaagde meuk is.quote:Op maandag 7 december 2020 19:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De Vogel Rok muziek is anders ook heel fijn
Speaking of de Efteling: waarom staat Afrikaan Beat niet meer in de T2K?
Wellicht kunnen ze jongleren en koorddansen ook nog een plek geven.quote:
Ik vind het Wilhelmus alleen mooi omwille van de melodie. De tekst van ons officiële anthem slaat nog steeds helemaal nergens opquote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Roller Coaster moet het nieuwe volkslied worden.
Ik ben enorm fan van dit nummer. Kunnen jullie de naam raden van de leadzanger en de bandje waar ie nog meer in zat?quote:
Waar ik naar had gelinkt is van vorig jaar.quote:Op maandag 7 december 2020 19:05 schreef Zorro het volgende:
Als ik die leeftijdslijsten bekijk kan ik er met mijn pet niet bij dat Vera op 1 staat. Totaal niet daaruit af te leiden
Het is een stuk logischer als je weet dat 'Duits' (of 'Diets') in de 16e eeuw 'Nederlands' betekendequote:Op maandag 7 december 2020 19:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind het Wilhelmus alleen mooi omwille van de melodie. De tekst van ons officiële anthem slaat nog steeds helemaal nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |