Ondanks de rest van het jaarquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel vertrouwd eigenlijk
Lekker tochquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
Wel ouderwets geklaag weer, sommige dingen veranderen nooit
FTFYquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alive < Black, there, I said it.
Nature is healing.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
Je hebt het mis. Ik vind m best vervelend. The weight van Danny vind ik leuker.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef Gretzl het volgende:
Wat zit iedereen nu te haten op Roller Coaster, hadden jullie dan liever eeuwige stilstand gehad / 10 jaar op rij Queen op #1?![]()
Ik ben er als groot voorvechter van recente muziek erg blij mee dat er eens een keer niet een stokoud nummer op de bovenste plaats staat. Gewoon schitterend dat een nummer uit 2019 nu het populairste nummer is![]()
De winnaar zal nooit onverdeeld door iedereen geliefd zijn. Maar dit nummer van Danny Vera lijkt me nog wel zo'n moderne classic die vrijwel niemand echt vervelend kan vinden. Een lief en emotioneel liedje
(ik snap ook wel dat ie niet bij iedereen blijft hangen, als je normaal naar stevigere genres luistert of langere nummers)
Hoort toch een beetje bij deze topic reeks hèquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
Die vind ik inderdaad ook een stuk leuker van Dannyquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik vind m best vervelend. The weight van Danny vind ik leuker.
Ja, ik kan ook wel een paar albumtracks noemen die knapper in elkaar steken. Maar dat zijn geen liedjes waar het grote publiek massaal voor valt.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik vind m best vervelend. The weight van Danny vind ik leuker.
Die moet ik volgend jaar dus nog lager zetten in mn top 32 om m daar nog weg te krijgen. Had zo mn best gedaan.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach weet je... de volgorde van de platen klopt al sinds 1999 niet. Waarom zou dat nu anders zijn?
Alleen lijsten waar A Forest op 1 staan nemen wij serieus. @:Gretzl
100% mee eens, geen twijfel over mogelijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alive > Black, there, I said it.
Dit mag jij vinden.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Avond staat ook weer belachelijk hoog. Geen slecht nummer, maar echt geen top 100 wmb..
Exactquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach weet je... de volgorde van de platen klopt al sinds 1999 niet. Waarom zou dat nu anders zijn?
Alleen lijsten waar A Forest op 1 staan nemen wij serieus. @:Gretzl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |