Nee, deze danquote:
Op 3 staat wel Led Zeppelin, maar met Kashmir natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja? En Stairway to heaven dan? O dat dacht ik.
Zo beter @Mani89 ?quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay hoort sowieso niet in de top 2000
Ik ben het eens eens met Mani.quote:Op maandag 7 december 2020 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoutloze boomerprostaatrock, ieeeuuwwww.
Of Talk, of Speed Of Sound, of Viva la Vida, of The Scientist, of desnoods Clocks.quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Trouble van Coldplay, die hoort in de Top 10.
Die zijn allemaal niet emo genoeg.quote:Op maandag 7 december 2020 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of Talk, of Speed Of Sound, of Viva la Vida, of The Scientist, of desnoods Clocks.
Talk, je bedoelt Computer Love van Kraftwerk?quote:Op maandag 7 december 2020 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of Talk, of Speed Of Sound, of Viva la Vida, of The Scientist, of desnoods Clocks.
Ik denk dat die TWalk bedoelt van Foo Fighters.quote:Op maandag 7 december 2020 18:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Talk, je bedoelt Computer Love van Kraftwerk?
Is meer dat Coldplay nogal wat van Computer Love heeft geleend voor Talkquote:Op maandag 7 december 2020 18:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat die TWalk bedoelt van Foo Fighters.
Ik zou het best een mooie regel vinden voor filtering, maar het is ook bij de oude top 100 allertijden van Veronica niet gedaan. Maar je verliest er wel een hoop eendagsvliegen mee zoals Despacito of Cheerleader van OMI.quote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef AgnesGru het volgende:
Geweldig om de zure reacties van Boomers te lezen op Facebook. Nummers moeten minimaal 5 jaar oud zijn blababla![]()
Nou Gerda, dan zet je toch na de nr 2 de radio uit
Ik zie bij de hele hoge leeftijden een aantal mensen die voor hun opa/oma stemmen volgens mijquote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden
Vooral Generatie X kennelijk, daar stond Danny Vera vorig jaar al op één.
Als René de Wit er in zou komen zou ik dat nog erger vinden dan Pokemonquote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij Danny Vera stemmen mensen tenminste nog op de muziek. In tegenstelling tot sommige andere noteringen.
Coldplay heeft ook gejat van Joe Satriania, dus tsja ...quote:Op maandag 7 december 2020 18:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is meer dat Coldplay nogal wat van Computer Love heeft geleend voor Talk
Van wie niet eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2020 19:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay heeft ook gejat van Joe Satriania, dus tsja ...
Ik doelde vooral op Normaal, maar die ook ja.quote:Op maandag 7 december 2020 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als René de Wit er in zou komen zou ik dat nog erger vinden dan Pokemon
Nee. Dont Panic, Green Eyes, Amsterdam, A Rush Of Blood To The Head, Warning Sign.quote:Op maandag 7 december 2020 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar dan was Danny Vera dit jaar van niets op 1 gekomen.quote:Op maandag 7 december 2020 19:02 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedjes langer dan een jaar oud moeten zijn ben ik nog wel heel erg mee eens trouwens.
Waarom ziet die man eruit als de AliExpress-versie van Marco Borsato?quote:Op maandag 7 december 2020 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als René de Wit er in zou komen zou ik dat nog erger vinden dan Pokemon
Eens, maar tenminste 5 jaar oud vind ik zwaar overdrevenquote:Op maandag 7 december 2020 19:02 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedjes langer dan een jaar oud moeten zijn ben ik nog wel heel erg mee eens trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |