Ligt er aan waarquote:Op maandag 7 december 2020 17:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ken trouwens de persoon die dit jaar als eerste een lijstje had ingestuurd. Hij was vorige week op de radio.
Wie wil me aanraken.
Volgens mij heb je dan gelijk een #metoo..quote:Op maandag 7 december 2020 17:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ken trouwens de persoon die dit jaar als eerste een lijstje had ingestuurd. Hij was vorige week op de radio.
Wie wil me aanraken.
quote:
Da's niet zo coronaproof hoorquote:Op maandag 7 december 2020 17:38 schreef essnhills het volgende:
Wie wil me aanraken.
quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan gelijk een #metoo..
Louane kun je vergelijken met Coeur de Pirate (Franstalige planopop), maar klinkt nog wat eigentijdser (minder richtig traditionele Franse muziek). Begrijp dat de naam HAERTS je niets zegt. Bij hun debuut in 2013/2014 kregen ze wel veelvuldig aandacht van alternatieve blogs, maar een echte doorbraak is uitgebleven. Mix tussen dream- en synthpop.quote:Op maandag 7 december 2020 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen HAERTS en Louane zeggen me niks.
Ik had Christine wel in zo'n type lijstje verwacht, ik vind dat die best de Top 2000 zou moeten kunnen halen als je puur op muziek beoordeelt.
Hmm, je hebt gelijk.quote:Op maandag 7 december 2020 17:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Da's niet zo coronaproof hoor
Wordt 2 gok ikquote:Op maandag 7 december 2020 17:42 schreef Kyran het volgende:
Vera op 1 zou toch wel echt balen zijn hoor. Nou ja kan de tv iets eerder uit.
quote:
Vera Lynn mag ook wel terug in de Top 2000... ripquote:Op maandag 7 december 2020 17:42 schreef Kyran het volgende:
Vera op 1 zou toch wel echt balen zijn hoor. Nou ja kan de tv iets eerder uit.
quote:
Tja, wat kan ik zeggenquote:Op maandag 7 december 2020 17:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij ook weer van de partij dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |