Ik heb alleen verstand van echte frituurpannenquote:
Ik heb zelf ook een airfryer van Princess en ik kan mij hierin vinden.quote:Op maandag 7 december 2020 16:27 schreef hebikweer het volgende:
De airfryer van Princess is stukken makkelijker schoon te maken dan het onding van Philips dat ik eerder had.
Bovendien is die van Princess de helft goedkoper en doet het even goed.
Zeg dan meteen ook even welke je hebt.quote:Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef damsco het volgende:
Heb zelf een Inventum die heel makkelijk schoon te maken is. Heb 'm nu een paar maanden, en ziet er nog als nieuw uit. Alle keren dat ik het heb gebruikt was die zo schoon met een sopje.
Dacht dat ik geen reclame mocht maken. Een Inventum gf350hld.quote:Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg dan meteen ook even welke je hebt.
Een productreview is natuurlijk wat anders dan daadwerkelijk reclame makenquote:Op maandag 7 december 2020 16:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Dacht dat ik geen reclame mocht maken. Een Inventum gf350hld.
quote:Op maandag 7 december 2020 16:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van echte frituurpannen
Klopt, maar ik vind het niet fijn. Dat warmte-element zit ook vol met vet wat naar boven is gezogen.quote:Op maandag 7 december 2020 16:37 schreef Scheepskok het volgende:
Die Philips XXL is wel marktleider.
quote:Op maandag 7 december 2020 16:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een airfryer van Princess en ik kan mij hierin vinden.
Ditquote:Op maandag 7 december 2020 17:41 schreef devlinmr het volgende:
Heb gewoon de xxl van Philips, mandje en bak gaan na gebruik gewoon de vaatwasser in. Prima schoon te houden
Werkt dat echt? Las het ook inderdaad. Misschien morgen maar citroen en aluminiumfolie halen en eens proberen. Maarja brandschoon zal het niet worden.quote:Op maandag 7 december 2020 17:47 schreef devlinmr het volgende:
Voor het verwijderen van moeilijk toegankelijke vetresten:
Leg een stuk aluminiumfolie in de Airfryer en doe er een dun laagje water op (2 millimeter)
Snijd een citroen of limoen in stukken en leg dit op het folie
Zet je Airfryer 8 tot 10 minuten aan op 180 graden
De citroen of limoen lost het vet op
Het vet wordt opgevangen op het aluminiumfolie
Verwijder het folie en de citroen of limoen en poets alles na en maak het droog met een zachte droogdoek
https://www.philips.nl/c-(...)airfryer-schoonmaken
Afwasmachine...quote:Op maandag 7 december 2020 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werkt dat echt? Las het ook inderdaad. Misschien morgen maar citroen en aluminiumfolie halen en eens proberen. Maarja brandschoon zal het niet worden.
Het is denk ik vooral de kwaliteit van de anti-aanbaklaag die niet echt goed is. Als ik naar foto's kijk lijkt die van Inventum al betere kwaliteit. Het is bij Philips meer een soort grijze verf die er op zit. De bak valt mee, die word best goed schoon door gewoon een stukje keukenrol. Maar die mand is echt drama.
Niet zoals de frituurquote:Op maandag 7 december 2020 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn de frietjes ook echt bruin en knapperig als ze uit zo’n airfryer komen? Wie weet dat?
Dank je voor de tip.quote:Op maandag 7 december 2020 19:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Niet zoals de frituur
Die va Aviko extra crunch oid zijn wel oke
https://www.aviko.nl/producten/frites/supercrunchquote:
Als ik een airfryer ga kopen ga ik die friet halen.quote:Op maandag 7 december 2020 20:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://www.aviko.nl/producten/frites/supercrunch
Deze dus
Ik gebruik hem tegenwoordig vooral voor geroosterde groenten en aardappels
Maar wel een kutzak om open te makenquote:Op woensdag 9 december 2020 08:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
de enige patat voor een airfryer
tarrington house airfryer van de makro is prima schoon te houden, gewoon mandje in de vaatwasser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |