SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon allemaal op dezelfde manier aanspreken als dat je bij UitStraling zou doenquote:Op maandag 7 december 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Get, meeting waar ik totaal geen zin in heb, met een paar van die gladakkers.
quote:Op maandag 7 december 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Schiet van een afstandje wat brokjes chocolade in Kwiwi's mond
"Is goed joh".quote:Op maandag 7 december 2020 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal op dezelfde manier aanspreken als dat je bij UitStraling zou doen
"En nu je huis in, dan zet ik de stroom op het hekquote:Op maandag 7 december 2020 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal op dezelfde manier aanspreken als dat je bij UitStraling zou doen
Vanwege waterschade?quote:Op maandag 7 december 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
badkamerman denkt dat ik nog een deel kan terug krijgen bij de verzekering
Ik ben de minst gladde jakker ooit geborenquote:Op maandag 7 december 2020 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"En nu je huis in, dan zet ik de stroom op het hek"
Haha neequote:Op maandag 7 december 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt het zekern iet over gelopen stappen
Al die bioscoopbezoeken hequote:
Was die vorige verz bij Meeus toevallig? Daar zijn wij ook uitgegooid. Om helemaal niks. We zaten in een pakket met like 200 andere VVE's en dat pakket was als geheel te duur voor ze geworden. Neukhondenquote:Op maandag 7 december 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
heb de vve maar gemaild.
wij zitten al in een kneusjes verzekering omdat we in de vorige er uit gegooid zijn door een ander portiek ...
2021 gaat nog kutterder worden dan 2020quote:Op maandag 7 december 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 7134
Totaal: 564291 (+7067 ivm -67 corr.)
Opgenomen*: 150
Huidig*: 1190 (+18)
Opgenomen op IC*: 24
Huidig*: 470 (+1)
Overleden: 19
Totaal: 9704
Je komt er nu eigenlijk achter toch?quote:Op maandag 7 december 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOet je iets niet gelijk melden?
quote:Tijdens de eerste coronagolf bleken wintersportgebieden brandhaarden van het virus. Meerdere van de eerste coronabesmettingen in Nederland konden worden herleid tot gebieden in Oostenrijk en Noord-Italië. In Oostenrijk mogen de skipistes open vanaf 24 december. Bondskanselier Sebastian Kurz geeft daarmee geen gehoor aan een verzoek van zijn Duitse collega aan alle Alpenlanden om de pistes dit jaar gesloten te houden om de corona-uitbraak te remmen.
Voorlopig blijven de skipistes in Oostenrijk nog dicht, hier die van Spital am Semmering.
Voorlopig blijven de skipistes in Oostenrijk nog dicht, hier die van Spital am Semmering. Š REUTERS
Tijdens het skiseizoen worden geen winterse markten georganiseerd en blijven restaurants en accommodaties aanvankelijk gesloten. De horecagelegenheden mogen op 7 januari de deuren weer openen. Frankrijk houdt de eigen skipistes gesloten, in tegenstelling tot Oostenrijk en Zwitserland. Volgens lokale Zwitserse autoriteiten heeft het afblazen van het skiseizoen een te grote economische impact..
ik weet niet welke maar we zitten nu bij een bedrijf wat mensen verzekert die nergens anders terecht kunnenquote:Op maandag 7 december 2020 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was die vorige verz bij Meeus toevallig? Daar zijn wij ook uitgegooid. Om helemaal niks. We zaten in een pakket met like 200 andere VVE's en dat pakket was als geheel te duur voor ze geworden. NeukhondenGelijk al m'n prive verz daar ook ook weggehaald
2021 gaat nog kutterder worden dan 2020quote:Op maandag 7 december 2020 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Oostenrijk en Zwitserland gooien de skipistes open (25-12) EN de volledige horeca (7-1-2021).![]()
[..]
Neequote:Op maandag 7 december 2020 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je komt er nu eigenlijk achter toch?
Nee denk dat dat ik dat niet kan volhouden want beneden was al bekend dat die lekkage is geweest toen ze et kochten. Kan zeggen dat ik nu pas de schade merkquote:
Een brutaal mens heeft de halve wereld.quote:Op maandag 7 december 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk dat dat ik dat niet kan volhouden want beneden was al bekend dat die lekkage is geweest toen ze et kochten. Kan zeggen dat ik nu pas de schade merk
ja ben ik niet :pquote:Op maandag 7 december 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een brutaal mens heeft de halve wereld.
Als je 3 keer per jaar opgeeft,,ja. Nu...nee.quote:Op maandag 7 december 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik niet :p
Das ook de reden dat premies zo hoog zijn, door dit soort grappen
Klopt, je krijgt de rekening voor andermans oplichting.quote:Op maandag 7 december 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik niet :p
Das ook de reden dat premies zo hoog zijn, door dit soort grappen
ik heb alleen 1 keer glas gedeclareerd dacht ik. verder nietsquote:Op maandag 7 december 2020 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je 3 keer per jaar opgeeft,,ja. Nu...nee.
Zwart ofzo?quote:Op maandag 7 december 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
maar misschien krijg ik wat terug idd. Zou mooi zijn.
Denk dat deze man plafond, badkamer en houtenvloer vervangen wel voor 14 duizend doet
Aliensquote:Op maandag 7 december 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
zie je nou wel
Wereldwijd meerdere 'monolieten' gevonden: goede marketing, aliens of kunst?
https://nos.nl/artikel/23(...)aliens-of-kunst.html
Dan kloppen de kosten beter in m'n hoofd.quote:
de brugman winkel deed het voor 14000 maar dan niet de vloerquote:Op maandag 7 december 2020 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kloppen de kosten beter in m'n hoofd.
Dacht zelfs gelezen te hebben dat ze zich live op tv laten vaccineren?quote:Op maandag 7 december 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige Amerikaanse presidenten Barack Obama, George W. Bush en Bill Clinton zeggen dat ze het coronavirus vaccin nemen meteen zodra het beschikbaar is. Doe jij dat ook?
Ja maar Obama komt voorlopig nog niet in aanmerkingquote:Op maandag 7 december 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige Amerikaanse presidenten Barack Obama, George W. Bush en Bill Clinton zeggen dat ze het coronavirus vaccin nemen meteen zodra het beschikbaar is. Doe jij dat ook?
Ja dat zou wel slim zijn, alhoewel de wantrouwige bangerds daar niet echt minder wantrouwig en bang om zullen worden, die lijden aan iets dat ernstiger is dan Covid-19.quote:Op maandag 7 december 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht zelfs gelezen te hebben dat ze zich live op tv laten vaccineren?
Zal wel voorrang krijgen omdat hij een klein beetje neger is.quote:Op maandag 7 december 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Obama komt voorlopig nog niet in aanmerking
Omdat die zwart is?quote:Op maandag 7 december 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Obama komt voorlopig nog niet in aanmerking
Volgens de 1 druppel theorie ben ik ook negerquote:Op maandag 7 december 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel voorrang krijgen omdat hij een klein beetje neger is.
Dat denk je? Of weet je dat zeker?quote:Op maandag 7 december 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
maar misschien krijg ik wat terug idd. Zou mooi zijn.
Denk dat deze man plafond, badkamer en houtenvloer vervangen wel voor 14 duizend doet
Nubisch nog welquote:Op maandag 7 december 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens de 1 druppel theorie ben ik ook neger
Denk ikquote:Op maandag 7 december 2020 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je? Of weet je dat zeker?
Als je uitgaat van die theorie is letterlijk iedereen een neger gezien het menselijk ras in Afrika is ontstaanquote:Op maandag 7 december 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens de 1 druppel theorie ben ik ook neger
zandbalquote:
Fake newsquote:Op maandag 7 december 2020 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je uitgaat van die theorie is letterlijk iedereen een neger gezien het menselijk ras in Afrika is ontstaan
Ja en de inboedelverzekering zegt dat het onder opstal valt en zo ben je nog even bezig.quote:Op maandag 7 december 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
Vve mailt terug het dat onder de inboedel valt
ben ik natuurlijk net geswitched
Blanken zijn pas 7000 jaar geleden ontstaan blijkt zelfs.quote:Op maandag 7 december 2020 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je uitgaat van die theorie is letterlijk iedereen een neger gezien het menselijk ras in Afrika is ontstaan
quote:Op maandag 7 december 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en de inboedelverzekering zegt dat het onder opstal valt en zo ben je nog even bezig.
jullie zijn nog nat achter de orenquote:Op maandag 7 december 2020 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blanken zijn pas 7000 jaar geleden ontstaan blijkt zelfs.
En dan alsnog heel de wereld overheersen.quote:Op maandag 7 december 2020 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zijn nog aan het ontwikkelen. Over nog eens 7000 jaar geven we licht.quote:Op maandag 7 december 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie zijn nog nat achter de oren
*knijpt in wangetje*
Hmm...quote:Op maandag 7 december 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zijn nog aan het ontwikkelen. Over nog eens 7000 jaar geven we licht.
Ja en wat was er voor die tijd?.........helemaal niets, ja een stel wilden die harige fanten vraten, wat nootjes zochten en elkaar onheus bejegende in grottenquote:Op maandag 7 december 2020 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Brabantse Dries Roelvinkquote:Op maandag 7 december 2020 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg juist commentaar dat ik nog zo getint ben
Ik heb een natuurlijke tint he, ik ga niet onder de zonnebank als een tokkiequote:
Ik vind US geen corporate balletje eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2020 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 7 december 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een natuurlijke tint he, ik ga niet onder de zonnebank als een tokkie
Ik loop dagelijks aardig wat uren buiten, daar krijg je een tintje vanquote:
Die zonnebank levert ook alleen je natuurlijke tint op he. Spraytan is een ander verhaal.quote:Op maandag 7 december 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een natuurlijke tint he, ik ga niet onder de zonnebank als een tokkie
Klinkt als een leuke tijd welquote:Op maandag 7 december 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wat was er voor die tijd?.........helemaal niets, ja een stel wilden die harige fanten vraten, wat nootjes zochten en elkaar onheus bejegende in grotten
Van die fijne duidelijke aderen overalquote:Op maandag 7 december 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij kan dat sneller, ik geef in de winter al bijna licht.
O, ik dacht dat je een Surinamer was.quote:Op maandag 7 december 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop dagelijks aardig wat uren buiten, daar krijg je een tintje van
Gewoon even bij de bouwmarkt een spuitbusje buitenbeits halen, das nog goedkoperquote:Op maandag 7 december 2020 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zonnebank levert ook alleen je natuurlijke tint op he. Spraytan is een ander verhaal.
Gerrie de vampier?quote:Op maandag 7 december 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die fijne duidelijke aderen overal
Nee joh, ben gewoon een ariër die teveel buiten looptquote:Op maandag 7 december 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je een Surinamer was.
De eckte bleekscheten worden alleen rood.quote:Op maandag 7 december 2020 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, ben gewoon een ariër die teveel buiten loopt
Checkquote:Op maandag 7 december 2020 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eckte bleekscheten worden alleen rood.
quote:Op maandag 7 december 2020 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En met dit soort weer letterlijk blauw. Ook leuk.
Zit geloof ik een paar generaties geleden wel iets mediterraans doorheen ofzoquote:Op maandag 7 december 2020 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eckte bleekscheten worden alleen rood.
Ja of hij de groeten aan A. wil doen, de mooiste vrouw ooitquote:Op maandag 7 december 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik word zo gebeld vanuit Polen. Iemand nog tips nodig voor Gdansk?
Heb je een groot hoofd ----> Turksquote:Op maandag 7 december 2020 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit geloof ik een paar generaties geleden wel iets mediterraans doorheen ofzoMaar ik word in eerste instantie ook vrij snel rood, maar daarna wel gewoon bruin.
Vind je het heel gek met die downie Orban aan het roer?quote:
Ja en ik dan? Gebouw is dicht dus kan er niet eens in.quote:Op maandag 7 december 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag die week wel aan mij geven?
Oh je wilt niet naar de Gulag?quote:Op maandag 7 december 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn tweede thuis, wat doe je?
14:39
Hongarije overweegt het Russische coronavaccin Spoetnik V in klinische proeven te laten testen op 3000 tot 5000 inwoners. De regering in Boedapest staat ook open voor het idee om het vaccin in Hongarije te produceren.
De stap is opmerkelijk omdat een vaccin pas de Europese markt op mag als het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) daar toestemming voor geeft.
Rusland, dat het vaccin al aan honderdduizenden inwoners heeft toegediend, claimt dat het voor meer dan 90 procent effectief is. Sinds zaterdag wordt massaal ingeënt. Hongaarse artsen zijn in Moskou gaan kijken hoe het vaccin wordt gemaakt. De regering stelt dat de protocollen van Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) worden toegepast.
Hij schurkt wel erg tegen Rusland aan, wat bizar is gezien zijn geschiedenisquote:Op maandag 7 december 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind je het heel gek met die downie Orban aan het roer?
Combinatie Grieks, Portugees en Spaans dan denk ikquote:Op maandag 7 december 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een groot hoofd ----> Turks
Klink je als een brommertje zonder smeerolie -----> Spaans
Vraag je alles aan je moeder -----> Italiaans
Lach je nooit -----> Portugees
Kun je niet zwemmen -----> Noord Afrikaans
Ben je lui -----> Grieks
dan altijd Heinzquote:Op maandag 7 december 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een recept met ketjap maar er staat niet bij welke
Gewoon manis gebruiken dan, als je asin zou moeten gebruiken noemen ze het meestal gewoon sojasaus.quote:Op maandag 7 december 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een recept met ketjap maar er staat niet bij welke
Leuke stad hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik word zo gebeld vanuit Polen. Iemand nog tips nodig voor Gdansk?
ja zoute sojasaus danquote:Op maandag 7 december 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon manis gebruiken dan, als je asin zou moeten gebruiken noemen ze het meestal gewoon sojasaus.
Dank u.quote:Op maandag 7 december 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon manis gebruiken dan, als je asin zou moeten gebruiken noemen ze het meestal gewoon sojasaus.
Ik heb ook zo'n relatie met iemand, ik lig er al een maand wakker vanquote:Op maandag 7 december 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Stief belt net. Ze begrijpt niet wat ze verkeerd doet. Ze vind dat k raar reageer en k ben het probleem. Ze beschuldigd mij nergens van.
K heb gezegd dat ze met iemand moet gaan praten. Zegt ze dat k het alle aal verkeer zie. Zij het niet zo bedoeld en k het probleem dus ben.quote:Op maandag 7 december 2020 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n relatie met iemand, ik lig er al een maand wakker van
Robbert ten Brink brengt jullie vast samen tijdens de kerstdagen.quote:Op maandag 7 december 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Stief belt net. Ze begrijpt niet wat ze verkeerd doet. Ze vind dat k raar reageer en k ben het probleem. Ze beschuldigd mij nergens van.
Nee je moet het familiediner ofzo hebben, dat is altijd genieten.quote:Op maandag 7 december 2020 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Robbert ten Brink brengt jullie vast samen tijdens de kerstdagen.
Ja ik heb ook een opdrachtgever in Polen, ik copy-paste de naam gewoon maar voor de aanhef van een mailtje.quote:Op maandag 7 december 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Hehe Zbigniew in Polen heeft mijn wachtwoord gereset.
Aparte naam wel.
Ik zit me heel erg af te vragen of dit nou de voor- of achternaam isquote:Op maandag 7 december 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een opdrachtgever in Polen, ik copy-paste de naam gewoon maar voor de aanhef van een mailtje.
Zzzbik Nefquote:Op maandag 7 december 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Aparte naam wel.
voornaamquote:Op maandag 7 december 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit me heel erg af te vragen of dit nou de voor- of achternaam is
@:Dr_Flash weet jij dat?
Bord voor haar kop.quote:
Volgens google een voornaam.quote:Op maandag 7 december 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit me heel erg af te vragen of dit nou de voor- of achternaam is
@:Dr_Flash weet jij dat?
quote:
Godver, kan ik 'm weer laten aanpassenquote:Op maandag 7 december 2020 15:35 schreef FranticDJ het volgende:
Wat is je nieuwe password dan?
kurwa123?
Achterstevoren is het Weingibz wat klinkt als een of andere hoppe instafoodie die overal gratis wijn wil proberen.quote:Op maandag 7 december 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Aparte naam wel.
O, dat ga ik ook eens proberen met Hongaarse namen. Misschien dat het dan nog ergens op lijkt.quote:Op maandag 7 december 2020 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Achterstevoren is het Weingibz wat klinkt als een of andere hoppe instafoodie die overal gratis wijn wil proberen.
kurwa?quote:Op maandag 7 december 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Poolse familie maar die hebben gewoon wat meer algemene namen.
KurwaLipsquote:Op maandag 7 december 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Heb k gezegd. Zegt ze dat ze het maar raar vindt wat k zeg. Of k begrijp het allemaal verkeerd. Ze bedoeld het allemaal niet zo.quote:Op maandag 7 december 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bord voor haar kop.
Stel je voor dat zij moet nadenken of wat ze fout doet. Dat past gewoon niet in de belevingswereld van sommige mensen.
Aangetrouwd?quote:Op maandag 7 december 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb k gezegd. Zegt ze dat ze het maar raar vindt wat k zeg. Of k begrijp het allemaal verkeerd. Ze bedoeld het allemaal niet zo.
Compleet getikt
ik had denk ik alle bruggetjes op dat vlak al lang met napalm in de fik gezet als ik die verhalen van je zo hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb k gezegd. Zegt ze dat ze het maar raar vindt wat k zeg. Of k begrijp het allemaal verkeerd. Ze bedoeld het allemaal niet zo.
Compleet getikt
Altijd spannend of iemand uit de limo stapt.quote:Op maandag 7 december 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je moet het familiediner ofzo hebben, dat is altijd genieten.
Ik heb het ook weleens voorgesteld om mijn familie op te geven, dat wordt een driedubbele aflevering met heel veel modder. Mij leek het wel wat, maar volgens m'n moeder zou het weinig goeds doen.quote:Op maandag 7 december 2020 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd spannend of iemand uit de limo stapt.
In de familie aan mijn moeders kant spelen ook wel wat dingen; maar mijn moeder heeft nog goed contact met iedereen. Zijn alleen een aantal mensen die je niet bij elkaar in een ruimte moet zetten.quote:Op maandag 7 december 2020 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens voorgesteld om mijn familie op te geven, dat wordt een driedubbele aflevering met heel veel modder. Mij leek het wel wat, maar volgens m'n moeder zou het weinig goeds doen.
ik weet niet wat ik nog kan doen. Zegt ze ja begrijp niet dat je geen leuke tijd met mij wil doorbrengen?quote:Op maandag 7 december 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had denk ik alle bruggetjes op dat vlak al lang met napalm in de fik gezet als ik die verhalen van je zo hoor.
ik ookquote:Op maandag 7 december 2020 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij loop ik ergens voorbij tijdens een opname van Hello Goodbye op Schiphol; maar dat is alweer aantal jaren geleden. Ook leuke familie-serie.
Vraag jezelf eerst eens af wat je zelf wilt op dit vlak.quote:Op maandag 7 december 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik nog kan doen. Zegt ze ja begrijp niet dat je geen leuke tijd met mij wil doorbrengen?
of over die vriendin waarmee ze die ruzie kreeg: ja die zei ook al dta het aan mij lag. begrijp er niets van.. Ligt niet aan mij...
Daar zijn mensen heel goed in op de een of andere manier.quote:Op maandag 7 december 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik nog kan doen. Zegt ze ja begrijp niet dat je geen leuke tijd met mij wil doorbrengen?
of over die vriendin waarmee ze die ruzie kreeg: ja die zei ook al dta het aan mij lag. begrijp er niets van.. Ligt niet aan mij...
politie bellen?quote:Op maandag 7 december 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de buurman loopt weer te gillen en met dingen te smijten. Was alweer een poosje geleden
Leukste vind ik als er honden op Schiphol zijn en die helemaal door het dolle heen zijn. Vorig jaar nog een labradoodle die als hij op zijn achterpoten stond gewoon met iemand van 1,85 kon knuffelen. Vond ik wel leuk.quote:Op maandag 7 december 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook
en begin januari dit jaar stond de NOS ook te filmen in vertrekhal 1a loop ik ook vol door beeld
ja dit niet. het voelt gewoon slecht allemaal. en ze weet het zo te draaien da ik dan ook ga twijfelen of het niet allemaal aan mij ligt. Doet ze al jaren dit. ]quote:Op maandag 7 december 2020 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vraag jezelf eerst eens af wat je zelf wilt op dit vlak.
Als ze niet eens het verschil weet tussen oorzaak en gevolg, wordt het wel een heel lastig verhaal. Dan komt ze flink wat IQ-punten tekort.quote:Op maandag 7 december 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit niet. het voelt gewoon slecht allemaal. en ze weet het zo te draaien da ik dan ook ga twijfelen of het niet allemaal aan mij ligt. Doet ze al jaren dit. ]
Heb nu gezegd dat ze maar hulp moet zoeken of tenminste moet onderzoeken waarom ze altijd maar denkt da mensen tegen haar zijn. Eerste wat ze zegt ja jij bent nu toch ook tegen mij?
Mijn moeder is ook Zwitserland en het doorgeefluik als er toch iets gedeeld moet worden.quote:Op maandag 7 december 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de familie aan mijn moeders kant spelen ook wel wat dingen; maar mijn moeder heeft nog goed contact met iedereen. Zijn alleen een aantal mensen die je niet bij elkaar in een ruimte moet zetten.
Lijkt me van jouw kant uit ook heel veel energie te kosten, en dan kun je het nog niet "goed" doen.quote:Op maandag 7 december 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit niet. het voelt gewoon slecht allemaal. en ze weet het zo te draaien da ik dan ook ga twijfelen of het niet allemaal aan mij ligt. Doet ze al jaren dit. ]
Heb nu gezegd dat ze maar hulp moet zoeken of tenminste moet onderzoeken waarom ze altijd maar denkt da mensen tegen haar zijn. Eerste wat ze zegt ja jij bent nu toch ook tegen mij?
nee ze weet het niet/ze bedoeld het niet zo/ ik begrijp het verkeerd/ik doe raar/ ik reageer raar/ ik ben het probleem.quote:Op maandag 7 december 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze niet eens het verschil weet tussen oorzaak en gevolg, wordt het wel een heel lastig verhaal. Dan komt ze flink wat IQ-punten tekort.
quote:Op maandag 7 december 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze weet het niet/ze bedoeld het niet zo/ ik begrijp het verkeerd/ik doe raar/ ik reageer raar/ ik ben het probleem.
Echt had zo gehoopt dat zij eerst het hoekje om zou gaan en niet mijn vader
nee ik doe altijd iets verkeerd.quote:Op maandag 7 december 2020 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me van jouw kant uit ook heel veel energie te kosten, en dan kun je het nog niet "goed" doen.
Mja, kan ik me iets bij voorstellen. En ik vrees voor je dat iemand op die leeftijd ook niet meer zal veranderen. Dus moet je zelf een keuze maken. Kan ik me afsluiten voor dit gedrag? Of wil ik het niet meer en verbreek ik alle banden? Denk dat dat je opties wel zijn eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze weet het niet/ze bedoeld het niet zo/ ik begrijp het verkeerd/ik doe raar/ ik reageer raar/ ik ben het probleem.
Echt had zo gehoopt dat zij eerst het hoekje om zou gaan en niet mijn vader
jka toen ik klein was hoopte ik dat alquote:
nee ga ik ook niet meer vanuit.quote:Op maandag 7 december 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, kan ik me iets bij voorstellen. En ik vrees voor je dat iemand op die leeftijd ook niet meer zal veranderen. Dus moet je zelf een keuze maken. Kan ik me afsluiten voor dit gedrag? Of wil ik het niet meer en verbreek ik alle banden? Denk dat dat je opties wel zijn eigenlijk
Kun je die knop omzetten denk je? Dat je accepteert dat zij zo is en dat het niet jouw schuld is dat zij dit gedrag vertoont en met deze verwijten komt?quote:Op maandag 7 december 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga ik ook niet meer vanuit.
is het haar weer gelukt he. nu denk ik dat ik haar pijn heb gedaan net.
Interessantquote:Op maandag 7 december 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
Boek over Kim Jong Un meegenomen bij de Primera
nee omdat ze een confrontatie zoekt. Heb het welles geprobeerd te negeren maar ze wilt echt een reactie.quote:Op maandag 7 december 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die knop omzetten denk je? Dat je accepteert dat zij zo is en dat het niet jouw schuld is dat zij dit gedrag vertoont en met deze verwijten komt?
wil je zelf nog wel contact met haar als het iedere keer zo gaat?quote:Op maandag 7 december 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat ze een confrontatie zoekt. Heb het welles geprobeerd te negeren maar ze wilt echt een reactie.
Vind de beschuldigingen dat ik in hara huis kom en haar saborteer wel echt kutverwijten trouwens.:P
Ja, dat laatste is bizar. Dat gaat heel veel grenzen over.quote:Op maandag 7 december 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat ze een confrontatie zoekt. Heb het welles geprobeerd te negeren maar ze wilt echt een reactie.
Vind de beschuldigingen dat ik in hara huis kom en haar saborteer wel echt kutverwijten trouwens.:P
ik moest er vannacht ook uit voor een Renéquote:Op maandag 7 december 2020 15:58 schreef Haags het volgende:
Ik heb nog steeds een overgevoelige maag
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 7 december 2020 15:58 schreef Haags het volgende:
Ik heb nog steeds een overgevoelige maag
Vertel.quote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moest er vannacht ook uit voor een René
nou nee maar dat voelt alsof ik haar wel iets ergs aan doe. Dat ik haar laat vallen en in de steek laatquote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil je zelf nog wel contact met haar als het iedere keer zo gaat?
Geen Gerrie?quote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Al een weekje beetje gevoelig. Niet echt pijn, soms een buikkrampje en aan linkerzijde gevoelig.quote:
Rene?quote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2020 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brandend maagzuur. dus moest op zoek in een hoekje van het huis naar een doosje
Hmmm. Als ik kramp heb is het altijd wel aan de linkerkant. Maar gelukkig nooit zo langquote:Op maandag 7 december 2020 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Al een weekje beetje gevoelig. Niet echt pijn, soms een buikkrampje en aan linkerzijde gevoelig.
Het is allemaal niet pijnlijk maar gewoon een irritant gevoelig.
Stress?quote:Op maandag 7 december 2020 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Al een weekje beetje gevoelig. Niet echt pijn, soms een buikkrampje en aan linkerzijde gevoelig.
Het is allemaal niet pijnlijk maar gewoon een irritant gevoelig.
Nee kramp zit ook niet aan de linkerkant. Wel maag.quote:Op maandag 7 december 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm. Als ik kramp heb is het altijd wel aan de linkerkant. Maar gelukkig nooit zo lang
December is net begonnen. Wat heb je dan allemaal naar binnen zitten werken?quote:Op maandag 7 december 2020 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee kramp zit ook niet aan de linkerkant. Wel maag.
Het zal wel door het gekke eten komen van de decembermaand of zo.
Kan ja.quote:
Heb Sint enerlaatste weekend van november gevierd en vorige week.quote:Op maandag 7 december 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
December is net begonnen. Wat heb je dan allemaal naar binnen zitten werken?
Hoe gaat het met je gerries?quote:Op maandag 7 december 2020 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb Sint enerlaatste weekend van november gevierd en vorige week.
Hmm in de buik?quote:Op maandag 7 december 2020 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ja.
Met mijn wekenlange rugpijn had ik een verkeerde beweging gemaakt. Denk nu ook ofzo, iets verrekt misschien..
quote:Op maandag 7 december 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je gerries?
Zit wel snor geloof ik. Niks geks.quote:Op maandag 7 december 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je gerries?
Linkerzijde buik.quote:
Het KSC-woord van 2020quote:Op maandag 7 december 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat gerrie wel echt het beste woord ooit is
quote:Op maandag 7 december 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat gerrie wel echt het beste woord ooit is
Petjesquote:Op maandag 7 december 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik buttons of petjes laten maken?
Hmm, okee, beetje in de gaten houden, Haagsquote:Op maandag 7 december 2020 16:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit wel snor geloof ik. Niks geks.
[..]
Linkerzijde buik.
Why?quote:Op maandag 7 december 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, okee, beetje in de gaten houden, Haags
Een T-shirt met stront erop, ja leuk.quote:Op maandag 7 december 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Niet ff naar de huisarts?quote:Op maandag 7 december 2020 16:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit wel snor geloof ik. Niks geks.
[..]
Linkerzijde buik.
T-shirtsquote:Op maandag 7 december 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
een patchquote:Op maandag 7 december 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Ten gerries a day and you need a new pleequote:Op maandag 7 december 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
T-shirts
A gerrie a day keeps the doctor away
In de analen van de SC.quote:Op maandag 7 december 2020 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moet iets zijn waarom je herinnerd gaat worden.
CherryGerriesquote:Op maandag 7 december 2020 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moet iets zijn waarom je herinnerd gaat worden.
We moeten iets met het woord gerrymandering, maar ik ben er nog niet uit hoequote:Op maandag 7 december 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is altijd wel een markt voor buttplugs.
*Plop*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wordt de vagijn wel een stuk nauwer van
quote:Op maandag 7 december 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*Plop*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geeeeeerrrie baaaaaaaaaaby, can you come out tonightquote:Op maandag 7 december 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten iets met het woord gerrymandering, maar ik ben er nog niet uit hoe
Ja, hier met die shitquote:Op maandag 7 december 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
RENE... WHAT ARE U DOING WITH THAT YOUNG GIRL WRAPPED IN YOUR ARMSquote:
youuuu stuuuupid womaaaaanquote:Op maandag 7 december 2020 16:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RENE... WHAT ARE U DOING WITH THAT YOUNG GIRL WRAPPED IN YOUR ARMS
quote:Op maandag 7 december 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
https://www.24kitchen.nl/recepten/spaghetti-aglio-olio
hm kan ik ook nog maken.quote:Op maandag 7 december 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
schade?quote:Op maandag 7 december 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
heb de schade gemeld bij inboedel. Ben benieuwd.
Ja maar dat zemelwijf van een Robertaquote:Op maandag 7 december 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
milfje hoorquote:Op maandag 7 december 2020 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zemelwijf van een Roberta
quote:Op maandag 7 december 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Alsof die likes voor dat armoedige interieur zijn![]()
https://www.ad.nl/wonen/i(...)en-feestje~a4b319d5/
met die zijwieltjes?quote:Op maandag 7 december 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
ik ga een vespa kopen![]()
https://www.amazon.nl/Jam(...)P661FDX?tag=nlpep-21
die gaat wel 12 km per uurquote:Op maandag 7 december 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
misschien electrische?quote:Op maandag 7 december 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Moet ook een nieuw scootertje deze loopt op zijn einde
Is wel iets voor jou jaquote:Op maandag 7 december 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
Vet welquote:Op maandag 7 december 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel iets voor jou ja
Of in het roze?
https://www.amazon.nl/HOM(...)8CFDT64ZRSP1G2WNHXNP
misschien nog beter jaquote:Op maandag 7 december 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
kan ook voor een elektrische fiets gaan
Zelfde Corona voor 50% van het geldquote:Op maandag 7 december 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Black Friday![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)-in-week-ervoor.html
is dat nu al meetbaar dan?quote:Op maandag 7 december 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Black Friday![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)-in-week-ervoor.html
Nee vorige week.quote:Op maandag 7 december 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en afgelopen vrijdag was black friday toch?
Ja, tokkies willen weer shoppen.quote:Op maandag 7 december 2020 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij zal wel weer foei zeggen. Doet die al sinds Maart.
De vrijdag ervoorquote:Op maandag 7 december 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vandaag is maandag, afgelopen vrijdag toch was black friday?
Je hebt even een week overgeslagen. Geeft niets.quote:Op maandag 7 december 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vandaag is maandag, afgelopen vrijdag toch was black friday?
Ga je ruften laten?quote:Op maandag 7 december 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond maar met mijn gasmasker boodschappen gaan doen dan.
Die zijn sowieso niet blij. Ook met gelijkblijvende cijfers waren die nog wel gesloten gebleven.quote:Op maandag 7 december 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
zulln die horeca ondernemers blij mee zijn als dat de oorzaak blijkt te zijn
Zitten daar complotgekkies ja?quote:Op maandag 7 december 2020 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn sowieso niet blij. Ook met gelijkblijvende cijfers waren die nog wel gesloten gebleven.
Zelfs in COR zijn mensen die nu niet meer uit kunnen leggen dat er een daling van besmettingen is; dan weet je dat het echt zo is.
Nou ik zag laatst echt iemand met een gasmasker door de Lidl banjeren, en 1x bij mij in het gebouw in de liftquote:Op maandag 7 december 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond maar met mijn gasmasker boodschappen gaan doen dan.
Oeh sushiquote:Op maandag 7 december 2020 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga de lokale horeca ook maar eens steunen vanavond.
Heb ik gister al gedaan. Bubble tea met aardbeiquote:Op maandag 7 december 2020 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga de lokale horeca ook maar eens steunen vanavond.
quote:Op maandag 7 december 2020 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bisque met kreeft; scheermessen; oesters en sashimi![]()
Dat eet US iedere maandag; maar voor mij wel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |