abonnement Unibet Coolblue
pi_196592252
Vorige week hebben mijn ambulant begeleiders besloten dat ik voor kortere tijd terug moet naar het fasehuis (we hebben het nu over weken ipv maanden), om eventjes weer te leren voor mezelf te zorgen en emotioneel stabieler te worden.

Echter voel ik hoe mijn psyche achteruit holt. Nu ben ik bang dat ze morgen bij de intake zeggen dat ik beter naar de kliniek kan. Iets dat vrijwillig niet gaat gebeuren. Met een fasehuis kan ik de kerst bij mijn moeder vieren en ik ga het haar niet aandoen dat ik dan niet kan komen.

Alleen weet ik niet waar de grens tussen acceptabel en te ziek ligt. Ik wil wel de hulp en begeleiding, maar niet het geslotene van een kliniek. Ik vind het al verschrikkelijk genoeg dat ik weer in een groep moet leven en niet thuis kan zijn

Weet iemand hoe ik wel de hulp kan krijgen die ik nodig heb, want ik ben echt wel ziek nu, zonder dat ik naar een andere plek hoef?

Geen flauw idee trouwens wat de termijnen zijn. Op het moment dat me dat werd uitgelegd kwam helemaal niks binnen. Dus ik heb maar ja gezegd (maar waarop, geen idee)

Thnx
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196592281
De hulp die je nodig heb moet je denk ik dan zo concreet mogelijk weten te maken. Als jij weet wat jij concreet nodig hebt om hieruit te komen of wat je wil, dat duidelijk kunt maken aan hen, kunnen zij met je samenwerken om dit te bereiken.
Het lastige is alleen dat je psyche het je daarin soms erg lastig kan maken. Probeer bij het gesprek te blijven, niet uit te zonen en uitleg je vragen als je iets niet volgt.

En: zit je je niet onnodig bang te maken, of krijg je echte hints? Je bent er nog maar een week.
pi_196592307
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 01:32 schreef Meridiaan het volgende:
De hulp die je nodig heb moet je denk ik dan zo concreet mogelijk weten te maken. Als jij weet wat jij concreet nodig hebt om hieruit te komen of wat je wil, dat duidelijk kunt maken aan hen, kunnen zij met je samenwerken om dit te bereiken.
Het lastige is alleen dat je psyche het je daarin soms erg lastig kan maken. Probeer bij het gesprek te blijven, niet uit te zonen en uitleg je vragen als je iets niet volgt.

En: zit je je niet onnodig bang te maken, of krijg je echte hints? Je bent er nog maar een week.
Het is nu twee maanden hommeles en elke mindere periode wordt langer en heftiger. En eigenlijk ben ik het knokken moe nadat me is gezegd dat het ambulant te is. Alsof er een dekentje over me heen is gevallen .

Maandag hoor ik wanneer en hoelang ik terecht kan, ik ben nu thuis. Het nare is dat ik in deze periode op sommige momenten mensen zie praten, geluid hoor maken, maar het komt gewoon niet binnen. Alsof ze op een manier communiceren van een compleet andere planeet. Het is frustrerend en eng. En het lukt dan gewoon niet. Ja zeggen is dan de enige oplossing of zo.

Met mijn beste vriendin heb ik het gesprek van morgen voorbereid en op papier heel duidelijk gezegd wat ik wil leren en welke hulp ik erbij vraag. Super concreet

Ik heb alleen het gevoel in een bubbel te zitten soms, waarbij contact met de buitenwereld niet mogelijk is of zo. Kan het niet uitleggen. Als je dissociëren/depersonaliseren/whatever is... Zo heftig heb ik het nooit meegemaakt

En ik heb in een vlaag van woede en verstandsverbijstering mijn Baxter in stukken getrokken. Alle pillen en zakjes heb ik in een grote zak gedaan. Ik weet dat je je medicijnen mee moet nemen naar de behandelplek, dus ik hoop wel dat zij er wat meer wijs kunnen worden dan ik. Want op dit moment snap ik bijster weinig van alles.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196592427
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 01:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is nu twee maanden hommeles en elke mindere periode wordt langer en heftiger. En eigenlijk ben ik het knokken moe nadat me is gezegd dat het ambulant te is. Alsof er een dekentje over me heen is gevallen .

Maandag hoor ik wanneer en hoelang ik terecht kan, ik ben nu thuis. Het nare is dat ik in deze periode op sommige momenten mensen zie praten, geluid hoor maken, maar het komt gewoon niet binnen. Alsof ze op een manier communiceren van een compleet andere planeet. Het is frustrerend en eng. En het lukt dan gewoon niet. Ja zeggen is dan de enige oplossing of zo.

Met mijn beste vriendin heb ik het gesprek van morgen voorbereid en op papier heel duidelijk gezegd wat ik wil leren en welke hulp ik erbij vraag. Super concreet

Ik heb alleen het gevoel in een bubbel te zitten soms, waarbij contact met de buitenwereld niet mogelijk is of zo. Kan het niet uitleggen. Als je dissociëren/depersonaliseren/whatever is... Zo heftig heb ik het nooit meegemaakt

En ik heb in een vlaag van woede en verstandsverbijstering mijn Baxter in stukken getrokken. Alle pillen en zakjes heb ik in een grote zak gedaan. Ik weet dat je je medicijnen mee moet nemen naar de behandelplek, dus ik hoop wel dat zij er wat meer wijs kunnen worden dan ik. Want op dit moment snap ik bijster weinig van alles.
Zonder je gevoel te willen bagatelliseren, mag ik zeggen dat ik je best heel zuiver, helder en met inzicht in je situatie vind overkomen? Fijn ook dat je je hulpvraag zo goed op papier hebt gekregen. ^O^
Je geeft aan dat je door hebt meer hulp nodig te hebben dan je nu krijgt. De enige weerstand die ik lees, is dat je kerst met je moeder wil vieren en dat lijkt mij een heel reële wens. Maak die morgen ook bespreekbaar.
En zeg het alsjeblieft als je niet meer bij het gesprek bent met je hoofd. Zij snappen dat. Niet zomaar ergens ja op zeggen.
Niet handig met je medicijnen. Neem ze inderdaad morgen maar mee, lijkt me beter dan met een chaotisch hoofd het zelf proberen uit te zoeken! ;)
Heel veel succes morgen. Ik wens je alle kracht en hulp die je nodig hebt. O+
pi_196592481
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 02:21 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zonder je gevoel te willen bagatelliseren, mag ik zeggen dat ik je best heel zuiver, helder en met inzicht in je situatie vind overkomen? Fijn ook dat je je hulpvraag zo goed op papier hebt gekregen. ^O^
Dank je wel :* dat is stiekem ook wel mijn valkuil. Gelukkig is het gesprek met mensen die me kennen; ze weten dit van me. Beetje moeilijk uit te leggen, maar een soort vogelperspectief, maar ja...

quote:
Je geeft aan dat je door hebt meer hulp nodig te hebben dan je nu krijgt. De enige weerstand die ik lees, is dat je kerst met je moeder wil vieren en dat lijkt mij een heel reële wens. Maak die morgen ook bespreekbaar.
Als het het fasehuis wordt wel, maar goed... Daar kom ik morgen achter :)

quote:
En zeg het alsjeblieft als je niet meer bij het gesprek bent met je hoofd. Zij snappen dat. Niet zomaar ergens ja op zeggen.
Dat is heel moeilijk. Het dreint dan maar door in mijn hoofd en ik kom niet meer uit mijn woorden en het enige wat ik dan wil is dat het stopt. Op dit moment hele slecht prikkel verwerking. De enige plek waar ik nu nog rust vind is mijn hobbykamer met de gordijnen dicht. De rest is eng en naar en durf ik niet zo goed. De wc is ook nog wel oke. Maar de rest... Het is me teveel en te groot en niet te overzien. Dat wordt morgen ook nog leuk in het verkeer
quote:
Niet handig met je medicijnen. Neem ze inderdaad morgen maar mee, lijkt me beter dan met een chaotisch hoofd het zelf proberen uit te zoeken! ;)
Heel veel succes morgen. Ik wens je alle kracht en hulp die je nodig hebt. O+
Nee dat is idd niet handig. Maar goed... Loopt wel los

Dank je wel :* komt vast goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196592536
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 02:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :* dat is stiekem ook wel mijn valkuil. Gelukkig is het gesprek met mensen die me kennen; ze weten dit van me. Beetje moeilijk uit te leggen, maar een soort vogelperspectief, maar ja...
[..]

Als het het fasehuis wordt wel, maar goed... Daar kom ik morgen achter :)
[..]

Dat is heel moeilijk. Het dreint dan maar door in mijn hoofd en ik kom niet meer uit mijn woorden en het enige wat ik dan wil is dat het stopt. Op dit moment hele slecht prikkel verwerking. De enige plek waar ik nu nog rust vind is mijn hobbykamer met de gordijnen dicht. De rest is eng en naar en durf ik niet zo goed. De wc is ook nog wel oke. Maar de rest... Het is me teveel en te groot en niet te overzien. Dat wordt morgen ook nog leuk in het verkeer
[..]

Nee dat is idd niet handig. Maar goed... Loopt wel los

Dank je wel :* komt vast goed
Ik denk dat ik dat wel snap. ;) Fijn dat het dus mensen zijn die je al kennen.
Misschien moet je het gesprek beginnen met dat je af en toe afdwaalt en dat het niet meer goed binnen komt? Kan je daar gemakkelijk op terug vallen door aan te geven dat het gebeurt. Iets wat ook wel ontzettend goed helpt, is een goede nachtrust, dus misschien is dit een goed tijdstip om daar gebruik van te maken.
Ik hoop dat iemand je ff brengt? Zal wel heel fijn zijn, denk ik.

Laat morgen nog ff weten hoe het gegaan is.
pi_196592589
:* Wat Mammietje zegt, je brengt jezelf goed onder woorden. Fijn dat een vriendin je hebt helpen voirbereiden, is zij er ook bij morgen?

Ga je zo nog slapen?
pi_196592636
Ik ben een beetje te hyper, zodra ik gaperig word ga ik liggen. Nu ben ik echt te actief en wil teveel doen. Ook ben ik bang moe te worden of me te verslapen. Dus ik denk nog even na over wat wijsheid is

Naar het gesprek gaat mijn behandelaar mee. De vriendin moet werken en woont aan de andere kant van het land. Dus dat wordt hem niet.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196593180
Wees niet bang.

Zorg dat je jezelf weer fijn, helder en overzichtelijk gaat voelen.

Iedereen wil het beste voor jou, denk aan jezelf, de rest komt allemaal later wel.

:* en knuffel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2020 06:07:19 ]
pi_196593491
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 06:07 schreef scrupuleus het volgende:
Wees niet bang.

Zorg dat je jezelf weer fijn, helder en overzichtelijk gaat voelen.

Iedereen wil het beste voor jou, denk aan jezelf, de rest komt allemaal later wel.

:* en knuffel
Knuffel... Om eerlijk te zijn ben ik echt heel erg bang... Dank je wel voor je warme woorden :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196593524
sterkte!
pi_196593863
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:12 schreef colivo het volgende:
sterkte!
Dank je!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196594727
Lieve ChildoftheStars :*
Ik hoop dat je de hulp krijgt die je nodig hebt en dat je je veilige kalme gevoel terug krijgt. :*
  maandag 7 december 2020 @ 11:34:12 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196596224
Wat is een fasehuis eigenlijk?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196607095
@ChildoftheStars
Is het gesprek een beetje naar wens verlopen?
pi_196607236
Ja. Ik ben op het moment nogal warrig. Maar ik heb vertrouwen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196607340
Je bent nog thuis dus?
pi_196607397
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja. Ik ben op het moment nogal warrig. Maar ik heb vertrouwen
Dat snap ik. Zo'n gesprek hakt er lekker in natuurlijk.
Maar klinkt heel goed. Er vertrouwen in hebben is fijn. O+
pi_196607424
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 20:57 schreef Meridiaan het volgende:
Je bent nog thuis dus?
Ja morgen ga ik heen. Het is even flink bikkelen . Ik voel me heel erg slecht. Maar medicatie is iig op orde gemaakt. En tassen gepakt. Kerstrommel opgeruimd in huis... Ik denk dat als ik morgen mijn kamer ingeruimd heb me wel beter voel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196607447
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat snap ik. Zo'n gesprek hakt er lekker in natuurlijk.
Maar klinkt heel goed. Er vertrouwen in hebben is fijn. O+
Ik heb er eerder gezeten en ze helpen echt heel goed en hebben respect voor je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 7 december 2020 @ 21:01:51 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196607472
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Knuffel... Om eerlijk te zijn ben ik echt heel erg bang... Dank je wel voor je warme woorden :*
Alles komt goed :*
pi_196607598
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb er eerder gezeten en ze helpen echt heel goed en hebben respect voor je
Dat klinkt heel fijn en vertrouwd.
Top. Ben er blij om. Hoop dat het nu snel beter met je mag gaan.
Pas goed op jezelf en veel succes morgen. O+
pi_196607666
Is dat een soort van woongroep of heb je echt je eigen appartement?
pi_196608331
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:10 schreef osodevo het volgende:
Is dat een soort van woongroep of heb je echt je eigen appartement?
Het is een soort woongroep.
pi_196608696
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:10 schreef osodevo het volgende:
Is dat een soort van woongroep of heb je echt je eigen appartement?
Uh... Nee beide niet. Het is een behandelcentrum om mensen met chronische psychiatrische problemen zo zelfstandig mogelijk te maken. Dus ik heb dan een kamer in een soort "psychiatrisch revalidatie centrum"
En ik moet even weer voor mezelf gaan zorgen, voor mijn omgeving en wat minder overgeprikkeld raken en mijn emoties weer wat onder controle krijgen


En sommige hulp is heel praktisch. Ze gaan me bijvoorbeeld leren om naar de supermarkt te gaan (kan ik nu niet) maar ook leren eerder hulp te vragen. O..wat voorbeelden te geven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196608716
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat klinkt heel fijn en vertrouwd.
Top. Ben er blij om. Hoop dat het nu snel beter met je mag gaan.
Pas goed op jezelf en veel succes morgen. O+
Komt wel goed. Ik heb dieper gezeten en ben er uit gekomen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196609173
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Komt wel goed. Ik heb dieper gezeten en ben er uit gekomen
Dat is de instelling, komt wel weer goed met je, opaatje ;)
Voor nu niet de keuze die je wilde maken, maar het is even nodig nu dus fijn om te lezen dat je het accepteert en er alles uit gaat halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196609793
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is de instelling, komt wel weer goed met je, opaatje ;)
Voor nu niet de keuze die je wilde maken, maar het is even nodig nu dus fijn om te lezen dat je het accepteert en er alles uit gaat halen.
Dank je wel :* en deze humeurige opa probeert altijd haar best te doen en probeert alles uit elke kans te grijpen. Het is even zo, jank al de hele dag, maar morgen een nieuwe dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196612109
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Uh... Nee beide niet. Het is een behandelcentrum om mensen met chronische psychiatrische problemen zo zelfstandig mogelijk te maken. Dus ik heb dan een kamer in een soort "psychiatrisch revalidatie centrum"
En ik moet even weer voor mezelf gaan zorgen, voor mijn omgeving en wat minder overgeprikkeld raken en mijn emoties weer wat onder controle krijgen

En sommige hulp is heel praktisch. Ze gaan me bijvoorbeeld leren om naar de supermarkt te gaan (kan ik nu niet) maar ook leren eerder hulp te vragen. O..wat voorbeelden te geven
Waardoor lukt het niet om naar de supermarkt te gaan? Angst voor corona?
pi_196612110
Gisteren was ik een rondlopen, jankend drama. Nu vol vertrouwen en opluchting ook wel.
En vanavond slaapmedicatie. Hopelijk kom ik dan eindelijk aan genoeg uren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196612119
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 07:08 schreef colivo het volgende:

[..]

Waardoor lukt het niet om naar de supermarkt te gaan? Angst voor corona?
Teveel prikkels en drukte. Mijn brein gaat uit en ik kan niks meer behalve bevroren staan of knetter in de paniek te schieten. Overzicht verliezen en gewoon niet in staat om mijn lijstje af te werken. Ik blokkeer totaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196614157
Herkenbaar, zeker bij de kassa veel stress.
pi_196616574
Ik wou je ook nog ff sterkte wensen.
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

En ik moet even weer voor mezelf gaan zorgen, voor mijn omgeving en wat minder overgeprikkeld raken en mijn emoties weer wat onder controle krijgen

En sommige hulp is heel praktisch. Ze gaan me bijvoorbeeld leren om naar de supermarkt te gaan (kan ik nu niet) maar ook leren eerder hulp te vragen. O..wat voorbeelden te geven
Dit klinkt best nuttig. Hoop dat het goed uitpakt en dat het lieve mensen zijn om mee te werken.

Leuk als je blijft posten hoe het met je gaat, als dat kan.
What's the name of the game?
pi_196617619
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:00 schreef -marz- het volgende:
Ik wou je ook nog ff sterkte wensen.
[..]

Dit klinkt best nuttig. Hoop dat het goed uitpakt en dat het lieve mensen zijn om mee te werken.

Leuk als je blijft posten hoe het met je gaat, als dat kan.
Ja het is echt een heel goede plek voor me... Het heeft de vorige keer enorm geholpen :)

En ik zal dit topic levend houden :) ik vind het ook fijn om te delen

Nu proberen rustig te worden zodat het me lukt om dingen te doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196633648
Heel veel sterkte Child. En wat een goed ziekte-inzicht heb je ^O^ . Hopelijk heb je snel weer alles onder controle. :*
pi_196634048
Veel sterkte child of stars :*
Heb het te doen met je de laatste tijd ;(
Hopelijk komt er binnenkort wat meer rust in je leven :*
Twiddel
  woensdag 9 december 2020 @ 11:50:22 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196634944
Child... altijd dapper.
pi_196770171
@ChildoftheStars , hoe gaat het nu met je? :*
pi_196775142
Hey lieve mensen,

Vandaag zit ik er geloof ik een week hier. Er is drastisch in mijn agenda geschrapt

Ik ben rustiger en slaap
Alleen eet ik amper. Klein probleempje dus.

Op zich zit ik in een leuke groep. Alleen ik heb niet zoveel met ze te maken (mijn keus)

Sorry vanavond een beetje down
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 december 2020 @ 22:16:05 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196775174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen,

Vandaag zit ik er geloof ik een week hier. Er is drastisch in mijn agenda geschrapt

Ik ben rustiger en slaap
Alleen eet ik amper. Klein probleempje dus.

Op zich zit ik in een leuke groep. Alleen ik heb niet zoveel met ze te maken (mijn keus)

Sorry vanavond een beetje down
Childddddd *O*
pi_196776949
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen,

Vandaag zit ik er geloof ik een week hier. Er is drastisch in mijn agenda geschrapt

Ik ben rustiger en slaap
Alleen eet ik amper. Klein probleempje dus.

Op zich zit ik in een leuke groep. Alleen ik heb niet zoveel met ze te maken (mijn keus)

Sorry vanavond een beetje down
Fijn dat je rustiger bent en slaapt. En fijn dat je je een beetje van de groep kunt afzonderen als je dat wilt. Hopelijk ben je dat gevoel van down zijn snel kwijt maar alles heeft tijd nodig. Sterkte lieverd, je doet het goed. :*
pi_196778338
quote:
17s.gif Op woensdag 16 december 2020 23:20 schreef praadje het volgende:

[..]

Fijn dat je rustiger bent en slaapt. En fijn dat je je een beetje van de groep kunt afzonderen als je dat wilt. Hopelijk ben je dat gevoel van down zijn snel kwijt maar alles heeft tijd nodig. Sterkte lieverd, je doet het goed. :*
Dank je! Het gaat elke dag beter. En ik ben van de ups & downs. Nu ben ik gewoon rustig en ontspannen

Het is alleen zo dat ik mijn fijne huisje mis. Dat gevoel mag er zijn. Plus dat het gisteren mijn eerste rustige dag was. Dus dan komt het besef :)

Maar nu weer heerlijk geslapen en gebadderd. Het is mijn beurt om te koken. Dus vroeg naar de winkel en verder alleen bellen met mijn normale behandelaar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196778417
Mooi dat je ook weer naar de winkel kunt!
pi_196779287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 07:17 schreef colivo het volgende:
Mooi dat je ook weer naar de winkel kunt!
Het is heel stom, maar ik ben zo trots dat het me gelukt is om alleen boodschappen te doen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 17 december 2020 @ 09:46:07 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_196779581
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is heel stom, maar ik ben zo trots dat het me gelukt is om alleen boodschappen te doen :@
Terecht! Hier mag je trots op zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_196780546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is heel stom, maar ik ben zo trots dat het me gelukt is om alleen boodschappen te doen :@
Jeetje, maar daar mag je ook Fokking! trots op zijn. _O_
pi_196780665
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 06:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je! Het gaat elke dag beter. En ik ben van de ups & downs. Nu ben ik gewoon rustig en ontspannen

Het is alleen zo dat ik mijn fijne huisje mis. Dat gevoel mag er zijn. Plus dat het gisteren mijn eerste rustige dag was. Dus dan komt het besef :)

Maar nu weer heerlijk geslapen en gebadderd. Het is mijn beurt om te koken. Dus vroeg naar de winkel en verder alleen bellen met mijn normale behandelaar
Ja mooi ff tussen neus en lippen door "naar de winkel" terwijl het een ontzettende overwinning is.

Je hebt een bizar hectische tijd achter de rug. Logisch dat je daarna moe, emotioneel en down bent. Fijn om van je te horen
What's the name of the game?
  donderdag 17 december 2020 @ 11:11:16 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196780683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is heel stom, maar ik ben zo trots dat het me gelukt is om alleen boodschappen te doen :@
Hartstikke goed! 👍🏻
pi_196780888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is heel stom, maar ik ben zo trots dat het me gelukt is om alleen boodschappen te doen :@
Goed gedaan meid! Probeer deze lijn vol te houden. Ik ben trots op je!
pi_196789522
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:09 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ja mooi ff tussen neus en lippen door "naar de winkel" terwijl het een ontzettende overwinning is.

Je hebt een bizar hectische tijd achter de rug. Logisch dat je daarna moe, emotioneel en down bent. Fijn om van je te horen
Ja klopt... Evenals koken voor de groep. Helaas mondde dat uit in een gigantische paniekaanval. Maar goed... Zit er niet voor niets. De groep nam het van me over en de verpleging heeft me geholpen. Afspraak dat ik gewoon lekker op mijn kamer blijf totdat ik weer rustig ben. En dat is op zijn vroegst morgenochtend, wat geen straf is, maar een time out om me te herstellen van die enorme aanval. De tweede van vandaag

Nu lekker knutselen dagplan voor morgen gemaakt. Lekker veel schilderen (YouTube tutorials) en lezen en handwerken. Gewoon ontspannen.
Lekker even hier opgeruimd en dan maar een heel lange warme douche nemen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196789564
Oh en het gaat echt goed met me! Natuurlijk heb ik zo mijn momenten, maar ik zit hier met een reden. Zelfzorg gaat goed, schermtijd ook, slapen, noem maar op. Grotendeels van de dag gelukkig en ontspannen bezig.

Deze hulp is nu nodig en ik ben er dankbaar voor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196790045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh en het gaat echt goed met me! Natuurlijk heb ik zo mijn momenten, maar ik zit hier met een reden. Zelfzorg gaat goed, schermtijd ook, slapen, noem maar op. Grotendeels van de dag gelukkig en ontspannen bezig.

Deze hulp is nu nodig en ik ben er dankbaar voor
Ook al bezig met wat je wellicht (meer) nodig gaat hebben als je weer thuis bent?

(Wellicht te vroeg)
pi_196790104
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:58 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ook al bezig met wat je wellicht (meer) nodig gaat hebben als je weer thuis bent?

(Wellicht te vroeg)
Het probleem is dat ik in een compleet nieuw team in behandeling kom en ik heb geen flauw idee wie ze zijn etc. Gezien mijn oude begeleider al weg is, zit ik zonder tot half januari of februari

Ik wil na het weekend een crisisplan maken die beter bij me past (flowchart) zodat ik sneller kan checken hoe het met me gaat
Verder weet ik het echt niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 17 december 2020 @ 19:32:02 #54
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196790671
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik in een compleet nieuw team in behandeling kom en ik heb geen flauw idee wie ze zijn etc. Gezien mijn oude begeleider al weg is, zit ik zonder tot half januari of februari

Ik wil na het weekend een crisisplan maken die beter bij me past (flowchart) zodat ik sneller kan checken hoe het met me gaat
Verder weet ik het echt niet
Met hoeveel mensen woon je samen? Allemaal ook psychosegevoeligheid?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196790873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik in een compleet nieuw team in behandeling kom en ik heb geen flauw idee wie ze zijn etc. Gezien mijn oude begeleider al weg is, zit ik zonder tot half januari of februari

Ik wil na het weekend een crisisplan maken die beter bij me past (flowchart) zodat ik sneller kan checken hoe het met me gaat
Verder weet ik het echt niet
Nou neem de tijd O+
Flowchart klinkt goed!

Succes met de nieuwe mensen.
pi_196791196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Met hoeveel mensen woon je samen? Allemaal ook psychosegevoeligheid?
28 en nee... Allemaal verschillende problemen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196791204
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:41 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Nou neem de tijd O+
Flowchart klinkt goed!

Succes met de nieuwe mensen.
Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196791764
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja klopt... Evenals koken voor de groep. Helaas mondde dat uit in een gigantische paniekaanval. Maar goed... Zit er niet voor niets. De groep nam het van me over en de verpleging heeft me geholpen. Afspraak dat ik gewoon lekker op mijn kamer blijf totdat ik weer rustig ben. En dat is op zijn vroegst morgenochtend, wat geen straf is, maar een time out om me te herstellen van die enorme aanval. De tweede van vandaag

Nu lekker knutselen dagplan voor morgen gemaakt. Lekker veel schilderen (YouTube tutorials) en lezen en handwerken. Gewoon ontspannen.
Lekker even hier opgeruimd en dan maar een heel lange warme douche nemen
Klote ja van die paniekaanval.

Vind het wel stoer klinken dat je geshopt en gekookt hebt voor je groep, ik vind koken voor een groep best wel uitdagend dus dat is in mijn beleving sowieso een behoorlijke prestatie
What's the name of the game?
pi_196797092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:21 schreef -marz- het volgende:

[..]

Klote ja van die paniekaanval.

Vind het wel stoer klinken dat je geshopt en gekookt hebt voor je groep, ik vind koken voor een groep best wel uitdagend dus dat is in mijn beleving sowieso een behoorlijke prestatie
Dank je wel :*
Is het ook wel :) maar het is wel leuk als men je eten lekker vindt en zo ;)

Nu met het goede been uit bed gestapt
Een "hartjesdag". Met andere woorden: even bijkomen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196811873
Het gaat trouwens erg goed vandaag. Goed gesprek met de pb gehad en ik ben weer gaan eten. Moeilijk maar nodig. We denken beiden dat ik me beter voel als ik wel eet, gezien mijn medicatie dan beter opgenomen wordt. Plus meer structuur. Zowel beter voor bipolair als schizo.

Het begint me weer te lukken om echt dingen te doen en dat is fijn. Veel aan het schilderen en tekenen en handwerken en noem maar op. Binnen het normale, niet op de manische grens.

Mezelf een opdracht gesteld; morgen naar de supermarkt om shampoo, bodylotion en wat dies meer zijt te kopen. Dus iets heel engs (naar de winkel gaan) belonen met lekkere dingen voor onder de douche en misschien zelfs een tijdschrift.

Die verwennerij heb ik wel even verdient.

(Zeker omdat ik echt open ben geweest over mijn gewichtissues en opspelende eetstoornis. Zonder het gevoel gehad te hebben me te moeten schamen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 december 2020 @ 22:45:22 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196812114
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat trouwens erg goed vandaag. Goed gesprek met de pb gehad en ik ben weer gaan eten. Moeilijk maar nodig. We denken beiden dat ik me beter voel als ik wel eet, gezien mijn medicatie dan beter opgenomen wordt. Plus meer structuur. Zowel beter voor bipolair als schizo.

Het begint me weer te lukken om echt dingen te doen en dat is fijn. Veel aan het schilderen en tekenen en handwerken en noem maar op. Binnen het normale, niet op de manische grens.

Mezelf een opdracht gesteld; morgen naar de supermarkt om shampoo, bodylotion en wat dies meer zijt te kopen. Dus iets heel engs (naar de winkel gaan) belonen met lekkere dingen voor onder de douche en misschien zelfs een tijdschrift.

Die verwennerij heb ik wel even verdient.

(Zeker omdat ik echt open ben geweest over mijn gewichtissues en opspelende eetstoornis. Zonder het gevoel gehad te hebben me te moeten schamen)
Child, waar ben je bang voor in de winkel?
pi_196812222
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Child, waar ben je bang voor in de winkel?
Ik ben slecht in prikkelverwerking. Als het goed met me gaat,ga ik direct om acht uur,en ben even moe

Alleen nu raak ik in de war van alles; kleuren, geuren, mensen, geluiden, bewegingen noem maar op. Het geeft error
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 december 2020 @ 22:51:40 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196812238
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben slecht in prikkelverwerking. Als het goed met me gaat,ga ik direct om acht uur,en ben even moe

Alleen nu raak ik in de war van alles; kleuren, geuren, mensen, geluiden, bewegingen noem maar op. Het geeft error
Oh, dat is lastig 😥
pi_196812308
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh, dat is lastig 😥
Plan voor morgen
Zes uur opstaan, ontbijt en zelfzorg
Acht uur naar de winkel met lijstje
Rustig lijstje afwerken
Terug of in bad of in bed om even een uurtje bij te komen
Het gaat vanzelf gemakkelijker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 december 2020 @ 23:04:49 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196812493
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Plan voor morgen
Zes uur opstaan, ontbijt en zelfzorg
Acht uur naar de winkel met lijstje
Rustig lijstje afwerken
Terug of in bad of in bed om even een uurtje bij te komen
Het gaat vanzelf gemakkelijker
Ja, 8 uur idd, is het handigst.
  vrijdag 18 december 2020 @ 23:25:09 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196812947
Als ik zo jouw verhalen en ervaringen en je tomeloze inzet altijd hoor...
Is het een mogelijkheid om een constructie die je zo goed doet als dit te hebben, maar dan permanent?
Dus dat het echt een stabiele woonsituatie is voor je?

Je doet het zo goed en je werkt er zo hard voor, waarom zou je zonder de hulp en voorzieningen af móeten kunnen.
Dit gaat zo goed, kan dat niet gecontinueerd worden zo, zonder 'terug' te gaan naar zelfstandig wonen zonder begeleiding?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196814991
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Plan voor morgen
Zes uur opstaan, ontbijt en zelfzorg
Acht uur naar de winkel met lijstje
Rustig lijstje afwerken
Terug of in bad of in bed om even een uurtje bij te komen
Het gaat vanzelf gemakkelijker
Een bad :o O+
pi_196815684
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
Als ik zo jouw verhalen en ervaringen en je tomeloze inzet altijd hoor...
Is het een mogelijkheid om een constructie die je zo goed doet als dit te hebben, maar dan permanent?
Dus dat het echt een stabiele woonsituatie is voor je?

Je doet het zo goed en je werkt er zo hard voor, waarom zou je zonder de hulp en voorzieningen af móeten kunnen.
Dit gaat zo goed, kan dat niet gecontinueerd worden zo, zonder 'terug' te gaan naar zelfstandig wonen zonder begeleiding?
Oef die vraag raakt me. Ten eerste bedankt voor je lieve woorden :*

Uhm... Het korte antwoord is nee. Ik doe het 'te goed' voor beschermd/begeleid wonen. Gevalletje tussen wal en schip

Daarnaast zijn de redenen dat, als ik wel in aanmerking kom, het niet goed is voor me. Ik doe het niet goed in groepen. Nu zit ik ook voornamelijk alleen op mijn kamer en dat is tijdelijk acceptabel, maar niet voor altijd
Dat geeft echt enorm veel stress
Verder gaat het thuis meestal goed. Ik heb een jaar en drie maanden thuis geweest. Dus ik kan het wel zelfstandig wonen. En ik krijg veel begeleiding. Kan 24/7 appen, bellen voor hulp.

Mijn grootste probleem is hulp vragen. Dit dilemma is al meer dan eens besproken, maar zowel de hulpverlening als ikzelf zien er heen heil in.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196818665
Hoe ging het? In de winkel en daarna verwerking vinden?

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
Als ik zo jouw verhalen en ervaringen en je tomeloze inzet altijd hoor...
Ja dit, als je jouw posts van een maand terug ziet en dan nu. Ik vind het ongelooflijk dat je nu alweer zulke stappen aan het zetten bent om je balans en vertrouwen en zelfstandigheid terug te winnen. En dat je open bent geweest wbt het eten.

Kan me voorstellen dat het stressvol is, uberhaupt maar ook dat je op je kamer verblijft terwijl het eigenlijk een groepsgebeuren is idd. Sowieso al spannend dat je niet thuis bent lijkt me, maar dat vul ik misschien zelf zo in.
What's the name of the game?
pi_196819497
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:12 schreef -marz- het volgende:
Hoe ging het? In de winkel en daarna verwerking vinden?
[..]

Ja dit, als je jouw posts van een maand terug ziet en dan nu. Ik vind het ongelooflijk dat je nu alweer zulke stappen aan het zetten bent om je balans en vertrouwen en zelfstandigheid terug te winnen. En dat je open bent geweest wbt het eten.

Kan me voorstellen dat het stressvol is, uberhaupt maar ook dat je op je kamer verblijft terwijl het eigenlijk een groepsgebeuren is idd. Sowieso al spannend dat je niet thuis bent lijkt me, maar dat vul ik misschien zelf zo in.
Dank je wel :* zo fijn om te horen

De winkel ... Naja... Paar keer in een hoekje staan hyperventileren. Maar alles gehaald en met rust en zorg gekozen. Wel een pammetje gehaald en een uur in bad gezeten... Maar goed, ik hoef ook niks vandaag

Je vult het perfect in hoor! Ik mis mijn vertrouwde stekje. Zeven januari hoor ik hoelang dit alles in nog duurt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:30:03 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196819812
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :* zo fijn om te horen

De winkel ... Naja... Paar keer in een hoekje staan hyperventileren. Maar alles gehaald en met rust en zorg gekozen. Wel een pammetje gehaald en een uur in bad gezeten... Maar goed, ik hoef ook niks vandaag

Je vult het perfect in hoor! Ik mis mijn vertrouwde stekje. Zeven januari hoor ik hoelang dit alles in nog duurt
’Met rust en zorg gekozen.’ Dat kan ik nog niet eens in de winkel.
pi_196820080
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :* zo fijn om te horen

De winkel ... Naja... Paar keer in een hoekje staan hyperventileren. Maar alles gehaald en met rust en zorg gekozen. Wel een pammetje gehaald en een uur in bad gezeten... Maar goed, ik hoef ook niks vandaag

Je vult het perfect in hoor! Ik mis mijn vertrouwde stekje. Zeven januari hoor ik hoelang dit alles in nog duurt
Spannend.
Had je dan ook een mondkapje op?

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

’Met rust en zorg gekozen.’ Dat kan ik nog niet eens in de winkel.
Ja daar dacht ik ook aan.

Dit is niet vergelijkbaar met jouw situatie Child, maar ik had ooit een tijd dat ik niet goed boodschappen kon doen doordat ik met traumaverwerking bezig was en steeds ging panieken en dissocieren, dan zag ik de schappen niet meer, kon niet nadenken en kwam ik de winkel uit met 2 dingen en chips als avondeten.

Nu gaat het veel beter maar met de decemberdrukte icm ademen in een mondkapje triggert dat soms toch oude angstgevoelens en krijg ik automatisch een adrenalineshot en begint het hele angst-vluchtsysteem op stoom te komen, misselijk, oorsuizen etc. Vooral als ik me dan langs mensen en karretjes moet wurmen moet ik actief vluchtneigingen onderdrukken en bewust kalm aan blijven doen. Het is dan maar een kwestie van de rit uitzitten, anders kom je opnieuw in een cirkel van angst en vermijding. Maar slopend is het wel.

Maar ik kan me dus niet eens voorstellen hoe het dan voor jou is, als je dusdanig uit balans zou kunnen raken dat je grip op de realiteit verliest en opgenomen moet worden. Vind het bijzonder stoer dat je het toch doet.
What's the name of the game?
pi_196821605
Ik wil je sowieso veel sterkte wensen en hopelijk wordt 2021 voor jou een topjaar!
pi_196835178
Dank jullie wel :*

Ach met zorg en rust... De schappen met zelfzorg zijn relatief rustig en weinig keus. Dus schouders eronder en gaan.

Mondkapjes draag ik voortdurend. Elke keer als ik uit mijn kamer ga doe ik er een voor. Moet ook ;) dus ik ben er aan gewend. Geen last van die dingen

@-marz- wat naar dat de mondkapjes je zo triggeren... Ik vind het heel erg stoer dat je de uitdaging aangaat! Dat is oprecht heel dapper en daar heb ik veel respect voor!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196835180
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 15:11 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik wil je sowieso veel sterkte wensen en hopelijk wordt 2021 voor jou een topjaar!
Dank je wel en insgelijks
Vol vertrouwen ga ik het nieuwe jaar in!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196879666
De weg gaat omhoog! Het gaat steeds beter en ik voel me weer goed. Wat thuis niet lukte om op te pakken (alle zelfzorg goed. Goed eten. Hulp vragen) en ik ben erg trots op mezelf.

Zeven januari een ZAG en ik besluit de expert te volgen. Die waarschijnlijk willen dat ik de twee maanden vol maak.

Ik ga sowieso na O&N een plan maken voor de aftocht naar huis.
En morgen even een wasje draaien thuis, post checken en gewoon even echt alleen zijn. Beetje eng eerlijk gezegd. Maar het wordt een goede ervaring
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:52:55 #77
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196879761
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
De weg gaat omhoog! Het gaat steeds beter en ik voel me weer goed. Wat thuis niet lukte om op te pakken (alle zelfzorg goed. Goed eten. Hulp vragen) en ik ben erg trots op mezelf.

Zeven januari een ZAG en ik besluit de expert te volgen. Die waarschijnlijk willen dat ik de twee maanden vol maak.

Ik ga sowieso na O&N een plan maken voor de aftocht naar huis.
En morgen even een wasje draaien thuis, post checken en gewoon even echt alleen zijn. Beetje eng eerlijk gezegd. Maar het wordt een goede ervaring
Wat is eigenlijk zo’n fasehuis precies? Een plek waar mensen die het moeilijk hebben om voor zichzelf te zorgen komen en begeleiding krijgen? Blijven sommige mensen daar langdurig?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196879960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk zo’n fasehuis precies? Een plek waar mensen die het moeilijk hebben om voor zichzelf te zorgen komen en begeleiding krijgen? Blijven sommige mensen daar langdurig?
Wat jij zegt :) het is een plek om ernstig psychiatrische patiënten leren zelfstandiger te worden

De vorige keer was ik er een half jaar. Nu twee maanden. Half jaar is wel gemiddeld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:07:49 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196880066
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat jij zegt :) het is een plek om ernstig psychiatrische patiënten leren zelfstandiger te worden

De vorige keer was ik er een half jaar. Nu twee maanden. Half jaar is wel gemiddeld
Waar in het land is deze te vinden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196880109
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waar in het land is deze te vinden?
Overal wel, zegt google
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:17:43 #81
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196880268
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Overal wel, zegt google
Ik zie op Google gewoon rijtjeshuizen. Bij jou ook?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196880398
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zie op Google gewoon rijtjeshuizen. Bij jou ook?
Ik ga niet uitleggen waar ik zit :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:32:58 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196880613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ga niet uitleggen waar ik zit :)
Oké. 😉
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196881049
Knap hoor! Je bent ook echt snel weer op de been. Vooral door jouw eigen enorme inzet en doorzettingsvermogen *;
pi_196881232
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:52 schreef mootie het volgende:
Knap hoor! Je bent ook echt snel weer op de been. Vooral door jouw eigen enorme inzet en doorzettingsvermogen *;
Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 december 2020 @ 15:00:25 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196882414
Heb je ook vrienden gemaakt inmiddels met medeclienten?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196882768
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 15:00 schreef Keep_Walking het volgende:
Heb je ook vrienden gemaakt inmiddels met medeclienten?
Nee, maar dat komt doordat ik heel erg op mezelf ben
Sowieso nu met de covid19 gaan die dingen lasten. Alleen ik heb inmiddels over de dertig opnames en ik moet zeggen dat het na het ontslag altijd mis gaat
Dus ik begin er niet meer aan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 december 2020 @ 15:21:44 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196882840
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt doordat ik heel erg op mezelf ben
Sowieso nu met de covid19 gaan die dingen lasten. Alleen ik heb inmiddels over de dertig opnames en ik moet zeggen dat het na het ontslag altijd mis gaat
Dus ik begin er niet meer aan
Wat gaat na het ontslag altijd mis? Dat je weer terugvalt of dat het niet lukt om voor jezelf te zorgen? Of heb je het over vrienden worden met medeclienten?

Waar begin je niet meer aan?


Toen ik nog jong was vond dat het leukste van al die opnames, contact maken met mensen, nieuwe vrienden. Maar toen was ik jong, pas 20 en heel naïef. Nu hoef ik geen nieuwe vrienden, alleen rust.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196906085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt doordat ik heel erg op mezelf ben
Sowieso nu met de covid19 gaan die dingen lasten. Alleen ik heb inmiddels over de dertig opnames en ik moet zeggen dat het na het ontslag altijd mis gaat
Dus ik begin er niet meer aan
Ik ben ook wel benieuwd waarom je op jezelf bent. Heeft het specifiek met de omgeving en de mensen te maken?
pi_196906232
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 17:06 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd waarom je op jezelf bent. Heeft het specifiek met de omgeving en de mensen te maken?
Ik ben gewoon geen gezelschapsdier ben. Het is gewoon zoals ik in elkaar steek.
Bij mij levert het enkel stress op, raak overprikkeld en ik vind het niet leuk en wil het niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196906247
Na de feestdagen gaan we oefenen met thuis zijn en zo. Spannend en leuk!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 december 2020 @ 18:14:58 #92
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196907224
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na de feestdagen gaan we oefenen met thuis zijn en zo. Spannend en leuk!
Waar ga je met Kerst heen, Child?
pi_196907256
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waar ga je met Kerst heen, Child?
Ik mag van morgen tot zondag bij mijn moeder logeren *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 december 2020 @ 18:17:40 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196907266
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik mag van morgen tot zondag bij mijn moeder logeren *O*
Ah tof!!
  woensdag 23 december 2020 @ 18:26:56 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196907424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben gewoon geen gezelschapsdier ben. Het is gewoon zoals ik in elkaar steek.
Bij mij levert het enkel stress op, raak overprikkeld en ik vind het niet leuk en wil het niet
Ik heb dat ook. Levert alleen maar stress op. Dus dikke doei.
pi_196907534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben gewoon geen gezelschapsdier ben. Het is gewoon zoals ik in elkaar steek.
Bij mij levert het enkel stress op, raak overprikkeld en ik vind het niet leuk en wil het niet
OK duidelijk :) Niks mis mee
pi_196919614
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ah tof!!
Ja heerlijk! Zo een gesprek en dan mag ik gaan :) happy en zenuwachtig en zo

quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik heb dat ook. Levert alleen maar stress op. Dus dikke doei.
Ja :) nogal... Ik maak wel praatjes wanneer ik iemand tegenkom... En zo... Maar dat is voldoende


quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

OK duidelijk :) Niks mis mee
Nee :) en de opname werkt en de vpk kwam zelf op het idee bijvoorbeeld dat ik op mijn kamer eet. Omdat ik anders de hele avond stemmingswisselingen heb. Maar ik kan goed met de anderen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196919871
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee :) en de opname werkt en de vpk kwam zelf op het idee bijvoorbeeld dat ik op mijn kamer eet. Omdat ik anders de hele avond stemmingswisselingen heb. Maar ik kan goed met de anderen.
Fysiek kan je mensen altijd op afstand houden, de vraag is of dat psychisch ook werkt.
Je hebt altijd met mensen en ook met jezelf te doen, dat heeft denk ik best wel een ingewikkelde dynamiek.
pi_196920034
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:03 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Fysiek kan je mensen altijd op afstand houden, de vraag is of dat psychisch ook werkt.
Je hebt altijd met mensen en ook met jezelf te doen, dat heeft denk ik best wel een ingewikkelde dynamiek.
Ja, maar ik maak voor het eten wel altijd kletspraatjes voor de maaltijden aan en zit soms in de woonkamer. Dus ik heb wel aanspraak, alleen vrienden worden of kennissen is een grens waar ik niet overheen ga.

De dynamiek is goed hoor!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 26 december 2020 @ 13:40:51 #100
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196965780
Hoe was je kerst, ChildOfTheStars?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196969006
Het is nog steeds Kerst. Voor sommige mensen morgen ook, 3e Kerstdag.
Misschien even afwachten en niet gelijk al vragen.
pi_197056858
Zo even een update

Met kerst weg zijn was geweldig! Even er tussen uit en ging hartstikke goed. Wel erg moe van het constant sociaal zijn, maar dat was fijn

Vandaag weer even langs mijn eigen huis geweest. Nog beter ;) en lekkere dingen voor O&N in huis gehaald :9
Dan mag ik donderdag heen en zondag voor de avond terug. Even een grote proef van bekwaamheid ;) (naja... Zeven januari gesprek over afbouwen naar huis en ik vind het fijn dan dit getest te hebben).

Samengevat; het gaat erg goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 29 december 2020 @ 14:29:17 #103
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197057112
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo even een update

Met kerst weg zijn was geweldig! Even er tussen uit en ging hartstikke goed. Wel erg moe van het constant sociaal zijn, maar dat was fijn

Vandaag weer even langs mijn eigen huis geweest. Nog beter ;) en lekkere dingen voor O&N in huis gehaald :9
Dan mag ik donderdag heen en zondag voor de avond terug. Even een grote proef van bekwaamheid ;) (naja... Zeven januari gesprek over afbouwen naar huis en ik vind het fijn dan dit getest te hebben).

Samengevat; het gaat erg goed
Yaaay Child *O* *O* *O*
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:06:18 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197060394
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo even een update

Met kerst weg zijn was geweldig! Even er tussen uit en ging hartstikke goed. Wel erg moe van het constant sociaal zijn, maar dat was fijn

Vandaag weer even langs mijn eigen huis geweest. Nog beter ;) en lekkere dingen voor O&N in huis gehaald :9
Dan mag ik donderdag heen en zondag voor de avond terug. Even een grote proef van bekwaamheid ;) (naja... Zeven januari gesprek over afbouwen naar huis en ik vind het fijn dan dit getest te hebben).

Samengevat; het gaat erg goed
Mooi om te horen! Hoe lang moet je daar blijven?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:28:22 #105
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_197061090
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mooi om te horen! Hoe lang moet je daar blijven?
Antwoord staat direct boven je eigen vraag. 7 januari gesprek over afbouwen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 29 december 2020 @ 21:12:11 #106
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197070822
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Antwoord staat direct boven je eigen vraag. 7 januari gesprek over afbouwen
Oh ja...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 30 december 2020 @ 12:54:55 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197089663
Hey ChildOfTheStars, aparte vraag, maar rook je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197089701
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey ChildOfTheStars, aparte vraag, maar rook je?
Heel aparte vraag.....wat heeft dat met dit topic/fasehuis te maken?
  woensdag 30 december 2020 @ 13:11:34 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197090214
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heel aparte vraag.....wat heeft dat met dit topic/fasehuis te maken?
Nou veel mensen met schizofrenie roken... vroeg me af of zij dat ook deed.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197090298
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou veel mensen met schizofrenie roken... vroeg me af of zij dat ook deed.
Misschien drinkt ze ook wel thee.
pi_197090324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou veel mensen met schizofrenie roken... vroeg me af of zij dat ook deed.
Er zijn veel meer mensen zonder schizofrenie die ook roken...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 30 december 2020 @ 13:25:38 #112
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197090819
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Er zijn veel meer mensen zonder schizofrenie die ook roken...
Naar verhouding roken schizofrenie patiënten bovengemiddeld veel. Zo’n 90% van schizofrenie patiënten gebruiken tabak.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197091119
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Naar verhouding roken schizofrenie patiënten bovengemiddeld veel. Zo’n 90% van schizofrenie patiënten gebruiken tabak.
Jouw eigen topic lijkt me dan een goede plek om het daar over te hebben ^O^
Dit heeft niets met CotS te maken en dit helpt haar ook niet.
pi_197092709
Inderdaad... Wat @Sarabi zegt

Ik heb nu het gevoel dat er random vragen op me afgevuurd worden. Wat heel ongemakkelijk voelt. Terwijl je me onder onderuit veegde in jouw topic. Ik kan dat niet rijmen en ik ga verder ook niet op die vragen (meer) in.

In eerste instantie ben ik namelijk CotS. Ik ben geen schizofrenie op pootjes. Ja toevallig heb ik oa schizofrenie. Maar mijn leven en zijn bestaat uit heel erg veel meer dan dat.

En ja, momenteel even opgenomen. Desondanks voel ik me meerdere malen meer mezelf dan mijn ziekte.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 december 2020 @ 14:47:29 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197094352
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Inderdaad... Wat @:Sarabi zegt

Ik heb nu het gevoel dat er random vragen op me afgevuurd worden. Wat heel ongemakkelijk voelt. Terwijl je me onder onderuit veegde in jouw topic. Ik kan dat niet rijmen en ik ga verder ook niet op die vragen (meer) in.

In eerste instantie ben ik namelijk CotS. Ik ben geen schizofrenie op pootjes. Ja toevallig heb ik oa schizofrenie. Maar mijn leven en zijn bestaat uit heel erg veel meer dan dat.

En ja, momenteel even opgenomen. Desondanks voel ik me meerdere malen meer mezelf dan mijn ziekte.
Sorry, ik haalde je niet onderuit in mijn topic. Geeninspiratie zei alleen dat mensen heel lief naar jou waren, maar heel hard tegen mij. Ik ging daarop in en was met haar eens.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197094798
Zullen we maar weer on topic gaan?

Volgens mij gaat het wel goed in het fasehuis toch?
Volgens gaat het beter/sneller dan de vorige keer.
pi_197096758
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Zullen we maar weer on topic gaan?

Volgens mij gaat het wel goed in het fasehuis toch?
Volgens gaat het beter/sneller dan de vorige keer.
Zeker weten! De vorige keer was ik er een halfjaar. Alleen nu heb ik een soort opfrissen van het geleerde en echt even goed tot rust komen door in een andere omgeving te zitten.

En nog een hele rits doelen, maar die gaan goed :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197096987
Trouwens bezig met opbouwen thuis zijn. Gaat heel erg goed. Alleen ik ben wel heel erg moe nu.

Niet moe van thuis zijn, maar vanuit een soort bewijsdwang. Het moet en zal goed gaan. Die enorme druk maakt het vermoeiend. Anderhalf uur geslapen op mijn bank en dat is dan "falen". Wat onzin is. Dat dutje heeft me heel erg goed gedaan en ik genoot ervan.

Ik moet echt leren dat ik niet 24/7 nuttig moet zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197097102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens bezig met opbouwen thuis zijn. Gaat heel erg goed. Alleen ik ben wel heel erg moe nu.

Niet moe van thuis zijn, maar vanuit een soort bewijsdwang. Het moet en zal goed gaan. Die enorme druk maakt het vermoeiend. Anderhalf uur geslapen op mijn bank en dat is dan "falen". Wat onzin is. Dat dutje heeft me heel erg goed gedaan en ik genoot ervan.

Ik moet echt leren dat ik niet 24/7 nuttig moet zijn
Dat dutje klinkt juist verstandig. Even de batterij opladen om met nieuwe energie weer aan je doelen te werken. Ik kan me voorstellen dat een doel is ‘grenzen herkennen/luisteren naar je lijf’ en dat heb je dan gedaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197097291
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat dutje klinkt juist verstandig. Even de batterij opladen om met nieuwe energie weer aan je doelen te werken. Ik kan me voorstellen dat een doel is ‘grenzen herkennen/luisteren naar je lijf’ en dat heb je dan gedaan.
Dat kun je idd zo uit mijn behandelplan geciteerd hebben ;)

Zowel de psychotische klachten als de stemmingswisselingen (die echt extreem zijn) en best wel de nodige pillen ben ik heel snel heel moe. Ik slaap elke nacht al zes of zeven uur. En dan halverwege de dag kan ik wel van een dutje genieten. Werkt perfect voor me
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 december 2020 @ 16:19:26 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197097530
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat kun je idd zo uit mijn behandelplan geciteerd hebben ;)

Zowel de psychotische klachten als de stemmingswisselingen (die echt extreem zijn) en best wel de nodige pillen ben ik heel snel heel moe. Ik slaap elke nacht al zes of zeven uur. En dan halverwege de dag kan ik wel van een dutje genieten. Werkt perfect voor me
Heb je een dagbesteding? Of wil je dat niet?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197098623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens bezig met opbouwen thuis zijn. Gaat heel erg goed. Alleen ik ben wel heel erg moe nu.

Niet moe van thuis zijn, maar vanuit een soort bewijsdwang. Het moet en zal goed gaan. Die enorme druk maakt het vermoeiend. Anderhalf uur geslapen op mijn bank en dat is dan "falen". Wat onzin is. Dat dutje heeft me heel erg goed gedaan en ik genoot ervan.

Ik moet echt leren dat ik niet 24/7 nuttig moet zijn
Wat apart dat je dit zo ervaart, waarom is dat? Heb je dat altijd al?

Als je al iets waardevols en zinvol wil doen, dan zijn luisteren naar je lichaam en slapen juist heel nuttig, nuttiger dan wat ook.

Is dat iets wat verwacht wordt, dat je je bewijst door middel van meetbare activiteiten, of ben je zelf bang dat het anders niet goed komt?
What's the name of the game?
pi_197098992
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:45 schreef -marz- het volgende:

[..]

Wat apart dat je dit zo ervaart, waarom is dat? Heb je dat altijd al?

Als je al iets waardevols en zinvol wil doen, dan zijn luisteren naar je lichaam en slapen juist heel nuttig, nuttiger dan wat ook.

Is dat iets wat verwacht wordt, dat je je bewijst door middel van meetbare activiteiten, of ben je zelf bang dat het anders niet goed komt?
Oeh moeilijke vraag... Uhm... Het komt doordat ik het gevoel heb dat ik een plek op aarde bezet houd die een ander die door mijn bestaan geen kans maakt en dat diegene wellicht wel getalenteerd en nuttig is.
Aan dat gevoel wordt gesleuteld, alleen ik draag het wel mee

Daarnaast ben ik best ambitieus opgevoed. Met de beste bedoelingen. Alleen mij is geleerd altijd het onderste uit de kan te halen.

Echter ben ik nu aan het leren om te begrijpen en in te voelen dat het rustig aan doen mijn onderste van de kan is. Anders haalt mijn hoofd me in en krijg ik een psychose of manie of depressie of een leuke mix daarvan.

En ze meten hier naar emotionele stabiliteit. Nu ben ik rustig en evenwichtig terug gekomen en geweest vandaag. Dus ik was succesvol. Wat echter niet zo is is dat ik faal als dat niet lukt. Alleen dan moet er even gekeken worden waar het aan ligt.

Dus ja, gekke tic van me
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197099367
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oeh moeilijke vraag... Uhm... Het komt doordat ik het gevoel heb dat ik een plek op aarde bezet houd die een ander die door mijn bestaan geen kans maakt en dat diegene wellicht wel getalenteerd en nuttig is.
Aan dat gevoel wordt gesleuteld, alleen ik draag het wel mee

Daarnaast ben ik best ambitieus opgevoed. Met de beste bedoelingen. Alleen mij is geleerd altijd het onderste uit de kan te halen.

Echter ben ik nu aan het leren om te begrijpen en in te voelen dat het rustig aan doen mijn onderste van de kan is. Anders haalt mijn hoofd me in en krijg ik een psychose of manie of depressie of een leuke mix daarvan.

En ze meten hier naar emotionele stabiliteit. Nu ben ik rustig en evenwichtig terug gekomen en geweest vandaag. Dus ik was succesvol. Wat echter niet zo is is dat ik faal als dat niet lukt. Alleen dan moet er even gekeken worden waar het aan ligt.

Dus ja, gekke tic van me
Dankje voor je open antwoord, wel verhelderend.

Ja tic, weet ik niet, het één lijkt me een logisch gevolg van het ander. Toevalig ben je door omstandigheden in contact gekomen met deze overtuiging in jezelf, velen razen maar door zolang het nog gaat.

Zo'n patroon gooi je niet zomaar ff overboord ofzo, als daar je hele leven op gebouwd is sta je feitelijk nu met lege handen natuurlijk, zo stel ik me dat tenminste voor.
What's the name of the game?
pi_197101074
Echt CotS, mijn complimenten voor je. Alvast een goede jaarwisseling en 2021 :*
  woensdag 30 december 2020 @ 18:08:45 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_197101631
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat kun je idd zo uit mijn behandelplan geciteerd hebben ;)

Zowel de psychotische klachten als de stemmingswisselingen (die echt extreem zijn) en best wel de nodige pillen ben ik heel snel heel moe. Ik slaap elke nacht al zes of zeven uur. En dan halverwege de dag kan ik wel van een dutje genieten. Werkt perfect voor me
Al 6 of 7 uur? Dat is niet veel hoor Cots. Logisch dat je een dutje doet. Voor je referentiekader: ik slaap 8 - 9 uur per dag en na een dag werken ben ik geestelijk redelijk doorgedraaid (en dan ben ik “gezond”, al wel gevoelig voor depressies). Dat je moe bent na zoveel indrukken en weinig slaap is heel normaal
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_197108863
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:04 schreef -marz- het volgende:

[..]

Dankje voor je open antwoord, wel verhelderend.

Ja tic, weet ik niet, het één lijkt me een logisch gevolg van het ander. Toevalig ben je door omstandigheden in contact gekomen met deze overtuiging in jezelf, velen razen maar door zolang het nog gaat.

Zo'n patroon gooi je niet zomaar ff overboord ofzo, als daar je hele leven op gebouwd is sta je feitelijk nu met lege handen natuurlijk, zo stel ik me dat tenminste voor.
Ja dat razen ben ik dus aan het afleren. Meerdere malen heel erg hard onderuit gegaan en nu merk ik hoe vredig en fijn rust is. Alleen het label 'verkeerd' moet er vanaf

Je stelt het heel goed. Die handen beginnen zich te vullen met nieuwe levensinstellingen. En dat is heel fijn. Druk bezig met nieuwe copingen en instellingen

Thnx :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197108888
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:51 schreef Meridiaan het volgende:
Echt CotS, mijn complimenten voor je. Alvast een goede jaarwisseling en 2021 :*
Dank je wel! Lief! En voor jou een fijne nieuwe start van het nieuwe jaar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 december 2020 @ 20:54:00 #129
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197108978
Child, fijne jaarwisseling :*
pi_197108994
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Al 6 of 7 uur? Dat is niet veel hoor Cots. Logisch dat je een dutje doet. Voor je referentiekader: ik slaap 8 - 9 uur per dag en na een dag werken ben ik geestelijk redelijk doorgedraaid (en dan ben ik “gezond”, al wel gevoelig voor depressies). Dat je moe bent na zoveel indrukken en weinig slaap is heel normaal
Al in de zin van opgebouwd van twee a drie uur. Maar na zeven uur slaap kan ik echt niet langer. Ik word gewoon energiek wakker dan. Verschilt ook een beetje van persoons tot persoon

Houd je na je werk nog wel wat vrijetijd over? Zeker bij een gevoeligheid van depressies belangrijk

Pas op jezelf :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197109041
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Child, fijne jaarwisseling :*
Jij ook lieverd :*
Morgen eindelijk zover! En een nieuwe start van een jaar en lekker thuis. Happy!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 december 2020 @ 21:30:36 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_197110728
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Al in de zin van opgebouwd van twee a drie uur. Maar na zeven uur slaap kan ik echt niet langer. Ik word gewoon energiek wakker dan. Verschilt ook een beetje van persoons tot persoon

Houd je na je werk nog wel wat vrijetijd over? Zeker bij een gevoeligheid van depressies belangrijk

Pas op jezelf :*
Nope. Maar dat heb ik geaccepteerd. Het is niet anders.

Fijn dat het beter gaat!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_197123937
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 21:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nope. Maar dat heb ik geaccepteerd. Het is niet anders.

Fijn dat het beter gaat!
Knuffel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197124820
Thuis O+

Even bijkomen van deze rollercoaster

Gisteravond was ik ineens diep verdrietig. Vet lang zitten huilen. En nu heb ik een licht hart en voel ik me top :) klaar voor dit feest en weekend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197126142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis O+

Even bijkomen van deze rollercoaster

Gisteravond was ik ineens diep verdrietig. Vet lang zitten huilen. En nu heb ik een licht hart en voel ik me top :) klaar voor dit feest en weekend
Goed om te horen meid. *O*

Ik wens jou ook een fantastisch 2021 alvast. :*
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 31 december 2020 @ 10:40:21 #136
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197126946
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis O+

Even bijkomen van deze rollercoaster

Gisteravond was ik ineens diep verdrietig. Vet lang zitten huilen. En nu heb ik een licht hart en voel ik me top :) klaar voor dit feest en weekend
Gisteren was ook verdrietig. Ik ging vroeg naar bed en heb fijne dromen gehad. Soms heb je van die dagen dat het gewoon niet mee zit.

Geniet van je jaarwisseling!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197134783
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens bezig met opbouwen thuis zijn. Gaat heel erg goed. Alleen ik ben wel heel erg moe nu.

Niet moe van thuis zijn, maar vanuit een soort bewijsdwang. Het moet en zal goed gaan. Die enorme druk maakt het vermoeiend. Anderhalf uur geslapen op mijn bank en dat is dan "falen". Wat onzin is. Dat dutje heeft me heel erg goed gedaan en ik genoot ervan.

Ik moet echt leren dat ik niet 24/7 nuttig moet zijn
Gekkie, ik doe zo vaak een dutje op de bank. Even opladen en uitrusten. Gewoon doen hoor, dat is ook alleen maar goed voor je geestelijk welzijn. En fijn dat het je goed gedaan heeft en dat je ervan genoten hebt.
pi_197141259
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Goed om te horen meid. *O*

Ik wens jou ook een fantastisch 2021 alvast. :*
Dank je wel! Jij ook :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197141301
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:41 schreef praadje het volgende:

[..]

Gekkie, ik doe zo vaak een dutje op de bank. Even opladen en uitrusten. Gewoon doen hoor, dat is ook alleen maar goed voor je geestelijk welzijn. En fijn dat het je goed gedaan heeft en dat je ervan genoten hebt.
Ja en het is stiekem gewoon lekker.
Vanmiddag zelfs zonder wekker in bed gaan liggen, zodat ik het vanavond en zo volhoud

Gelukkig nieuwjaar vast :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197141392
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja en het is stiekem gewoon lekker.
Vanmiddag zelfs zonder wekker in bed gaan liggen, zodat ik het vanavond en zo volhoud

Gelukkig nieuwjaar vast :*
Goed zo. Jij ook alvast een heel gelukkig nieuwjaar en dat de spoken in je hoofd zich maar rustig mogen houden O+
pi_197142167
Wat is jouw probleem eigenlijk? Ben wel benieuwd.
pi_197142354
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:49 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Wat is jouw probleem eigenlijk? Ben wel benieuwd.
Schizofrenie, rapid circle bipolair en ptss
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197142400
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:21 schreef praadje het volgende:

[..]

Goed zo. Jij ook alvast een heel gelukkig nieuwjaar en dat de spoken in je hoofd zich maar rustig mogen houden O+
Dank je wel :*
Op de vijf stemmen die er altijd zijn na is mijn hoofd heerlijk rustig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197144171
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis O+

Even bijkomen van deze rollercoaster

Gisteravond was ik ineens diep verdrietig. Vet lang zitten huilen. En nu heb ik een licht hart en voel ik me top :) klaar voor dit feest en weekend
Stoere chick.
Fijn dat je weer thuis bent.
Alle goeds voor het nieuwe jaar.
What's the name of the game?
pi_197150947
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:22 schreef -marz- het volgende:

[..]

Stoere chick.
Fijn dat je weer thuis bent.
Alle goeds voor het nieuwe jaar.
Ey :* dank je wel en ook voor jou een heel fijn, gezond en gelukkig nieuwjaar :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197192795
Hm... vpk gesproken. Die denken dat het ontslag wat langer op zich laat wachten dan ik wens. Naja... de beste man gaat er niet over. Alleen dat de verpleegkundige dat beeld hebben en dus ook zo rapporteren maakt de kans groot dat het langer gaat duren dan ik wens. Ik volg wel het advies. Maar gelukkig mag ik om 8:00 in de ochtend weg en thuis eten.

Morgen moet ik hier wel blijven, want ik de boodschappen en het koken voor de groep doe. Hopelijk zit ik na donderdag individueel. Want het groepsleven brandt me een beetje op
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 januari 2021 @ 15:56:28 #147
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197208768
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... vpk gesproken. Die denken dat het ontslag wat langer op zich laat wachten dan ik wens. Naja... de beste man gaat er niet over. Alleen dat de verpleegkundige dat beeld hebben en dus ook zo rapporteren maakt de kans groot dat het langer gaat duren dan ik wens. Ik volg wel het advies. Maar gelukkig mag ik om 8:00 in de ochtend weg en thuis eten.

Morgen moet ik hier wel blijven, want ik de boodschappen en het koken voor de groep doe. Hopelijk zit ik na donderdag individueel. Want het groepsleven brandt me een beetje op
Sterkte!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197281192
Dank je :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197281201
Ik ga donderdag met ontslag. Het gaat echt super goed hier *O* nu het hele weekend thuis :) ik ben blij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:14:30 #150
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197281748
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga donderdag met ontslag. Het gaat echt super goed hier *O* nu het hele weekend thuis :) ik ben blij
Yessss, doorzetter, gefeliciteerd 🍾!!!
pi_197282627
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Yessss, doorzetter, gefeliciteerd 🍾!!!
Dank je wel!!! :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197283475
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga donderdag met ontslag. Het gaat echt super goed hier *O* nu het hele weekend thuis :) ik ben blij
Fijn om te lezen dat het goed gaat. *O* *O*
ROBODEMONS..................|:(
pi_197283548
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:14 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Fijn om te lezen dat het goed gaat. *O* *O*
Ook om te ervaren ;)
Ontslag is altijd eng; maar ik ben er echt aan toe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:18:14 #154
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197284323
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ook om te ervaren ;)
Ontslag is altijd eng; maar ik ben er echt aan toe
Dus je bent nu thuis?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197284349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus je bent nu thuis?
Wil je op bezoek gaan? Beetje vreemde vraag, op zich geeft ze het een paar posts terug al aan.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:49:43 #156
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197285732
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wil je op bezoek gaan? Beetje vreemde vraag, op zich geeft ze het een paar posts terug al aan.
Nee. Ik dubbelcheck gewoon. Lijkt me fijn voor haar dat ze weer thuis is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:51:25 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197285758
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee. Ik dubbelcheck gewoon. Lijkt me fijn voor haar dat ze weer thuis is.
Nog niet definitief, zo te lezen. Ontslag volgende week donderdag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197286120
Ik ben thuis. Maandagochtend terug. Evalueren en dergelijke. Daarna dinsdag en woensdag tot na het eten thuis. Elke avond even nabespreken. Tot nog toe eigenlijk niet nodig, maar wel fijn dat er nog even controle is.

Als alles goed gaat, wat iedereen verwacht donderdag met ontslag. Maar hoe het de laatste twee weken gaat duidt wel op een goede krabbel omhoog. Ik ben echt gelukkig nu. Zorg goed voor mezelf. Durf weer naar buiten en naar de winkel.

Stel dat ik dit weekend of daarna toch in de problemen kom, kan het verlengd worden. Maar dat is echt nihil die kans

Donderdag wordt besproken hoe het met de pillen bezorgen gaat (elke week ipv om de week) en hoe de overige zorg verder gaat. Ik blijf voor de zekerheid twee weken op het crisisbord van het fact staan, standaard na een opname. Er wordt ook besproken of ik nog voor de zekerheid thuiszorg krijg. Wat ik niet nodig vind, maar waarschijnlijk wel gebeurt. En wanneer ik naar een team van mijn wijk ga, gezien ik verhuisd ben

Daarnaast wordt er besproken waarom ik opgenomen ben. Ik heb het idee dat er met een kanon op een mug is geschoten. Het is een groot vraagteken voor me. Ik snap echt niet wat er gebeurd is. En ik wil het wel snappen, zodat ik dit kan voorkomen. En sowieso wil ik mijn crisisplan bijwerken. Dat doe ik binnenkort met mijn begeleider.

Dus ja, ben nu thuis en geniet ervan
En ja donderdag met ontslag :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197286186
Het is eigenlijk zo dat ik alleen thuis kan wonen met bemoeizorg. Sinds ik dat heb gaat het echt wel goed met me, behalve dit slippertje (een jaar en drie maanden niet opgenomen geweest, record). Dus daar gaan we voor *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:24:28 #160
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197286464
Heb je ook familie die naar je omkijk?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197286556
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 15:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Heb je ook familie die naar je omkijk?
Ik ben heel close met mijn moeder, maar die betrek ik hier bewust zo min mogelijk in. En ik heb een broer die globaal weet wat er gebeurt. Alleen die woont aan de andere kant van het land en heb ik enkel oppervlakkig contact mee (vooral memes naar elkaar sturen, that's it)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:32:47 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197286676
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben heel close met mijn moeder, maar die betrek ik hier bewust zo min mogelijk in. En ik heb een broer die globaal weet wat er gebeurt. Alleen die woont aan de andere kant van het land en heb ik enkel oppervlakkig contact mee (vooral memes naar elkaar sturen, that's it)
Oké, ik heb ook mijn moeder.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197288139
Op advies even wat terug gelezen van voor de opname. Wtf... Mijn brein is eng. Ik kan me niks extreems herinneren en ik moet zeggen dat ik me behoorlijk stevig uitgelaten heb. Een tissue en wat muziek. Het is zo naar dat ik mijn hoofd niet kan vertrouwen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:43:05 #164
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197288311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op advies even wat terug gelezen van voor de opname. Wtf... Mijn brein is eng. Ik kan me niks extreems herinneren en ik moet zeggen dat ik me behoorlijk stevig uitgelaten heb. Een tissue en wat muziek. Het is zo naar dat ik mijn hoofd niet kan vertrouwen
Wat heb je teruggelezen dan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:05:11 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197288799
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op advies even wat terug gelezen van voor de opname. Wtf... Mijn brein is eng. Ik kan me niks extreems herinneren en ik moet zeggen dat ik me behoorlijk stevig uitgelaten heb. Een tissue en wat muziek. Het is zo naar dat ik mijn hoofd niet kan vertrouwen
Je kunt volgens mij wel op je vrienden vertrouwen. En op de hulpverleners.

En ook wel op jezelf, want je bent wel akkoord gegaan met weer een paar weken fasehuis toen dat wel verstandig was.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197288881
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt volgens mij wel op je vrienden vertrouwen. En op de hulpverleners.

En ook wel op jezelf, want je bent wel akkoord gegaan met weer een paar weken fasehuis toen dat wel verstandig was.
Dat is wel waar... :) En het is best wel snel weer goed. En misschien op het randje, maar niet psychotisch geworden.

Zit nu met vriendinnen te grappen over hoe boos ik was omdat ik om 22:00 beneden rustig moest worden om beter te slapen. Nu verheug ik me op een rustige avond op de bank 😅
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:42:07 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197289787
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is wel waar... :) En het is best wel snel weer goed. En misschien op het randje, maar niet psychotisch geworden.

Zit nu met vriendinnen te grappen over hoe boos ik was omdat ik om 22:00 beneden rustig moest worden om beter te slapen. Nu verheug ik me op een rustige avond op de bank 😅
:+ ^O^ :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_197293391
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Schizofrenie, rapid circle bipolair en ptss
Oftewel, the Mother-load...

Knap dat je het allemaal volhoudt, ik hoop dat je snel weer je rust vindt! Veel meer kan ik ook niet zeggen zonder overal op in te willen gaan.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 22:09:03 #169
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197296400
Hoop je ooit een vriendin te vinden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197297304
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 22:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoop je ooit een vriendin te vinden?
Het lijkt wel of je haar aan het interviewen bent :{

Is wellicht niet je bedoeling, maar zoals je je vragen stelt kom je niet echt inlevend over naar haar toe. En wellicht wil COTS het helemaal niet hebben over de zaken waarover je haar bevraagt. Gaf ze eerder in dit topic in ieder geval al aan.
Dit is een topic over (haar verblijf in) het fasehuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197297331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is wel waar... :) En het is best wel snel weer goed. En misschien op het randje, maar niet psychotisch geworden.

Zit nu met vriendinnen te grappen over hoe boos ik was omdat ik om 22:00 beneden rustig moest worden om beter te slapen. Nu verheug ik me op een rustige avond op de bank 😅
Het is wat het is, dan kun je er later ook maar beter om lachen :P

En ook dit zijn dan mooie zaken om terug te lezen, als je het lastiger hebt.

Maar nu bijna weer naar huis *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 januari 2021 @ 22:41:55 #172
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197297403
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het lijkt wel of je haar aan het interviewen bent :{

Is wellicht niet je bedoeling, maar zoals je je vragen stelt kom je niet echt inlevend over naar haar toe. En wellicht wil COTS het helemaal niet hebben over de zaken waarover je haar bevraagt. Gaf ze eerder in dit topic in ieder geval al aan.
Dit is een topic over (haar verblijf in) het fasehuis.
Oké sorry...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197300793
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het is wat het is, dan kun je er later ook maar beter om lachen :P

En ook dit zijn dan mooie zaken om terug te lezen, als je het lastiger hebt.

Maar nu bijna weer naar huis *O*
Ja inderdaad! Sowieso schrijf ik elke dag op waar ik dankbaar voor ben. Voor als het minder gaat. En ik heb een troosttas. Waarvoor vrienden kaartjes hebben gemaakt. En mijn beste vriendin heeft zelfs een fotoboek samengesteld. Met allemaal mooie herinneringen. Echt heel bijzonder... En een USB-stick met een boodschap... Dus voor mindere tijden heb ik dat
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197302854
Ik denk dat @Keep_Walking het niet kwaad bedoelt. Van wat ik van hem gelezen heb kampt hij deels met dezelfde problematiek dus ik denk dat hij dat echt vanuit interesse en belangstelling doet. Of om op de een of andere manier het voor hemzelf behapbaar wilt maken en er voor hem uit wil halen wat hem eventueel zou kunnen helpen aangezien hij er zelf nogal mee worstelt.

Maar dat is mijn interpretatie dus Keep_Walking , correct me if I'm wrong.

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 09-01-2021 10:49:58 ]
  zaterdag 9 januari 2021 @ 11:00:03 #175
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197303174
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:40 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat @:Keep_Walking het niet kwaad bedoelt. Van wat ik van hem gelezen heb kampt hij deels met dezelfde problematiek dus ik denk dat hij dat echt vanuit interesse en belangstelling doet. Of om op de een of andere manier het voor hemzelf behapbaar wilt maken en er voor hem uit wil halen wat hem eventueel zou kunnen helpen aangezien hij er zelf nogal mee worstelt.

Maar dat is mijn interpretatie dus Keep_Walking , correct me if I'm wrong.
Ik heb alleen maar goede bedoeling, vraag uit interesse en omdat we met hetzelfde worstelen
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197303254
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar goede bedoeling, vraag uit interesse en omdat we met hetzelfde worstelen
Dat weet ik dat je het uit goede bedoelingen doet.
pi_197303772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar goede bedoeling, vraag uit interesse en omdat we met hetzelfde worstelen
Dat snap ik :*
Alleen het voelt een beetje als een vragenvuur. Waardoor ik me ongemakkelijk voel. Vragen staan vrij, maar de manier waarop vind ik minder prettig.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197303885
Uiteindelijk zijn goede bedoelingen leuk maar heb je er niks aan. Als ik jou uit de beste bedoelingen een klap geef, doet hij net zo veel pijn als een klap met gemene bedoelingen. ;) Goede bedoelingen of niet, kan je het dan maar beter niet doen. Er zijn heus wel andere mensen aan wie je die vragen kan stellen @Keep_Walking

Hoe gaat ie vandaag @ChildoftheStars, heb je lekker geslapen?
Ik vind dat je het heel knap doet, hoe je weer op de been bent en de juiste hulp aanneemt en je allerbeste best doet om grip op de boel te krijgen. Ik herken het wel, dat crisisplan aanpassen omdat crisissen toch elke keer net anders zijn. Je leert toch iedere keer weer wat over jezelf. ;)
pi_197304873
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:50 schreef Tele6 het volgende:
Uiteindelijk zijn goede bedoelingen leuk maar heb je er niks aan. Als ik jou uit de beste bedoelingen een klap geef, doet hij net zo veel pijn als een klap met gemene bedoelingen. ;) Goede bedoelingen of niet, kan je het dan maar beter niet doen. Er zijn heus wel andere mensen aan wie je die vragen kan stellen @:Keep_Walking

Hoe gaat ie vandaag @:ChildoftheStars, heb je lekker geslapen?
Ik vind dat je het heel knap doet, hoe je weer op de been bent en de juiste hulp aanneemt en je allerbeste best doet om grip op de boel te krijgen. Ik herken het wel, dat crisisplan aanpassen omdat crisissen toch elke keer net anders zijn. Je leert toch iedere keer weer wat over jezelf. ;)
Dank je wel voor je mooie complimenten! Een crisisplan is ook een groeidocument. En gelukkig weet ik al waardoor deze opname me geholpen heeft. Dus dat neem ik zeker mee. Alleen nog even diep nadenken over de signalen. Op tijd erbij zijn is altijd een zwak punt van me

Vandaag gaat goed. Boven schoongemaakt en lekker knutselen
En heerlijk geslapen en uitgeslapen. Omdat ik te lang in bed heb liggen lezen. Een bijzonder goed boek dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197419264
Ik denk dat dit de laatste update is; lig in mijn eigen bed en hoef niet meer terug.
Het gaat super goed met me. De reden dat ik nu al wakker ben is dat ik veel te vroeg naar bed ben gegaan

Een kleine medicatie verandering; akineton tegen bijwerkingen gaat van vast op zo nodig, omdat het ook de werking van de medicatie tegen gaat. Gezien ik altijd veel psychotische klachten heb gaan we het even zo proberen. Zolang ik geen last krijg van mijn handen vind ik het prima.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197419525
Fijn dat het zo goed gaat!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197419531
Ik kan mij voorstellen dat je je handen oké wil houden vanwege je creativiteit
pi_197420939
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel voor je mooie complimenten! Een crisisplan is ook een groeidocument. En gelukkig weet ik al waardoor deze opname me geholpen heeft. Dus dat neem ik zeker mee. Alleen nog even diep nadenken over de signalen. Op tijd erbij zijn is altijd een zwak punt van me

Vandaag gaat goed. Boven schoongemaakt en lekker knutselen
En heerlijk geslapen en uitgeslapen. Omdat ik te lang in bed heb liggen lezen. Een bijzonder goed boek dus
Ook al was het je laatste update over deze opname (hoera!), toch even reageren.
Is het niet zo dat het bij je ziekte hoort dat het dan voor jou lastig is om adequaat met de signalen om te gaan als het slechter gaat? Zoals ik je lees ben je er tegenwoordig wel op tijd bij en maak je inmiddels prima gebruik van je omgeving als het minder goed begint te gaan. Die kijken mee, geven steun, en motiveren je om zo nodig in opname te gaan. Omdat jij dat -door je ziekte- dan minder goed kunt inschatten. En jij neemt hun zorgen serieus en volgt hun advies op, ook als je zelf op dat moment het idee hebt dat het niet nodig is of wel meevalt. En dat vind ik juist heel sterk van je.

Dus ik zie het zeker niet als zwakte!

Welkom thuis in je huis ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')