SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Piek in de jukeboxquote:Op zondag 6 december 2020 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb je er weer een nieuwe muntje ingegooid en kunnen we er weer tegenaan.
quote:Op zondag 6 december 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
deze schijnt nog ouder te zijn
ook met kad
En de wat minder beschaafde mensen de poes.quote:Op zondag 6 december 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Geef mensen een camera en ze filmen hun kat
De laatste keer dat ik een losse camera kocht was volgens mij ook de eerste foto van mijn katquote:Op zondag 6 december 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Geef mensen een camera en ze filmen hun kat
Ja, dat begonnen ze ook al snel te doenquote:Op zondag 6 december 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de wat minder beschaafde mensen de poes.
Tijd voor een motor, Bosquote:Op zondag 6 december 2020 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom krijg ik een banner te zien over een Megashop voor motorkleding in Tilburg..
![]()
![]()
Loop ik hier zeker te vaak te kankeren op Tilburgquote:Op zondag 6 december 2020 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom krijg ik een banner te zien over een Megashop voor motorkleding in Tilburg..
![]()
![]()
Dan moet ik wel eerst mijn rijbewijs halen...quote:
Ik kan er ook wat van hoor. Maar volgens mij was het vanuit Google en niet direct vanuit FOK!quote:Op zondag 6 december 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop ik hier zeker te vaak te kankeren op Tilburg
quote:
Anna Boleyn lijkt sprekend op Céline Dionquote:
Gevindquote:Op zondag 6 december 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een losse camera kocht was volgens mij ook de eerste foto van mijn kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |