abonnement Unibet Coolblue
pi_196576173

Welkom in het PlayStation topic w/
In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder. B-)


Playstation 4
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

De FOK! PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je hierrrr terugvinden.


Playstation 5

De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.

De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.

Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.

Aangekondigde games (dit aantal zal niet snel toenemen):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS Plus games van deze maand:

De aankomende grote releases met datum

Immortals Fenyx Rising 03-12-2020

Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021

Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker

PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Thisis4thepayers :B
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196576185
:7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 6 december 2020 @ 08:30:29 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196576219
Een menselijk oog ziet maximaal 24 FPS :{w
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 6 december 2020 @ 08:36:18 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196576255
quote:
6s.gif Op zondag 6 december 2020 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een menselijk oog ziet maximaal 24 FPS :{w
Heb dit nooit begrepen...het zal iets met synchronisatie zijn, want we zijn ons wel degelijk ervan bewust of iets 24 of 60 fps is.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 6 december 2020 @ 08:43:03 #5
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_196576310
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 08:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Disc Edition of Digital Edition?
Haha ooh DE kan allebei zijn, de digital ;)
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  zondag 6 december 2020 @ 08:45:28 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196576330
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 08:43 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Haha ooh DE kan allebei zijn, de digital ;)
Ik dacht dat je ‘m in Duitsland gehaald had.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196576366
quote:
83s.gif Op zondag 6 december 2020 08:45 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je ‘m in Duitsland gehaald had.
DEDE 8-)
Deutsche Digital Edition
Deutsche Disc Edition
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196576377
quote:
6s.gif Op zondag 6 december 2020 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een menselijk oog ziet maximaal 24 FPS :{w
Geen bionische ogen hebben :{w
Cyborgs _O_
Seven of Nine :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 6 december 2020 @ 08:55:37 #9
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196576428
Uitgebreide uitleg over fps en al het grafische.

quote:
Computer game players have some of the best eyes around. “If you’re working with gamers, you’re working with a really weird population of people who are probably operating close to maximal levels,” says DeLong.
https://www.pcgamer.com/h(...)uman-eye-really-see/
  zondag 6 december 2020 @ 09:03:48 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196576515
Serieuze reacties op zondagochtend. Mooi man. O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196576616
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2020 01:14 schreef DKUp het volgende:
Anders haal ik Cyberpunk wel bij Intertoys Loosduinen, daar komt toch geen hond.
Koop hem gewoon digitaal, weet je zeker dat je de goede versie speelt.
  zondag 6 december 2020 @ 09:21:55 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196576673
quote:
6s.gif Op zondag 6 december 2020 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een menselijk oog ziet maximaal 24 FPS :{w
Net zoals dat jouw zusje mij aankeek met haar plezieroog.
pi_196576782
quote:
6s.gif Op zondag 6 december 2020 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een menselijk oog ziet maximaal 24 FPS :{w
pi_196576812
120 Hertjez?

  zondag 6 december 2020 @ 09:51:22 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196576936
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 07:41 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Ik ben om praktische reden al sinds de ps4 helemaal digitaal gegaan. Het kost me best wel wat moeite om van de zetel naar mijn rolstoel te gaan en weer terug om enkel een schijfje te wisselen. Dus is het wel heel handig als al je games met een druk op de knop te starten zijn.
Het heeft zeker zijn voordelen, vooral voor iemand die motorisch beperkt is.
Op deze manier open je natuurlijk als Sony wel de deur voor mensen die anders nooit een console hadden gekocht.

Ik vroeg me alleen af of er verder iets was. Ik las op meerdere plekken mensen praten over welke keuze ze gingen maken, maar het was mij totaal niet duidelijk wat voor voordeel een digitale versie had.
In mei ga ik dan ook maar een disc versie kopen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196577020
quote:
5s.gif Op zondag 6 december 2020 09:35 schreef BroesWillems het volgende:
120 Hertjez?

[ afbeelding ]
Een subtiele verwijzing naar 120Hz O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196577112
Maar losstaand van de vraag hierboven ergens hoeveel fps het menselijk oog maximaal aan kan, is het verschil tussen 30 en 60 fps ontzettend goed te merken.
Met name bij fast paced games als Nioh/Soulsborne en shooters bijvoorbeeld.

Maar ook bij games waarbij de fps minder van belang is, is dat de go to optie als je dat eenmaal gewend bent :Y

Valhalla heb ik pas kort gespeeld op mijn PS5 (ga ik waarschijnlijk vandaag of morgen mee verder als Demon's Souls uit is), maar ik heb daar de Performance mode gespeeld (Dynamic 4K en 60fps), en daarna Resolution mode (4K en 30fps (of variable fps?)), maar ben toch heel rap weer terug gegaan naar de Performance mode.

Of je het verschil tussen 60 en 120fps net zo goed merk, durf ik niet te zeggen. Nog niet uitgeprobeerd.
Ik weet dat de PS5 versie van Borderlands 3 op max 120 draait in Perormance mode en dat COD Cold War ook die optie heeft
Wellicht dat @DKUp dat heeft geprobeerd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 6 december 2020 @ 10:31:29 #19
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196577294
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het heeft zeker zijn voordelen, vooral voor iemand die motorisch beperkt is.
Op deze manier open je natuurlijk als Sony wel de deur voor mensen die anders nooit een console hadden gekocht.

Ik vroeg me alleen af of er verder iets was. Ik las op meerdere plekken mensen praten over welke keuze ze gingen maken, maar het was mij totaal niet duidelijk wat voor voordeel een digitale versie had.
In mei ga ik dan ook maar een disc versie kopen.
1 voordeel dat ik me kan voorstellen (geen idee of het ook zo is). De digitale editie kan wel eens betere koeling hebben omdat de disklezer de luchtstroom niet verstoord.
pi_196577440
Doen er hier nog mensen mee met de doritos actie?

Ps. Doritos :~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196577490
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Doen er hier nog mensen mee met de doritos actie?

Ps. Doritos :~
O-)

Maar ik at sowieso al wel Doritos.
1 Zak in de week, met guacamole dipsaus :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196577500
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het heeft zeker zijn voordelen, vooral voor iemand die motorisch beperkt is.
Op deze manier open je natuurlijk als Sony wel de deur voor mensen die anders nooit een console hadden gekocht.

Ik vroeg me alleen af of er verder iets was. Ik las op meerdere plekken mensen praten over welke keuze ze gingen maken, maar het was mij totaal niet duidelijk wat voor voordeel een digitale versie had.
In mei ga ik dan ook maar een disc versie kopen.
Het voordeel is dat ie 100eu goedkoper is :P
pi_196577572
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
Maar losstaand van de vraag hierboven ergens hoeveel fps het menselijk oog maximaal aan kan, is het verschil tussen 30 en 60 fps ontzettend goed te merken.
Met name bij fast paced games als Nioh/Soulsborne en shooters bijvoorbeeld.

Maar ook bij games waarbij de fps minder van belang is, is dat de go to optie als je dat eenmaal gewend bent :Y

Valhalla heb ik pas kort gespeeld op mijn PS5 (ga ik waarschijnlijk vandaag of morgen mee verder als Demon's Souls uit is), maar ik heb daar de Performance mode gespeeld (Dynamic 4K en 60fps), en daarna Resolution mode (4K en 30fps (of variable fps?)), maar ben toch heel rap weer terug gegaan naar de Performance mode.

Of je het verschil tussen 60 en 120fps net zo goed merk, durf ik niet te zeggen. Nog niet uitgeprobeerd.
Ik weet dat de PS5 versie van Borderlands 3 op max 120 draait in Perormance mode en dat COD Cold War ook die optie heeft
Wellicht dat @:DKUp dat heeft geprobeerd.
Ja, ook tussen 60hz en 120hz zie en voel je gewoon verschil hoor.

Het is niet voor niets dat de 1440p 144hz monitoren zo populair zijn in PC gaming.
  zondag 6 december 2020 @ 11:08:33 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196577766
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Doen er hier nog mensen mee met de doritos actie?

Ps. Doritos :~
Eén zak gegeten (American Cool, want ik ben cool) en een half uur op zoek geweest naar de code. Moest de hulp inroepen van mijn FOK!vrienden :')

Niets gewonnen ook :(

Vandaag maar eens twee euro overmaken naar GameMania voor het goede doel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- Werkt niet. Kan de order niet afronden. Dan niet he.

[ Bericht 2% gewijzigd door Notorious_Roy op 06-12-2020 11:14:00 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196577995
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
Maar losstaand van de vraag hierboven ergens hoeveel fps het menselijk oog maximaal aan kan, is het verschil tussen 30 en 60 fps ontzettend goed te merken.
Met name bij fast paced games als Nioh/Soulsborne en shooters bijvoorbeeld.

Maar ook bij games waarbij de fps minder van belang is, is dat de go to optie als je dat eenmaal gewend bent :Y

Valhalla heb ik pas kort gespeeld op mijn PS5 (ga ik waarschijnlijk vandaag of morgen mee verder als Demon's Souls uit is), maar ik heb daar de Performance mode gespeeld (Dynamic 4K en 60fps), en daarna Resolution mode (4K en 30fps (of variable fps?)), maar ben toch heel rap weer terug gegaan naar de Performance mode.

Of je het verschil tussen 60 en 120fps net zo goed merk, durf ik niet te zeggen. Nog niet uitgeprobeerd.
Ik weet dat de PS5 versie van Borderlands 3 op max 120 draait in Perormance mode en dat COD Cold War ook die optie heeft
Wellicht dat @:DKUp dat heeft geprobeerd.
Dirt 5 gespeeld, ik ben meteen weer terug gegaan naar Quality Mode wat meestal in 60fps draait, 120FPS mode zag er niet echt mooi uit. Bij Cold War nog niet gedaan, maar bij die game is 120FPS wel handiger natuurlijk.
SOONY
pi_196578009
Gisteren een Cool American zak opengetrokken, maar niet op want ik ben niet meer zo viesdik om dat even op te vreten :+
Straks even de code zoeken :P
Ik win liever een Series X en drie jaar Game Pass Ultimate :') :@
SOONY
pi_196578441
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Eén zak gegeten (American Cool, want ik ben cool) en een half uur op zoek geweest naar de code. Moest de hulp inroepen van mijn FOK!vrienden :')

Niets gewonnen ook :(

Vandaag maar eens twee euro overmaken naar GameMania voor het goede doel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- Werkt niet. Kan de order niet afronden. Dan niet he.
Oh leuke tip van gamemania, ook even 2 eu doneren, als het lukt. En een niksbox winnen dan maar.

Edit, lukt niet.

Ik voorzie record opbrengsten voor KiKa, vouchers zijn op zeker _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 december 2020 @ 12:12:10 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196578676
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 11:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oh leuke tip van gamemania, ook even 2 eu doneren, als het lukt. En een niksbox winnen dan maar.

Edit, lukt niet.

Ik voorzie record opbrengsten voor KiKa, vouchers zijn op zeker _O-
Vouchers zijn de nieuwe next-gen consoles _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196578706
quote:
Ligt er ook aan of een game HGIG ondersteunt. En dat zijn er nog maar weinig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196578744
quote:
19s.gif Op zondag 6 december 2020 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vouchers zijn de nieuwe next-gen consoles _O_
Ik heb nog 5 Vouchers.
Ik wil ze wel ruilen tegen 2 PS5's en een Series X :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196578838
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196579613
Heb Spiderman remastered en de DLC uitgespeeld.

Ben nu Valhalla aan het downloaden. Cyberpunk wacht ik toch het liefst tot de PS5 upgrade er is al zal dat een lastige opgave worden :P
pi_196579802
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:07 schreef Sjemmert het volgende:
Heb Spiderman remastered en de DLC uitgespeeld.

Ben nu Valhalla aan het downloaden. Cyberpunk wacht ik toch het liefst tot de PS5 upgrade er is al zal dat een lastige opgave worden :P
Je grootste uitdaging is spoilers vermijden.
pi_196579891
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je grootste uitdaging is spoilers vermijden.
Aha ja.

Misschien haal ik hem wel op de PC er is ook nog niets bekend over wanneer die upgrade zou komen :{

Ik vind het een beetje suf om een mindere versie te gaan spelen terwijl ik een knappe PC heb en een PS5.
pi_196579915
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Aha ja.

Misschien haal ik hem wel op de PC er is ook nog niets bekend over wanneer die upgrade zou komen :{
Dat ligt een beetje aan AMD die nog bezig is met hun versie van DLSS.
Ik gok richting maart eigenlijk pas dat het echt klaar is voor een next gen patch.
Komt ook wel overeen met CDPR statements qua begin 2021.
pi_196580086
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:07 schreef Sjemmert het volgende:
Heb Spiderman remastered en de DLC uitgespeeld.

Ben nu Valhalla aan het downloaden. Cyberpunk wacht ik toch het liefst tot de PS5 upgrade er is al zal dat een lastige opgave worden :P
Komt de PS5 versie dan niet meteen ook op 10 december uit?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196580153
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2020 13:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Komt de PS5 versie dan niet meteen ook op 10 december uit?
Er komt een 'PS5' versie op 10 december maar dat is eigenlijk gewoon de PS4 Pro versie met misschien iets hogere resolutie/framerate. De echte PS5 versie met ray tracing en verdere grafische verbetering komt later in 2021. Dat wordt gewoon een gratis patch dan.
pi_196580239
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 13:38 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Er komt een 'PS5' versie op 10 december maar dat is eigenlijk gewoon de PS4 Pro versie met misschien iets hogere resolutie/framerate. De echte PS5 versie met ray tracing en verdere grafische verbetering komt later in 2021. Dat wordt gewoon een gratis patch dan.
Dus als je dus in de winkel de fysieke PS5 game koopt, is dat dus nog niet de volledige net gen versie?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196580299
Ze krijgen de current gen versie nauwelijks werkend laat staan een next gen versie.
Benieuwd naar de bugs.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196580383
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 13:38 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Er komt een 'PS5' versie op 10 december maar dat is eigenlijk gewoon de PS4 Pro versie met misschien iets hogere resolutie/framerate. De echte PS5 versie met ray tracing en verdere grafische verbetering komt later in 2021. Dat wordt gewoon een gratis patch dan.
Niet “iets” hogere framerate, 60fps met wat kleine andere verbeteringen ingebakken inde consoles zelf. (Idem voor series X immers)
pi_196580449
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:46 schreef KennyPowers het volgende:
Ze krijgen de current gen versie nauwelijks werkend laat staan een next gen versie.
Benieuwd naar de bugs.
Hoe kom je daar nou weer bij?
Een van de laatste statements is dat het zelfs redelijk goed werkt op de one S en basis ps4, beter dan ze zelf hadden verwacht van te voren.

Dat komt naar mijn mening wel goed. (Mits patches)
pi_196580507
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?
Een van de laatste statements is dat het zelfs redelijk goed werkt op de one S en basis ps4, beter dan ze zelf hadden verwacht van te voren.

Dat komt naar mijn mening wel goed. (Mits patches)
Dat het 8 keer is uitgesteld en de devs al twee jaar 80 uur per week aan het bug fixen zijn

gr gr jason
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196580572
Kan iemand (@Jimbo) mij vanavond even helpen in Demon's Souls om mijn Character Tendency op Pure White te krijgen?

De enige mogelijkheden die ik nu nog heb zijn óf om als Blue Summon opgeroepen te worden en iemand helpen de baas te verslaan.
Maar ik heb vanmiddag anderhalf uur voor The Old Monk (schijn te beste plek te zijn) gestaan met mijn summon sign, maar 0,0 resultaat :')

De andere optie is om geïnvade te worden door een andere speler en die dan te doden.

Ben zelf rond een uur of 19.00u weer thuis.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 6 december 2020 @ 14:12:30 #45
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196580827
Morgen om 1700 verloopt het embargo op reviews voor CP77, ik ben erg benieuwd, maar ik ga hem wel digitaal halen uiteraard, want bol.com betaald 15 euro voor mijn digitale versie.
Verwacht eigenlijk dat ie gewoon heel goed is en de hype compleet waarmaakt.

Het enige waar ik een een beetje over twijfel is of ie niet teveel op deus ex gaat lijken.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196580877
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dus als je dus in de winkel de fysieke PS5 game koopt, is dat dus nog niet de volledige net gen versie?
Jawel, als je die fysieke versie update met de day one patch zal het vanaf dag 1 beter draaien op de PS5/Series X dus in dat opzicht is het gewoon de next gen versie maar er komt in 2021 een grotere grafische patch voor de next gen consoles.

quote:
The First Cyberpunk 2077 Next-Gen Upgrade Will Be Available on Day One

This is where the Cyberpunk 2077 next-gen upgrade plans get a little complicated.

If you play Cyberpunk 2077 on PS5 or Xbox Series X/S (regardless of which console you purchased the game for originally) sometime between December 10th and the near future, you will play a version of the game that has been updated for next-gen consoles. The game will launch with a day one patch designed to offer next-gen improvements.

frame rates, and enhanced visuals right out of the gate. Based on what we’ve heard so far, it sounds like the day one next-gen version of the game will perform similarly to Xbox One or PS4 games running on next-gen consoles via their backward compatibility programs.

A Second Cyberpunk 2077 Next-Gen Upgrade Will Be Released Sometime Later

While Cyberpunk 2077 will always run better on next-gen consoles, we won’t see the game really take advantage of next-gen hardware until sometime later when CD Project Red releases the game’s “true” next-gen update.

Much like the day one next-gen update, we don’t actually know what will be featured in this eventual next-gen update. For that matter, we don’t even know when the update will be released (although all signs currently point to sometime during early 2021).

However, CD Projekt Red has noted that the plan is for this update to take “full advantage of the next-gen hardware” and for it to be released “for free” to anyone with a next-gen copy of the game. Without further details regarding the scope of this update, we’d guess that it will likely not be a full remake of Cyberpunk 2077 for next-gen consoles but rather a finely tuned version of the day one game that will look better, run smoother, and better utilize the consoles’ SSDs.
https://www.denofgeek.com(...)ies-x-explained/?amp
pi_196581878
Volgens mij is het al meerdere keren gezegd dat het beter zal zijn op de PS5 en Series X dan de vorige generatie ook al op Day-One. De echte grote update en next gen versie komt ergens in 2021.
Mensen lijken het nog steeds niet te snappen :+

Even klooien met de brightness en HDR-settings en alles ziet er een stuk beter uit ook AC Valhalla wat nu van het beeld knalt.
SOONY
pi_196582162
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 15:09 schreef DKUp het volgende:
Volgens mij is het al meerdere keren gezegd dat het beter zal zijn op de PS5 en Series X dan de vorige generatie ook al op Day-One. De echte grote update en next gen versie komt ergens in 2021.
Mensen lijken het nog steeds niet te snappen :+

Even klooien met de brightness en HDR-settings en alles ziet er een stuk beter uit ook AC Valhalla wat nu van het beeld knalt.
Welke settings heb je nu dan?
En ingame in Valhalla?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196582314
Grmbl....


Bij de media markt immortals fenix rising gehaald. Kom ik thuis, ram m in de ps4 om hem alvast te installeren...

Herkent hij de disc niet!

Dus disc eruit, schoonmaken.... nogmaals proberen...

Weer niet!


Blijkt dat ik met mijn gare harses de ps5 versie heb gekocht. }:| :')

Gelukkig was omruilen geen probleem bij de media markt.
pi_196582365
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 15:37 schreef blessed19 het volgende:
Grmbl....


Bij de media markt immortals fenix rising gehaald. Kom ik thuis, ram m in de ps4 om hem alvast te installeren...

Herkent hij de disc niet!

Dus disc eruit, schoonmaken.... nogmaals proberen...

Weer niet!


Blijkt dat ik met mijn gare harses de ps5 versie heb gekocht. }:| :')

Gelukkig was omruilen geen probleem bij de media markt.
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196582370
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb nog 5 Vouchers.
Ik wil ze wel ruilen tegen 2 PS5's en een Series X :7
_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196583241
Ik speel nu COD in 120FPS :+
Voelt heerlijk _O-
Overmorgen headset er nog bij en dan feest met dit en Warzone _O-
SOONY
  zondag 6 december 2020 @ 16:53:24 #53
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196583509
Gister toen ik op valhalla installatie aan het wachten was God of War aangezet... Dat eerste gevecht met die stranger :o
  FOK!fotograaf zondag 6 december 2020 @ 16:56:17 #54
364681 over_hedge
pi_196583565
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:53 schreef Friday12 het volgende:
Gister toen ik op valhalla installatie aan het wachten was God of War aangezet... Dat eerste gevecht met die stranger :o
Dat gevecht komt me nog wel onbekend voor. Hi ha ho!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 6 december 2020 @ 16:56:55 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196583582
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 15:37 schreef blessed19 het volgende:
Grmbl....


Bij de media markt immortals fenix rising gehaald. Kom ik thuis, ram m in de ps4 om hem alvast te installeren...

Herkent hij de disc niet!

Dus disc eruit, schoonmaken.... nogmaals proberen...

Weer niet!


Blijkt dat ik met mijn gare harses de ps5 versie heb gekocht. }:| :')

Gelukkig was omruilen geen probleem bij de media markt.
Op de Xbox maakt dat gelukkig niets uit dankzij Smart Delivery ™
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196583706
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 15:37 schreef blessed19 het volgende:
Grmbl....


Bij de media markt immortals fenix rising gehaald. Kom ik thuis, ram m in de ps4 om hem alvast te installeren...

Herkent hij de disc niet!

Dus disc eruit, schoonmaken.... nogmaals proberen...

Weer niet!


Blijkt dat ik met mijn gare harses de ps5 versie heb gekocht. }:| :')

Gelukkig was omruilen geen probleem bij de media markt.
ik moest enigszins lachen, sorry!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196583721
quote:
6s.gif Op zondag 6 december 2020 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Op de Xbox maakt dat gelukkig niets uit dankzij Smart Delivery ™
*rapporteert post*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196583920
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:53 schreef Friday12 het volgende:
Gister toen ik op valhalla installatie aan het wachten was God of War aangezet... Dat eerste gevecht met die stranger :o
Heb je God of War op je PS5 vanaf PS4 disc of de digitale versie gespeeld?

Geen idee of Santa Monica dat inmiddels al gepatched heeft, maar de disc versie van God of War 2018 schijnt op de PS5 beter/soepeler te draaien dan de digitale versie.

Ik heb mijn God of War disc vorige week al verkocht, omdat ie toch bij de PS Plus Collection zat, dus ik kan dat niet meer testen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196583932
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:53 schreef Friday12 het volgende:
Gister toen ik op valhalla installatie aan het wachten was God of War aangezet... Dat eerste gevecht met die stranger :o
Ik ga hem opnieuw spelen op de 5 als ik ooit de 5 heb, wat een game was dat _O_ mijn eerste plat _O_
  zondag 6 december 2020 @ 17:17:21 #60
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196584014
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heb je God of War op je PS5 vanaf PS4 disc of de digitale versie gespeeld?

Geen idee of Santa Monica dat inmiddels al gepatched heeft, maar de disc versie van God of War 2018 schijnt op de PS5 beter/soepeler te draaien dan de digitale versie.

Ik heb mijn God of War disc vorige week al verkocht, omdat ie toch bij de PS Plus Collection zat, dus ik kan dat niet meer testen.
Ik heb de disc ook maar nu via de plus collectie.
  zondag 6 december 2020 @ 17:18:10 #61
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196584033
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2020 17:13 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik ga hem opnieuw spelen op de 5 als ik ooit de 5 heb, wat een game was dat _O_ mijn eerste plat _O_
Ik weet niet waarom ik de game nooit gestart heb maar damn _O_
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 17:22:31 #62
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196584119
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2020 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Kan iemand (@:Jimbo) mij vanavond even helpen in Demon's Souls om mijn Character Tendency op Pure White te krijgen?

De enige mogelijkheden die ik nu nog heb zijn óf om als Blue Summon opgeroepen te worden en iemand helpen de baas te verslaan.
Maar ik heb vanmiddag anderhalf uur voor The Old Monk (schijn te beste plek te zijn) gestaan met mijn summon sign, maar 0,0 resultaat :')

De andere optie is om geïnvade te worden door een andere speler en die dan te doden.

Ben zelf rond een uur of 19.00u weer thuis.
je hebt mn nummer nog? app vanavond maar ff dan kijk ik even of t lukt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 17:23:09 #63
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196584133
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 15:37 schreef blessed19 het volgende:
Grmbl....

Bij de media markt immortals fenix rising gehaald. Kom ik thuis, ram m in de ps4 om hem alvast te installeren...

Herkent hij de disc niet!

Dus disc eruit, schoonmaken.... nogmaals proberen...

Weer niet!

Blijkt dat ik met mijn gare harses de ps5 versie heb gekocht. }:| :')

Gelukkig was omruilen geen probleem bij de media markt.
_O-

wou nog zeggen, doe je ps4 ff op zn kant zetten hjad dat probleem ook

maar ja, nee, dat helpt nu niet _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196584318
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heb je God of War op je PS5 vanaf PS4 disc of de digitale versie gespeeld?

Geen idee of Santa Monica dat inmiddels al gepatched heeft, maar de disc versie van God of War 2018 schijnt op de PS5 beter/soepeler te draaien dan de digitale versie.

Ik heb mijn God of War disc vorige week al verkocht, omdat ie toch bij de PS Plus Collection zat, dus ik kan dat niet meer testen.
Klinkt mij in de oren als flauwekul, is toch exact dezelfde software
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196584394
Tja bij de Xbox kan je de last gen versie kopen en erachter komen dat je de Series X-versie niet hebt.
COLD WARED

Toch wel blij dat mijn tv HDMI 2.1 heeft want 120HZ in 4K is wel mooi meegenomen >:)
COD zal vast geen 4K zijn hoor maar het is wel heerlijk soepel nu en fijn om te spelen.
SOONY
pi_196584419
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Klinkt mij in de oren als flauwekul, is toch exact dezelfde software
Zonder patches was het blijkbaar 4K en een unlocked framerate.
SOONY
pi_196584822
GOW en HZD zullen ze wel remasteren en bundelen met het vervolg |:)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196585034
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 17:59 schreef KennyPowers het volgende:
GOW en HZD zullen ze wel remasteren en bundelen met het vervolg |:)
Ja, die kans acht ik nog wel aanwezig.
4K 60FPS HDR Raytracing >:)
SOONY
  zondag 6 december 2020 @ 18:27:48 #69
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196585652
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2020 18:09 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja, die kans acht ik nog wel aanwezig.
4K 60FPS HDR Raytracing >:)
Gvd HZD remastered :D geef mij
pi_196585760
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 17:59 schreef KennyPowers het volgende:
GOW en HZD zullen ze wel remasteren en bundelen met het vervolg |:)
Shut up and take my money
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196586415
* Studiotje wacht al heel lang tot DHL gaat aangeven wanneer ze de PS5 leveren ;(
  zondag 6 december 2020 @ 18:59:25 #73
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196586563
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:49 schreef Drankster het volgende:
@:Blackst4r, je hebt nu ook een Telegram van PSX. Ik heb er tot nu toe 2.

https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ

https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
Thanks bro! Ben benieuwd! Ik inderdaad nu ook 2 (kanalen)

Effe afwachten. Sinds gisteren toen ik gejoined had bij die ene uiteraard niks meer langsgekomen :') :D

[ Bericht 17% gewijzigd door Rickocum op 06-12-2020 19:07:31 ]
  zondag 6 december 2020 @ 19:04:04 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196586690
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 18:54 schreef Studiotje het volgende:
* Studiotje wacht al heel lang tot DHL gaat aangeven wanneer ze de PS5 leveren ;(
Stu, lekker ding.

Heb je er ook games bij besteld?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196586747
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:27 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Gvd HZD remastered :D geef mij
Ze gaan echt nog wel iets doen met GOW en HZD voor de sequels. TLOU Part 2 krijgt ook een remaster met de multiplayer er nog bij.
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 18:54 schreef Studiotje het volgende:
* Studiotje wacht al heel lang tot DHL gaat aangeven wanneer ze de PS5 leveren ;(
Headset komt dinsdag van onze Duitse vriendjes >:)
SOONY
  zondag 6 december 2020 @ 19:09:57 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196586872
Remasters zijn niet nodig he, gewoon 4K@60fps patch. Meer dan voldoende. En niets extra vragen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 6 december 2020 @ 19:12:10 #77
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196586958
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2020 19:06 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze gaan echt nog wel iets doen met GOW en HZD voor de sequels. TLOU Part 2 krijgt ook een remaster met de multiplayer er nog bij.
[..]

Headset komt dinsdag van onze Duitse vriendjes >:)
Tlou2 multiplayer?
pi_196587092
quote:
3s.gif Op zondag 6 december 2020 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Remasters zijn niet nodig he, gewoon 4K@60fps patch. Meer dan voldoende. En niets extra vragen.
Square Enix heeft het net voor elkaar gekregen om de definitive edition van Dragon Quest XI, inclusief gedownscalede textures van de Switch, opnieuw voor bijna ($40) de volle mep aan te bieden voor de PS4. Als er ergens iets te verdienen valt doen ontwikkelaars het wel.
pi_196587220
Accu vd DualSense leeg, tijd voor televisie :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196587486
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Klinkt mij in de oren als flauwekul, is toch exact dezelfde software
Net even gegoogled, de disc versie is de ongepatchte versie en die zou (zolang je geen game update download) in Performance mode op de PS5 én in 4K én op 60fps werken.

De digitale versie is automatisch de laatste versie en dus gepacht en die draait in Performance mode op de PS5 op 60fps en 1080p.
Net nog gecontroleerd.

Hopelijk maakt Santa Monica dat nog in orde.

Of ik koop hem wel weer op PS4 disc voor een tientje (ik heb mijn disc net verkocht van de week).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196587674
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 18:54 schreef Studiotje het volgende:
* Studiotje wacht al heel lang tot DHL gaat aangeven wanneer ze de PS5 leveren ;(
Hoe lang geleden besteld en wanneer zou ie eigenlijk komen dan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196587804
Ook maar begonnen aan AC Mordor
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196587827
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Tlou2 multiplayer?
Factions II
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196588007
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Tlou2 multiplayer?
Naughty Dog is bezig met een TLOU Multiplayer, dus dan ga ik er even vanuit dat ze dat in combinatie doen met een PS5-remaster.
Want TLOU Part 2 heeft geen 60FPS, 4K, Raytracing, volledige Dualsense-support, SSD-voordelen en eventueel betere textures. Kunnen ze ook nog TLOU Remastered nog verder verbeteren :+
SOONY
pi_196588039
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stu, lekker ding.

Heb je er ook games bij besteld?
Hey popje :* ik heb er geen games bij besteld :P
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2020 19:06 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze gaan echt nog wel iets doen met GOW en HZD voor de sequels. TLOU Part 2 krijgt ook een remaster met de multiplayer er nog bij.
[..]

Headset komt dinsdag van onze Duitse vriendjes >:)
:o

De PS5 is vrijdag weggegaan bij onze Duitse vriendjes en nu is het wachten op DHL :P
pi_196588160
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 15:09 schreef DKUp het volgende:
Volgens mij is het al meerdere keren gezegd dat het beter zal zijn op de PS5 en Series X dan de vorige generatie ook al op Day-One. De echte grote update en next gen versie komt ergens in 2021.
Mensen lijken het nog steeds niet te snappen :+

Even klooien met de brightness en HDR-settings en alles ziet er een stuk beter uit ook AC Valhalla wat nu van het beeld knalt.
Welke Brightness en HDR settings heb je nu dan?

En in Valhalla?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196588323
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 19:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Welke Brightness en HDR settings heb je nu dan?

En in Valhalla?
Van HDR-test aangehouden, dus dat die die 1.000 NIT’s haalt en volledig zwart dus 0.
AC Valhalla
Brightness 7 die daaronder op 5. HDR 1.000 en exposure 0.
SOONY
  zondag 6 december 2020 @ 19:49:01 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196588360
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 19:39 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hey popje :* ik heb er geen games bij besteld :P
Welke games deed je zoal op de ps4?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196588466
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Van HDR-test aangehouden, dus dat die die 1.000 NIT’s haalt en volledig zwart dus 0.
AC Valhalla
Brightness 7 die daaronder op 5. HDR 1.000 en exposure 0.
Als het goed is ga ik morgen Demon's Souls uitspelen en dan ga ik met Valhalla aan de gang.
Zal dan ook eens kijken voor de settings.

Ik zie nu net onderstaande video op YouTube:


Recommended 900 of 1000 en 1.2

[ Bericht 32% gewijzigd door StateOfMind op 06-12-2020 19:57:59 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196588495
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Welke games deed je zoal op de ps4?
Van alles en nog wat. Call of duty, GTA, Assasins Creed, TLOU. Ik heb de nieuwe COD al wel voor de PS5, meer niet :P (Heb ook de Xbox Series X onderweg dus moet nu gaan kiezen wat ik waarop ga spelen :@)
pi_196588660
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 19:53 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Van alles en nog wat. Call of duty, GTA, Assasins Creed, TLOU. Ik heb de nieuwe COD al wel voor de PS5, meer niet :P (Heb ook de Xbox Series X onderweg dus moet nu gaan kiezen wat ik waarop ga spelen :@)
Heb je TLOU2 al gespeeld?
Die is _O_ en schitterend op de PS4 (Pro) en heeft een gratis upgrade naar de PS5.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196588739
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 19:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heb je TLOU2 al gespeeld?
Die is _O_ en schitterend op de PS4 (Pro) en heeft een gratis upgrade naar de PS5.
Ja ook gespeeld, die ga ik een replay geven op de PS5 :D
pi_196588763
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 20:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ja ook gespeeld, die ga ik een replay geven op de PS5 :D
Als je van Assassin's Creed houdt, vind je Ghost of Tsushima ook vast tof.
Heeft ook een gratis upgrade naar de PS5.
Absolute aanrader :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196588860
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 20:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als je van Assassin's Creed houdt, vind je Ghost of Tsushima ook vast tof.
Heeft ook een gratis upgrade naar de PS5.
Absolute aanrader :Y
Die heb ik ook nog liggen, maar 1 keer gestart :’) ook maar eens weer een kans geven :P
  zondag 6 december 2020 @ 20:09:52 #95
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196588875
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:38 schreef DKUp het volgende:

[..]

Naughty Dog is bezig met een TLOU Multiplayer, dus dan ga ik er even vanuit dat ze dat in combinatie doen met een PS5-remaster.
Want TLOU Part 2 heeft geen 60FPS, 4K, Raytracing, volledige Dualsense-support, SSD-voordelen en eventueel betere textures. Kunnen ze ook nog TLOU Remastered nog verder verbeteren :+
Wist niet eens dat er een mp kwam _O-
pi_196589142
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2020 19:52 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als het goed is ga ik morgen Demon's Souls uitspelen en dan ga ik met Valhalla aan de gang.
Zal dan ook eens kijken voor de settings.

Ik zie nu net onderstaande video op YouTube:


Recommended 900 of 1000 en 1.2
Zo even kijken dan maar |:)
Telkens wordt het iets mooier :+
SOONY
pi_196589268
Batman Arkham Knight heeft een nieuwe patch gekregen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
  FOK!fotograaf zondag 6 december 2020 @ 20:31:22 #98
364681 over_hedge
pi_196589273
Nu alleen nog iets wat het spel minder saai maakt :+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_196589433

SOONY
pi_196589493
Repaid in blood gehaald
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196589622
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2020 20:31 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Knight heeft een nieuwe patch gekregen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be the batmobile _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196589631
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 20:41 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 20:41 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bizar.
Straks gaan de Mexicaanse kartels nog over op consoles en videokaarten _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196589710
quote:
81s.gif Op zondag 6 december 2020 20:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Be the batmobile _O_
To the Batmobile, let's go *O*

*O*

Op 0:29 :7

Parkzicht *O*
Club X kleine zaal *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196589842
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2020 20:31 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Knight heeft een nieuwe patch gekregen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien binnenkort een NG+ doen, vond deze wel tof. Heeft deze geen Pro 4k patch gekregen?
  zondag 6 december 2020 @ 21:09:32 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_196589911
Weet iemand hoe dat zit, met mijn PS5 die deze week binnenkomt ga ik mijn PS4 weggeven aan mijn broer. Er staan natuurlijk heel veel digitale games op, maar die zitten eigenlijk aan mijn account gekoppeld, en op de PS5 zal ik wel hetzelfde account hebben. Denk verder niet dat ik oude games wil herspelen, maar ik denk dat ik wel mijn oude account op de PS4 moet laten staan als hij ze ook wil doen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 6 december 2020 @ 21:57:51 #106
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196590603
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196590750
quote:
Toch twijfelde Twan wel toen hij de spelcomputer bestelde. "Maar hij is altijd zo zuinig. En op de site stond dat er nog maar vier over waren. Doe het nou maar, zei ik tegen hem. Achteraf denk ik: had ik maar niks gezegd", vertelt vader Wiljan. "Ik voel mij als ouder ook lullig en stom."

Lekker pap, oen.
Al mag je dat als 15-jarige ook wel snappen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196590835
Morgen wordt de PS5 geleverd, hyper *O*
pi_196590855
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 22:13 schreef Studiotje het volgende:
Morgen wordt de PS5 geleverd, hyper *O*
Lege doos
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_196590897
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2020 22:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Lege doos
Ik hoop op kattebrokken ;(
pi_196590916
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 22:18 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik hoop op kattebrokken ;(
Komt vast wel goed ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_196591099
Ik vind dus Spider-Man op 60fps spelen er superkunstmatig uit zien :') 30fps ziet er veel natuurlijker uit vind ik.

Ben ik raar? Iedereen is zo hyped over 60fps namelijk...
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196591263
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind dus Spider-Man op 60fps spelen er superkunstmatig uit zien :') 30fps ziet er veel natuurlijker uit vind ik.

Ben ik raar? Iedereen is zo hyped over 60fps namelijk...
Hoe bedoel je dat, superkunstmatig?

Want het enige dat een hogere framerate doet is dat alles veel soepeler en vloeiender is qua beweging.
Staat an sich los van graphics.
Hooguit dat je bij de focus op 60fps een iets lagere resolutie hebt, maar dat zal bij PS5 games niet zo gek veel schelen.

Zo heb je bij Valhalla bijvoorbeeld de keus tussen 4K en 30 FPS, of als je voor 60fps gaat, dan is de resolutie dynamic 4K.

Zelfs bij een (nog) niet voor de PS5 geoptimaliseerde game zoals God of War is de resolutie bij 60fps niet lager dan 1080p (FullHD dus).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 6 december 2020 @ 23:05:03 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196591472
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 21:09 schreef speknek het volgende:
Weet iemand hoe dat zit, met mijn PS5 die deze week binnenkomt ga ik mijn PS4 weggeven aan mijn broer. Er staan natuurlijk heel veel digitale games op, maar die zitten eigenlijk aan mijn account gekoppeld, en op de PS5 zal ik wel hetzelfde account hebben. Denk verder niet dat ik oude games wil herspelen, maar ik denk dat ik wel mijn oude account op de PS4 moet laten staan als hij ze ook wil doen?
Account moet er wel op staan ja, maar hij kan spelen op een eigen account.

Ik download vaak US games die ik gewoon speel op m'n EU account.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 6 december 2020 @ 23:05:47 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196591485
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 20:43 schreef KennyPowers het volgende:
Repaid in blood gehaald
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vaak ben ik wel niet gestorven? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196593582
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind dus Spider-Man op 60fps spelen er superkunstmatig uit zien :') 30fps ziet er veel natuurlijker uit vind ik.

Ben ik raar? Iedereen is zo hyped over 60fps namelijk...
Het is net wat je gewend bent.

Films worden gemonteerd met 24 fps. Zo weten onze hersenen dat het een film is.

Als je ineens vloeiende gradatie e.d. aan gaat zetten, waardoor alles ineens veel soepeler beweegt, krijg je het "soap effect". Dan ziet dat er gek uit. Meeste hebben daar geen probleem mee, maar ik kan er zelf niet zo goed tegen.

Ik denk dat dat bij ons hetzelfde geldt voor een hogere fps.
pi_196593604
quote:
19s.gif Op zondag 6 december 2020 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Account moet er wel op staan ja, maar hij kan spelen op een eigen account.

Ik download vaak US games die ik gewoon speel op m'n EU account.
Wtf? Bedankt voor de tip! Maakt het ook nog uit in welke staat je je moet registreren? Iets met taxes en zulks.
  maandag 7 december 2020 @ 07:30:55 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196593646
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Wtf? Bedankt voor de tip! Maakt het ook nog uit in welke staat je je moet registreren? Iets met taxes en zulks.
Yup, er zijn wat Staten met 0% tax. Weet even niet meer welke, maar Google is je vriend.

Tegoed koop ik dan via CD Keys.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196594100
quote:
19s.gif Op maandag 7 december 2020 07:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup, er zijn wat Staten met 0% tax. Weet even niet meer welke, maar Google is je vriend.

Tegoed koop ik dan via CD Keys.
Screenshot gemaakt. Thnx!
pi_196594112
Gisteren trouwens een uurtje immortals gespeeld. De humor is best tof, ik weet niet echt hoe ik het moet omschrijven maar het spreekt mij wel aan. Verder loopt alles soepel. Je speelt het spel alsof het een verhaal is, dat vind ik best tof bedacht. :)
pi_196594152
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:21 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het is net wat je gewend bent.

Films worden gemonteerd met 24 fps. Zo weten onze hersenen dat het een film is.

Als je ineens vloeiende gradatie e.d. aan gaat zetten, waardoor alles ineens veel soepeler beweegt, krijg je het "soap effect". Dan ziet dat er gek uit. Meeste hebben daar geen probleem mee, maar ik kan er zelf niet zo goed tegen.

Ik denk dat dat bij ons hetzelfde geldt voor een hogere fps.
Op vrijwel elke hardware site wordt geadviseerd om dat uit te schakelen.
Bij LG heet dat TruMotion, bij Samsung Auto Motion Plus en bij Sony MotionFlow.

Bij games zou het non-60fps games een onnatuurlijke pseudo 60fps feel geven.
Maar als het goed is is dit in Game Mode (de meeste tv's hebben dit) uitgeschakeld.

Er staat me iets van bij dat iig @wolfrolf een eenvoudige 4K televisie heeft en vaak hebben die slechts een 50Hz scherm.
Ik weet niet of dat nog van (grote) invloed is op in hoeverre 60fps kan wordt weergegeven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196594215
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Op vrijwel elke hardware site wordt geadviseerd om dat uit te schakelen.
Bij LG heet dat TruMotion, bij Samsung Auto Motion Plus en bij Sony MotionFlow.

Bij games zou het non-60fps games een onnatuurlijke pseudo 60fps feel geven.
Maar als het goed is is dit in Game Mode (de meeste tv's hebben dit) uitgeschakeld.

Er staat me iets van bij dat iig @:wolfrolf een eenvoudige 4K televisie heeft en vaak hebben die slechts een 50Hz scherm.
Ik weet niet of dat nog van (grote) invloed is op in hoeverre 60fps kan wordt weergegeven.
Ik snap je reactie niet helemaal. Het gaat erom dat die wolf de 60 fps kunstmatig uit vind zien. Dat probeerde ik uit te leggen. Waardoor dat zou kunnen. :)
pi_196594315
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Wtf? Bedankt voor de tip! Maakt het ook nog uit in welke staat je je moet registreren? Iets met taxes en zulks.
Mijn alter ego woont in Delaware voor de US store games. Kom ook!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_196594342
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:54 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet helemaal. Het gaat erom dat die wolf de 60 fps kunstmatig uit vind zien. Dat probeerde ik uit te leggen. Waardoor dat zou kunnen. :)
Wat ik bedoel is dat als het er kunstmatig uitziende 60fps te wijten is aan het soap opera effect, dat dat dan heel simpel te verwijderen is door dat uit te schakelen
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 09:09:53 #125
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196594382
tweede trial in colosseum of fools gehaald, nail helemaal geüpgraded.
Vanavond maar eens kijken wat ik nu ga doen, ga ik de grimm troupe dingen zoeken of ga ik wat bazen proberen dood te slaan?
Moet hornet 2 in ieder geval nog en die gigantische kwal nog en dan vast nog wat andere bosses.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196594387
Vandaag Cyberpunk 2077 reviews.

Hyped! *O*
  maandag 7 december 2020 @ 09:14:31 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196594456
quote:
17s.gif Op maandag 7 december 2020 09:09 schreef dud0r het volgende:
tweede trial in colosseum of fools gehaald, nail helemaal geüpgraded.
Vanavond maar eens kijken wat ik nu ga doen, ga ik de grimm troupe dingen zoeken of ga ik wat bazen proberen dood te slaan?
Moet hornet 2 in ieder geval nog en die gigantische kwal nog en dan vast nog wat andere bosses.
Heb je de eindbaas al verslagen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 09:15:44 #128
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196594474
quote:
19s.gif Op maandag 7 december 2020 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb je de eindbaas al verslagen?
nee. Ik heb volgens mij ook nog niet alle gebieden ontdekt heb ik het idee.
Het is zoveel groter dan ik verwacht had :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 7 december 2020 @ 09:32:18 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196594682
quote:
17s.gif Op maandag 7 december 2020 09:15 schreef dud0r het volgende:

[..]

nee. Ik heb volgens mij ook nog niet alle gebieden ontdekt heb ik het idee.
Het is zoveel groter dan ik verwacht had :D
Het is niet voor niets een van mijn favoriete games deze generatie. _O_ En dan ben ik 'gewoon' de game gaan uitspelen. Wel alle gebieden (afaik), maar niet die optionele bazen, of dat kasteel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 09:36:48 #130
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196594721
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2020 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is niet voor niets een van mijn favoriete games deze generatie. _O_ En dan ben ik 'gewoon' de game gaan uitspelen. Wel alle gebieden (afaik), maar niet die optionele bazen, of dat kasteel.
ik heb volgens mij 1 of 2 optionele bazen gedaan heb ik het idee maar weet het niet zeker.
Blijf het wel lastig vinden dat het onduidelijk is waar je heen moet.
Heb gelukkig wel al m'n geo weer terug die die kuthoer gestolen had. :(
Ben ook nog steeds aan het uitzoeken wat nou de beste combinaties van charms zijn voor mijn speelstijl
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 7 december 2020 @ 10:03:23 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196595025
quote:
17s.gif Op maandag 7 december 2020 09:36 schreef dud0r het volgende:

[..]

ik heb volgens mij 1 of 2 optionele bazen gedaan heb ik het idee maar weet het niet zeker.
Blijf het wel lastig vinden dat het onduidelijk is waar je heen moet.
Heb gelukkig wel al m'n geo weer terug die die kuthoer gestolen had. :(
Ben ook nog steeds aan het uitzoeken wat nou de beste combinaties van charms zijn voor mijn speelstijl
Die onduidelijkheid maakte het voor mij wel heel tof. Een beetje zoals Breath of the Wild. Zo van: hier is de game world. Succes 14.gif Ik denk dat ik Soul Catcher, Long Nail, Thorns of Agony, en Sharp Shadow vooral gebruikte.

Het enige waar ik een beetje bang voor ben in de sequel is dat je weer teruggezet wordt naar geen extra abilities. Op het einde kon ik double jumpen, vliegen, teleporten, alles. Dat vind ik wel vaker lastig in sequels.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 10:06:50 #132
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196595066
quote:
19s.gif Op maandag 7 december 2020 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die onduidelijkheid maakte het voor mij wel heel tof. Een beetje zoals Breath of the Wild. Zo van: hier is de game world. Succes 14.gif Ik denk dat ik Soul Catcher, Long Nail, Thorns of Agony, en Sharp Shadow vooral gebruikte.

Het enige waar ik een beetje bang voor ben in de sequel is dat je weer teruggezet wordt naar geen extra abilities. Op het einde kon ik double jumpen, vliegen, teleporten, alles. Dat vind ik wel vaker lastig in sequels.
Breath of the wild heb ik niet gespeeld want geen switch.
En ik vind het ook wel leuk alleen af en toe is het een beetje zoeken.
Zoals dat je dan wat met die trillende grond kan en dat je dan denkt oh ja daar heb ik 800 stukken van gezien en dan ben je je toch een partij aan het zoeken waar het was.
Heb daarvoor nu ook maar die extra dingen gekocht mocht ik wat tegen komen waar ik nog niet door kan.
Zoals die zwarte zooi.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 7 december 2020 @ 10:14:53 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196595179
quote:
17s.gif Op maandag 7 december 2020 10:06 schreef dud0r het volgende:

[..]

Breath of the wild heb ik niet gespeeld want geen switch.
En ik vind het ook wel leuk alleen af en toe is het een beetje zoeken.
Zoals dat je dan wat met die trillende grond kan en dat je dan denkt oh ja daar heb ik 800 stukken van gezien en dan ben je je toch een partij aan het zoeken waar het was.
Heb daarvoor nu ook maar die extra dingen gekocht mocht ik wat tegen komen waar ik nog niet door kan.
Zoals die zwarte zooi.
Die map markers? Die leken mij ook wel handig, alleen toch weinig gebruikt uiteindelijk. Op weg naar die gebieden werd ik toch telkens weer afgeleid. Zit je ineens in een heel nieuw gebied bijvoorbeeld :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 10:15:21 #134
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196595189
Hollow knight _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 10:16:17 #135
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196595201
quote:
19s.gif Op maandag 7 december 2020 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die map markers? Die leken mij ook wel handig, alleen toch weinig gebruikt uiteindelijk. Op weg naar die gebieden werd ik toch telkens weer afgeleid. Zit je ineens in een heel nieuw gebied bijvoorbeeld :D
ja dat herken ik wel ja, ging van de week naar een ding toe omdat ik wist dat ik daar wat kon met een nieuwe power. drie uur later en twee nieuwe gebieden erbij was ik er eindelijk :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 7 december 2020 @ 13:01:52 #136
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196597648
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2020 20:31 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Knight heeft een nieuwe patch gekregen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk overrated games :r
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2020 @ 13:03:29 #137
364681 over_hedge
pi_196597675
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 09:10 schreef Aurelius het volgende:
Vandaag Cyberpunk 2077 reviews.

Hyped! *O*
hyped voor reviews? Die heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Wel origineel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_196598511
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:01 schreef Blackst4r het volgende:

[..]

Verschrikkelijk overrated games :r
Asylum en City vind ik wel heeeel erg tof. Knight minder ivm batmobile.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 7 december 2020 @ 14:17:07 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196598830
quote:
Ang3l is hier altijd zo lovend over. Ik ga hem wel checken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196599761
Net in de lunchpauze de leechmonger gesloopt in demons souls. begin er toch steeds handiger in te worden :) op naar de volgende nu. nog geen idee welke ik heb phalanx,armor spider,tower knight,Adjudicator,en leechmonger gedaan nu.
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_196600077
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ang3l is hier altijd zo lovend over. Ik ga hem wel checken.
Ik heb Redemption helemaal kapot gespeeld vroeger.
  maandag 7 december 2020 @ 15:36:06 #143
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196600264
Masquerade was baas. Maar ook buggy. Maar tijdens het zien van de trailers en gameplay beelden werd ik toch steeds minder enthousiast.

Maar dikke prima, laat ze maar verder schaven.
pi_196601162
reviews when
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 16:22:58 #145
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196601173
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:22 schreef KennyPowers het volgende:
reviews when
18u gleuf ik
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196601189
Zin in

Hoge cijfers -> boze resetera
Lage cijfers -> boze fanboys
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196601231
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 16:24 schreef KennyPowers het volgende:
Zin in

Hoge cijfers -> boze resetera
Lage cijfers -> boze fanboys
Ik ga er maar vanuit dat ze boos gaan zijn op Resetera.

Maar dat zijn ze eigenlijk altijd al daar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 16:27:05 #148
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196601241
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 16:24 schreef KennyPowers het volgende:
Zin in

Hoge cijfers -> boze resetera
Lage cijfers -> boze fanboys
Zag net nog wat gameplay langskomen, melee ziet er best wel vermakelijk uit.
Ga denk ik beginnen met een STR/tank build die hendig sjieke pets'n uutdeel'n ken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196601547
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 09:04 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Mijn alter ego woont in Delaware voor de US store games. Kom ook!
Komt voor de bakker makker!
pi_196601987
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 16:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik ga er maar vanuit dat ze boos gaan zijn op Resetera.

Maar dat zijn ze eigenlijk altijd al daar.
Des te vermakelijker.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_196602190
waarom is CP.. 2077 102GB op ps4 pre-load maar ~60GB voor pc? Of zit er bij de consoles die 43GB patch bij in gebakken ofzo?
pi_196602433
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 09:04 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Mijn alter ego woont in Delaware voor de US store games. Kom ook!
de mijne op een fictief adres in California scheelt me dikke euro's, en geen tax betalen is ook top _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 7 december 2020 @ 17:55:10 #153
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_196603131
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:21 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het is net wat je gewend bent.

Films worden gemonteerd met 24 fps. Zo weten onze hersenen dat het een film is.

Als je ineens vloeiende gradatie e.d. aan gaat zetten, waardoor alles ineens veel soepeler beweegt, krijg je het "soap effect". Dan ziet dat er gek uit. Meeste hebben daar geen probleem mee, maar ik kan er zelf niet zo goed tegen.

Ik denk dat dat bij ons hetzelfde geldt voor een hogere fps.
Volgens mij hebben de Hobbitfilms dit ook? Ziet er daar ook eigenaardig uit. Ik weet niet of er daarna nog films met die techniek zijn verschenen, of dat ik er zo aan gewend ben geraakt dat het niet meer opvalt..
pi_196603568
9.1 so far
https://www.metacritic.com/game/pc/cyberpunk-2077

Kan die 10en nooit serieus nemen.
Allemaal minpunten noemen maar dan 10/10 geven :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 18:15:10 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196603638






hihihih piemels
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 18:16:07 #156
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196603662
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:12 schreef KennyPowers het volgende:
9.1 so far
https://www.metacritic.com/game/pc/cyberpunk-2077

Kan die 10en nooit serieus nemen.
Allemaal minpunten noemen maar dan 10/10 geven :')
Klopt die hebben 'm waarschijnlijk ook nog maar een dag binnen ofzo.

Dit is wel interessant daarover (niets wat we nog niet wisten natuurlijk):
https://www.forbes.com/si(...)berpunk-2077-reviews
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 18:18:44 #157
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196603723
VG24/7 geeft ook 5/5, ondanks dat de 'verdict' toch niet mega positief klinkt. Wel lekker cliche.

quote:
In the midst of such intense anticipation and scrutiny, it’s easy to get carried away with what Cyberpunk 2077 could have been. The final experience might be more familiar than many predicted, with plenty of elements that aren’t perfect, but it’s dripping with detail and engaging stories. With so much to see and do, Cyberpunk 2077 is the kind of RPG where you blink and hours go by, which is just what we need to finish off 2020.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 7 december 2020 @ 18:25:20 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196603861
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef 2dope het volgende:
VG24/7 geeft ook 5/5, ondanks dat de 'verdict' toch niet mega positief klinkt. Wel lekker cliche.
[..]

Ik vind het juist wel positief.

quote:
it’s dripping with detail and engaging stories. With so much to see and do, Cyberpunk 2077 is the kind of RPG where you blink and hours go by, which is just what we need to finish off 2020.

Kijk, minpunten zijn er altijd. Zelfs Mario 64, Chrono Trigger en Breath of the Wild hebben bugs, gekke design keuzes of controversiële elementen. Toch zijn dat voor mij essentiële 10/10 beste ooit games.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196603933
https://www.resetera.com/(...)thread.339952/page-2
https://www.resetera.com/(...)h-day.338674/page-16
Staff is re-evaluating how Cyberpunk 2077 threads will be handled. Until a decision is made, this thread will be locked.

You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 18:34:28 #160
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196604049
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2020 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel positief.
[..]

Kijk, minpunten zijn er altijd. Zelfs Mario 64, Chrono Trigger en Breath of the Wild hebben bugs, gekke design keuzes of controversiële elementen. Toch zijn dat voor mij essentiële 10/10 beste ooit games.
True, true. Ik vind dat vonnis gewoon niet echt passen bij een 5/5. Beginnen met allerlei negatieve shit en dan afsluiten met "maar er is zoveel te doen, de tijd vliegt!!11". Ja no shit Henk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196604091
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 18:29 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.resetera.com/(...)thread.339952/page-2
https://www.resetera.com/(...)h-day.338674/page-16
Staff is re-evaluating how Cyberpunk 2077 threads will be handled. Until a decision is made, this thread will be locked.

[ afbeelding ]
Je mag alleen maar negatief zijn over Cyberpunk.
RESETERAED
SOONY
  maandag 7 december 2020 @ 18:39:34 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196604185
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 18:34 schreef 2dope het volgende:

[..]

True, true. Ik vind dat vonnis gewoon niet echt passen bij een 5/5. Beginnen met allerlei negatieve shit en dan afsluiten met "maar er is zoveel te doen, de tijd vliegt!!11". Ja no shit Henk.
Er zijn nog maar weinig echt goeie reviewers, wat dat betreft mag FOK! in haar handjes knijpen met Kensuke.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 7 december 2020 @ 18:41:35 #163
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196604244
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 18:29 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.resetera.com/(...)thread.339952/page-2
https://www.resetera.com/(...)h-day.338674/page-16
Staff is re-evaluating how Cyberpunk 2077 threads will be handled. Until a decision is made, this thread will be locked.

[ afbeelding ]
Ik snap niet hoe zulke mensen over zichzelf denken.
Echt niet. Wat voor een verschrikkelijk verknipt persoon moet je dan zijn?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196604247
Gelukkig mag dit topic openblijven

Cyberpunk 2077 reviews that highlight the transphobia issues
https://www.resetera.com/(...)hobia-issues.339976/
SOONY
pi_196604291
Zo te lezen is het een coole game, maar wel veel bugs. Wachten op de (next gen) patch dus.
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 18:43:49 #166
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196604295
quote:
17s.gif Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig mag dit topic openblijven

Cyberpunk 2077 reviews that highlight the transphobia issues
https://www.resetera.com/(...)hobia-issues.339976/
Uiteraard, maar zullen we het dan ook gewoon over PlayStation + games hebben in plaats van over de triestheid van een of ander pauperforum verderop?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196604302
Hun website, hun feestje.
  maandag 7 december 2020 @ 18:46:29 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196604358
quote:
17s.gif Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig mag dit topic openblijven

Cyberpunk 2077 reviews that highlight the transphobia issues
https://www.resetera.com/(...)hobia-issues.339976/
Heb zin om "Cyberpunk 2077 reviews that don't highlight the transphobia issues" te openen.

Maar ik ga nooit meer inloggen daar :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196604366
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 18:43 schreef 2dope het volgende:
Uiteraard, maar zullen we het dan ook gewoon over PlayStation + games hebben
Just Cause 4 :r

:7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196604372
twitter
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 18:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

Uiteraard, maar zullen we het dan ook gewoon over PlayStation + games hebben in plaats van over de triestheid van een of ander pauperforum verderop?
Oké
SOONY
pi_196604400
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ik ga nooit meer inloggen daar :)
NeoGAF is tegenwoordig (weer) erg leuk sinds alle gekkies weg zijn. Zelf de maker van de OT van Cyberpunk 2077 is teruggekeerd.
pi_196604448
Kallie Plagge is wel fantastisch trouwens....
Too much water en Days Gone een onvoldoende geven omdat het seksistisch is
SOONY
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 18:54:52 #173
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196604564
Dit is wel leuk gedaan, tenminste eerlijk:

quote:
Impressions of the first 40 hours ahead of our final review.

Editor's note: After years of hype and controversy, CD Projekt's Cyberpunk 2077 is arriving later this week. We've spent around 40 hours in Night City so far and will be delivering our final verdict later in the week. In addition to wanting to spend a bit more time with the game, the pre-launch build we have has some stability and performance issues, and we'd prefer to give CD Projekt a little more time to squash bugs and get the experience to the same level players will see later this week. Before the final review, here are our impressions of this vast and frequently impressive open world adventure.
https://www.eurogamer.net(...)7-review-impressions
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196604584
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 18:50 schreef DKUp het volgende:
Kallie Plagge is wel fantastisch trouwens....
Too much water en Days Gone een onvoldoende geven omdat het seksistisch is
IGN Pokemon Sword & Shield - 9.3
Geschreven door een enorme fanboy
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196604670
Alles is pc, dus de console versie kan nog wel eens tegenvallen _O-
SOONY
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 18:59:48 #176
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196604672
quote:
To be honest, it is a mess right now. Characters frozen in default, static animations throughout cutscenes/scripted conversations/scenes; floating weapons after you kill the enemy holding them (this was supposed to be fixed but is still happening); stuff just... not appearing in characters hands when they're supposed to be holding something; one where smashing a window that I needed to smash for a quest sent me flying 150 yards backwards, repeatedly. All immersion-breaking stuff, over "game-breaking", but in a game that's built around the altar of immersiveness, it's an issue...
Heeft Bethesda meegeholpen bij de ontwikkeling ofzo?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196604692
"I couldn't go in any place without dildos to grab in my inventory, seriously there are dildos everywhere.."
"The game is sex, sex, action, sex, sex, sex, action written like a crappy 90s actioneer."
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196604733
Polished huh?
SOONY
  maandag 7 december 2020 @ 19:03:22 #179
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196604767
Deze nik wacht wel even :')

Maar ik verwacht dat het wel goed komt.

Eerst maar een prejsteesjon obtainen.


Als die ook niet vol bugs en bricks zit.
  Eindredactie Games maandag 7 december 2020 @ 19:05:29 #180
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196604830
Eerste roundup:

Eurogamer – Unscored
Polygon – Unscored
Vice – Unscored
GamesRadar – 5/5
IGN – 9/10
The Gamer – 5/5
GamesBeat – 3/5
GameInformer – 9/10
PC Gamer – 78/100
RPG Site – 9/10
GameSpot – 7/10
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196604900
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2020 19:05 schreef 2dope het volgende:
Eerste roundup:

Eurogamer – Unscored
Polygon – Unscored
Vice – Unscored
GamesRadar – 5/5
IGN – 9/10
The Gamer – 5/5
GamesBeat – 3/5
GameInformer – 9/10
PC Gamer – 78/100
RPG Site – 9/10
GameSpot – 7/10
Die 7 van GameSpot van Kallie Plagge _O_
SOONY
pi_196605059
Sowieso zou ik het spelen op een PS5 of Series X/S. Of een PC natuurlijk.
pi_196605063
twitter

twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196605178
Nu die "Cyberpunk 2077 after 30 hours" aan het luisteren/kijken. Ik geloof dat al deze reviews mijn twijfels niet gaan wegnemen of ik ga wachten tot de echte PS5 update.
pi_196605552
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 18:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heeft Bethesda meegeholpen bij de ontwikkeling ofzo?
Dat is zonder the day 1 patch.
  maandag 7 december 2020 @ 19:38:24 #187
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196605584
Net de de preorder geplaatst op de ps store, deze game gaat echt wel gladgepoetst worden en ik verwacht dat die gigantische day one patch ook flink wat zaken fixed zodat een groot aantal reviews al niet meer relevant zijn over een paar dagen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196605677
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 19:38 schreef Dopekoe het volgende:
Net de de preorder geplaatst op de ps store, deze game gaat echt wel gladgepoetst worden en ik verwacht dat die gigantische day one patch ook flink wat zaken fixed zodat een groot aantal reviews al niet meer relevant zijn over een paar dagen :)
Nu.nl had het eriver dat na de patch het nog steeds vol zit met bugs
pi_196605698
The Witcher 3 is nu ook veel beter dan vijf jaar geleden.
SOONY
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2020 @ 19:46:39 #190
364681 over_hedge
pi_196605773
quote:
Die linker gast heel te veel gespeeld en is vergeten te eten. Want die ziet er al dood uit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 7 december 2020 @ 19:58:39 #192
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196606041
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nu.nl had het eriver dat na de patch het nog steeds vol zit met bugs
Ik heb meerdere games gespeeld die zogenaamd onder de bugs zaten.

Nooit wat van gemerkt of nooit last van gehad, maar we gaan het zien donderdag :)
Sowieso gaan de bugs naar verkoop van tijd verdwijnen, daar heb ik echt wel vertrouwen in :)

Hij slurpt trouwens idd een hoop diskspace van m'n ps4 op, maar had al. Voldoende toen ik worms rumble eraf gooide, dus Fifa 20 kon blijven staan nog even :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 7 december 2020 @ 20:09:11 #193
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196606244
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196606430
De Pulse 3D Headset is binnen, JAAAA tijd voor COD voor de eerste keer met een Headset :B

Bedankt Duitse vriendjes.
SOONY
  maandag 7 december 2020 @ 20:20:19 #195
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196606446
Verdorie, net de eerste ps5 gemist met de app ;(
pi_196606469
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:20 schreef Blackst4r het volgende:
Verdorie, net de eerste ps5 gemist met de app ;(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196606491
Nog geen PS4 reviews, nog maar even wachten met Cyberpunk dan :9
pi_196607057
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:20 schreef Blackst4r het volgende:
Verdorie, net de eerste ps5 gemist met de app ;(
Was de Engelse Amazon, volgens mij ongunstig met Euro > Pond en een verkeerde stekker.
pi_196607102


Ik heb deze game zo hard nodig :~
lekker faxen heel de dag echt genot
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2020 @ 20:53:48 #200
364681 over_hedge
pi_196607257
quote:
11s.gif Op maandag 7 december 2020 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb deze game zo hard nodig :~
Ik ben toevallig net met die ps4 versie begonnen die bij die collectie zit. Vind het nog best grappig dat ik dat ps5 spel misschien ook wel koop
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_196607417
Die controller mensen, die controller, die feedback, die trilling, die triggers. Man man man _O_
pi_196607461
Ik wil ook :(
pi_196607721
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik ben toevallig net met die ps4 versie begonnen die bij die collectie zit. Vind het nog best grappig dat ik dat ps5 spel misschien ook wel koop
Mocht je een PS3 of PSNow hebben, echt A Crack In Time spelen, en Into The Nexus (als die erop staat bij psnow?)

Echt briljante games.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196607739
quote:
4s.gif Op maandag 7 december 2020 21:01 schreef Leonos het volgende:
Ik wil ook :(
gewoon besteld onder het smeren van een broodje

Lees: hysterisch toevoegen aan het bol.com mandje en bij poging 4 wonderbaarlijk genoeg slagen en stomverbaasd de volgende dag (!) een PS5 thuis hebben
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196607799
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:46 schreef Drankster het volgende:

[..]

Was de Engelse Amazon, volgens mij ongunstig met Euro > Pond en een verkeerde stekker.
Makkelijker om aan een reisstekker te komen dan een PS5 met Europese stekker ;(.
pi_196607805
quote:
9s.gif Op maandag 7 december 2020 21:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

gewoon besteld onder het smeren van een broodje

Lees: hysterisch toevoegen aan het bol.com mandje en bij poging 4 wonderbaarlijk genoeg slagen en stomverbaasd de volgende dag (!) een PS5 thuis hebben
:D
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 7 december 2020 @ 21:17:22 #207
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196607812
quote:
9s.gif Op maandag 7 december 2020 21:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

gewoon besteld onder het smeren van een broodje

Lees: hysterisch toevoegen aan het bol.com mandje en bij poging 4 wonderbaarlijk genoeg slagen en stomverbaasd de volgende dag (!) een PS5 thuis hebben
Dat herhaal je wel graag zeg.
pi_196607825
Heeft iemand trouwens enig idee hoe het met de garantie zit als je bij een buitenlandse versie van Amazon koopt? Loopt dat dan via Amazon.nl of moet je in je beste Google Translate Spaans een mailtje sturen naar Amazon.es?
pi_196607917
120FPS en 3D Audio GENOT :B
SOONY
pi_196607918
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef Tocadisco het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe het met de garantie zit als je bij een buitenlandse versie van Amazon koopt? Loopt dat dan via Amazon.nl of moet je in je beste Google Translate Spaans een mailtje sturen naar Amazon.es?
Gaat toch via Sony?
  maandag 7 december 2020 @ 21:22:17 #211
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196607933
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef Tocadisco het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe het met de garantie zit als je bij een buitenlandse versie van Amazon koopt? Loopt dat dan via Amazon.nl of moet je in je beste Google Translate Spaans een mailtje sturen naar Amazon.es?
Voor zover ik weet loopt de garantie van Sony producten altijd via sony zelf ongeacht waar je de producten hebt gekocht.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196608230
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Dat herhaal je wel graag zeg.
Dat ik een broodje smeerde?

[ Bericht 13% gewijzigd door wolfrolf op 07-12-2020 21:40:26 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196608423
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat ik een broodje smeerde?
We weten alleen nog niet wat voor beleg er op je broodje zat
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196608911
[haags accent]Broodje bereklauw met ei en ui[/haags accent]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196608954
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
[haags accent]Broodje bereklauw met ei en ui[/haags accent]
Krijg je toch dikke brandwonden van?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196608989
quote:
11s.gif Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Krijg je toch dikke brandwonden van?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze variant bezorgt je alleen brandwonden als je hem direct uit de frietpan op eet :9~

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 7 december 2020 @ 22:17:01 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196609036
Een PS5 met Ratchet zou een mooi verjaardagscadeau zijn in maart.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2020 @ 22:20:46 #218
159915 -Menn0-
MNO
pi_196609105
quote:
17s.gif Op maandag 7 december 2020 21:21 schreef DKUp het volgende:
120FPS en 3D Audio GENOT :B
Met die nieuwe headset? Ik gebruik nu de Wireless Gold maar twijfel om die nieuwe te halen (als hij weer ergens te halen valt...) maar weer eigenlijk niet of her veel verschil zal maken.

Miles Morales klinkt prima en Warzone klonk net heeeeeel prima namelijk...
,,/
  maandag 7 december 2020 @ 22:23:01 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196609146
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:20 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Met die nieuwe headset? Ik gebruik nu de Wireless Gold maar twijfel om die nieuwe te halen (als hij weer ergens te halen valt...) maar weer eigenlijk niet of her veel verschil zal maken.

Miles Morales klinkt prima en Warzone klonk net heeeeeel prima namelijk...
3D audio werkt met elke headset, dus ik zou het lekker bij die Gold houden. Voor de prijs van de nieuwe headset kun je ook flink wat games kopen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196609151
Daarstraks Demon's Souls uitgespeeld *O*

Maar omdat je dan meteen met een berg Souls zit, meteen door gegaan met NG+
Maar voordat je kan levelen moet je eerst Miep weer vrijspelen en daarvoor moet je eerst de 1e baas (Phalanx) weer verslaan.
Wat nu helemaal een eitje is.

Heb nu 40 VIT en 40 END en 30 STR
Ik ben nu wel een enorme überbaas met mijn Dragon Bone Smasher +5
Tower Knight was in een paar klappen neer met Cursed magic infusion, zonder mij druk te maken om de Archers (= trophy).

Wil nu VIT nog naar 50 krijgen, STR minimaal naar 40 en dan eens kijken voor wat meer punten in Magic of Mirales.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2020 @ 22:28:01 #221
159915 -Menn0-
MNO
pi_196609228
quote:
19s.gif Op maandag 7 december 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

3D audio werkt met elke headset, dus ik zou het lekker bij die Gold houden. Voor de prijs van de nieuwe headset kun je ook flink wat games kopen.
Kan ook niet echt een goede reden vinden (of een vergelijking die iets anders noemt dan comfort), denk dat het meer voelt alsof er een nieuwe headset bij die ps5 hoort...
,,/
pi_196609344
Weten jullie nog leuke coop games beetje zoals A Way Out
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 22:47:57 #223
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196609561
Alle grubs gevonden *O*
Twee dreamer seals gesloopt. Nog eentje te gaan *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196609733
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 22:36 schreef Fugue het volgende:
Weten jullie nog leuke coop games beetje zoals A Way Out
Josef Fares (Director of A Way Out, Brotherhood: Tale of Two Sons) is debuting his next game, It Takes Two at The Game Awards

Even wachten nog
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196609878
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:58 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Josef Fares (Director of A Way Out, Brotherhood: Tale of Two Sons) is debuting his next game, It Takes Two at The Game Awards

Even wachten nog
Thanks maar die ziet er een beetje suf uit
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 00:05:22 #226
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196610576
quote:
17s.gif Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef Studiotje het volgende:
Die controller mensen, die controller, die feedback, die trilling, die triggers. Man man man _O_
huh jij had een xbox toch
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 00:08:06 #227
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196610598
quote:
17s.gif Op maandag 7 december 2020 22:47 schreef dud0r het volgende:
Alle grubs gevonden *O*
Twee dreamer seals gesloopt. Nog eentje te gaan *O*
*O* lekkerrr
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196611509
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nu.nl had het eriver dat na de patch het nog steeds vol zit met bugs
Nu.nl zit dan uit hun nek te kletsen want letterlijk niemand heeft toegang tot de game MET day 1 patch.
Alle reviews zijn op basis van de pre-launch build.

edit ; er is een mid pre-launch patch voor reviewers, en die brengt wel degelijk wat verbeteringen maar is niet de volle normale day 1 patch.
Wat je pas merkt als je saved NA de patch en dan vanaf die save file weer verder gaat.

Nu.nl kun je dan ook niet serieus nemen als game reviewers.

[ Bericht 10% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 08-12-2020 07:37:15 ]
pi_196612174
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:55 schreef Colonia het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de Hobbitfilms dit ook? Ziet er daar ook eigenaardig uit. Ik weet niet of er daarna nog films met die techniek zijn verschenen, of dat ik er zo aan gewend ben geraakt dat het niet meer opvalt..
Ja, dat klopt! Maar naar wat Ik weet heeft alleen Jackson dergelijke "snelle" films gemaakt.

https://www.extremetech.c(...)ng-from-24-to-48-fps
pi_196612408
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 22:36 schreef Fugue het volgende:
Weten jullie nog leuke coop games beetje zoals A Way Out
Het is niet zoals A Way Out maar Stardew Valley coop is denk ik m’n meest gespeelde coop game deze gen.

Samen een boerderij bouwen is echt _O_


Sowieso een aanrader als je het nog niet gespeeld hebt.
pi_196612419
Vraagje voor de Demon's Souls experts:

Ik ben net met NG+ begonnen en ik heb in NG alle Pure White Tendency events afgerond voor de speciale loot.

-> Hoef ik dat in NG+ niet meer te doen dan?

Voor wat betreft mijn Pure White Character Tendency moet ik alleen de 5 Black Phantom NPC's doden Miralda, Scirvir, Rydell, Satsuki en Vinland).

-> Zijn die er altijd automatisch in Pure Black World Tendency?
Of verschijnen die alleen als je hun wereld eerst op Pure White gebracht hebt?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196612780
Fuck, ik kom er net achter dat op 5 januari mijn PS Plus abo afloopt.
En momenteel is een jaar nu weer overal 60 euro :(

Komt er eigenlijk jaarlijks nog een Kerstsale oid waar een jaarabo in de aanbieding is?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196612952
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 00:05 schreef Jimbo het volgende:

[..]

huh jij had een xbox toch
Ook. :P Heb ze beide
  dinsdag 8 december 2020 @ 09:11:04 #234
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196613058
Hmm.... volgens mij kan je CP77 pas spelen op donderdag, hoe kan het dan dat mijn timer op m'n ps4 voor CP77 aangeeft dat ie speelbaar is morgen om 1200 's middags ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 09:16:10 #235
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196613118
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat op 5 januari mijn PS Plus abo afloopt.
En momenteel is een jaar nu weer overal 60 euro :(

Komt er eigenlijk jaarlijks nog een Kerstsale oid waar een jaarabo in de aanbieding is?
meestal wel. ik kwam er ook achter dat ik in het begin van het jaar zat ipv op een derde. -O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 00:08 schreef Jimbo het volgende:

[..]

*O* lekkerrr
Game wordt steeds vetter _O_
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 8 december 2020 @ 09:16:25 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196613121
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 22:36 schreef Fugue het volgende:
Weten jullie nog leuke coop games beetje zoals A Way Out
Die was leuk he? O+
Maar nee, ken geen ander spel als dat.
Alhoewel..... ja misschien Hidden Agenda!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_196613188
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat op 5 januari mijn PS Plus abo afloopt.
En momenteel is een jaar nu weer overal 60 euro :(

Komt er eigenlijk jaarlijks nog een Kerstsale oid waar een jaarabo in de aanbieding is?
Ik koop hem elk jaar met kerst
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196613203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:11 schreef Dopekoe het volgende:
Hmm.... volgens mij kan je CP77 pas spelen op donderdag, hoe kan het dan dat mijn timer op m'n ps4 voor CP77 aangeeft dat ie speelbaar is morgen om 1200 's middags ?
Ik zie hetzelfde, ik dacht gelezen te hebben dat het net iets eerder released op 9 december voor consoles, maar ik twijfel.
pi_196613500
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:16 schreef dud0r het volgende:

[..]

meestal wel. ik kwam er ook achter dat ik in het begin van het jaar zat ipv op een derde. -O-
[..]

Game wordt steeds vetter _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:21 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ik koop hem elk jaar met kerst
Gelukkig ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 8 december 2020 @ 09:51:49 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196613653
Net de nu.nl recensie gelezen van Cyberpunk 2077.... meh, ik wacht wel een paar maandjes.
Dat klonk niet heel best en heel erg buggy.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 8 december 2020 @ 09:57:17 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196613734
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:05 schreef Drankster het volgende:

[..]

Het is niet zoals A Way Out maar Stardew Valley coop is denk ik m’n meest gespeelde coop game deze gen.

Samen een boerderij bouwen is echt _O_


Sowieso een aanrader als je het nog niet gespeeld hebt.
Denk dat meeste uren voor mij op ps4 Stardew, Minecraft en Witcher zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 8 december 2020 @ 09:59:17 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196613754
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Denk dat meeste uren voor mij op ps4 Stardew, Minecraft en Witcher zijn.
O, zo'n lijstje komt waarschijnlijk deze maand weer natuurlijk!
Lijstjes O+ Ik hou van jaaroverzichten :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_196613776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O, zo'n lijstje komt waarschijnlijk deze maand weer natuurlijk!
Lijstjes O+ Ik hou van jaaroverzichten :D
Op de PS5 kan je gelukkig de speeltijd per spel zien in het menu.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196613795
inb4 mensen die het jaaroverzicht niet krijgen omdat ze privacyopties aan hebben of zo :7
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:05:24 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196613852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:01 schreef KennyPowers het volgende:
inb4 mensen die het jaaroverzicht niet krijgen omdat ze privacyopties aan hebben of zo :7
:@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196614428
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Net de nu.nl recensie gelezen van Cyberpunk 2077.... meh, ik wacht wel een paar maandjes.
Dat klonk niet heel best en heel erg buggy.
Even wachten tot donderdag.

• Day 1 patch (reviewers hebben een soort halve patch gekregen).
• Versies zonder DRM (review versies hebben die wel, schijnt de boel te vertragen).
• Echte gameplay beelden (reviewers mogen nu alleen beelden van CDPR tonen).
pi_196614437
Ik vond dit wel een goede review.

  dinsdag 8 december 2020 @ 10:42:15 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196614469
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:00 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Op de PS5 kan je gelukkig de speeltijd per spel zien in het menu.
Heerlijk voor een control freak zoals ik!
Dan kan ik dat ook gaan zien in 2077, als de PS5 beschikbaar is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:42:31 #249
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196614475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:40 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Even wachten tot donderdag.

• Day 1 patch (reviewers hebben een soort halve patch gekregen).
• Versies zonder DRM (review versies hebben die wel, schijnt de boel te vertragen).
• Echte gameplay beelden (reviewers mogen nu alleen beelden van CDPR tonen).
Woensdag dus al in het geval van de ps4 schijnbaar :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196614639
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:42 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Woensdag dus al in het geval van de ps4 schijnbaar :)
Zijn dat niet gewoon de preloads die dan al beschikbaar zijn?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196614641
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:42 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Woensdag dus al in het geval van de ps4 schijnbaar :)
Ik wacht zelf op de PS5 versie/patch.

Maar wel hyped! :)
pi_196614701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:40 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Even wachten tot donderdag.

• Day 1 patch (reviewers hebben een soort halve patch gekregen).
• Versies zonder DRM (review versies hebben die wel, schijnt de boel te vertragen).
• Echte gameplay beelden (reviewers mogen nu alleen beelden van CDPR tonen).
Dit plus die van yongyea.
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:54:27 #253
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196614730
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Zijn dat niet gewoon de preloads die dan al beschikbaar zijn?
Dat dacht ik wel maar ik zie toch echt in mijn scherm staan (na het downloaden):

Afspeelbaar in 1 dag , 01 uur, 05 minuten en 31 seconden
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196614804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:54 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel maar ik zie toch echt in mijn scherm staan (na het downloaden):

Afspeelbaar in 1 dag , 01 uur, 05 minuten en 31 seconden
Ja je hebt gewoon gelijk hoor, ik zie dezelfde timer immers.
pi_196614968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:49 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik wacht zelf op de PS5 versie/patch.

Maar wel hyped! :)
This is the way.
pi_196615080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:54 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel maar ik zie toch echt in mijn scherm staan (na het downloaden):

Afspeelbaar in 1 dag , 01 uur, 05 minuten en 31 seconden
Ik heb van de week wel ergens voorbij zien komen dat de downloads op 10 december om 0.00u Central Pacific Time (oid) live gaan, en dat het dan in bepaalde andere tijdzones dan idd op 9 december locale tijd al beschikbaar kan zijn.

Geen idee of Nederland in zo'n tijdzone zit, of dat het gewoon een foutje is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196615455
Just Cause 4 is wel prima simpel vermaak.
Gewoon alle optionele stuff overslaan en lekker kloten
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 11:52:15 #258
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196615587
alle husk knights verslagen. unbreakable strength en quick slash is wel een heerlijke combo zeg
dderde seal gebroken *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196616025
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat op 5 januari mijn PS Plus abo afloopt.
En momenteel is een jaar nu weer overal 60 euro :(

Komt er eigenlijk jaarlijks nog een Kerstsale oid waar een jaarabo in de aanbieding is?
https://www.cdkeys.com/nl(...)cription-netherlands

50 euro bij cdkeys. Goeie zaak is dat!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196616134
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat op 5 januari mijn PS Plus abo afloopt.
En momenteel is een jaar nu weer overal 60 euro :(

Komt er eigenlijk jaarlijks nog een Kerstsale oid waar een jaarabo in de aanbieding is?
https://www.instant-gamin(...)nnement-netherlands/

Hier zelfs 45 eu.

Heb ik eind oktober gebruikt deze website en ging goed.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196616164
Ik heb inmiddels begrepen dat jaarlijks rond de Kerst het ook nog in de Sale komt in de Store, dan doe ik het liever daar ipv speciaal een account aan te moeten maken voor eenmalig gebruik.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196616198
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb inmiddels begrepen dat jaarlijks rond de Kerst het ook nog in de Sale komt in de Store, dan doe ik het liever daar ipv speciaal een account aan te moeten maken voor eenmalig gebruik.
kan natuurlijk ook :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 12:36:34 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196616261
Hoe zit het met de oververhitting? Na al die horrorverhalen op internet ben ik wel benieuwd of dit daadwerkelijk een probleem is bij de FOK!ers die hem nu in bezit hebben :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  FOK!fotograaf dinsdag 8 december 2020 @ 12:39:12 #264
364681 over_hedge
pi_196616291
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:36 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zit het met de oververhitting? Na al die horrorverhalen op internet ben ik wel benieuwd of dit daadwerkelijk een probleem is bij de FOK!ers die hem nu in bezit hebben :)
Geen last van. De 2 weken zijn om en hij doet het nog :P

Weet niet meer welke xbox fanboy hier kwam zeggen dat alle ps5 kapot zouden gaan in 2 weken :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 8 december 2020 @ 12:41:22 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196616324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Geen last van. De 2 weken zijn om en hij doet het nog :P

Weet niet meer welke xbox fanboy hier kwam zeggen dat alle ps5 kapot zouden gaan in 2 weken :D
@Dr.Daggla
@MMaRsu
@PBateman
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196616442
twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 13:00:18 #267
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196616575
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Geen last van. De 2 weken zijn om en hij doet het nog :P

Weet niet meer welke xbox fanboy hier kwam zeggen dat alle ps5 kapot zouden gaan in 2 weken :D
Ah mooizo! Dan hoef ik mij dus geen zorgen maken als ik er eentje kan bestellen volgend jaar :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  FOK!fotograaf dinsdag 8 december 2020 @ 13:06:39 #268
364681 over_hedge
pi_196616674
quote:
maar 11% voor Hades :') Stelletje console gamers die voters daar
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:26:23 #269
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_196616978
quote:
https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs2/

Die hele subreddit is genieten, een collectief van leeghoofden.
Put these foolish ambitions to rest.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 december 2020 @ 13:32:57 #270
159915 -Menn0-
MNO
pi_196617111
Wat is die PS5 stil hey! Bizar verschil met dat opstijgende vliegtuig van een PS4 Pro...
,,/
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:46:20 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196617411
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is die PS5 stil hey! Bizar verschil met dat opstijgende vliegtuig van een PS4 Pro...
Ah, je hebt er eentje weten te bemachtigen? Have fun!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196617462
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs2/

Die hele subreddit is genieten, een collectief van leeghoofden.
Nog steeds boos pff
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196617478
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is die PS5 stil hey! Bizar verschil met dat opstijgende vliegtuig van een PS4 Pro...
Ik heb het laatste model Pro, die is wél stil.
En het eerste wat mij een paar weken geleden idd opviel toen ik de PS5 voor het eerst aanzette en ermee aan de gang ging, was hoe ontzettend stil ie is :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:52:10 #274
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196617522
quote:
Miles Morales? Wat?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196617560
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Miles Morales? Wat?
Fanvote
1e ronde was iets van 20 games, daarna 10, en finale met 5
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:55:44 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196617621
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Miles Morales? Wat?
SDF op volle toeren
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 13:57:27 #277
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196617654
Shadow cloak ook in de pocket.
Ei geopend, compleet in elkaar geramd worden daar.
_O_
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:10:38 #278
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196617877
Dat ze maar gauw komen met een nieuwe voorraad. Nog nooit zoveel geduld moeten hebben of zoveel moeite moeten doen om 400 euro uit te geven.
pi_196618189
Bij Amazon.co.uk is er eentje tweedehands voor 100 pond te koop als je je kansen wil wagen.
pi_196618317
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:26 schreef Tocadisco het volgende:
Bij Amazon.co.uk is er eentje tweedehands voor 100 pond te koop als je je kansen wil wagen.
Zag het ook, vertrouwde het niet. :P
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:46:44 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196618498
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:26 schreef Tocadisco het volgende:
Bij Amazon.co.uk is er eentje tweedehands voor 100 pond te koop als je je kansen wil wagen.
Sold by GanJieTaiShangMaoYouXianGongSi
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:46:46 #282
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_196618500
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:49 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Nog steeds boos pff
Beetje zonde ook wel. Nu creëer je een soort situatie en gedachte dat Ghost of Tsushima wint door dit soort vote kapende dommies, terwijl het op zichzelf al een waanzinnige game is.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_196618750
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is die PS5 stil hey! Bizar verschil met dat opstijgende vliegtuig van een PS4 Pro...
Waar gekocht? :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196618763
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:26 schreef Tocadisco het volgende:
Bij Amazon.co.uk is er eentje tweedehands voor 100 pond te koop als je je kansen wil wagen.
:') sounds legit
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196618940
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:26 schreef Tocadisco het volgende:
Bij Amazon.co.uk is er eentje tweedehands voor 100 pond te koop als je je kansen wil wagen.
Dat ruikt nog meer fishy dan de Scheveningse visafslag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:28:36 #287
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196619146
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:50 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb het laatste model Pro, die is wél stil.
En het eerste wat mij een paar weken geleden idd opviel toen ik de PS5 voor het eerst aanzette en ermee aan de gang ging, was hoe ontzettend stil ie is :Y
Waren er niet onwijs veel klachten over het geluidsniveau? Best veel filmpjes gezien waarin hij bepaald niet stil was. Maar dat is achteraf dus meegevallen? Moet toegeven dat ik na die berichtjes iets minder haast had om nog te kijken naar een PS5. De series X is echt onwijs stil en de PS5 zou een stuk luidruchtiger zijn, vooral de disc drive? Niet bedoeld als Xbox vs PS, want het liefst heb ik beiden gewoon. Maar niet als die geluidsissues vaak voorkomen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eindredactie Games dinsdag 8 december 2020 @ 15:43:44 #288
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196619379
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:56:27 #289
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196619577
Iemand net een ps5 kunnen kopen op amazon?

Via die telegram chat meldingen van amazon Nederland, Duitsland en UK. Maar mijn winkelmandje bleef leeg als ik die links gebruikte.
pi_196619607
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Iemand net een ps5 kunnen kopen op amazon?

Via die telegram chat meldingen van amazon Nederland, Duitsland en UK. Maar mijn winkelmandje bleef leeg als ik die links gebruikte.
Komt er telkens 1 beschikbaar via een derde verkoper. Moet je heeeel snel bij zijn.
pi_196619613
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Iemand net een ps5 kunnen kopen op amazon?

Via die telegram chat meldingen van amazon Nederland, Duitsland en UK. Maar mijn winkelmandje bleef leeg als ik die links gebruikte.
misschien voeren ze wat in op de achtergrond dat de bots oppakken. Ik denk dan 1600 live?
pi_196619629
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Waren er niet onwijs veel klachten over het geluidsniveau? Best veel filmpjes gezien waarin hij bepaald niet stil was. Maar dat is achteraf dus meegevallen? Moet toegeven dat ik na die berichtjes iets minder haast had om nog te kijken naar een PS5. De series X is echt onwijs stil en de PS5 zou een stuk luidruchtiger zijn, vooral de disc drive? Niet bedoeld als Xbox vs PS, want het liefst heb ik beiden gewoon. Maar niet als die geluidsissues vaak voorkomen.
De mijne is iig fluisterstil :Y
En ik gebruik hem redelijk wat uren per dag.

Ik speel momenteel Demon's Souls digitaal en heb een schijfje van Valhalla erin zitten en met het aanzetten van de PS5 hoor je de disc heel even heel zachtjes ronddraaien, maar dat is het dan ook wel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:09:50 #293
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196619836
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:58 schreef Drankster het volgende:

[..]

misschien voeren ze wat in op de achtergrond dat de bots oppakken. Ik denk dan 1600 live?
Nee niks beschikbaar.
Ik had mijn gsm vast ingelogd op amazon en al, had meteen op die link gedrukt maar nog te laat...
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:09:52 #294
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196619839
Ik moet echt nog meer broodjes smeren. Als ik op die Telegram app zit is alles uitverkocht als ik binnen 10 sec op de links heb gedrukt.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:10:35 #295
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196619849
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Iemand net een ps5 kunnen kopen op amazon?

Via die telegram chat meldingen van amazon Nederland, Duitsland en UK. Maar mijn winkelmandje bleef leeg als ik die links gebruikte.
Hahaha jij zit ook te checken? Ik krijg ook niks hoor.
pi_196619930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:09 schreef Blackst4r het volgende:
Ik moet echt nog meer broodjes smeren. Als ik op die Telegram app zit is alles uitverkocht als ik binnen 10 sec op de links heb gedrukt.
broodje pindakaas is een aanrader
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196619998
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196620003
Amazon NL heeft sinds de eerste melding van Telegram nog niks te koop gezet.

Zitten hier meerdere collega's sinds 15:30 te F5'en. :P
pi_196620237
Matige TT incoming
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196620241
Vol
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')