We zijn er stil van Em!quote:Op zondag 6 december 2020 16:36 schreef Em31 het volgende:
Die gouden dieren jaje hebt er zelfs tafels van.
Ja, en ze stonden ook al bij het Top2000 cafe op de barquote:Op zondag 6 december 2020 15:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Idioot he? Ik heb ze in minstens vijf verschillende winkels gezien
Dit klinkt echt ontzettend lief inderdaadquote:Op zondag 6 december 2020 16:26 schreef MMF93 het volgende:
Wij hebben normaal eigenlijk alleen gewone kerstballen maar nou heb ik gisteren van mn schoonzus een pauw-hanger gekregen voor in de kerstboom, omdat ze zo trots als een pauw is op me. Dat is toch te lief.
Bij het tuincentrum hier in de buurt dus ook een hele wand volquote:Op zondag 6 december 2020 16:36 schreef Em31 het volgende:
Die gouden dieren jaje hebt er zelfs tafels van.
Laten we die dan maar niet in deze SC plaatsen! Een niet-stille Em is veel leukerquote:Op zondag 6 december 2020 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou ook stil worden van gouden flamingo tafels.
* Aoibhin wordt nu helemaal stilquote:
Ja anders is die te laat bij de start.quote:
Ik heb er net eentje naar je gestuurdquote:Op zondag 6 december 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet iemand wel heel diep haten om dit als cadeau te geven
* Aoibhin vindt dit wel een leuk cadeautje voor de WiWitchquote:Op zondag 6 december 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet iemand wel heel diep haten om dit als cadeau te geven
Verbaast me niksquote:Op zondag 6 december 2020 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje naar je gestuurd
Nou nou, kom kom, er zijn toch wel ergere figuren op de wereldquote:Op zondag 6 december 2020 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje naar je gestuurd
Maar dit is een cadeau waarmee gegooid mag worden.quote:
De meeste ter wereld zijn erger dan @Straniquote:Op zondag 6 december 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou nou, kom kom, er zijn toch wel ergere figuren op de wereld
quote:Op zondag 6 december 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou nou, kom kom, er zijn toch wel ergere figuren op de wereld
quote:Op zondag 6 december 2020 17:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
De meeste ter wereld zijn erger dan @:Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |