SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De straat op met een slagersmes en op jacht naar prooiquote:
Ik ben toch altijd het zonnetje in huisquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
waarom kijk je daar zo blij bij ltvdk?
nee hoorquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd het zonnetje in huis
Nee die beestjes wil ik niet opeten....quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
Bal heeft honger dus![]()
*checkt de poort van de blije Fant en de rare Kwok
Is het eindelijk eens 2 dagen droog, wat doet bbquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
ik luister zon stream/youtube waarbij je regen tegen het raam hoort tikken. das echt hemels he
Vind je dat niet super nice klinken dan?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het eindelijk eens 2 dagen droog, wat doet bb
Die ging zijn badkamer toch poetsen of.......?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die beestjes wil ik niet opeten....
Heb buda al een tijdje niet gezien trouwens....
Zei die...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ging zijn badkamer toch poetsen of.......?
Beter dan een stampende bovengnoomquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind je dat niet super nice klinken dan?![]()
Daarna heben we het nog gehad over Cas Spijkersquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ging zijn badkamer toch poetsen of.......?
Ik was al aan het terugzoekenquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarna heben we het nog gehad over Cas Spijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |