Ik hoor hetquote:
Geen idee. Naar het schijnt heeft de RAI de boel wel enigszins tegengewerkt om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En als ze dan gewonnen hadden, zouden ze het een jaar later willen organiseren of zouden ze bedanken voor de eer?
Zekerquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:01 schreef usagi414 het volgende:
@:Aoibhin
Je mag ook wel 2 vergeten parels aan het topic toevoegen, Polen hoort er ook bij.
Die was eigenlijk wel een stuk leukerquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
En nu gaan we door naar Estland, en die vind ik ook tof![]()
Maarja-Liis Ilus deed het jaar ervoor ook mee in duet met Ivo Linna, en dat is ook een favorietje van me
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die was eigenlijk wel een stuk leuker![]()
Maar deze kan er ook mee door.
Die andere is ook mijn favoriet van de tweequote:Op zaterdag 5 december 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die was eigenlijk wel een stuk leuker![]()
Maar deze kan er ook mee door.
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:07 schreef Sableheart het volgende:
Al ken ik Estland uit deze periode vooral van hun interval act tijdens Eesti Laul 1996.
Beste medley ooit.
Heb je een link ?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:07 schreef Sableheart het volgende:
Al ken ik Estland uit deze periode vooral van hun interval act tijdens Eesti Laul 1996.
Beste medley ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |