abonnement Unibet Coolblue
pi_196570305
Is Nice daarvoor te porren?
pi_196570794
Toen was het leuk en spontaan.
Zit echt niet meer op die arrogante dropveter te wachten.
Juin uit Eigen Tuin!
  Admin zondag 6 december 2020 @ 08:50:45 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_196576382
Hij was van de week op de radio en had het kort even over FOK! en die periode, maar volgens mij is er iets met zijn geheugen oid.
Zo zou ik hem gevraagd hebben of ik zijn columns op FOK! mocht plaatsen, terwijl hij toch echt vanuit zichzelf de columns dagelijks op het forum neergooide. Er zouden op dat moment 20 users zijn geweest volgens hem, wat de grootst mogelijke kolder is. Ik zou FOK! hebben verkocht voor 10 miljoen ( :? ) en hij beweerde op dat moment al schrijver te zijn, terwijl hij toetertijd werkzaam was in een bibliotheek.

Die gast heeft zijn hele carrière te danken aan FOK! maar dat lijkt hij volledig te zijn vergeten. Hij doet nu vooral alsof hij ons vanuit zijn beroep als schrijver destijds een gunst heeft verleend nadat ik hem gesmeekt heb of ik zijn columns mocht plaatsen ofzo. Dat is niet echt hoe het is gegaan. Ik verwacht overigens ook niet dat hij hier terug zou willen komen. Ik heb nog steeds geen flauw idee wat FOK! (of ik?) hem misdaan zou moeten hebben, maar het is geen geheim dat hij een behoorlijke hekel aan ons heeft. Het zal. Hij is net zo welkom als iedereen, maar hem specifiek porren? Nee dank je.

Hij voelt zich te goed voor FOK! en dat is wat mij betreft helemaal prima.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_196576404
Kijk daar heb je de tienvoudig miljonair himself _O_
  Admin zondag 6 december 2020 @ 08:55:55 #6
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_196576433
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 08:53 schreef Fugue het volgende:
Kijk daar heb je de tienvoudig miljonair himself _O_
*O*
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_196577553
Omdat wij hier op Fok! een schijthekel aan dwdd hebben denk ik.
pi_196577976
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 10:50 schreef HansCojona het volgende:
Omdat wij hier op Fok! een schijthekel aan dwdd hebben denk ik.
En terecht; kutprogramma was dat zeg.
  zondag 6 december 2020 @ 11:28:11 #9
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_196578050
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 08:53 schreef Fugue het volgende:
Kijk daar heb je de tienvoudig miljonair himself _O_
Nou, het is veel meer, op mijn bod van 12½ miljoen heeft hij niet eens de moeite genomen om het op een fatsoenlijke manier af te wijzen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 december 2020 @ 20:29:02 #10
335263 freaky40
pi_196589229
Was wel geweldig die column. Zo gelachen toen, erg treffend geschreven in die tijd door Nico.
Allemaal cabaretteketet!
pi_196660583
Nooit vergeten waar je vandaan komt.
pi_196661030
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
Nooit vergeten waar je vandaan komt.
Zijn korte termijn geheugen was direct stuk.
Wat een nare galbak is die man. Moet je ook niet eens meer terug willen.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_196661485
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 08:50 schreef Danny het volgende:
Hij was van de week op de radio en had het kort even over FOK! en die periode, maar volgens mij is er iets met zijn geheugen oid.
Zo zou ik hem gevraagd hebben of ik zijn columns op FOK! mocht plaatsen, terwijl hij toch echt vanuit zichzelf de columns dagelijks op het forum neergooide. Er zouden op dat moment 20 users zijn geweest volgens hem, wat de grootst mogelijke kolder is. Ik zou FOK! hebben verkocht voor 10 miljoen ( :? ) en hij beweerde op dat moment al schrijver te zijn, terwijl hij toetertijd werkzaam was in een bibliotheek.

Die gast heeft zijn hele carrière te danken aan FOK! maar dat lijkt hij volledig te zijn vergeten. Hij doet nu vooral alsof hij ons vanuit zijn beroep als schrijver destijds een gunst heeft verleend nadat ik hem gesmeekt heb of ik zijn columns mocht plaatsen ofzo. Dat is niet echt hoe het is gegaan. Ik verwacht overigens ook niet dat hij hier terug zou willen komen. Ik heb nog steeds geen flauw idee wat FOK! (of ik?) hem misdaan zou moeten hebben, maar het is geen geheim dat hij een behoorlijke hekel aan ons heeft. Het zal. Hij is net zo welkom als iedereen, maar hem specifiek porren? Nee dank je.

Hij voelt zich te goed voor FOK! en dat is wat mij betreft helemaal prima.
Wellicht waren z’n TIA’s aan het woord?

https://www.libelle.nl/me(...)ezondheidsproblemen/
  Admin vrijdag 11 december 2020 @ 06:30:01 #14
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_196667049
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 20:29 schreef freaky40 het volgende:
Was wel geweldig die column. Zo gelachen toen, erg treffend geschreven in die tijd door Nico.
Helemaal mee eens. Heel FOK! keek meer uit naar zijn nieuwste column dan naar de nieuwste aflevering. Altijd hilarisch :Y
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 11 december 2020 @ 06:53:35 #15
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_196667116
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 08:50 schreef Danny het volgende:
Hij was van de week op de radio en had het kort even over FOK! en die periode, maar volgens mij is er iets met zijn geheugen oid.
Zo zou ik hem gevraagd hebben of ik zijn columns op FOK! mocht plaatsen, terwijl hij toch echt vanuit zichzelf de columns dagelijks op het forum neergooide. Er zouden op dat moment 20 users zijn geweest volgens hem, wat de grootst mogelijke kolder is. Ik zou FOK! hebben verkocht voor 10 miljoen ( :? ) en hij beweerde op dat moment al schrijver te zijn, terwijl hij toetertijd werkzaam was in een bibliotheek.

Die gast heeft zijn hele carrière te danken aan FOK! maar dat lijkt hij volledig te zijn vergeten. Hij doet nu vooral alsof hij ons vanuit zijn beroep als schrijver destijds een gunst heeft verleend nadat ik hem gesmeekt heb of ik zijn columns mocht plaatsen ofzo. Dat is niet echt hoe het is gegaan. Ik verwacht overigens ook niet dat hij hier terug zou willen komen. Ik heb nog steeds geen flauw idee wat FOK! (of ik?) hem misdaan zou moeten hebben, maar het is geen geheim dat hij een behoorlijke hekel aan ons heeft. Het zal. Hij is net zo welkom als iedereen, maar hem specifiek porren? Nee dank je.

Hij voelt zich te goed voor FOK! en dat is wat mij betreft helemaal prima.
Wat een heerlijke comment is dit :D
pi_196929638
schreef hij dezelfde colums als toen op het veronica forum, of niet?
pi_197622531
Nico heeft het te druk met zijn column in de Libelle
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')