abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196581000
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 02:37 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ja leuk. En nu nog dragen daar waar de meeste besmettingen plaatsvinden.
I'll give you something to do
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 14:24:25 #52
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196581109
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:04 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Alleen in het OV en sinds 3 december helaas regelmatiger.
Waarom zou je dat jezelf aandoen met 2 vieze wegwerpkapjes. Koop dan een nieuwe.
pi_196581118
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 07:54 schreef GemMagic het volgende:
Iedereen die inziet dat kapjes onzin zijn, doet ‘t absolute minimum zodat je niet te veel last hebt van de door de angsthazen doorgedrukte plicht. Mijn ultra light kapje is sinds september niet gewassen.

zal je dat ook trots verkondigen als het om je onderbroek gaat? wie help je ermee als je het niet wast? jij bent de enige die daar last van krijgt.
pi_196581198
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 12:51 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg.

Komt aan alle kanten eruit.
die witte letters blijven bij de 2e in ieder geval droog.

quote:
Ik doe ze niet op :)

prima, je kan je spullen ook gewoon online bestellen. als je nit buiten komt besmet je ook geen mensen. heeft de mondkapjesplicht toch nut. de grootste zeurders nemen het vast ook niet zo nauw met andere onzinmaatregelen.
pi_196581213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:44 schreef BraboBoy56789 het volgende:

[..]

De overheid heeft het beste met ons voor. Zet gewoon even tijdelijk een mondkapje op. Wat is daar mis mee?
:') |:( _O-
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_196581228
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:24 schreef Momo het volgende:

[..]

Waarom zou je dat jezelf aandoen met 2 vieze wegwerpkapjes. Koop dan een nieuwe.
dan kan ie trots op facebook verkondigen dat mondmaskers ontstekingen en acne veroorzaken. heeft ie een medische reden om ze niet te dragen.
pi_196581312
Ik snap diie mondkapjes niet, als je coroona hebt, blijf je thuis en ga je niet de deur uit met mondkapje om anderen te beschermen tegen jouw ziekte.
En als je besmet bent weet je dat binnen enkele dagen tot 2 weken, geen symptomen en weinig contact gehad, dan ben je schoon.
maar goed.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_196581447
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:24 schreef Momo het volgende:

[..]

Waarom zou je dat jezelf aandoen met 2 vieze wegwerpkapjes. Koop dan een nieuwe.
Omdat ze nog prima zitten en ik mondkapjes grote onzin vind, vaak zet ik ze ondertussen ook even af of tot onder de neus.
pi_196582511
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:34 schreef Alarmonoff het volgende:
Ik snap diie mondkapjes niet, als je coroona hebt, blijf je thuis en ga je niet de deur uit met mondkapje om anderen te beschermen tegen jouw ziekte.
En als je besmet bent weet je dat binnen enkele dagen tot 2 weken, geen symptomen en weinig contact gehad, dan ben je schoon.
maar goed.
is het echt zo moeilijk om te begrijpen? net als waterpokken kan je besmet en besmettelijk zijn zonder dat je nog symptomen hebt. dus na je anti-coronafeest kan je 2 weken lang lekker spreiden terwijl je nog geen koorts heb. de mondkapjes beschermen jou niet, maar beschermen anderen tegen jou.
pi_196582967
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 15:49 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

is het echt zo moeilijk om te begrijpen? net als waterpokken kan je besmet en besmettelijk zijn zonder dat je nog symptomen hebt. dus na je anti-coronafeest kan je 2 weken lang lekker spreiden terwijl je nog geen koorts heb. de mondkapjes beschermen jou niet, maar beschermen anderen tegen jou.
Maar uiteindelijk zijn de symptomen er wel, tbc ook, dat is gevaarlijker dan covid, maar de media roept niet op om daarvoor een kap te dragen.
De meeste feesten niet en beperken fysiek contact, maar we hebben geen statistieken om iets zinnigs erover te zeggen. 1 test per huishouden zou voldoende moeten zijn voor een compleet beeld en werkende aanpak. Alles is nu dubbelop en double speech.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_196583197
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:22 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk zijn de symptomen er wel, tbc ook, dat is gevaarlijker dan covid, maar de media roept niet op om daarvoor een kap te dragen.
De meeste feesten niet en beperken fysiek contact, maar we hebben geen statistieken om iets zinnigs erover te zeggen. 1 test per huishouden zou voldoende moeten zijn voor een compleet beeld en werkende aanpak. Alles is nu dubbelop en double speech.
alleen is er voor tbv ebola en andere enge ziektes geen epidemie gaande. dus daar komen ook geen landelijkemaatregelen voor. net als dat de idioten bij rivm iedereen aanpraatte dat mondmaksers niet werken toen die rare corona alleen in de verre oosten optrad. dat hun uitspraken nu hun keihard op de bek slaat omdat dat als standaard argument wordt gebruikt van anti-mondmaskers.. tja, dat hadden ze, net als met veel dingen niet overzien. dat jaap van dissel nog steeds de poten wegzaagt van de regels en het kabinet nog ongeloofwaardiger maakt. die moet opgepakt worden wegens landverraad...
pi_196583286
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:35 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

alleen is er voor tbv ebola en andere enge ziektes geen epidemie gaande. dus daar komen ook geen landelijkemaatregelen voor. net als dat de idioten bij rivm iedereen aanpraatte dat mondmaksers niet werken toen die rare corona alleen in de verre oosten optrad. dat hun uitspraken nu hun keihard op de bek slaat omdat dat als standaard argument wordt gebruikt van anti-mondmaskers.. tja, dat hadden ze, net als met veel dingen niet overzien. dat jaap van dissel nog steeds de poten wegzaagt van de regels en het kabinet nog ongeloofwaardiger maakt. die moet opgepakt worden wegens landverraad...
Wat een gelul. Jaap van Dissel en zijn RIVM blijven bij (hun) wetenschappelijk bewijs - of het gebrek daaraan - omtrent de effectiviteit van mondkapjes. Wie is er nu ongeloofwaardig om ondanks ontbreken van nadrukkelijk advies alsnog zo'n kapplicht erdoorheen proberen te drukken.
I'll give you something to do
pi_196583435
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:40 schreef galantis het volgende:

[..]

Wat een gelul. Jaap van Dissel en zijn RIVM blijven bij (hun) wetenschappelijk bewijs - of het gebrek daaraan - omtrent de effectiviteit van mondkapjes. Wie is er nu ongeloofwaardig om ondanks ontbreken van nadrukkelijk advies alsnog zo'n kapplicht erdoorheen proberen te drukken.
ja, want alle wetenschappers over de hele wereld zijn idioten, behalve die ene grijsgebaarde nederlander.

op een gegeven moment moeten ze hun mond houden om de maatregelen niet de ondermijnen. zeker met hun idiotieke argumenten "door mondmaksers gaan mensen meer risico nemen of ze gebruiken het niet goed. want iedereen is een idioot en ik heb een grijze baard, dus ik ben wijs". dat zie je ook terug aan veiligheidsgordels en condooms. sinds die ingevoerd zijn komen meer mensen om in het verkeer en heb je nog meer geslachtsziektes en ongewenste zwangerschappen.
pi_196583530
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:49 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

ja, want alle wetenschappers over de hele wereld zijn idioten, behalve die ene grijsgebaarde nederlander.

op een gegeven moment moeten ze hun mond houden om de maatregelen niet de ondermijnen. zeker met hun idiotieke argumenten "door mondmaksers gaan mensen meer risico nemen of ze gebruiken het niet goed. want iedereen is een idioot en ik heb een grijze baard, dus ik ben wijs". dat zie je ook terug aan veiligheidsgordels en condooms. sinds die ingevoerd zijn komen meer mensen om in het verkeer en heb je nog meer geslachtsziektes en ongewenste zwangerschappen.
Wie ben jij dan om die argumenten als idioot te bestempelen?
Zou ook wat zijn als we iedereen maar blind gaan na-apen.
En die vergelijkingen zijn volstrekte willekeur. Dan kan ik ook wel wat veiligheidsmaatregelen opnoemen die ooit in onze levens zijn ingevoerd en nauwelijks tot geen effect hebben.
I'll give you something to do
pi_196583633
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:54 schreef galantis het volgende:

[..]

Wie ben jij dan om die argumenten als idioot te bestempelen?
ik bestempel de argument "mensen gebruiken ze verkeerd" en "ze nemen dan meeer risico's" als idioot. en ja, dat is hetzelfde als condooms die verkeerd gebruikt worden en er nu een wereldwijde idiocracy-pandemie is. en door veiligheidsgordels wordt er nu zoveel risico's genomen dat de vergrijzing exponentieel toeneemt.

ipv de maatregelen te ondermijnen en de covidconspiraciers van munitie te voorzien moeten ze maar onderwijzen. want blijkbaar kunnen ze iedereen wel aanleren om 1.5 meter in te schatten.
  zondag 6 december 2020 @ 17:21:45 #66
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196584100
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:40 schreef galantis het volgende:
Gewoon op de juiste momenten je adem inhouden
Dit dus. Meestal is 5 tot 10 seconden genoeg om iemand ruimschoots te passeren.
  zondag 6 december 2020 @ 17:28:58 #67
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_196584255
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:24 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

zal je dat ook trots verkondigen als het om je onderbroek gaat? wie help je ermee als je het niet wast? jij bent de enige die daar last van krijgt.
Trots.. Ik doe geen schone onderbroek aan om 5 minuten in een winkel te gaan inderdaad. Of doe jij een nieuwe onderbroek aan elke keer als je het OV in stapt?
Sui cuique mores fingunt fortunam
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 17:42:27 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196584526
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 17:28 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Trots.. Ik doe geen schone onderbroek aan om 5 minuten in een winkel te gaan inderdaad. Of doe jij een nieuwe onderbroek aan elke keer als je het OV in stapt?
Maar doe je dan wel al 2 maanden lang voor een kwartiertje dezelfde onderbroek aan?
pi_196584881
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:45 schreef BraboBoy56789 het volgende:
Dit topic geeft goed aan waarom we het virus er nooit onder gaan krijgen. Doe gewoon wat er van de overheid gevraagd is, des te sneller zijn we er vanaf en krijgen we het virus er samen met zijn allen onder. Dan moet iedereen dat mondkapje wel juist dragen natuurlijk.
Nou nee, want des te eerder we allemaal ophouden met deze poppenkast des te eerder zijn we er vanaf. 2 pluspunten, a) het normale leven gaat weer door en b) al het zwakke dorre hout ben je vanaf. Scheelt flink in de zorgkosten op de lange termijn.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_196585426
Ik vraag me af hoe vaak jullie de mondkapje 'verversen'?
Als mensen de wegwerp mondkapje (op z'n Hollands) eens per week vervangen of stoffen mondkapje wassen, dan slaan ze de plank mis!
  zondag 6 december 2020 @ 18:28:19 #71
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_196585669
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:28 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

die witte letters blijven bij de 2e in ieder geval droog.
[..]

prima, je kan je spullen ook gewoon online bestellen. als je nit buiten komt besmet je ook geen mensen. heeft de mondkapjesplicht toch nut. de grootste zeurders nemen het vast ook niet zo nauw met andere onzinmaatregelen.
Ik kom overal zonder mondkapje, ik weiger het gewoon.

Bel de politie maar als ze dat nodig vinden.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zondag 6 december 2020 @ 18:29:54 #72
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_196585710
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 17:42 schreef Momo het volgende:

[..]

Maar doe je dan wel al 2 maanden lang voor een kwartiertje dezelfde onderbroek aan?
Ik zie de link met jullie onderbroeken niet zo. TS merkt op dat veel mensen het kapje niet goed ziet gebruiken. Ik laat alleen weten hoe ik het gebruik omdat het nu eenmaal moet. Men zou zich hoe dan ook niet zo druk hoeven maken om andermans kapje. De een gaat er door 10 per dag en de ander 1 per jaar. Ik was mn sjaal of das ook niet 4x per dag. Heb geen smetvrees.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  zondag 6 december 2020 @ 18:30:27 #73
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_196585727
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 18:28 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Ik kom overal zonder mondkapje, ik weiger het gewoon.

Bel de politie maar als ze dat nodig vinden.
Alsof jij van je zolderkamer af komt, stoere boy :')
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_196586809
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:59 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

ik bestempel de argument "mensen gebruiken ze verkeerd" en "ze nemen dan meeer risico's" als idioot. en ja, dat is hetzelfde als condooms die verkeerd gebruikt worden en er nu een wereldwijde idiocracy-pandemie is. en door veiligheidsgordels wordt er nu zoveel risico's genomen dat de vergrijzing exponentieel toeneemt.

ipv de maatregelen te ondermijnen en de covidconspiraciers van munitie te voorzien moeten ze maar onderwijzen. want blijkbaar kunnen ze iedereen wel aanleren om 1.5 meter in te schatten.
Je post dit in een topic van een mondkapjes-voorstander die klaagt dat mensen mondkapjes verkeerd dragen. :D
  zondag 6 december 2020 @ 19:19:52 #75
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_196587273
Vandaag weer forse stijging: 6700 nieuwe besmettingen gerapporteerd..
De verplichte mondkapjes doen hun werk ....
  zondag 6 december 2020 @ 19:21:27 #76
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_196587335
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef kibo het volgende:
Vandaag weer forse stijging: 6700 nieuwe besmettingen gerapporteerd..
De verplichte mondkapjes doen hun werk ....
Idd :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 19:25:45 #77
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196587488
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef kibo het volgende:
Vandaag weer forse stijging: 6700 nieuwe besmettingen gerapporteerd..
De verplichte mondkapjes doen hun werk ....
De meeste gemelde besmettingen zijn van 29 november tot 4 december he van vandaag. Dan zou het een heel snel effect zijn. Die stijging is waarschijnlijk het meest te verklaren door de toegenomen test capaciteit, maar daar krijgen we pas dinsdag de cijfers van.
pi_196587755
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:25 schreef Momo het volgende:

[..]

De meeste gemelde besmettingen zijn van 29 november tot 4 december he van vandaag. Dan zou het een heel snel effect zijn. Die stijging is waarschijnlijk het meest te verklaren door de toegenomen test capaciteit, maar daar krijgen we pas dinsdag de cijfers van.
Voor 1 december droeg al 80-90% van de mensen het, het effect dat mondkapjes vooral geven is een vorm van schijnveiligheid waar mensen zich in gaan wanen waardoor ze meer risico’s nemen. Eigenlijk precies wat het OMT erover zei
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 19:35:25 #79
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196587858
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 19:32 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]

Voor 1 december droeg al 80-90% van de mensen het, het effect dat mondkapjes vooral geven is een vorm van schijnveiligheid waar mensen zich in gaan wanen waardoor ze meer risico’s nemen. Eigenlijk precies wat het OMT erover zei
Voor mijn gevoel is sowieso weinig veranderd door die mondkapjesverplichting. In mijn beleving droeg eerst 80% een mondkapje in de supermarkt. Nu is dat 90/95%.
pi_196587873
Ik speel al een tijdje met het idee om een website of blog te maken genaamd: IdiotsofCorona
Beetje zoals PeopleOfWallmart

Maar dan met fotos van mensen die dom omgaan met hun mondkapje in het openbaar.
Twiddel
pi_196588151
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik speel al een tijdje met het idee om een website of blog te maken genaamd: IdiotsofCorona
Beetje zoals PeopleOfWallmart

Maar dan met fotos van mensen die dom omgaan met hun mondkapje in het openbaar.
Ik ben er voorstander van om dat soort publieke shaming voor relatief onschuldige handelingen lekker achterwege te laten.
  zondag 6 december 2020 @ 19:43:24 #82
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_196588170
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik speel al een tijdje met het idee om een website of blog te maken genaamd: IdiotsofCorona
Beetje zoals PeopleOfWallmart

Maar dan met fotos van mensen die dom omgaan met hun mondkapje in het openbaar.
Dus dan ga je daar zo'n beetje heel Nederland opzetten met hun niet werkende mondkapjes of wat?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_196588181
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik ben er voorstander van om dat soort publieke shaming voor relatief onschuldige handelingen lekker achterwege te laten.
Okey, kan je vinden
Twiddel
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 19:45:59 #84
236264 crew  capricia
pi_196588277
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik ben er voorstander van om dat soort publieke shaming voor relatief onschuldige handelingen lekker achterwege te laten.
Vind je dat ook van andere mensen die de wet overtreden? Dronken achter het stuur enzo?
Definitely not CIA
pi_196588457
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 19:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Vind je dat ook van andere mensen die de wet overtreden? Dronken achter het stuur enzo?
Jazeker. Als iemand iets dergelijks verkeerd doet kun je die persoon zelf aanspreken of het aan handhaving overlaten, maar dan heel geniepig een fotootje maken en ze ongevraagd het internet op te plempen vind ik vrij laaghartig. Het voegt ook eigenlijk niet zo heel veel toe, en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat veel shaming ook (in ieder geval deels) gedaan wordt om zelf likes/aandacht te oogsten. Wat mij betreft is zoiets alleen te billijken als je een grote misstand probeert te openbaren en daarvoor zichtbaar bewijs wilt laten zien.
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 19:57:08 #86
236264 crew  capricia
pi_196588580
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Jazeker. Als iemand iets dergelijks verkeerd doet kun je die persoon zelf aanspreken of het aan handhaving overlaten, maar dan heel geniepig een fotootje maken en ze ongevraagd het internet op te plempen vind ik vrij laaghartig. Het voegt ook eigenlijk niet zo heel veel toe, en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat veel shaming ook (in ieder geval deels) gedaan wordt om zelf likes/aandacht te oogsten. Wat mij betreft is zoiets alleen te billijken als je een grote misstand probeert te openbaren en daarvoor zichtbaar bewijs wilt laten zien.
Wat voor de een klein is, is voor de ander groot.
Dronken achter het stuur bijv.

Wie bepaalt wat groot of klein is?
Definitely not CIA
  zondag 6 december 2020 @ 20:01:40 #87
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_196588710
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 19:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat voor de een klein is, is voor de ander groot.
Dronken achter het stuur bijv.

Wie bepaalt wat groot of klein is?
De rechter.
Iemand online te kakken zetten is gewoon een vorm van eigenrichting en derhalve verwerpelijk.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_196588741
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 19:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat voor de een klein is, is voor de ander groot.
Dronken achter het stuur bijv.

Wie bepaalt wat groot of klein is?
Oke, dus stel dat ik Jantje dronken zie rijden. In plaats van dat ik de politie bel ga ik dan achter Jantje aanrijden en hem filmen, en dat smijt ik op Youtube, of Feesboek, of weet ik veel waar. Wat er dan waarschijnlijk gaat gebeuren is dat er mensen schande over komen uitspreken, mensen die gaan Sherlocken naar de gegevens van Jantje, en wie weet gaat de politie zich er nog mee bemoeien maar dat hadden ze ook gekund als ik alles prive had gehouden. Welk objectief maatschappelijk voordeel is er dan aan het publiek aan de schandpaal nagelen van Jantje?
pi_196588807
Haha ja ik loop 's avonds ook altijd in de stad te patrouilleren, op zoek naar mensen die met drank op in de auto stappen zodat ik ze op Dumpert kan zetten. :D

Volgende keer ga ik ook maar eens aan wildvreemden vragen of ze eerst even een blaastest willen doen terwijl ik film, dan krijg ik vast vast vriendelijke reacties.
pi_196588882
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik speel al een tijdje met het idee om een website of blog te maken genaamd: IdiotsofCorona
Beetje zoals PeopleOfWallmart

Maar dan met fotos van mensen die dom omgaan met hun mondkapje in het openbaar.
Blijkbaar zijn er idioten aan beide kanten van het corona spectrum :')
  zondag 6 december 2020 @ 21:32:58 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196590251
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik speel al een tijdje met het idee om een website of blog te maken genaamd: IdiotsofCorona
Beetje zoals PeopleOfWallmart

Maar dan met fotos van mensen die dom omgaan met hun mondkapje in het openbaar.
Oke.
pi_196590390
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik speel al een tijdje met het idee om een website of blog te maken genaamd: IdiotsofCorona
Beetje zoals PeopleOfWallmart

Maar dan met fotos van mensen die dom omgaan met hun mondkapje in het openbaar.
juste term anno 2020 is Covidiots en als je er naar zoek krijg je dit soort filmpjes


[ Bericht 7% gewijzigd door athlonkmf op 06-12-2020 21:50:43 ]
pi_196593994
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:48 schreef galantis het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alleen maar bedacht om iedereen in de regeltjes mee te krijgen.
De overheid maakt deze tegels allemaal voor de lol?
pi_196594004
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:25 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

De overheid maakt deze tegels allemaal voor de lol?
Om ons te straffen
pi_196594135
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 08:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Om ons te straffen
natuurlijk. Zou een hoop verklaren... not
pi_196594292
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:25 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

De overheid maakt deze tegels allemaal voor de lol?
De tegels misschien wel. De regels niet. Alleen bedenken ze wel warmmakertjes om de mensen te enthousiasmeren.
I'll give you something to do
  maandag 7 december 2020 @ 10:49:48 #97
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196595657
Gisteren verdomme vergeten een mondkapje mee te nemen toen ik even een boodschap ging doen. Heb ik mijn sjaal maar drie keer om mijn mond gewonden, had het idee dat het nog effectiever was dan de stoffen mondkapjes die ik normaal draag.
pi_196598254
Ik draag dat ding omdat het op illegal wijze verplicht is gesteld en ik geen gezeik wil met supermarktmedewerkers die zo hun best doen. Maar je kunt niet en iets verplicht stellen om een statement te maken en een beroep doen op mijn eigen verantwoordelijkheid.

Ik denk dat ik overschakel op stofmaskers van de bouwmarkt want dat zit een stuk comfortabeler.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196598630
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:25 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

De overheid maakt deze tegels allemaal voor de lol?
Nou tegels niet, maar regels wel.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 december 2020 @ 14:21:35 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196598904
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:32 schreef BraboBoy56789 het volgende:
Ik zie veel mensen hun mondkapjes onjuist dragen. Ze dragen hem onder de kin, onder de neus, of dragen een verschrompelt mondkapje wat al maanden oud is en weer in de jaszak verdwijnt bij het verlaten van de winkel. Ook zie ik mensen mondkapjes dragen die niet ontworpen zijn om virussen tegen te houden. Ze knippen er gaatjes in,of knippen 2 lagen van een 3-laags mondkapje er gewoon uit. Ook mondkapjes van panty stof of horregaas zie je voorbij komen. Moet ik dit bij een filiaalmanager kenbaar maken, of heb ik geen poot om op te staan. Ik kan zo niet veilig winkelen.
Ik zag laatst ook iemand met een stuk gaas voor de mond lopen ja :') Leek wel een mandarijnennetje ofzo.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')