quote:Welk ding, de t.v.? Hij zou NTSC moeten ondersteunen. In de handleiding is er niks over te vinden.
Op woensdag 12 maart 2003 19:12 schreef sexylexy het volgende:
dat ding zelf is natuurlijk regiovrij of niet?
zit er een handleiding bij met vaak voorkomende problemen?
Helaas kunnen wij u geen support bieden bij dit probleem aangezien de door u
gebruikte toepassing buiten de specificaties van uw tv valt.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
quote:Oh, de freeloader? Ja, die is regiovrij, logisch eigenlijk
Op woensdag 12 maart 2003 19:30 schreef sexylexy het volgende:
ik bedoelde de regio-free ding.
quote:Damn, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken
Op woensdag 12 maart 2003 16:37 schreef Lexie het volgende:[..]
Misschien zou je het kuiltje dicht kunnen smeren, met plamuur dus of zo, en er dan een plakbandje over doen. Zo blijft het oppervlak glad. Ik weet niet of het werkt, het is maar een theorie hoor
.
quote:Je hebt hem compleet?
Op donderdag 13 maart 2003 00:20 schreef Lexie het volgende:
Ik heb Super glove Ball gekocht voor 17 dollar, inclusief verzendkosten. Kan ik lekker gaan Power Gloven.
quote:Ja
Op donderdag 13 maart 2003 01:13 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:[..]
Je hebt hem compleet?
quote:huh? ik wil er een HEBBE HEBBE HEBBE (hoe heet dat ding)?
Op donderdag 13 maart 2003 16:12 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Ik heb `m zelf ooit voor FL 3,50 gekocht, gebruik `m nu om spellen die ik op rommelmarkten koop schoon te maken, en dat werkt goed. Het is niet echt onmisbaar ofzo, maar wel makkelijk...
Je maakt je connector wel schoon, maar ook een stuk RUIMER. Waardeloze dingen.
quote:Kijk in de openingspost, en zap dan terug naar Deel 1!
Op woensdag 12 maart 2003 17:21 schreef Kiff het volgende:
HOi, ik ben nieuw in het Games forum en ben vooral into Nintendo en retro zaken. Reparatietips voor snessen zijn welkom, iemand goede tips hieromtrent? Ik heb er eentje die het niet doet namelijk. (en ook wel een die het wel doet hoor)
quote:dus de connectors worden lam? laat maar dan..
Op donderdag 13 maart 2003 17:42 schreef Khadgar het volgende:
Die schoonmaaksetjes kun je dus beter NIET doen he?Je maakt je connector wel schoon, maar ook een stuk RUIMER. Waardeloze dingen.
Heeft er iemand ooit van een Dragon Driver gehoord?
Dit is een copybox van het bedrijf EMS voor de SNES.
Nou heb ik dat ding voor een symbolische som van 1 euro gekocht van een vriend. Ding is al kapot, maar ik dacht, ik fix em wel effe....Dus niet.. ik heb geen schema's.
Ik weet dat ht onwaarschijnlijk is, maar heeft er iemand toevallig hetzelfde ding?
Ik heb EMS al eens gecontacteerd, maar ze hebben er zelf niets meer van. Te oud zeggen ze.
Ik heb een stuk of 6 van die copyboxen, maar ik wil mijn verzameling voor mijn SNES compleet hebben.
Wel effe erbij zeggen dat de spellen die ik als ROM heb, ongeveer 60% ook daadwerkelijk bij mij liggen als cartridge. Die andere 40% is echt baggermateriaal...
Hellepie!!!!
- Mario/ Duckhunt
- Mario 2
- Mario 3
- Turtles 1
- Turtles 2
- Ducktales 1
- Ducktales 2
Ik heb namelijk nogal wat spellen dubbel en wil die nu wat gaan uitdunnen..
quote:Hangt ervan af of het spel compleet is of alleen met boekje, al dat soort dingen beinvloed de prijs ook natuurlijk.
Op vrijdag 14 maart 2003 00:46 schreef FilmFanaat het volgende:
Wat is een leuke prijs die ik kan vragen voor de volgende spellen:- Mario/ Duckhunt
- Mario 2
- Mario 3
- Turtles 1
- Turtles 2
- Ducktales 1
- Ducktales 2Ik heb namelijk nogal wat spellen dubbel en wil die nu wat gaan uitdunnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |