abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8752643
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:36 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Jah maar jij bent er wel een stuk intensiever mee bezig dan ik zeg maar

Ach, ik ga vanavond op sollicitatie voor werk in de avonduren (mobieltjes refurbishen) en dan heb ik wat meer geld voor het 'grote' werk. Dus de arcade games waar ik zo verslaafd aan ben.

Maar echt intensief doe ik dit niet. Ik leer gewoon een heleboel met google en de diverse knutsel sites. Ik vind het research doen ook ontieglijk leuk, dus als ik een onbekend arcade game heb, dat ik dan daadwerkelijk ook de aansluitingen uitvogel en dat het dan nog werkt ook!

pi_8753259
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 23:50 schreef Khadgar het volgende:
ARCADE JAMMA PCB 1943

TESTED AND FULLY WORKING

Manufacturer: Capcom
Year: 1987
Class: Wide Release
Genre: Scrolling Shooter
Type: Video Arcade

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor slechts 70 euro inclusief verzendkosten! Spel kost bij de 'echte' handelaars minimaal het dubbele!

zodra ik wat geld opgespaard heb weet ik al, wat ik wil gaan kopen!
pi_8753619
Succes met zoeken, want voor dat geld vind je hem echt niet eigenlijk in de handel.

* Khadgar doet dat spel ook NOOIT meer weg...

pi_8830317
Goed, ik heb nu beide topics gelzen en zal wel ergens iets over het hoofd hebben gezien:(

Mijn vriendin heeft een mooie nes met standaard mario 1 en duck hunt. NU had zij het goede idee om van het weekend eens wat games erbij te kopen.
Wij hier in de stad naar zo'n zakie en daar mario 3 en asterix gekocht. Doen we 's avonds de nes aan. Krijgen we zo'n mooi knipperend lampie en dito beeld (zwart storend met knipper).}:| Dit knipperen blijft of we er nou een spel instoppen of niet...

Help is hier bij nodig....mijn vriendin is er erg verdrietig om:'(

Dus als iemand tips heeft, kan ik dat ding proberen te fixen zodat wij de avonturen van mario en asterix kunnen beleven. HEt apparaat deed het voor 2 maand terug nog gewoon.

pi_8836578
Blazen in cartidge, met vochtige adam (je weet wel als een plek op het raam maken) helpt ook.
Verder cart iets terugtrekken en weer naar beneden drukken, wil ook vaak.
Anders console los halen en proberen de connector te reinigen (al ben ik er achter gekomen dat je er wat rot tussen komt)

Dat werkt hier bij alle 4 m'n NESjes iig wel, bij kameraad met nog meer 8bitters is dat ook altijd de oplossing (behalve bij Marble Madness )

!
pi_8842418
maar hij knippert ook als er nog geen spel in is geweest. HElpt blazen dan ook??
pi_8863767
FF een vraagje..

Wat is Final Fantasy waard zonder boekje en doos??
Kan hem namelijk kopen voor 75 euro, maar volgens mij kan ik hem ook voor die prijs krijgen MET boekje en doos (of heb ik het nou verkeerd?)

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
  dinsdag 4 maart 2003 @ 17:42:19 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8864051
Deeltje 1 voor de NES?

Daar heb ik 50 voor betaald, met enkel het beschermhoesje

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8864518
Kijk ff op ebay.com, dan zie je dat het veel te duur is, max euro'tje of 20
pi_8864833
op .com staan de NTSC versies, de PAL is een stuk zeldzamer ... maar goed als het alleen om het spelen gaat betaal je met de PAL versie wel veel te veel dus

En knipperen zonder spel is normaal, dan blijft hij resetten. Moet wel een game in natuurlijk.

!
pi_8870563
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:20 schreef TAG-Speedy het volgende:
op .com staan de NTSC versies, de PAL is een stuk zeldzamer ... maar goed als het alleen om het spelen gaat betaal je met de PAL versie wel veel te veel dus

En knipperen zonder spel is normaal, dan blijft hij resetten. Moet wel een game in natuurlijk.

ok, dat had mijn vriendin er niet bij verteld, en daar ik zo'n ding nooit gehad heb vroeger....;)
Zal de pruttel eens proberen schoon te maken dan.... alleen blazen hielp niet.
pi_8871832
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:20 schreef TAG-Speedy het volgende:

Volgens mij is final fantasy niet pal verschenen.
pi_8876904
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:51 schreef jHack het volgende:

[..]

Volgens mij is final fantasy niet pal verschenen.

Ah heb even gezocht en inderdaad, heb het van een andere collector sorry voor de foute info

persoonlijk zegt FF me niks

!
  zondag 9 maart 2003 @ 13:41:19 #164
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_8978127
Mijn collectie is weer enigzins uitgebreid:

- De E-Reader voor de GBA (komt waarschijnlijk niet uit in europa)
- Donkey Kong JR E-Reader
- ExciteBike E-Reader
- Super Mario Bros E-Reader
- Mario Party E-Reader

Verder heb ik een gloednieuwe Tetris voor de NES gekocht (aziatische versie, maar is helemaal engelstalig).

pi_8979778
Onlangs 20 spellen aangeschaft voor de NES voor 70 Eurootjezz.

- Turtles 1
- Turtles 2
- Top Gun: Second Mission
- Adventures in the Magic Kingdom
- Blaster Master
- Gradius
- Metal Gear
- Kid Icarus
- Gun Smoke
- Snake Rattle 'n Roll
- Adventure Island 2
- Chip 'n Dale Rescue Rangers
- Faxandu
- Little Samson
- Probotector
- Noah's Ark
- The Flintstones: The Rescue of Dino & Happy
- BUBBLE BOBBLE
- Clu Clu Land
- Donkey Kong 3

En wat vinden de heren ervan?
Goeie deal of niet?
Het heeft mijn totaal van NES spellen in ieder geval op 111 gebracht. (En dan heb ik alle dubbele die ik heb op het moment niet meegerekend. )

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_8983115
Zitten leuke titels bij, Bubble Bobble ruled al helemaal

Nette koop gedaan, 3,50 euro per spel is wel okay (zeker met BB)

!
  zondag 9 maart 2003 @ 19:15:02 #167
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_8986144
Goed hier is mijn collectie dan tot nu toe:

http://users.ign.com/collection/Oceanborn19

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_8988586
hallo, ik heb vandaag een SEGA genesis gekocht met 9 games, en een NES met een gun en 8 games, en een gameboy classic inc. batterijen en vergrootglas-lamp voor 60 euro. weet iemand nog tips om de connectors te reinigen? (ik weet dat het vaak gesteld is maar nog iets specifieks?)
  zondag 9 maart 2003 @ 22:34:04 #169
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_8992720
Sega en Nes zijn easy, makkelijk open te maken enzo. Gameboy moet je zo'n speciale schroevendraaier voor hebben.
pi_9010419
quote:
Op zondag 9 maart 2003 22:34 schreef Khadgar het volgende:
Sega en Nes zijn easy, makkelijk open te maken enzo. Gameboy moet je zo'n speciale schroevendraaier voor hebben.
het gaat om de NES en sega.
  maandag 10 maart 2003 @ 16:53:10 #171
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9011624
Nou de NES is al 30x beschreven in dit en vorig topic. De sega is vrijwel hetzelfde, kun je ook opspannen, maar bij deze moet je beide kanten doen. Heb ik laatst geprobeerd, werkt prima.
pi_9011874
de scroeven zitten vast. maar kan je niet stof weghalen met de stofzuiger?
  maandag 10 maart 2003 @ 17:04:54 #173
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9012013
Die schroeven zitten alleen een beetje maar vast. Pak een goeie schroevendraaier en zet effe kracht. Daar ga je niet dood van. Stofzuiger NIET gebruiken. Het werkt niet en een stofzuiger doet ook nog wel eens veel met statische elektriciteit.
pi_9012067
en hoe maak je de connector schoon? graag zonder chemise middelen.
en emt kracht zetten help het ook niet.
  maandag 10 maart 2003 @ 17:29:38 #175
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9012736
Zakdoekje, wat alcohol of contactspray. (liever alcohol). Tips staan al eerder, op een mes de zakdoek spannen en met alcohol zachtjes raggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')