quote:Ach, ik ga vanavond op sollicitatie voor werk in de avonduren (mobieltjes refurbishen) en dan heb ik wat meer geld voor het 'grote' werk. Dus de arcade games waar ik zo verslaafd aan ben.
Op donderdag 27 februari 2003 11:36 schreef StarGazer het volgende:[..]
Jah maar jij bent er wel een stuk intensiever mee bezig dan ik zeg maar
Maar echt intensief doe ik dit niet. Ik leer gewoon een heleboel met google en de diverse knutsel sites. Ik vind het research doen ook ontieglijk leuk, dus als ik een onbekend arcade game heb, dat ik dan daadwerkelijk ook de aansluitingen uitvogel en dat het dan nog werkt ook!
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 23:50 schreef Khadgar het volgende:
ARCADE JAMMA PCB 1943TESTED AND FULLY WORKING
Manufacturer: Capcom
Year: 1987
Class: Wide Release
Genre: Scrolling Shooter
Type: Video ArcadeVoor slechts 70 euro inclusief verzendkosten! Spel kost bij de 'echte' handelaars minimaal het dubbele!
* Khadgar doet dat spel ook NOOIT meer weg...
Mijn vriendin heeft een mooie nes met standaard mario 1 en duck hunt. NU had zij het goede idee om van het weekend eens wat games erbij te kopen.
Wij hier in de stad naar zo'n zakie en daar mario 3 en asterix gekocht. Doen we 's avonds de nes aan. Krijgen we zo'n mooi knipperend lampie en dito beeld (zwart storend met knipper).}:| Dit knipperen blijft of we er nou een spel instoppen of niet...
Help is hier bij nodig....mijn vriendin is er erg verdrietig om:'(
Dus als iemand tips heeft, kan ik dat ding proberen te fixen zodat wij de avonturen van mario en asterix kunnen beleven. HEt apparaat deed het voor 2 maand terug nog gewoon.
Dat werkt hier bij alle 4 m'n NESjes iig wel, bij kameraad met nog meer 8bitters is dat ook altijd de oplossing (behalve bij Marble Madness )
Wat is Final Fantasy waard zonder boekje en doos??
Kan hem namelijk kopen voor 75 euro, maar volgens mij kan ik hem ook voor die prijs krijgen MET boekje en doos (of heb ik het nou verkeerd?)
Daar heb ik 50 voor betaald, met enkel het beschermhoesje
En knipperen zonder spel is normaal, dan blijft hij resetten. Moet wel een game in natuurlijk.
quote:ok, dat had mijn vriendin er niet bij verteld, en daar ik zo'n ding nooit gehad heb vroeger....;)
Op dinsdag 4 maart 2003 18:20 schreef TAG-Speedy het volgende:
op .com staan de NTSC versies, de PAL is een stuk zeldzamer ... maar goed als het alleen om het spelen gaat betaal je met de PAL versie wel veel te veel dusEn knipperen zonder spel is normaal, dan blijft hij resetten. Moet wel een game in natuurlijk.
quote:Volgens mij is final fantasy niet pal verschenen.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:20 schreef TAG-Speedy het volgende:
op .com staan de NTSC versies, de PAL is een stuk zeldzamer ... maar goed als het alleen om het spelen gaat betaal je met de PAL versie wel veel te veel dusEn knipperen zonder spel is normaal, dan blijft hij resetten. Moet wel een game in natuurlijk.
quote:Ah heb even gezocht en inderdaad, heb het van een andere collector sorry voor de foute info
Op dinsdag 4 maart 2003 22:51 schreef jHack het volgende:[..]
Volgens mij is final fantasy niet pal verschenen.
persoonlijk zegt FF me niks
- De E-Reader voor de GBA (komt waarschijnlijk niet uit in europa)
- Donkey Kong JR E-Reader
- ExciteBike E-Reader
- Super Mario Bros E-Reader
- Mario Party E-Reader
Verder heb ik een gloednieuwe Tetris voor de NES gekocht (aziatische versie, maar is helemaal engelstalig).
- Turtles 1
- Turtles 2
- Top Gun: Second Mission
- Adventures in the Magic Kingdom
- Blaster Master
- Gradius
- Metal Gear
- Kid Icarus
- Gun Smoke
- Snake Rattle 'n Roll
- Adventure Island 2
- Chip 'n Dale Rescue Rangers
- Faxandu
- Little Samson
- Probotector
- Noah's Ark
- The Flintstones: The Rescue of Dino & Happy
- BUBBLE BOBBLE
- Clu Clu Land
- Donkey Kong 3
En wat vinden de heren ervan?
Goeie deal of niet?
Het heeft mijn totaal van NES spellen in ieder geval op 111 gebracht. (En dan heb ik alle dubbele die ik heb op het moment niet meegerekend. )
Nette koop gedaan, 3,50 euro per spel is wel okay (zeker met BB)
quote:het gaat om de NES en sega.
Op zondag 9 maart 2003 22:34 schreef Khadgar het volgende:
Sega en Nes zijn easy, makkelijk open te maken enzo. Gameboy moet je zo'n speciale schroevendraaier voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |