abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8209828
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een toeval

Wil je die Fighterstick nog?

Jij ook? Ja die wil ik nog!
pi_8210309
Damn, liggen er weer 2 pakketjes op het postkantoor en moet ik tot maandag wachten

Trouwens die Fighterstick, speelt zoiets nog een beetje? En is het beestje kwalitatief zeg net zo goed als een Advantage ... heb is met een Advantage mogen spelen afgelopen week en dat was toch best wel fun Keer op zoek naar zo'n speel exemplaar. Misschien tip voor diegenen die het nog niet wisten, je kan ook 2 player games doen met 2 Advantages of een Advantage en een controller door een 4 Score te gebruiken.

!
pi_8234831
Ah m'n webspace doet het weer, dit kwam gister met de TPG:

Een Megadrive + Sonic + RGB Scartkabel (daar ben ik echt blij mee)

Dat maakt het totaal 6 console's + 2 handhelds:

Niet slecht voor een verzameling die 2 maand terug begon, over een jaar maar is zien wat er onder die TV ligt

!
  zondag 2 februari 2003 @ 17:20:35 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8239319
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 19:25 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Jij ook? Ja die wil ik nog!

Ik bedoelde dat het toeval was dat ik vroeg waar je was en je meteen reageerde
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8255848
pfff raakt het verzamelen een beetje dood? Maar goed, nog een update van mijn kant:

!
  maandag 3 februari 2003 @ 16:36:41 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8256527
Ahh die 6 fighter sticks van Ebay geplukt (chris van houten)

Ik heb de mijne daar ook vandaan! Toppie of niet?

En het verzamelen is neit echt dood hoor, ik heb de afgelopen week weer een paar N64 spellen gekocht, Zelda MM en KI Gold. Ook heb ik voor MM een expansion pack aangeschaft (anders doet ie ut niet)

Verder heb ik Illusion of Gaia (US) voor de SNES gekocht en ben ik bezig met een N64 doos te regelen

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 4 februari 2003 @ 00:21:13 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8264183
http://users.ign.com/collection/notorious_roy

Mijn Gameslijst ge-update (kon zo snel niet het goede topic vinden)

pi_8265736
Ja die komen van eBay inderdaad uit rotterdam

Zijn nog best leuke sticks ook, nu nog een bijpassende game zoeken.

!
pi_8269591
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 09:27 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ja die komen van eBay inderdaad uit rotterdam

Zijn nog best leuke sticks ook, nu nog een bijpassende game zoeken.

Waarom 6 eigenlijk?
pi_8269790
Tja, het verzamelen is bij mij niet dood, het geld wel... En ik heb nu ook wat meer bezigheden (nieuwe opleiding ipv TU Delft en een leuke hobby als FP-Crew hierzo, en dan ook nog mijn hobby van het knutselen van elektronica)
pi_8270004
Ja dat geld is inderdaad een probleem altijd
Zit er nu ook helemaal doorheen, volgende maand maar weer

En die 6 kon ik voor een leuke prijs kopen, dus gedaan maar ... altijd handig wat ruil materiaal in huis te hebben.

!
pi_8292905
Gister super mario world 2 aangeschaft
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 5 februari 2003 @ 15:40:14 #63
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_8293016
hey, effe zomaar een domme vraag.
ik ben op zoek naar een echt goede arcadestick voor de PS2.
Op dit moment heb ik zo'n goedkoop ding van ASCIIWARE (eigenlijk bedoeld voor PSX, maar goed)
Ik ben er niet heel ontevreden mee, maar ik wil eigenlijk echt een kick-ass arcadestick. (Voor tekken 4, Virtua Fighter 4, Capcom VS SNK 2, Dead or alive 2 en Street Fighter EX3)
Iemand tips?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_8293275
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:40 schreef Smots het volgende:
hey, effe zomaar een domme vraag.
ik ben op zoek naar een echt goede arcadestick voor de PS2.
Op dit moment heb ik zo'n goedkoop ding van ASCIIWARE (eigenlijk bedoeld voor PSX, maar goed)
Ik ben er niet heel ontevreden mee, maar ik wil eigenlijk echt een kick-ass arcadestick. (Voor tekken 4, Virtua Fighter 4, Capcom VS SNK 2, Dead or alive 2 en Street Fighter EX3)
Iemand tips?
Pak die baggerstick, koop een 'echte' joystick + knoppen en knutsel een echt brute arcade stick.
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:20:12 #65
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_8293884
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:52 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Pak die baggerstick, koop een 'echte' joystick + knoppen en knutsel een echt brute arcade stick.

Da's makkelijker gezegd dan gedaan voor iemand die de handigheid heeft van een parkinson-patiënt met bokshandschoenen aan.

Is er nergens een goede gameshop die dat soort sticks gewoon verkoopt?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:21:08 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8293905
Kijk gewoon op Futurezone.nl ofzo

Of gebruik Google en vind dit op IGN: http://gear.ign.com/articles/306/306543p1.html

pi_8294160
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:20 schreef Smots het volgende:

[..]

Da's makkelijker gezegd dan gedaan voor iemand die de handigheid heeft van een parkinson-patiënt met bokshandschoenen aan.

Is er nergens een goede gameshop die dat soort sticks gewoon verkoopt?

Tja, een échte arcade stick vind je gewoon niet. Dat is echt zelf knutselen geblazen.
pi_8306977
Kijk dan is wat ik gister weer aan het spelen was .... :

Op de eerste 64bit console (Jaguar), mooie machine voor ites uit 1993!! Toch iets wat ik zeker in mijn verzameling wil.

!
pi_8307046
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:10 schreef TAG-Speedy het volgende:
Kijk dan is wat ik gister weer aan het spelen was .... :

[afbeelding]

Op de eerste 64bit console (Jaguar), mooie machine voor ites uit 1993!! Toch iets wat ik zeker in mijn verzameling wil.

Die was toch defect?
pi_8307115
Goh, ik heb gister met mijn vriendin (met wie ik al bijna 3 jaar iets heb!) in de kroeg gesproken over retro-gaming. En dan vooral de SNES waar ik vroeger bij mijn vriendjes op speelde. Verteld ze doodleuk dat bij haar ouders thuis op zolder nog een SNES staat met o.a. Super Mario, Mario Kart, Zelda, Pilotwings, etc...

MEENEMEN TRUT!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8307263
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Goh, ik heb gister met mijn vriendin (met wie ik al bijna 3 jaar iets heb!) in de kroeg gesproken over retro-gaming. En dan vooral de SNES waar ik vroeger bij mijn vriendjes op speelde. Verteld ze doodleuk dat bij haar ouders thuis op zolder nog een SNES staat met o.a. Super Mario, Mario Kart, Zelda, Pilotwings, etc...

MEENEMEN TRUT!

Het staat en komt altijd van plekken die je niet verwacht. Mooie verzameling iig!
pi_8307441
Ik heb overigens momenteel een Linx en een Amiga.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 6 februari 2003 @ 10:05:51 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8307668
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:21 schreef Strolie75 het volgende:

MEENEMEN TRUT!

Zo heb ik via een vriendin van me Mario Paint met Muis gekocht voor het symblosiche bedrag van een euro, een ijsje en een
pi_8307669
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:15 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Die was toch defect?

Hij had een donor machine gevonden en van 2 halven 1 hele gemaakt
!
pi_8335868
Vandaag Megaman 2 aangeschaft voor 9,95
'Wish I was old and a little sentimental'