quote:Jij ook? Ja die wil ik nog!
Op vrijdag 31 januari 2003 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een toevalWil je die Fighterstick nog?
Trouwens die Fighterstick, speelt zoiets nog een beetje? En is het beestje kwalitatief zeg net zo goed als een Advantage ... heb is met een Advantage mogen spelen afgelopen week en dat was toch best wel fun Keer op zoek naar zo'n speel exemplaar. Misschien tip voor diegenen die het nog niet wisten, je kan ook 2 player games doen met 2 Advantages of een Advantage en een controller door een 4 Score te gebruiken.
Een Megadrive + Sonic + RGB Scartkabel (daar ben ik echt blij mee)
Dat maakt het totaal 6 console's + 2 handhelds:
Niet slecht voor een verzameling die 2 maand terug begon, over een jaar maar is zien wat er onder die TV ligt
quote:Ik bedoelde dat het toeval was dat ik vroeg waar je was en je meteen reageerde
Op vrijdag 31 januari 2003 19:25 schreef Khadgar het volgende:[..]
Jij ook? Ja die wil ik nog!
Ik heb de mijne daar ook vandaan! Toppie of niet?
En het verzamelen is neit echt dood hoor, ik heb de afgelopen week weer een paar N64 spellen gekocht, Zelda MM en KI Gold. Ook heb ik voor MM een expansion pack aangeschaft (anders doet ie ut niet)
Verder heb ik Illusion of Gaia (US) voor de SNES gekocht en ben ik bezig met een N64 doos te regelen
Mijn Gameslijst ge-update (kon zo snel niet het goede topic vinden)
Zijn nog best leuke sticks ook, nu nog een bijpassende game zoeken.
quote:Waarom 6 eigenlijk?
Op dinsdag 4 februari 2003 09:27 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ja die komen van eBay inderdaad uit rotterdamZijn nog best leuke sticks ook, nu nog een bijpassende game zoeken.
En die 6 kon ik voor een leuke prijs kopen, dus gedaan maar ... altijd handig wat ruil materiaal in huis te hebben.
quote:Pak die baggerstick, koop een 'echte' joystick + knoppen en knutsel een echt brute arcade stick.
Op woensdag 5 februari 2003 15:40 schreef Smots het volgende:
hey, effe zomaar een domme vraag.
ik ben op zoek naar een echt goede arcadestick voor de PS2.
Op dit moment heb ik zo'n goedkoop ding van ASCIIWARE (eigenlijk bedoeld voor PSX, maar goed)
Ik ben er niet heel ontevreden mee, maar ik wil eigenlijk echt een kick-ass arcadestick. (Voor tekken 4, Virtua Fighter 4, Capcom VS SNK 2, Dead or alive 2 en Street Fighter EX3)
Iemand tips?
quote:Da's makkelijker gezegd dan gedaan voor iemand die de handigheid heeft van een parkinson-patiënt met bokshandschoenen aan.
Op woensdag 5 februari 2003 15:52 schreef Khadgar het volgende:[..]
Pak die baggerstick, koop een 'echte' joystick + knoppen en knutsel een echt brute arcade stick.
Of gebruik Google en vind dit op IGN: http://gear.ign.com/articles/306/306543p1.html
quote:Tja, een échte arcade stick vind je gewoon niet. Dat is echt zelf knutselen geblazen.
Op woensdag 5 februari 2003 16:20 schreef Smots het volgende:[..]
Da's makkelijker gezegd dan gedaan voor iemand die de handigheid heeft van een parkinson-patiënt met bokshandschoenen aan.
Is er nergens een goede gameshop die dat soort sticks gewoon verkoopt?
Op de eerste 64bit console (Jaguar), mooie machine voor ites uit 1993!! Toch iets wat ik zeker in mijn verzameling wil.
quote:Die was toch defect?
Op donderdag 6 februari 2003 09:10 schreef TAG-Speedy het volgende:
Kijk dan is wat ik gister weer aan het spelen was .... :Op de eerste 64bit console (Jaguar), mooie machine voor ites uit 1993!! Toch iets wat ik zeker in mijn verzameling wil.
MEENEMEN TRUT!
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Goh, ik heb gister met mijn vriendin (met wie ik al bijna 3 jaar iets heb!) in de kroeg gesproken over retro-gaming. En dan vooral de SNES waar ik vroeger bij mijn vriendjes op speelde. Verteld ze doodleuk dat bij haar ouders thuis op zolder nog een SNES staat met o.a. Super Mario, Mario Kart, Zelda, Pilotwings, etc...MEENEMEN TRUT!
![]()
![]()
![]()
quote:Zo heb ik via een vriendin van me Mario Paint met Muis gekocht voor het symblosiche bedrag van een euro, een ijsje en een
Op donderdag 6 februari 2003 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Goh, ik heb gister met mijn vriendin (met wie ik al bijna 3 jaar iets heb!) in de kroeg gesproken over retro-gaming. En dan vooral de SNES waar ik vroeger bij mijn vriendjes op speelde. Verteld ze doodleuk dat bij haar ouders thuis op zolder nog een SNES staat met o.a. Super Mario, Mario Kart, Zelda, Pilotwings, etc...MEENEMEN TRUT!
![]()
![]()
![]()
quote:Hij had een donor machine gevonden en van 2 halven 1 hele gemaakt
Op donderdag 6 februari 2003 09:15 schreef Khadgar het volgende:[..]
Die was toch defect?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |