abonnement Unibet Coolblue
pi_196561939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Dankjewel voor de lieve berichten, jongens. Het zijn er zo veel, dat ik niet iedereen afzonderlijk kan beantwoorden. O+

Ze hebben alle stekkers gisteren bij haar eruit getrokken. Ze heeft het moeilijk, dus vandaag wordt ze in een soort roes gebracht zodat ze niets meer meekrijgt en niet onnodig hoeft te lijden. Ze kunnen niet zeggen hoe lang het duurt, dus wij zijn het grootste gedeelte van de tijd daar.

Haar lichaam is echt helemaal op. Moegestreden.

Ik heb er vrede mee, want het gaat gewoon echt niet meer, maar och wat is dit verdrietig.
5 december zal nooit meer voelen als een normale sinterklaas. Wederom sterkte en fijn dat je er vrede mee hebt.
pi_196562205
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Dankjewel voor de lieve berichten, jongens. Het zijn er zo veel, dat ik niet iedereen afzonderlijk kan beantwoorden. O+

Ze hebben alle stekkers gisteren bij haar eruit getrokken. Ze heeft het moeilijk, dus vandaag wordt ze in een soort roes gebracht zodat ze niets meer meekrijgt en niet onnodig hoeft te lijden. Ze kunnen niet zeggen hoe lang het duurt, dus wij zijn het grootste gedeelte van de tijd daar.

Haar lichaam is echt helemaal op. Moegestreden.

Ik heb er vrede mee, want het gaat gewoon echt niet meer, maar och wat is dit verdrietig.
Sterkte!
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:53:14 #53
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196562264
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Dankjewel voor de lieve berichten, jongens. Het zijn er zo veel, dat ik niet iedereen afzonderlijk kan beantwoorden. O+

Ze hebben alle stekkers gisteren bij haar eruit getrokken. Ze heeft het moeilijk, dus vandaag wordt ze in een soort roes gebracht zodat ze niets meer meekrijgt en niet onnodig hoeft te lijden. Ze kunnen niet zeggen hoe lang het duurt, dus wij zijn het grootste gedeelte van de tijd daar.

Haar lichaam is echt helemaal op. Moegestreden.

Ik heb er vrede mee, want het gaat gewoon echt niet meer, maar och wat is dit verdrietig.
Heel verdrietig inderdaad Mandy. Ik wens jullie heel veel kracht :* :* :*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_196562303
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Dankjewel voor de lieve berichten, jongens. Het zijn er zo veel, dat ik niet iedereen afzonderlijk kan beantwoorden. O+

Ze hebben alle stekkers gisteren bij haar eruit getrokken. Ze heeft het moeilijk, dus vandaag wordt ze in een soort roes gebracht zodat ze niets meer meekrijgt en niet onnodig hoeft te lijden. Ze kunnen niet zeggen hoe lang het duurt, dus wij zijn het grootste gedeelte van de tijd daar.

Haar lichaam is echt helemaal op. Moegestreden.

Ik heb er vrede mee, want het gaat gewoon echt niet meer, maar och wat is dit verdrietig.
Heel verdrietig dat jullie dit mee moeten maken, fijn dat jullie bij haar kunnen zijn O+ Veel sterkte Mandy O+
pi_196562348
Nu we toch in de lijstjes stemming zijn, de ESC 250 stemweek is nog t/m dit weekend :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 5 december 2020 @ 12:08:08 #56
39237 crew  H_T
2733
pi_196562440
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:00 schreef koffieleuk het volgende:
Nu we toch in de lijstjes stemming zijn, de ESC 250 stemweek is nog t/m dit weekend :)
Oeh, goeie! Ik ga even kijken :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196562764
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn lijst voor de top2000
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_196562805
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn lijst voor de top2000
Mooi lijstje _O_
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196562810
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:34 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Mooi lijstje _O_
Dan heb ik 1 nummer vergeten te stemmen, maar die komt wel zeker in de lijst
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:35:31 #60
2681 Dave
Aardig op drave
pi_196562822
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb overigens andere zorgen. Ik wil de buurman vragen vanavond onopvallend te assisteren bij Sinterklaas. Alleen heeft die een zoontje van 10, en nu weet ik niet of dat kindje er zelf nog in gelooft.

Het zijn overigens Spanjolen, dat maakt het nog lastiger.
Groep 5/klas 3 maak je voor het eerst surprises en geloofd een gemiddeld kind niet meer (misschien rond Sinterklaas toch nog een beetje, want stiekem toch spannend). Da’s 8/9 jaar.
:o)
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:36:08 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196562827
Mijn nog te bekijken series:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:37:04 #62
2681 Dave
Aardig op drave
pi_196562837
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Dankjewel voor de lieve berichten, jongens. Het zijn er zo veel, dat ik niet iedereen afzonderlijk kan beantwoorden. O+

Ze hebben alle stekkers gisteren bij haar eruit getrokken. Ze heeft het moeilijk, dus vandaag wordt ze in een soort roes gebracht zodat ze niets meer meekrijgt en niet onnodig hoeft te lijden. Ze kunnen niet zeggen hoe lang het duurt, dus wij zijn het grootste gedeelte van de tijd daar.

Haar lichaam is echt helemaal op. Moegestreden.

Ik heb er vrede mee, want het gaat gewoon echt niet meer, maar och wat is dit verdrietig.
Verdrietig nieuws Mandy, nogmaals veel sterkte toegewenst!
:o)
pi_196562838
Sterkte, Mandy.

Inmiddels ook mijn Top 2000-lijstje ingediend. Zal 'm ook opzoeken. Leuk met de Staat trouwens, ESF1Gamer!
pi_196562852
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn nog te bekijken series:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shannara Chronocles is een leuke serie. Ik heb alleen seizoen 1 gekeken, maar grootste gedeelte van de serie volgt niet het boek waarop het gebaseerd is
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_196562870
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:37 schreef Meridiaan het volgende:
Sterkte, Mandy.

Inmiddels ook mijn Top 2000-lijstje ingediend. Zal 'm ook opzoeken. Leuk met de Staat trouwens, ESF1Gamer!
Als het weer kan en ze treden op in Groningen of Leeuwarden dan wil ik ze wel eens live zien.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:40:32 #66
2681 Dave
Aardig op drave
pi_196562878
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn nog te bekijken series:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opschieten met GoT.
HBO werkt al aan een vervolg, een prequel.
House of the
SPOILER: mogelijke spoiler als je nog niets over GoT weet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
pi_196562896
Mijn Top 2000-lijstje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met een sterretje zijn in principe geen keuzemateriaal.
pi_196562899
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:00 schreef koffieleuk het volgende:
Nu we toch in de lijstjes stemming zijn, de ESC 250 stemweek is nog t/m dit weekend :)
Goeie! Het is jammer dat je je moet registreren om te stemmen. Daar houd ik nooit zo van :P
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:43:40 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196562913
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

The Shannara Chronocles is een leuke serie. Ik heb alleen seizoen 1 gekeken, maar grootste gedeelte van de serie volgt niet het boek waarop het gebaseerd is
Daar heb ik ook alleen seizoen van gezien, maar dan opgenomen van de tv destijds, alleen van de laatste afleveringen, was niet alles opgenomen, dus nog een keer terugkijken en dan gelijk volgende seizoen erna.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:44:40 #70
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196562918
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:40 schreef Dave het volgende:

[..]

Opschieten met GoT.
HBO werkt al aan een vervolg, een prequel.
House of the
SPOILER: mogelijke spoiler als je nog niets over GoT weet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Ik heb de eerste twee seizoenen gekeken, maar dat is intussen alweer zolang geleden, dat ik beter opnieuw kan beginnen. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_196562978
@Mandy040986 ook van mij heel veel sterkte in deze zwarte tijd.

Koel en donker bewaren
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:49:12 #72
2681 Dave
Aardig op drave
pi_196562983
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:o Ik heb de eerste twee seizoenen gekeken, maar dat is intussen alweer zolang geleden, dat ik beter opnieuw kan beginnen. :')
His Dark Materials is op HBO is ook leuk, met onze eigen stoere @ijs_beer in één van de hoofdrollen.
:o)
pi_196563017
Ik had mezelf voorgenomen nooit meer iets aan te raden, maar goed:

@Meke jij luistert heel veel podcasts toch, dus misschien ken je deze al, maar zo nee dan is deze (aflevering) wel leuk: (het gaat ook nog over Harry Potter :P)

Red de Millennial - Ik word nooit volwassen

Ik heb er een beetje moeite mee dat ze van 1998 zijn en zichzelf millennial noemen |:) , maar ze snijden wel interessante en ware dingen aan :)

Ook leuk voor anderen rond de 25/30.
@Aoibhin

[ Bericht 4% gewijzigd door Guanabana op 05-12-2020 12:57:53 ]
Koel en donker bewaren
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:52:24 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196563020
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:49 schreef Dave het volgende:

[..]

His Dark Materials is op HBO is ook leuk, met onze eigen stoere @:ijs_beer in één van de hoofdrollen.
Ik heb geen HBO.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:54:57 #75
2681 Dave
Aardig op drave
pi_196563053
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik heb geen HBO.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan heb je GoT waarschijnlijk op DVD of Blu-ray?
:o)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')