abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196558745
Ik word al jaren met enige regelmaat gebeld door mensen die mij energiecontracten willen verkopen. Meestal zo’n 1 a 2 keer per week. Dat heeft ertoe geleid dat ik mijn telefoon niet meer opneem bij onbekende nummers en die eerst google om te zien of ze veilig zijn.

De laatste tijd neemt het echt ernstige vormen aan. Ik word nu dagelijks 1 a 2 keer gebeld en heb in de laatste week alleen al vijf SMSjes met phishing links ontvangen, zogenaamd van DHL en de Rabobank.

Ik ben ZZPer en mijn tel nr is bekend via de KVK.

Merken anderen ook dat dit soort oplichterspraktijken opeens zeer geïntensiveerd zijn de laatste tijd? Kan ik er iets aan doen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 5 december 2020 @ 05:37:44 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196558918
Om de zoveel tijd lijkt het ook alsof mijn nummer weer ergens op een lijst staat maar dan duurt het hoogstens een paar weken of maanden, geen jaren. Doe je volgens mij niks aan buiten nieuw nummer. Privé nummers en buitenlandse nummers neem ik overigens sowieso nooit op. Werd vrij recent nog een tijd lang elke dag rond 16:00 gebeld door een nummer uit Algerije.

[ Bericht 18% gewijzigd door Twiitch op 05-12-2020 05:43:57 ]
pi_196558922
Tegen energieverkopers zeg ik al een kleine 2 jaar dat ik onder bewind sta.


Moet zeggen dat het al een tijdje geleden is dat ik ben gebeld :D
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_196560589
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 05:39 schreef Filosoofert het volgende:
Tegen energieverkopers zeg ik al een kleine 2 jaar dat ik onder bewind sta.


Moet zeggen dat het al een tijdje geleden is dat ik ben gebeld :D
Een om te onthouden :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_196560716
Om te kotsen idd
Ook vaak zeer agressief volk :r
Waardeloos in COR.