Vandaar dat ik vaak vantevoren een aantal draai om toch m'n dagelijks shotje Nicotine binnen kan krijgen.
Zijn er meer mensen die dit doen ?
quote:niet zwemmen
Op woensdag 22 januari 2003 20:46 schreef ChRoNiC het volgende:
niet roken
quote:Yep. Met name omdat je vingers zo 'wrinckled' zijn dat je geen shaggie meer kan draaien.
Op woensdag 22 januari 2003 20:41 schreef Buurmannetje het volgende:
Na het zwemmen heb ik vaak zulke ouwewijvevingers dat shagjes draaien absoluut uitloopt op slappe, half uit elkaar vallende stukjes papier.Vandaar dat ik vaak vantevoren een aantal draai om toch m'n dagelijks shotje Nicotine binnen kan krijgen.
Zijn er meer mensen die dit doen ?
En dit ligt niet aan het feit dat je flink aangeschoten bent tegne die tijd, maar hier heb ik dan ook weer last van gladde vingers.
quote:Heb je dat ook als je alleen maar cola hebt gedronken?
Op woensdag 22 januari 2003 21:17 schreef Buurmannetje het volgende:
Nu ik even de tijd heb gehad om na te denken over de topics die ik geopend heb bedacht ik me in één keer dat je vaak ook moeite hebt om een sigaretje te rollen als je een aanzienlijke hoeveelheid alcoholische versnaperingen hebt gehad...En dit ligt niet aan het feit dat je flink aangeschoten bent tegne die tijd, maar hier heb ik dan ook weer last van gladde vingers.
quote:Alleen in combinatie met sterke drank...
Op woensdag 22 januari 2003 21:18 schreef Lexie het volgende:[..]
Heb je dat ook als je alleen maar cola hebt gedronken?
quote:punt VIER: je moet niet zeiken!
Op maandag 27 januari 2003 04:20 schreef belikewater het volgende:
punt EEN; je moet niet roken
punt TWEE; als je rookt, rook dan geen shag, stinkerd
punt DRIE; je moet gewoon niet roken
quote:punt VIJF: jij hebt gelijk
Op maandag 27 januari 2003 04:22 schreef mighty_myte het volgende:[..]
punt VIER: je moet niet zeiken!
maarre, je rookt toch geen samson he ? met die zwervers shag lukt het natuurlijk nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |