abonnement Unibet Coolblue
pi_196553937
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:18 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Redactie Sport vrijdag 4 december 2020 @ 20:20:25 #27
109131 crew  sportfreak
pi_196553942
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
Als ik aan de Efteling denk denk ik hieraan. En jullie nu ook.

Die muziek is _O_
En het is nog eens een echt koninklijk sprookje ook!
  vrijdag 4 december 2020 @ 20:20:51 #28
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_196553950
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196553954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ok, het is wel van ergens rond die tijd dat ik er was, maar het is me hoe dan ook niet opgevallen.

Het wordt eigenlijk wel weer eens tijd. Maar het kindje is nu nog iets te klein om het te kunnen waarderen.
Twee van die spuwers zijn ook wel erg verstopt trouwens :P

Snap dat het wel leuker is als de kleine man het ook bewuster mee kan maken *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196553956
Hahaha, ik lees nu pas die laatste regel, die vind ik nog het leukst _O-
Koel en donker bewaren
pi_196553975
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:20 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196553980
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Twee van die spuwers zijn ook wel erg verstopt trouwens :P

Snap dat het wel leuker is als de kleine man het ook bewuster mee kan maken *O*
Ja precies, eventueel met het Efteling Hotel erbij voor een overnachting. Dat zijn best goede deals.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_196553985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:21 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha, ik lees nu pas die laatste regel, die vind ik nog het leukst _O-
Geniaal _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 4 december 2020 @ 20:23:30 #34
39237 crew  H_T
2733
pi_196553996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:19 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Bovenstaande heb je toch niet laten maken? :o :D
Dit idee, maar dan met andere quotes :Y Wel ongeveer hetzelfde begin en dezelfde eindzin, en ook de kelken en kandelaars hebben het gehaald, maar monnikenzang, vroom geprevel en de jonge vrouw staan er bij mijn versie niet op
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dit vind ik toch een geruststelling, want toen ik las dat je een plank met tekst in je huis had dacht ik inderdaad aan die 'in dit huis' teksten :D

Maar uiteraard moet ik beter weten bij jou ;)
Het is een cadeau, dus het bord komt sowieso niet bij mij in huis ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196553998
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja precies, eventueel met het Efteling Hotel erbij voor een overnachting. Dat zijn best goede deals.
Je kan die meubels kopen bij kringloopwinkel in de buurt? Ze gaan Efteking Hotel verbouwen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 4 december 2020 @ 20:24:02 #36
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196554012
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
~:)

[ afbeelding ]
Eigenlijk moet ik die wel hebben, nu ik de tentoonstelling heb bezocht :o

Ik heb nog vaak het liedje dat je op de promenade in de Efteling hoort in mijn hoofd :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Redactie Sport vrijdag 4 december 2020 @ 20:24:25 #37
109131 crew  sportfreak
pi_196554019
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Schandalig dat die uit de Top 2000 ligt. :(
Ik wist niet eens dat die er ooit in had gestaan :o
pi_196554027
En tóch... vind ik dat ze iets anders kunnen verzinnen voor die pre-show(s) bij de Villa Volta, want zowel voor mensen die er al 100x in geweest zijn als voor buitenlanders die de taal niet spreken duurt dat gewoon te lang.

Echt bijna alle buitenlandse vloggers die ik zie vinden het een heel underwhelming attractie doordat dat Nederlandse gelul zo lang duurt. Ondanks dat de echte hoofdattractie wel heel leuk is.

Ze zouden daar imo best wel iets met schermen tekst in het Engels kunnen doen of zo. Ben benieuwd wat Hamlapjes enzo daarvan denkt.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 4 december 2020 @ 20:25:43 #39
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_196554041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:23 schreef H_T het volgende:

[..]

Dit idee, maar dan met andere quotes :Y Wel ongeveer hetzelfde begin en dezelfde eindzin, en ook de kelken en kandelaars hebben het gehaald, maar monnikenzang, vroom geprevel en de jonge vrouw staan er bij mijn versie niet op
[..]

Het is een cadeau, dus het bord komt sowieso niet bij mij in huis ;)
Gaaf _O_
Herinner mij nog dat ik dat plaatje een tijd geleden wel een keer eerder heb gepost en jij toen al vroeg of ik wist waar dat te kopen was (wat ik natuurlijk weer eens niet wist :') ). Mooi dat het zo alsnog gelukt is!
pi_196554046
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:24 schreef Arizona het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik die wel hebben, nu ik de tentoonstelling heb bezocht :o

Ik heb nog vaak het liedje dat je op de promenade in de Efteling hoort in mijn hoofd :')
Efteling muziek _O_

Danse Macabre is ook zo tof, van het spookslot
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196554056
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:24 schreef Guanabana het volgende:
En tóch... vind ik dat ze iets anders kunnen verzinnen voor die pre-show(s) bij de Villa Volta, want zowel voor mensen die er al 100x in geweest zijn als voor buitenlanders die de taal niet spreken duurt dat gewoon te lang.

Echt bijna alle buitenlandse vloggers die ik zie vinden het een heel underwhelming attractie doordat dat Nederlandse gelul zo lang duurt. Ondanks dat de echte hoofdattractie wel heel leuk is.

Ze zouden daar imo best wel iets met schermen tekst in het Engels kunnen doen of zo. Ben benieuwd wat Hamlapjes enzo daarvan denkt.
Ah, dat snap ik wel ja :o Schermen tekst met Engels zou dan in ieder geval wel een vereiste moeten zijn
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196554062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:24 schreef Guanabana het volgende:
En tóch... vind ik dat ze iets anders kunnen verzinnen voor die pre-show(s) bij de Villa Volta, want zowel voor mensen die er al 100x in geweest zijn als voor buitenlanders die de taal niet spreken duurt dat gewoon te lang.

Echt bijna alle buitenlandse vloggers die ik zie vinden het een heel underwhelming attractie doordat dat Nederlandse gelul zo lang duurt. Ondanks dat de echte hoofdattractie wel heel leuk is.

Ze zouden daar imo best wel iets met schermen tekst in het Engels kunnen doen of zo. Ben benieuwd wat Hamlapjes enzo daarvan denkt.
Of dat je via een app een vertaalde versie kunt horen voor jezelf? Geen idee hoe haalbaar dat is
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 4 december 2020 @ 20:27:30 #43
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196554070
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:24 schreef Guanabana het volgende:
En tóch... vind ik dat ze iets anders kunnen verzinnen voor die pre-show(s) bij de Villa Volta, want zowel voor mensen die er al 100x in geweest zijn als voor buitenlanders die de taal niet spreken duurt dat gewoon te lang.

Echt bijna alle buitenlandse vloggers die ik zie vinden het een heel underwhelming attractie doordat dat Nederlandse gelul zo lang duurt. Ondanks dat de echte hoofdattractie wel heel leuk is.

Ze zouden daar imo best wel iets met schermen tekst in het Engels kunnen doen of zo. Ben benieuwd wat Hamlapjes enzo daarvan denkt.
Eens. Arizoneefje vond dat hele voorstuk ook maar langdradig en snapte het niet goed. Het huis zelf vond hij wel heel leuk en spannend.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_196554077
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah, dat snap ik wel ja :o Schermen tekst met Engels zou dan in ieder geval wel een vereiste moeten zijn
Ja dan krijgt het natuurlijk wel iets lelijk moderns wat misschien de sfeer wat onderuit haalt, maar de Efteling kennende kunnen ze dat ook vast wel heel sfeervol oplossen.
(Dacht dat de Baron ook zoiets doet?)
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 4 december 2020 @ 20:27:53 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_196554078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:24 schreef Guanabana het volgende:
En tóch... vind ik dat ze iets anders kunnen verzinnen voor die pre-show(s) bij de Villa Volta, want zowel voor mensen die er al 100x in geweest zijn als voor buitenlanders die de taal niet spreken duurt dat gewoon te lang.

Echt bijna alle buitenlandse vloggers die ik zie vinden het een heel underwhelming attractie doordat dat Nederlandse gelul zo lang duurt. Ondanks dat de echte hoofdattractie wel heel leuk is.

Ze zouden daar imo best wel iets met schermen tekst in het Engels kunnen doen of zo. Ben benieuwd wat Hamlapjes enzo daarvan denkt.
Op drukke dagen werken de pre-shows ook als wachtrij, dus wat dat betreft is het een prima idee :) Bij de wachtrij hangen banieren met wat uitleg over de attractie in meerdere talen, dus de basis kan je wel meekrijgen. Het nadeel van schermen is weer dat het licht geeft en nogal afleidt voor iedereen die het niet nodig heeft
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196554081
Kleine Jobi vond de voorshow vroeger altijd best eng :@ Maar de hoofdattractie dan weer niet
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196554083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:

[..]

Eens. Arizoneefje vond dat hele voorstuk ook maar langdradig en snapte het niet goed. Het huis zelf vond hij wel heel leuk en spannend.
Je zou zelfs misschien een mogelijkheid moeten kunnen hebben tot overslaan, maar nee, dat is denk ik vloeken in de kerk, vind ik zelf ook :D
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 4 december 2020 @ 20:29:21 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_196554099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Efteling muziek _O_

Danse Macabre is ook zo tof, van het spookslot
Tof ja, echt Eftelingmuziek... nee. Het komt al uit 1874, het Spookslot zou nog ruim 100 jaar op zich laten wachten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 4 december 2020 @ 20:30:06 #49
39237 crew  H_T
2733
pi_196554116
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja dan krijgt het natuurlijk wel iets lelijk moderns wat misschien de sfeer wat onderuit haalt, maar de Efteling kennende kunnen ze dat ook vast wel heel sfeervol oplossen.
(Dacht dat de Baron ook zoiets doet?)
De Baron roept geloof ik wat instructies in het Engels, maar niet het hele verhaal
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196554118
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:29 schreef H_T het volgende:

[..]

Tof ja, echt Eftelingmuziek... nee. Het komt al uit 1874, het Spookslot zou nog ruim 100 jaar op zich laten wachten
Oh dat wist ik hoor :Y Maar de Efteling associatie hou ik toch wel
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')