quote:Op maandag 8 februari 2021 17:20 schreef Nashipeer het volgende:
Wat zou dit nou weer zijn?
[..]
https://eurovision.tv/sto(...)7ahGHJ9BD1xdGcrCF0-k
Edit: eurovision-emoji
Zou de "host" een hint zijn? Misschien iets met de vier presentatoren?
[ twitter ]
Mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:04 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vind dit wel grappig, de BBC is na een jaar eindelijk weer wakker uit hun winterslaapop aandringen van een hoop Britse fans die vrezen voor the Frock Destroyers als inzending
[ twitter ]
Die Britten zitten echt in een bodemloze put wat betreft het ESFquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:04 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vind dit wel grappig, de BBC is na een jaar eindelijk weer wakker uit hun winterslaapop aandringen van een hoop Britse fans die vrezen voor the Frock Destroyers als inzending
[ twitter ]
Die week 8-14 maart zal wel d week worden. Intensquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:21 schreef Em31 het volgende:
Het wordt druk de komende tijd![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of we ook verassingen krijgen waar we minder dan een paar uur van te voren een nummer krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die week 8-14 maart zal wel d week worden. Intens
Dat kan ik me van vorig jaar niet meer herinneren. Waarom zou je dat berhaupt doenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we ook verassingen krijgen waar we minder dan een paar uur van te voren een nummer krijgen.
Het is onrustig in het oosten..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Misschien niet direct ESF gerelateerd, maar ik hoop dat het in Armeni rustig blijft voor de bevolking en dat ze gewoon mee kunnen doen met ESF. Het is ook heel stil daar wat betreft ESF nieuws.
Oh? Moet het nog kijken, maar dat is wel een onwijs leuk thema. Mits goed uitgevoerdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:34 schreef Nashipeer het volgende:
Ik denk ook niet dat de BBC gaat kiezen voor de Frock Destroyers hoor, want anders hadden ze wel een speciale aankondiging gedaan tijdens de speciale RPDG-uitzending gisteren (die een Eurovision-thema zou hebben maar tegenviel las ik?). Idd hoogstwaarschijnlijk iets van BMG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |