SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Gewoon kratten bier drinken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Turks/broodjes/Mac/Chinees/vetje bestellen straks?
wakker en aanwezigquote:
Lekker bezig goosquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wakker en aanwezig
auto vol aan t laden voor afspraak nummer 2 & 3 vandaag. Zat om 7u met m'n gare hoofd al in een Skype meeting.
De bouwwerkzaamheden zijn voor vanavond geplandquote:Op vrijdag 4 december 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
@:kwiwi, waar moet ik mijn 170 olifanten laten? ze beginnen lastig te worden in mijn tuintje, al mijn geraniums naar de tering.
Yesssss, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bouwwerkzaamheden zijn voor vanavond gepland
quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:50 schreef kwiwi het volgende:
@:LTVDK
hup hup, aan de slag
FB / [fp] Bijna 10 uur en nog geen nieuws
Ja ze staan in de tuin hier te trompetteren, heb ze vanmorgen allemaal een grote meloen en vers gras gegeven, blij dat ze waren johquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze staan in de tuin hier te trompetteren, heb ze vanmorgen allemaal een grote meloen en vers gras gegeven, blij dat ze waren joh![]()
Blije fanten
Ik zet alvast koffiequote:Op vrijdag 4 december 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oh dan moet ik snel douchen en komen kijken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |