abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_8090011
Grote schoonmaakwoede in huis gehad , aanrecht en koelkast flink schoongemaakt en dat op de vroege ochtend . Ik voelde me goed maar ben ook een beetje wisselvallig na een bepaald nummer geluisterd te hebben. Ben nu lekker bij mijn ouders en ga daar straks lekker eten , en ff incredimail uitvogelen .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8090418
Huisje is opgeruimd, kaarsjes aan, aromatische olie geurt door het huis, raampjes een beetje open, muziekje aan=
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 24 januari 2003 @ 17:58:23 #153
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_8090646
Klote en alleen.

Maar het ergste is nog dat zo zal blijven dit weekend. Lekker vooruitzicht.

Een vooruitzicht wat ik liever niet heb.

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
pi_8091353
Naar de kapper geweest, aan m'n proefschrift gewerkt, beetje rondgewandeld en wat van de zon genoten (jaaa..meer , wat DVD'tjes gehuurd, potje ijs erbij en kijken maar.

Enige probleem is dat me bankpas niet meer gelezen wordt..heb 'em per ongeluk bij m'n magneetsleutel van het werk gelegd. Achja, ff langs de bank maandag.

Voel me super, goede week geweest (ondanks het niet uit me bed kunnen komen 'sochtends)

Fijn weekend allemaal!

pi_8091429
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 15:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn kop explodeert, ik ben zooo blij en zooo teleurgesteld/boos/rot dat het niet echt meer doordringt allemaal.. Ik dacht net dat het wel aardig ging maar toch niet .

Ik zit net een heel triest boek te lezen (wat ik trouwens al gelezen heb en waarvan ik weet dat de hoofdpersoon zelfmoord gaat plegen ), dat maakt me niet erg vrolijk maar het is wel een heel goed boek. Verder is het weekend!

amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  vrijdag 24 januari 2003 @ 19:56:26 #156
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8092661
Frusti!! IKEA-kasten!!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8093217
Zwaar klote en verdrietig...
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_8093312
Moe, zonder gevoel, zonder contact, geen verbinding met andere mensen, alleen, eenzaam en kwetsbaar.


Realiseer me dat bovenstaand onderdeel van een zich steeds herhalend patroon in mijn leven is.

Na het ervaren van bepaalde emoties voel ik me de dag erop zoals bovenstaand.

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 24-01-2003 21:56]

#geen
pi_8093642
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 20:29 schreef poebeertjuh het volgende:
Zwaar klote en verdrietig...
me2
pi_8095984
Alleen.
En dat voelt kut.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 23:20:49 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8096127
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 23:12 schreef shmoopy het volgende:
Alleen.
En dat voelt kut.
Virtueel zijn we een beetje bij je.
Ok, 't is niet hetzelfde, maar beter dan niks. Toch?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 23:21:31 #163
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8096137
Redelijk eenzaam momenteel.
For great justice!
pi_8096406
ik voel me goed...
vandaag gezellig dagje gehad, eerst naar arnhem met een vriendin en daarna beetje mekaars haar geverfd gezellig beetje kletsen met zijn 3en
en morgen ga ik eindelijk weer es een xtje uit
oe en ik ben boos op de rabobank...ik had geld geleent van een vriendin voor t treinkaartje... ik dus in arnhem nog een x proberen te pinnen...had ik nog geen geld...ben ik weer thuis, probeer ik t nog een x en heb ik ineens geld
pi_8096617
Ik voel me helemaal in de war, wil weg van alles, weg van deze wereld, weg van dit leven, WEG

De realiteit dringt zich "dankzij" de therapie die ik volg, steeds meer aan mij op en de waarheid is hard en pijnlijk.

Ik heb een stuk geschreven in mijn topic, voor nu moet het er even blijven staan, het moet eruit, ik moet het delen. Maar mss haal ik het straks toch wel weer weg, het is zó persoonlijk, zó pijnlijk, zó hard

Ik heb het gevoel dat ik helemaal doordraai, ik moet weg, even tot mezelf komen, ik word vreselijk overspoeld en ik weet het allemaal niet meer, het is zó verwarend. Een deel van mijn verleden kwam als een grote golf over mij heen gespoeld en ik kan mijn hoofd even niet meer boven water houden.

Even een time-out ajb hoofd


Hoe het verder gaat...

#geen
  zaterdag 25 januari 2003 @ 00:16:11 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8097116
Dolgelukkig, want mijn kast STAAT, al mijn boeken en dingetjes van thuis staan erin, m'n lampjes hangen eraan en het is bijna weer net als toen ik nog bij m'n oudes woonde. Dit is echt zo'n groot stuk van mezelf (boeken, acrylverf, fototoestellen, knuffels) dat ik me in 1 klap NOG meer thuisvoel. Het voelt echt geweldig
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8097155
ik voel me depressief
pi_8097273
Nice SEMTEX

Ben eigenlijk best vrolijk Moet alleen eigenlijk heel hard gaan slapen maar heb daar geen zin in. Het is alleen beetje balen dat ik door de gevolgen van een (overigens zeer irritant) avondje stappen vannacht, vanavond echt niks waard was qua sporten.

Please, find my happy place!
pi_8097376
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 23:48 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me helemaal in de war, wil weg van alles, weg van deze wereld, weg van dit leven, WEG

De realiteit dringt zich "dankzij" de therapie die ik volg, steeds meer aan mij op en de waarheid is hard en pijnlijk.

Ik heb een stuk geschreven in mijn topic, voor nu moet het er even blijven staan, het moet eruit, ik moet het delen. Maar mss haal ik het straks toch wel weer weg, het is zó persoonlijk, zó pijnlijk, zó hard

Ik heb het gevoel dat ik helemaal doordraai, ik moet weg, even tot mezelf komen, ik word vreselijk overspoeld en ik weet het allemaal niet meer, het is zó verwarend. Een deel van mijn verleden kwam als een grote golf over mij heen gespoeld en ik kan mijn hoofd even niet meer boven water houden.

Even een time-out ajb hoofd


Hoe het verder gaat...


Ik heb het toch maar weggehaald (voorlopig?).
#geen
  zaterdag 25 januari 2003 @ 01:27:20 #170
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8097972
Raar. Voel me een combinatie van druk, ontroerd, moe, en nog meer van dat alles. Was een lange week waarin ik echter graag ging werken en leuke dingen en minder leuke dingen heb ervaren. Maja, overal is het wel wat. Thuis alleen was wat saai. M'n gedachten zitten nu bij mijn collega waarvan gisternacht zijn vader is overleden. Zijn altijd wel dingen die me raken, vooral omdat het zo'n nuchter iemand is en op zo'n moment voel je gewoon het verdriet.
pi_8097988
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 00:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik heb het toch maar weggehaald (voorlopig?).


meis ik reageer morgen op je mail, ik hou van je, vergeet dat nooit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8098251
Voelde me prima, tot ik net wat foto's bekeek.
Alles komt in één keer weer naar boven!
Ik snap er nog steeds niks van. Het leek zo mooi...

It's not true that life is one damn thing after another; it's one damn thing over and over.
pi_8098513
helemaal kut
  zaterdag 25 januari 2003 @ 02:57:26 #174
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8098649
Beetje verdrietig, beetje jammer..
Verder wel hele mooie en fijne gedachten,...
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zaterdag 25 januari 2003 @ 07:52:55 #175
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8099106
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 02:34 schreef matthijn99 het volgende:
helemaal kut
Sterkte.
For great justice!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')