abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196532548
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196532784
Wat jij verteld dat het gesprek dood valt na die standaard vragen ronde herken ik...

Het helpt wanneet je een gesprek begint al die vragen te vermijden en te beginnen over bullshit.
pi_196532918
Beetje doorvragen. Ik heb laatst met een student een heel gesprek gehad over zijn vereniging. Niet dat ik daar an sich nou heel geïnteresseerd in ben, maar een kijkje in een andere wereld (ik heb nooit gestudeerd) geeft je ook weer gespreksstof voor een evt volgende keer.
  donderdag 3 december 2020 @ 16:03:51 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196533528
Je bent naar dat huisfeest gegaan en ‘je kon met iedereen redelijk praten’. Dat is een prestatie. Dat is echt een prestatie. 👍🏻

Je hebt een hele goede bodem gelegd om verder te gaan. En ik hoop dat je wilt oefenen. Ik denk dat je bek af bent omdat het een immense inspanning van je vergt. Maar hoe relaxter jij op zo’n feest bent, des te makkelijker gaat alles. Goed onthouden!

Wat denk je, kun je je richten op wat meer ontspanning?
pi_196533608
Waarom wil je jezelf zo graag veranderen? Misschien zijn deze mensen het niet voor jou, het is volkomen normaal dat je niet met iedereen overweg kan en visa versa.

Als jij constant denkt dat je anders moet doen en iemand moet vermaken dan levert dat spanning op en werkt dat averechts. Als jij jezelf accepteert, dan ben je rustig en ontspannen en zal het beter gaan. Mensen voelen die spanning ook lijkt me, ik word er iig ongemakkelijk van als mensen me proberen te entertainen.
  donderdag 3 december 2020 @ 16:12:16 #6
189961 ex
aperture science
pi_196533642
Ik zoek bij elk persoon met wie ik praat (zeker de eerste keer) 1 onderwerp waar ze enthousiast over zijn en vervolgens blijf je daar over praten/over door vragen.

Er is geen truck, je moet gewoon echt geïnteresseerd in zijn en dan blijft het gesprek lopen.
The cake is a lie!
  donderdag 3 december 2020 @ 16:13:21 #7
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_196533658
Welkom in mijn wereld. Accepteer dat je geen sociaal beest bent en waardeer de rust. Het went vanzelf.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_196534362
Je bent niet zo sociaal vaardig: accepteer het.

Met wanhopig doen-alsof, een toneelstukje opvoeren etc., houd je niet alleen anderen, maar vooral jezelf voor de gek.
Het lijkt wel een obsessie van je.

Behoorlijk stressvol. Kan me voorstellen dat je daar een burn-out van krijgt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_196534404
Stap voor stap. Niet “proberen” maar een iets voor een ander betekenen brengt je veel meer.
Hard werken en een collega uit de brand helpen dat soort dingen. Dan gaat het daarna vanzelf. Hard werken dus.
Vakman pur sang
  donderdag 3 december 2020 @ 17:20:16 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196534731
Osodevo?

Als dit grotendeels nieuwe mensen waren, die je nog niet (echt) kende dus, is het eigenlijk best heel goed.

Ben je niet gewoon wat te hard en veeleisend voor jezelf?
Neem je weleens de tijd om te zien van jezelf dat je vooruit gaat? Dat je ondanks tegenslagen, ondanks dat je het moeilijk en ook spannend vindt dit wel gewoon even doet?

Dat het je moeite kost is echt niet zo raar. De meeste mensen hebben dat ook. Het is helemaal niet zo makkelijk om even ergens binnen te lopen en de grote gangmaker te zijn. Degene die gesprekken op gang brengt en houdt.

In de meeste gevallen kennen mensen iig al een of een paar mensen beter. Betrekken die kennissen/vrienden je in het contact met anderen.
Die kent die en zo kom je tot meer contact/gesprekken.
Dat geeft dingen om op in te haken, verder op door te gaan.

Misschien heb ik het mis (kan maar zo), maar heb het idee dat jij die opstapjes via anderen mist. Die anderen die je erbij betrekken. Die je interesses kennen, die jou kennen en die opstapjes naar meer werkelijk contact bieden.
En ondanks dat doe jij het gewoon! Dat doe ik je niet na hoor!

Dus mijn beste osodevo...
Leer champagne momentjes te vieren. Niet alleen te kijken naar wat beter kan, maar ook te zien dat je goed bezig bent en je grenzen verlegt.
Wees een beetje lief en vergevelijk voor jezelf.
Voor dat sociale contact wat je wil ben je ook afhankelijk van anderen, niet alles daarvan komt door jou.

Ja, het was lastig zo in een groep te stappen. Maar je deed het!
Ja, je bent moe erna en zo te lezen wat onzeker over de uitkomst. Maar je deed het!!!
Je maakt stappen, best wel grote zelfs!

Als je het vaker doet wordt het gemakkelijker en bedenk je dat je echt niet met iedereen meer dan koetjes en kalfjes hoeft te doen.
De volgende keer ga jij gewoon een fijn gesprek met iemand hebben. Dat gaat je echt lukken.
Misschien niet de hele avond, maar gewoon een leuk gesprek waarbij je niet het gevoel hebt de boel aan de gang te moeten houden.

Maar vooral, zie de stappen die je maakt. En wees blij met jezelf erom.
Dat mag echt wel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 3 december 2020 @ 19:12:00 #11
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196536627
Als je tegen een burn out aanzit, dan neem rust. De rest heeft er niets mee te doen. Is "het" teveel, rem af, neem je rust.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196536789
Waarom interesse tonen als je geen interesse hebt, wie hou je dan voor de gek?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_196538602
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196538632
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:18 schreef halfway het volgende:
Waarom interesse tonen als je geen interesse hebt, wie hou je dan voor de gek?
Ik heb oprechte interesse. Waar haal je in hemelsnaam dan vandaan dat ik dat niet heb?!
  donderdag 3 december 2020 @ 20:39:03 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196538719
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:34 schreef osodevo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar betaal je dat van?
The love you take is equal to the love you make.
pi_196538759
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:35 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik heb oprechte interesse. Waar haal je in hemelsnaam dan vandaan dat ik dat niet heb?!
Je wil leuk gevonden worden, het is te geforceerd zo. Je hebt het of je hebt het niet.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_196538781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:09 schreef colivo het volgende:
Waarom wil je jezelf zo graag veranderen? Misschien zijn deze mensen het niet voor jou, het is volkomen normaal dat je niet met iedereen overweg kan en visa versa.

Als jij constant denkt dat je anders moet doen en iemand moet vermaken dan levert dat spanning op en werkt dat averechts. Als jij jezelf accepteert, dan ben je rustig en ontspannen en zal het beter gaan. Mensen voelen die spanning ook lijkt me, ik word er iig ongemakkelijk van als mensen me proberen te entertainen.
Je hebt gelijk. Ik wil ook met iedereen aansluiting hebben, dat is lastig. Sommige mensen blijven onvriendelijk doen.
pi_196538803
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Stap voor stap. Niet “proberen” maar een iets voor een ander betekenen brengt je veel meer.
Hard werken en een collega uit de brand helpen dat soort dingen. Dan gaat het daarna vanzelf. Hard werken dus.
Wat is er mis aan sociale vaardigheden ontwikkelen?
pi_196538952
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef halfway het volgende:

[..]

Je wil leuk gevonden worden, het is te geforceerd zo. Je hebt het of je hebt het niet.
Natuurlijk wil ik leuk gevonden. Dat is toch natuurlijk? Ik heb geen zin in geruzie of dat mensen mij niet mogen.
pi_196539049
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik wil ook met iedereen aansluiting hebben, dat is lastig. Sommige mensen blijven onvriendelijk doen.
Mensen doen alleen onvriendelijk als ze zelf niet lekker in hun vel zitten. Als je dat in kunt zien hoef je het niet persoonlijk op te vatten.
pi_196539113
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:52 schreef colivo het volgende:

[..]

Mensen doen alleen onvriendelijk als ze zelf niet lekker in hun vel zitten. Als je dat in kunt zien hoef je het niet persoonlijk op te vatten.
Bullshit, als je buiten de boot valt word je eerst buitengesloten, daarna gaan ze vervelend doen. Zelf meegemaakt.
pi_196539135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:41 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat is er mis aan sociale vaardigheden ontwikkelen?
Niks.
Maar voor vrienden heb je niet zulke sociale vaardigheden nodig, je verkoopt toch geen gascontract.

Ik bedoel je moet voor mensen iets betekenen. Dat ze er iets voor terug krijgen. Al is het maar energie of vrolijkheid. Maar het kan ook de ultieme hulp zijn bij een mislukte verbouwing, een lange rit bijzitten noem eens iets. Het gaat meer om de acties dan de woorden, snap je.
Vakman pur sang
pi_196539163
Ik zoek nu even geen vaste vrienden, wil eerst leren sociaal vaardiger te worden.
pi_196539503
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef osodevo het volgende:

[..]

Sommige mensen blijven onvriendelijk doen.
Tsja, dan zijn ze niet echt de moeite waard he?
pi_196539556
Weet je wat ik wel typisch vind. De weinige meisjes worden hier door bepaalde mannen geen moment uit het oog gelaten. Je weet dan wel hoe laat het is. Maar zelfs dan, iemand zoals ik die niet eens de kans krijgt om met haar te praten is iets opbouwen nogal erg moeilijk met zoveel concurrentie.

Zit ook op datingsites maar daar zie ik dat vrouwen per 10 minuten zoveel views krijgen dat een bericht eigenlijk niet de moeite is.

Nogmaals

Primair: Sociale vaardigheden in algemene zin
Secondair: Incelprobleem (lees nog maagd) oplossen
pi_196539749
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:18 schreef osodevo het volgende:
Weet je wat ik wel typisch vind. De weinige meisjes worden hier door bepaalde mannen geen moment uit het oog gelaten. Je weet dan wel hoe laat het is. Maar zelfs dan, iemand zoals ik die niet eens de kans krijgt om met haar te praten is iets opbouwen nogal erg moeilijk met zoveel concurrentie.

Zit ook op datingsites maar daar zie ik dat vrouwen per 10 minuten zoveel views krijgen dat een bericht eigenlijk niet de moeite is.

Nogmaals

Primair: Sociale vaardigheden in algemene zin
Secondair: Incelprobleem (lees nog maagd) oplossen
Ondanks dat je in de OP schrijft dat het niet alleen over vrouwen gaat, gaat het nu toch weer over vrouwen.
pi_196540075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:56 schreef osodevo het volgende:

[..]

Bullshit, als je buiten de boot valt word je eerst buitengesloten, daarna gaan ze vervelend doen. Zelf meegemaakt.
Jij denkt dat mensen die vrolijk zijn vervelend doen tegen andere mensen?
pi_196540672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:18 schreef osodevo het volgende:
Weet je wat ik wel typisch vind. De weinige meisjes worden hier door bepaalde mannen geen moment uit het oog gelaten. Je weet dan wel hoe laat het is. Maar zelfs dan, iemand zoals ik die niet eens de kans krijgt om met haar te praten is iets opbouwen nogal erg moeilijk met zoveel concurrentie.

Zit ook op datingsites maar daar zie ik dat vrouwen per 10 minuten zoveel views krijgen dat een bericht eigenlijk niet de moeite is.

Nogmaals

Primair: Sociale vaardigheden in algemene zin
Secondair: Incelprobleem (lees nog maagd) oplossen
Zucht... je doet net alsof je jouw incelprobleem helemaal zelf kunt oplossen, alsof daar geen ander mens met gevoelens voor nodig is.
Daarnaast snap ik echt totaal niet wat het doel is van je posts hier.. je negeert de helft van de reacties en ik snap niet wat je ermee wilt behalve aandacht. Je bent een aandachtsjunkie. Niks mis mee verder, maar niemand denkt nog dat dit goed zal komen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196542583
Ik probeer just alles uit maar met het niveau dat ik heb is het eigenlijk ook helemaal niet zo gek dat ik faal.
  vrijdag 4 december 2020 @ 00:31:21 #30
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196542621
Je hebt toch uitpuilende kennis over hoe je die meiden binnen moet halen? Of blijkt het toch wat lastiger te zijn? :)

Met vaste vrienden bouw je vanzelf een sociaal netwerk op.
pi_196542803
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:34 schreef osodevo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het een idee om je jezelf wat breder te ontwikkelen dan alleen als incel te tunnelfocussen op de vrouwtjes. Dan heb je wat meer te vertellen en te delen.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:35 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik heb oprechte interesse. Waar haal je in hemelsnaam dan vandaan dat ik dat niet heb?!
Gebrek aan gespreksstof hebben, maar leg gerust uit wat jij dan zo oprecht vindt aan jouw gedrag. Als je zegt vooral te willen oefenen, dan klinkt het vrij egocentrisch en niet bepaald feestelijk voor de tegenpartij.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:58 schreef osodevo het volgende:
Ik zoek nu even geen vaste vrienden, wil eerst leren sociaal vaardiger te worden.
Het klinkt meer alsof je je gewoon wil onttrekken. Niet zo slim, want juist met een netwerk kom je socialer over, krijg je structureler feedback en zul je sneller stappen kunnen maken. Sneller dan wanneer jij je blijft onttrekken aan wat ze echt vinden en lekker vanaf je veilige afstandje kan blijven mauwen en invullen vanuit de veiligheid van je eigen wereldje. Het wereldje wat beïnvloedt wordt door een zekere diagnose die je interpretatie sowieso al niet optimaal maakt, maar je bent liever stronteigenwijs en de schuld gevend aan anderen dan open te staan dat je misschien toch niet zo denderend met iedereen kon praten als je geen gesprek gaande kan houden.
Is het wel buitensluiten als de meeste mensen je wel de kans gaven op een gesprek, maar ze geen zin hebben om er meer moeite in te moeten gaan steken dan jij qua gespreksonderwerpen? Of wordt jij misschien gewoon wel terecht afgerekend op de beperkte moeite en interesse die je er in steekt?
pi_196544992
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 01:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien is het een idee om je jezelf wat breder te ontwikkelen dan alleen als incel te tunnelfocussen op de vrouwtjes. Dan heb je wat meer te vertellen en te delen.

Nee, dit gaat mij echt om het op sociaal vlak ontwikkelen, heeft echt helemaal niets met vrouwen of seks te maken.

Waar ik gewoon van baal is dat ik elke keer helemaal onderaan op de sociale pikorde beland en daardoor kwetsbaar ben voor pesterijen.
pi_196545046
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 01:04 schreef Scary_Mary het volgende:

Gebrek aan gespreksstof hebben, maar leg gerust uit wat jij dan zo oprecht vindt aan jouw gedrag. Als je zegt vooral te willen oefenen, dan klinkt het vrij egocentrisch en niet bepaald feestelijk voor de tegenpartij.

Door eerlijk te melden dat ik moeite heb met sociale interacties probeer ik begrip te kweken bij mensen die mij als een creep zien omdat ik sociaal wat minder vlot ben.
  vrijdag 4 december 2020 @ 10:02:16 #34
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196545484
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:23 schreef osodevo het volgende:

[..]

Door eerlijk te melden dat ik moeite heb met sociale interacties probeer ik begrip te kweken bij mensen die mij als een creep zien omdat ik sociaal wat minder vlot ben.
Dat begrip verlies je door aan te geven dat je niet echt geïnteresseerd bent in banden aangaan met mensen, maar het als ‘oefening’ ziet waardoor je je groene blaadje kan gaan scoren.

Irl merken mensen dat ook op. Niet zo letterlijk, maar wel dat het niet oprecht is.

Sociaal contact is geen oefening, geen opstap naar X. Het is het aangaan van banden met een ander. Naar werkelijk contact met die ander.

Helemaal niemand wil oefen materiaal zijn voor wat anders. Dat is een ‘waste of time’ voor hun.

Wees oprecht in sociaal contact. Omdat je werkelijk geïnteresseerd bent in die ander.
Voor die dag of langer wil weten wie dat mens is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_196546849
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee, dit gaat mij echt om het op sociaal vlak ontwikkelen, heeft echt helemaal niets met vrouwen of seks te maken.

Waar ik gewoon van baal is dat ik elke keer helemaal onderaan op de sociale pikorde beland en daardoor kwetsbaar ben voor pesterijen.
Sociaal doen is meer dan tegen iemand aan proberen te lullen. En je socialer ontwikkelen gaat wat makkelijker aan de hand van de feedback van anderen. Zolang jij niet openstaat voor de feedback in het geheel ipv wat je wel uit komt, toon je geen oprechte interesse in een ander. Zolang jij de verantwoording en de consequenties van jouw gedrag per definitie af wil blijven schuiven op de sociale pikorde, toon je geen echte interesse in waarom je niet in gesprek kan blijven. Prima als jij liever wil blijven lullen over zogenaamde meta, maar dan hou jij je je eigen ontwikkeling op microniveau tegen. Dat is jouw eigen keuze en niet andermans schuld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:23 schreef osodevo het volgende:

[..]

Door eerlijk te melden dat ik moeite heb met sociale interacties probeer ik begrip te kweken bij mensen die mij als een creep zien omdat ik sociaal wat minder vlot ben.
Eigenlijk zeg je dan dat je interesse niet verder gaat dan dat je niet wil dat ze je als creep zien. Dat zegt vooral iets over jou en weinig over oprechte interesse in de tegenpartij. Niet zo raar dat men dan ook niet alsnog vanuit medelijden een gesprek aan de gang probeert te houden.

Het zegt ook niet per se iets over (on)begrip of sociale pikorde. Ze kunnen best begrip voor je hebben en alsnog er niet meer moeite in gaan steken dan jij. Ze hoeven je niet per se buiten te sluiten, als jij gewoon dusdanig weinig interesse toont in hen dat er als snel geen kut meer te bespreken valt. Dat je het wel zo op wil vatten, maakt misschien wel des te duidelijker hoe beperkt jouw interesse is in wat er nou werkelijk gebeurt en wat je daar nou echt aan kan doen.
pi_196547114
Wat heeft dit nou met een burnout te maken?
pi_196547168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:50 schreef Bananenpap het volgende:
Wat heeft dit nou met een burnout te maken?
Je kunt veel zeggen maar niet dat ik geen initiatief neem en in actie kom. Ik doe mijn stinkende best, zelfs dat ik gezondheidsklachten krijg. Op zo'n moment moet je gewoon op de rem trappen.

Ik ga dit evalueren en meenemen op de volgende missie.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:05:20 #38
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196547362
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:53 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je kunt veel zeggen maar niet dat ik geen initiatief neem en in actie kom. Ik doe mijn stinkende best, zelfs dat ik gezondheidsklachten krijg. Op zo'n moment moet je gewoon op de rem trappen.

Ik ga dit evalueren en meenemen op de volgende missie.
Stop met geforceerd je best doen.
Begin met oprecht zijn
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:11:37 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196547464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:53 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je kunt veel zeggen maar niet dat ik geen initiatief neem en in actie kom. Ik doe mijn stinkende best, zelfs dat ik gezondheidsklachten krijg. Op zo'n moment moet je gewoon op de rem trappen.

Ik ga dit evalueren en meenemen op de volgende missie.
Missie... brrrr de rillingen krijg ik ervan
pi_196547585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:53 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je kunt veel zeggen maar niet dat ik geen initiatief neem en in actie kom. Ik doe mijn stinkende best, zelfs dat ik gezondheidsklachten krijg. Op zo'n moment moet je gewoon op de rem trappen.

Ik ga dit evalueren en meenemen op de volgende missie.
Hij zegt dat je topictitel niet lijkt aan te sluiten op de inhoud van dit topic. Kun je daar antwoord op geven?
pi_196547774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:53 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je kunt veel zeggen maar niet dat ik geen initiatief neem en in actie kom. Ik doe mijn stinkende best, zelfs dat ik gezondheidsklachten krijg. Op zo'n moment moet je gewoon op de rem trappen.

Ik ga dit evalueren en meenemen op de volgende missie.
Als je zo irrelevant reageert op de mensen op zo'n feestje, snap ik wel waarom er geen aansluiting is.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:48:26 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196547988
Weer zo’n ‘missie’, die je alleen maar weer frustratie oplevert?

Hou toch eens op met die onzin. Het werkt dus niet.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:49:51 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196548010
Als het geen missie was had je waarschijnlijk gewoon een leuke avond gehad. Je hebt wat gepraat met mensen. Op een feestje geweest waar je kennelijk dus uitgenodigd voor bent.

Dat is toch helemaal goed...
pi_196548696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:53 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik ga dit evalueren en meenemen op de volgende missie.
Ik denk niet dat je ooit verder komt als je het zo blijft zien, namelijk gebeurtenissen en mensen als een soort van objectives in een game die je moet voltooien. Probeer gewoon een fijne tijd te hebben.
pi_196548736
Misschien ook door al je topics?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196549282
Lijkt wel alsof het hele forum tegen jou in opstand komt, gebeurd dat in het dagelijkse leven ook?
pi_196553953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:23 schreef osodevo het volgende:

[..]

Door eerlijk te melden dat ik moeite heb met sociale interacties probeer ik begrip te kweken bij mensen die mij als een creep zien omdat ik sociaal wat minder vlot ben.
Je baalt aan de ene kant dat je onderaan de sociale pikorde belandt maar aan de andere kant zet je jezelf daar neer door te melden dat je moeite met sociale interacties hebt.

Ik begrijp het best hoor dat je onzeker bent en dit een manier voor je is om er op dat moment mee te dealen, maar waar een oordeel begint eindigt vaak de waarneming.

Zo ook op dit forum, je schrijft met regelmaat best wel zinnige dingen maar door je naam komt er dan een creepy context omheen.

Het is misschien verleidelijk als je buiten je comfort zone acteert, maar geef jezelf nooit de naam/plek die je niet wilt hebben. Mensen voelen zich vaak op hun gemak met een bepaalde gelijkwaardigheid. Door je poging begrip te kweken verdwijnt de gelijkwaardigheid en staat het acceptatie alleen maar in de weg.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_196554219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:53 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je kunt veel zeggen maar niet dat ik geen initiatief neem en in actie kom. Ik doe mijn stinkende best, zelfs dat ik gezondheidsklachten krijg.
En dan gaat er geen belletje bij je rinkelen? Iets met dat dat soort gedrag niet natuurlijk voor je is bijvoorbeeld?

Neem toch eens genoegen met jezelf, accepteer dat je bent wie je bent en probeer niet iemand anders te zijn. Je ziet wat er van komt. Maar kennelijk wil je het zo.

quote:
Op zo'n moment moet je gewoon op de rem trappen.
En daarna nadenken of het de ellende waard is. Gezondheidsklachten/burn-out zouden een wake-up call moeten zijn. Je lichaam zegt dat je niet verstandig bezig bent.

quote:
Ik ga dit evalueren en meenemen op de volgende missie.
En die missie is: uit je burn-out komen en dichterbij jezelf blijven, mag ik hopen?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_196554403
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:19 schreef osodevo het volgende:

Waar ik gewoon van baal is dat ik elke keer helemaal onderaan op de sociale pikorde beland en daardoor kwetsbaar ben voor pesterijen.
Dat komt omdat men de 'fakers' er over het algemeen makkelijk uit pikt. Er is niets leuks aan mensen die te hard proberen 'erbij' te horen. Die onzekerheid, het té hard willen, dat is niet aantrekkelijk. Het is desperate.

En dat is waarom je kwetsbaar bent voor pesterijen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_196556957
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:20 schreef Hineni het volgende:

[..]

Je baalt aan de ene kant dat je onderaan de sociale pikorde belandt maar aan de andere kant zet je jezelf daar neer door te melden dat je moeite met sociale interacties hebt.

Ik begrijp het best hoor dat je onzeker bent en dit een manier voor je is om er op dat moment mee te dealen, maar waar een oordeel begint eindigt vaak de waarneming.

Zo ook op dit forum, je schrijft met regelmaat best wel zinnige dingen maar door je naam komt er dan een creepy context omheen.

Het is misschien verleidelijk als je buiten je comfort zone acteert, maar geef jezelf nooit de naam/plek die je niet wilt hebben. Mensen voelen zich vaak op hun gemak met een bepaalde gelijkwaardigheid. Door je poging begrip te kweken verdwijnt de gelijkwaardigheid en staat het acceptatie alleen maar in de weg.
Offtopic, maar ik hoor "You want it darker" iedere keer als ik jouw nick zie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')