Tellenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:33 schreef MeisPluis het volgende:
Ik heb de spullen binnen! Ik ben al begonnen met een eerste poging, maar mijn rondje was ovaal 😂
Dus: hoe zorg je dat je weet waar je begonnen bent?
Ja dat tellen ging dus mis na ronde 3 of zo ☺quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tellen
Ik doe vaak een paperclip of een veiligheidsspeld of een echte steekmarkeerder sinds ik die hebin de eerste steek die ik maak. Dan kun je makkelijk tellen of je t goed hebt gedaan in die ronde ook.
Als dat alles is wat je vergeten bentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Ja dat tellen ging dus mis na ronde 3 of zo ☺
Maar had ik toch dat bij moeten bestellen.. maar een paperclip moet lukken!
ik gebruik in gevallen van echte crisis zelfs weleens een kort draadjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je vergeten bentalles wat je door de beginsteek kan steken is geschikt
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
En begonnen aan de Mandala Madness Rainbow
Als week een af is post ik daar een foto van. Vijf jaar te laat met de CAL, maar who cares
ei
[ afbeelding ]
Ha die zag ik vandaag op facebook langskomen, deze fotoquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
En begonnen aan de Mandala Madness Rainbow
Als week een af is post ik daar een foto van. Vijf jaar te laat met de CAL, maar who cares
[ afbeelding ]
Hahahahaha misschien was ik dat danquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ha die zag ik vandaag op facebook langskomen, deze foto
Dat neem ik aan van wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahaha misschien was ik dat dan![]()
Dank je wel!quote:Op maandag 22 februari 2021 10:44 schreef Uhmmpie het volgende:
Lekker bezig
Hier actief begonnen met wandeling en ontbijt op het balkon..
sinds die tijd echter nog bar weinig gedaan.
Fijne vrije dag wel zo
Die haaknaald ligt alweer halve week stil denk ik ookquote:Op maandag 22 februari 2021 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel!
klinkt idd als een goede dag en je hoeft toch niet elke dag in de haaknaald te zitten? (ahem... ik haak gewoon belachelijk veel)
Mooi geworden!quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:18 schreef Smelfie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eindelijk klaar met mijn southbay
Wauw, wat een kleuren zo bij elkaar!quote:Op maandag 22 februari 2021 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Week een van de mandala madness CAL is af, ga gelijk verder met week twee
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |