abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 4 december 2020 @ 13:01:26 #126
269689 crew  Viv
pi_196548140
@DJMO Wat fijn dat je verder niks mankeert, en dat je weet waar het aan lag. Al doende leert men! :) Misschien kun je de volgende keer zorgen voor meelopers in de nacht, zodat je geen enge, donkere stukken alleen hoeft te doen? :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 december 2020 @ 13:12:54 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_196548298
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:01 schreef Viv het volgende:
@:DJMO Wat fijn dat je verder niks mankeert, en dat je weet waar het aan lag. Al doende leert men! :) Misschien kun je de volgende keer zorgen voor meelopers in de nacht, zodat je geen enge, donkere stukken alleen hoeft te doen? :*
Zou wel een optie zijn ja.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_196548599
Volgende keer gewoon een ouderwetse grote papieren kaart gebruiken ipv Google die je al een paar keer de verkeerde kant op stuurde?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 december 2020 @ 13:35:06 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_196548677
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:30 schreef Modus het volgende:
Volgende keer gewoon een ouderwetse grote papieren kaart gebruiken ipv Google die je al een paar keer de verkeerde kant op stuurde?
Of gewoon aan de goede kant van de weg lopen zodat google me niet de verkeerde kant opstuurt. Ach, zonder verliezers kunnen er geen winnaars zijn, zoals ik m'n zoons altijd voorhoud. Vandaag heb ik verloren, volgende keer win ik wel. .:)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_196548684
Is een lokale atletiekbaan een idee? Rondjes van 400 meter. Succes ermee!
pi_196549242
Nooooooo :B

Wat een pech zeg! Wel erg fijn om te lezen dat je in ieder geval niet alleen stond en dat Rob je heeft opgepikt. Volgende keer beter! _O_
Ik heb het recht om te bepalen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 december 2020 @ 14:12:11 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_196549321
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:07 schreef Schakeltopia het volgende:
Nooooooo :B

Wat een pech zeg! Wel erg fijn om te lezen dat je in ieder geval niet alleen stond en dat Rob je heeft opgepikt. Volgende keer beter! _O_
Hij kent me te goed. In plaats van om (de afgesproken tijd) vier uur te vertrekken was ik al om kwart over twee vertrokken. Hij had z'n wekker om half drie ofzo gezet, wetende dat ik niet meer zou kunnen slapen. Daardoor kon hij me precies op tijd van de weg plukken toen hij zag dat ik verkeerd was gelopen. Als ik niet beloofd had te bellen als het niet meer zou gaan, had hij me niet eens richting Amsterdam laten gaan denk ik.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:44:35 #133
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196549916
Als het niet gaat, gaat het niet meis.

Aanbod en deur staan uiteraard gewoon open voor de eventuele herkansing :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 december 2020 @ 14:45:03 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_196549922
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:44 schreef houdjemond het volgende:
Als het niet gaat, gaat het niet meis.

Aanbod en deur staan uiteraard gewoon open voor de eventuele herkansing :*
O+ die komt er zeker wel :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_196552519
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:12 schreef DJMO het volgende:

[..]

Zou wel een optie zijn ja.
Mss in de lente. Minder koude nachten en langer licht.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 december 2020 @ 17:39:35 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_196552555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:37 schreef marsan het volgende:

[..]

Mss in de lente. Minder koude nachten en langer licht.
Kou en regen deert me over het algemeen niet. Daar kun je je op kleden. Vannacht was ik ook met 2 uur en 3 kwartier in Limmen, het punt waar het fout ging.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_196552634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

Kou en regen deert me over het algemeen niet. Daar kun je je op kleden. Vannacht was ik ook met 2 uur en 3 kwartier in Limmen, het punt waar het fout ging.
Ah k. Leek me gewoon fijner lopen. Vannacht was t hier best kloteweer. Vandaar.

Maar langer licht is denk ik ook wel fijner. Gevoelsmatig denk ik.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 december 2020 @ 17:46:10 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_196552664
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:44 schreef marsan het volgende:

[..]

Ah k. Leek me gewoon fijner lopen. Vannacht was t hier best kloteweer. Vandaar.

Maar langer licht is denk ik ook wel fijner. Gevoelsmatig denk ik.
Ik had alleen de eerste drie a vier uur wat venijnige motregen, maar daar was ik op gekleed met thermokleding en skijack. Had m'n poncho ook niet nodig.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_196552780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:46 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik had alleen de eerste drie a vier uur wat venijnige motregen, maar daar was ik op gekleed met thermokleding en skijack. Had m'n poncho ook niet nodig.
Ah ja. Als je in de lente een nieuwe poging waagt, loop ik wel een stukje mee als t een beetje in de planning past.
Zit in amsterdam en kan dan wel een stukje mee. Loop paar keer in de week. Niet zo vaak en veel als jij hehe. Maar km of 7 a 10.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 december 2020 @ 17:54:22 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_196552828
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:51 schreef marsan het volgende:

[..]

Ah ja. Als je in de lente een nieuwe poging waagt, loop ik wel een stukje mee als t een beetje in de planning past.
Zit in amsterdam en kan dan wel een stukje mee. Loop paar keer in de week. Niet zo vaak en veel als jij hehe. Maar km of 7 a 10.
Ik bekijk momenteel van dag tot dag de weerberichten. Als die het enigszins toelaten ben ik op pad. Een beetje motregen draai ik m'n hand niet voor om, maar ik ga natuurlijk ook niet met een zuidwesterstorm lopen bij wijze van spreken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_196552865
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:54 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik bekijk momenteel van dag tot dag de weerberichten. Als die het enigszins toelaten ben ik op pad. Een beetje motregen draai ik m'n hand niet voor om, maar ik ga natuurlijk ook niet met een zuidwesterstorm lopen bij wijze van spreken
Ah ja. Ik lees t wel wanneer enzo. Motregen vind ik zelf niet zo lekker omdat ik n bril draag. Die druppels constant op mn glazen vind ik vrij irritant.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_196555283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:56 schreef marsan het volgende:

[..]

Ah ja. Ik lees t wel wanneer enzo. Motregen vind ik zelf niet zo lekker omdat ik n bril draag. Die druppels constant op mn glazen vind ik vrij irritant.

Optie ?? :D

:
SPOILER: Of anders deze?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')