Nu krijg ik flashbacks aan een van de irritantste stagiaires die ik ooit heb gehad, die kwam bij elke streepje of letter die ze zette vragen of ze het wel goed had gedaanquote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
ik vraag hoogstens 100 keer of ik het goed doe de eerste keer.
Nadeel van niet je eigen spul, ze cirkelen om me heen als gieren om te zien dat ik het gereedschap niet verkloot.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo heb ik ook 90% mezelf aangeleerd
Het hangt vooral af van hoe definitief ik iets kan verkloten. De eerste keer accu aan de lader hangen heb ik serieus 60 keer gekeken of ik het goed om deed.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu krijg ik flashbacks aan een van de irritantste stagiaires die ik ooit heb gehad, die kwam bij elke streepje of letter die ze zette vragen of ze het wel goed had gedaan
ze noemde je ook papa?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu krijg ik flashbacks aan een van de irritantste stagiaires die ik ooit heb gehad, die kwam bij elke streepje of letter die ze zette vragen of ze het wel goed had gedaan
ja slaat nergens opquote:Op woensdag 2 december 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel van niet je eigen spul, ze cirkelen om me heen als gieren om te zien dat ik het gereedschap niet verkloot.![]()
Oh well, komt ook wel goed ooit. Alleen die verbazing als ik wat zelf doe.
Ze was geloof ik wel een beetje verliefd op me ja, eng kindquote:
En ik vind mezelf er stom om, maar bij dingen als een band verwisselen vind ik het verdomde makkelijk om het "ik kan het niet"-wijf uit te hangen.quote:
Was ze lelijk?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was geloof ik wel een beetje verliefd op me ja, eng kind
Viel wel mee, wel klein en 'gezet', maar dat extreem aanhankelijke kan ik slecht tegenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel wel mee, wel klein en 'gezet', maar dat extreem aanhankelijke kan ik slecht tegen
Jij bent niet aanhankelijkquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je Bal nou klein en dik?
Een goede bitterbal is klein en dik toch, lekker vee salpiconvullingquote:Op woensdag 2 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Skippybal.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een puntquote:Op woensdag 2 december 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een goede bitterbal is klein en dik toch, lekker vee salpiconvulling
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag?
[..]
Moest grinniken en gnorfen.
Ik vrees dat ze het zelf deed, met d'rquote:Op woensdag 2 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"gezet"quote:Op woensdag 2 december 2020 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel wel mee, wel klein en 'gezet', maar dat extreem aanhankelijke kan ik slecht tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |