quote:Op woensdag 2 december 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds een jaar of twee niet meer, maar ik heb het figuur van Spongebob.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon afhankelijk van hoe breed de bekken zijn?
"bij voorkeur niet"quote:
Technisch geneuzel allemaalquote:Op woensdag 2 december 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de hoek waarmee je benen in je heupen staan. Je kan Kate Moss-dun zijn en geen thigh gap hebben.
Ik wilde dit net typenquote:
Leeft die Kate Moss eigenlijk nog? Die had het postuur waarvan ze in een concentratiekamp nog zouden zeggen eet eens wat meerquote:Op woensdag 2 december 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de hoek waarmee je benen in je heupen staan. Je kan Kate Moss-dun zijn en geen thigh gap hebben.
Die is al een fatty bij de huidige standaard geloof ik.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leeft die Kate Moss eigenlijk nog? Die had het postuur waarvan ze in een concentratiekamp nog zouden zeggen eet eens wat meer
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leeft die Kate Moss eigenlijk nog? Die had het postuur waarvan ze in een concentratiekamp nog zouden zeggen eet eens wat meer
Kun je wel auditie doen in oorlogsfilms als hongerige.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, in de 90s was ze ook voor haar postuur mager hoor.quote:
Bakken met geld verdientquote:Op woensdag 2 december 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, in de 90s was ze ook voor haar postuur mager hoor.
En ook uitgegeven aan drugs.quote:
Wie is dat tussen haar en Ed Sheeran?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.![]()
Valt me mee trouwens, ze heeft er beroerder uitgezien:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kocht ze duidelijk geen hamburgers van
Haar dochter?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie is dat tussen haar en Ed Sheeran?
Cokequote:Op woensdag 2 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dochter.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie is dat tussen haar en Ed Sheeran?
Van Cocaine blijf je beter in vormquote:Op woensdag 2 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |