We hebben het nog wel in eigen hand, maar Atalanta kan natuurlijk lekker op de counter gaan spelen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
Atalanta gelijk, dus Ajax moet thuis dan maar gewoon van Atalanta winnen.
Ja het wordt een soort van herhaling van vorig jaar eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben het nog wel in eigen hand, maar Atalanta kan natuurlijk lekker op de counter gaan spelen.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, ons Mendie loopt continu te showen met d’r verjaardag.
Ja, dus wordt het Europa League.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het wordt een soort van herhaling van vorig jaar eigenlijk...
quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het wordt een soort van herhaling van vorig jaar eigenlijk...
Slapen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:06 schreef Cee het volgende:
Zal ik gaan slapen of zal ik mijn Top 2000 lijstje nog even afmaken en er morgenochtend spijt van hebben omdat ik te lang ben opgebleven?
Doe maar slapen, stemmen kan morgen ook nog!quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:06 schreef Cee het volgende:
Zal ik gaan slapen of zal ik mijn Top 2000 lijstje nog even afmaken en er morgenochtend spijt van hebben omdat ik te lang ben opgebleven?
Dromen van je top2000 lijstje en het al slaapwandelend opschrijven?quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:06 schreef Cee het volgende:
Ik zal het in mijn oren knopen!quote:
Trustequote:Op dinsdag 1 december 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
Speaking of which, dat ga ik ook doen. Truston!
Slapenquote:Op dinsdag 1 december 2020 23:06 schreef Cee het volgende:
Tot morgenquote:
Ik denk zeker dat de serie daar iets goeds voor weet kunnen te verzinnenquote:Op dinsdag 1 december 2020 23:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben benieuwd of Elliot de rol van Vanja in de Umbrella Academy blijft spelen of dat de makers daar iets op verzinnen. De serie leent zich daar wel goed voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |