Ben er ook wel klaar mee jaquote:Op donderdag 11 november 2021 20:21 schreef Underdoggy het volgende:
Gewoon curry koken en je gaat door - beetje rode draad van afgelopen seizoenen. Keer op keer curry
Jep, ik ook. Opgeruimd karakter en hij kan nog koken ookquote:
Maar ook het gebrek aan commentaar erop - ze kunnen best eens de suggestie geven om eens iets anders te proberenquote:Op dinsdag 16 november 2021 08:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik snap heel goed dat je in een kookcompetitie je sterke punten gebruikt. Maar one-trick-ponies worden saai. Griekse Connor, en de curry-dames...tijd voor verandering!
Zou me niets verbazen als zoiets gescript is - alles om lekker gevoelig over te komen daar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:33 schreef Kanaroe het volgende:
'Play to your strenghts' is wel het devies dit seizoen, ik kan de curry-dames het niet kwalijk nemen.
Achteraf bekeken vind ik het vertrek van baard-Brent toch wel een zwaktebod, hij had gewoon de afval-ronde mee kunnen koken en alsnog z'n verlies aanvaarden. Met opgeheven hoofd naar huis.
Inderdaad, het blijft tv hè! Zo denk ik zelf al die tijd dat Pete een ingehuurde kok isquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:10 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als zoiets gescript is - alles om lekker gevoelig over te komen daar.
Verder leuk programma hoor !!
https://www.leisurebyte.c(...)eason-13-episode-43/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |